Dan nog..quote:Op donderdag 12 december 2013 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Zijn gewoon films met een heel goed verhaal hoor
Gaat niet om zomaar rondschieten ofzo
Is toch juist leuk, kan je je bezig houden met degene met wie je de film kijkt zonder dat je je druk maakt dat je wat mistquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
Is toch juist leuk, kan je je bezig houden met degene met wie je de film kijkt zonder dat je je druk maakt dat je wat mist
Ja nee dat zijn er maar heel weinigquote:Op donderdag 12 december 2013 14:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal best maar genoeg oprecht leuke
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ja wat, overal iets positiefs in zien
Wees blij dat je niet allang begonnen was.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:53 schreef Fera het volgende:
Net begonnen aan m'n werk, krijg ik een mailtje dat het niet meer nodig is omdat per ongeluk hetzelfde bestand naar twee mensen is verstuurd.
Dan had ik nog wel een vergoeding gekregen voor dat stuk.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet allang begonnen was.
It makes so much sense now.quote:
Ik wil ook zo'n paal.quote:
Helaas welquote:Op donderdag 12 december 2013 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nee dat zijn er maar heel weinig
Neem mij bijvoorbeeld
En nu moet ik weg
Daarom papier machee van kranten en dan schilderenquote:Op donderdag 12 december 2013 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Papier-maché'en met paars crêpepapier, geeft paarse vingers
I know. Die school die jij promoot, daar heb ik les gehad. Maar dan in Nijmegen.quote:
Bij loes?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:04 schreef Fera het volgende:
[..]
I know. Die school die jij promoot, daar heb ik les gehad. Maar dan in Nijmegen.
Kan wel. Naam klinkt wel bekend inderdaad.quote:
Klein blond meisje met een tattoo op haar zij.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan wel. Naam klinkt wel bekend inderdaad.
Zoveel weet ik ook weer niet. Maar ik had wel de verkeerde les. Ik wilde meer richting sport, maar het waren meer showlessen. Terwijl er ook een sportvariant was en ik me daar ook voor opgegeven had. Met uitschrijven was er een hoop gedoe, want ik zou alles moeten betalen etc. etc.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klein blond meisje met een tattoo op haar zij.
Verf was 4x zo duurquote:Op donderdag 12 december 2013 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom papier machee van kranten en dan schilderen
Mij kennende zou er dan ook overal paarse verf zitten
Dan maar paarse vingersquote:Op donderdag 12 december 2013 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verf was 4x zo duurEn voor een surprise die toch weer de ton in gaat, vond ik dat nogal zonde
Dan was het nog bij Diana, die voorheen nijmegen runde, die was nogal moeilijk in die dingen.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoveel weet ik ook weer niet. Maar ik had wel de verkeerde les. Ik wilde meer richting sport, maar het waren meer showlessen. Terwijl er ook een sportvariant was en ik me daar ook voor opgegeven was. Met uitschrijven was er een hoop gedoe, want ik zou alles moeten betalen etc. etc.
Ik weet alleen nog niet hoe blij ze dan met me zijn vanavond op werkquote:
ff handjes scrubbenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog niet hoe blij ze dan met me zijn vanavond op werk
Ah, oké! Want ik heb het in 2010 gedaan geloof ik, dus dan kan ik Loes niet gezien hebben. Ik wil het misschien nog wel eens proberen. En dansles nemen wil ik ook nog wel.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan was het nog bij Diana, die voorheen nijmegen runde, die was nogal moeilijk in die dingen.
Loes doet het sinds september ongeveer.
Leuke meid, en kan goed lesgeven.
waarom moet je dan alleen.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, oké! Want ik heb het in 2010 gedaan geloof ik, dus dan kan ik Loes niet gezien hebben. Ik wil het misschien nog wel eens proberen. En dansles nemen wil ik ook nog wel.Alleen moet ik dan wel alleen en dat vind ik eng.
Omdat m'n vriend niet wil, dus dan krijg ik een onbekende danspartner. Ik kan nogal socially awkward zijn als ik ergens nieuw ben, dus dat vind ik dan wel spannend.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waarom moet je dan alleen.
Stijldansen wil ik ook graag weer gaan doen.
stom van je vriend. Dansen is vrij intiem.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat m'n vriend niet wil, dus dan krijg ik een onbekende danspartner. Ik kan nogal socially awkward zijn als ik ergens nieuw ben, dus dat vind ik dan wel spannend.
In Januari begint er weer een nieuwe beginnerscursusquote:Op donderdag 12 december 2013 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, oké! Want ik heb het in 2010 gedaan geloof ik, dus dan kan ik Loes niet gezien hebben. Ik wil het misschien nog wel eens proberen. En dansles nemen wil ik ook nog wel.Alleen moet ik dan wel alleen en dat vind ik eng.
Ligt helemaal aan de persoon die ik voor me krijg. Straks mag ik hem niet eens. Of het is iemand die meer talent heeft (minder lijkt me sterkquote:Op donderdag 12 december 2013 16:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
stom van je vriend. Dansen is vrij intiem.
Dat ongemakkelijke gaat er na 1 of 2x wel vanaf toch?
Moet zelf ook op zoek naar een damspartner, maar weet niet of ik het in Hilversum of Utrecht wil.
Houden zoquote:
Liever eerst een baan.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In Januari begint er weer een nieuwe beginnerscursus
Wat is er nu weer gay aan sushi?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de persoon die ik voor me krijg. Straks mag ik hem niet eens. Of het is iemand die meer talent heeft (minder lijkt me sterk). Met een bekend iemand is dat allemaal niet zo erg. Dan is een beetje intiem zijn ook niet erg.
Maar alle mannelijke vrienden vinden dansen dan weer 'gay'. Maar dat is hetzelfde soort dat zich man wil voelen in een steakhouse en daarom ook geen sushi wilt eten.
Weet ik veel. Ik ben dol op sushi.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is er nu weer gay aan sushi?
Onzin.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik ben dol op sushi.Maar het schijnt vrouwenvoedsel te zijn volgens sommigen.
Ik mis sushi. Te lang niet gehad.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Onzin.
Al heb ik wel liever een goede steak.
Maar sushi gaat er ook altijd wel in.
Cool.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
StijldansenIk heb mn goud ervoor
Al 3 jaar stijldansen gehad dus.
Wil heel graag verder, maar geen danspartner
Jawelquote:Op donderdag 12 december 2013 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool.
Had je er een beetje aanleg voor?
Ja, daar ging het nog weleens fout bij mijquote:Op donderdag 12 december 2013 16:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel![]()
Maar als vrouw is het sowieso niet zo moeilijk, als je danspartner danst zoals hij hoortWant als de man maar leid, dan maakt het niet uit de je de pasjes niet kent, je voeten zweven over de vloer en hij leid ze naar de juiste passen
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel![]()
Maar als vrouw is het sowieso niet zo moeilijk, als je danspartner danst zoals hij hoortWant als de man maar leid, dan maakt het niet uit de je de pasjes niet kent, je voeten zweven over de vloer en hij leid ze naar de juiste passen
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, daar ging het nog weleens fout bij mij
Ik vind het wel typisch D om te zeggen dat het gay is, overigensquote:Op donderdag 12 december 2013 16:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan. Ben wel benieuwd hoe ik het zou doen. Ik denk niet bizar goed, maar het lijkt me enig om het sowieso te kunnen.
Hij wilt geen sushi omdat hij geen vis lust. Maar hij is wel twee keer meegegaan naar een restaurant. Want ik wist hem over te halen met het feit dat ze daar ook gebakken vlees, groenten etc. hadden.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel typisch D om te zeggen dat het gay is, overigens![]()
Was hij ook degene die dat zei over sushi, of?
Ja dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij wilt geen sushi omdat hij geen vis lust. Maar hij is wel twee keer meegegaan naar een restaurant. Want ik wist hem over te halen met het feit dat ze daar ook gebakken vlees, groenten etc. hadden.
Een andere vriend zei weer dat het hem nooit zou vullen. Moest hij eens weten.
een goede dansschool matched je aan de juiste persoon en een man hoort beter te dansen, hij moet namelijk leidenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de persoon die ik voor me krijg. Straks mag ik hem niet eens. Of het is iemand die meer talent heeft (minder lijkt me sterk). Met een bekend iemand is dat allemaal niet zo erg. Dan is een beetje intiem zijn ook niet erg.
Maar alle mannelijke vrienden vinden dansen dan weer 'gay'. Maar dat is hetzelfde soort dat zich man wil voelen in een steakhouse en daarom ook geen sushi wilt eten.
Kom eens bij Blue Sakura etenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij wilt geen sushi omdat hij geen vis lust. Maar hij is wel twee keer meegegaan naar een restaurant. Want ik wist hem over te halen met het feit dat ze daar ook gebakken vlees, groenten etc. hadden.
Ik heb ik nog nooit sushi geheten maar dat is omdat ik niet van vis houd. Wil het wel graag eens proberen.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Ik bestel altijd teveel uit enthousiasme.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook.
Wij gaan vaak in arnhem waar je dan 5 rondes kunt bestellen.
na ronde 3 zit ik vaak wel een heel eind vol.
Als ik een constante geldflow heb, ga ik het denk ik toch doen.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een goede dansschool matched je aan de juiste persoon en een man hoort beter te dansen, hij moet namelijk leiden
Dat intieme zal je aan wennen
Onbeperkte rondes, nice!quote:Op donderdag 12 december 2013 17:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom eens bij Blue Sakura eten![]()
Ik lust ook geen vis, maar er zijn dan ook genoeg sushi-soorten zonder vis. Die lust ik dan weer wel. Zoals met warme kip, komkommer, etc
Maar bij Blue Sakura naast sushi ook heel veel lekkere andere dingen, en onbeperkte rondes voor 2,5 uur. Kan D nog dikker worden
moet je zeker doenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Ik bestel altijd teveel uit enthousiasme.
[..]
Als ik een constante geldflow heb, ga ik het denk ik toch doen.
[..]
Onbeperkte rondes, nice!
Tsja, hij gaat niet graag. Ik wilde voor ons jubileum ook naar de sushi, maar uiteindelijk maar de Mexicaan geworden. Volgende keer is het mijn beurt om te kiezen.
Ze hebben vaak ook biefstuk, eendenborst, kipfilet, kangoeroe. En dan op verschillende manieren klaargemaakt met lekkere sausjes. Vlees is altijd lekker mals daar, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb ik nog nooit sushi geheten maar dat is omdat ik niet van vis houd. Wil het wel graag eens proberen.
Bij Blue Sakura hebben ze ook beef enzo, heel erg lekker. Ik denk dat D het daar wel lekker vindquote:Op donderdag 12 december 2013 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Onbeperkte rondes, nice!
Tsja, hij gaat niet graag. Ik wilde voor ons jubileum ook naar de sushi, maar uiteindelijk maar de Mexicaan geworden. Volgende keer is het mijn beurt om te kiezen.
en waar is dat?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze hebben vaak ook biefstuk, eendenborst, kipfilet, kangoeroe. En dan op verschillende manieren klaargemaakt met lekkere sausjes. Vlees is altijd lekker mals daar, moet ik zeggen.Kun je ondertussen af en toe sushi proberen. Vind je het dan niks, heb je toch nog goed gegeten.
Moet je doenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb ik nog nooit sushi geheten maar dat is omdat ik niet van vis houd. Wil het wel graag eens proberen.
Hij vond het in Nijmegen bij Shabu Shabu wel leuk. Maar als hij mag kiezen zijn er gewoon andere restaurants die zijn voorkeur hebben. Ik denk niet dat het ooit echt anders wordt.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij Blue Sakura hebben ze ook beef enzo, heel erg lekker. Ik denk dat D het daar wel lekker vind
Bij Buurmeisje onder andere. Maar meestal is een sushi restaurant in Nederland gecombineerd met een grill. Dus je kan er bijna altijd wel vlees krijgen. Ik heb zowel in Nijmegen als Den Bosch dat op het menu zien staan.quote:
D moet niet zo eigenwijs doenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij vond het in Nijmegen bij Shabu Shabu wel leuk. Maar als hij mag kiezen zijn er gewoon andere restaurants die zijn voorkeur hebben. Ik denk niet dat het ooit echt anders wordt.Maar ja, ieder zijn ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Is die goed?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij vond het in Nijmegen bij Shabu Shabu wel leuk. Maar als hij mag kiezen zijn er gewoon andere restaurants die zijn voorkeur hebben. Ik denk niet dat het ooit echt anders wordt.Maar ja, ieder zijn ding.
beetje ver voor een hapje. Misschien met goed gezelschap eens doenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet je doenBij ons hebben ze sushi met komkommer, warme kip (
) en mozarella enzo
Blue Sakura zit niet alleen in Enschedequote:Op donderdag 12 december 2013 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
beetje ver voor een hapje. Misschien met goed gezelschap eens doen
ga het zeker eens doenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij Buurmeisje onder andere. Maar meestal is een sushi restaurant in Nederland gecombineerd met een grill. Dus je kan er bijna altijd wel vlees krijgen. Ik heb zowel in Nijmegen als Den Bosch dat op het menu zien staan.
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
D moet niet zo eigenwijs doen
I know. In his defense, hij heeft het wel geprobeerd maar vond het gewoon echt niet lekker. De vis is niet lekker en de zeewierbladen ook niet. Maar ik wil wel gewoon af en toe naar de sushi, dus dan hapt hij maar beefrolletjes of kipfilet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Shabu Shabu is heel leuk! Prachtige tent en prachtig (en lekker) eten.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is die goed?
In druten kun je nu ook sushi halen, hoor ik wel goede verhalen over.
Zelf sushi maken geen optie?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
I know. In his defense, hij heeft het wel geprobeerd maar vond het gewoon echt niet lekker. De vis is niet lekker en de zeewierbladen ook niet. Maar ik wil wel gewoon af en toe naar de sushi, dus dan hapt hij maar beefrolletjes of kipfilet.
Maar als hij nou sushi zou proberen met komkommer, warme kip (quote:Op donderdag 12 december 2013 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
I know. In his defense, hij heeft het wel geprobeerd maar vond het gewoon echt niet lekker. De vis is niet lekker en de zeewierbladen ook niet. Maar ik wil wel gewoon af en toe naar de sushi, dus dan hapt hij maar beefrolletjes of kipfilet.
Laat maar weten als je goed gezelschap nodig hebt.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Blue Sakura zit niet alleen in EnschedeZe hebben nog 2 restaurants in NL en willen elk jaar 2 in NL erbij openen.
gaan we dan ook dansen?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Laat maar weten als je goed gezelschap nodig hebt.
Lang niet zo gevarieerd als een restaurant. En ik weet zeker dat het dan ook tien keer lekkerder is. En het is ook de ervaring.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelf sushi maken geen optie?
Hij kan het proberen. Maar die warme gerechten vind hij wel lekker, dus verhongeren doet hij niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar als hij nou sushi zou proberen met komkommer, warme kip () of mozarella ofzo, denkt hij er vast anders over, wat non-fish sushi betreft
![]()
smoothquote:Op donderdag 12 december 2013 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Laat maar weten als je goed gezelschap nodig hebt.
Oké.quote:
Watch and learn.quote:
date met feraquote:
Vaak doen ze ook wel afhaalquote:Op donderdag 12 december 2013 17:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Lang niet zo gevarieerd als een restaurant. En ik weet zeker dat het dan ook tien keer lekkerder is. En het is ook de ervaring.
jaquote:Op donderdag 12 december 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand post op FB een foto van een deur.
Is het heel erg dat ik dan wel direct zie dat zij in de Old Sailor is?
Restaurant Vandaag is misschien ook wel wat voor je vriend trouwensquote:Op donderdag 12 december 2013 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij Buurmeisje onder andere. Maar meestal is een sushi restaurant in Nederland gecombineerd met een grill. Dus je kan er bijna altijd wel vlees krijgen. Ik heb zowel in Nijmegen als Den Bosch dat op het menu zien staan.
Vandaag is geen sushiquote:Op donderdag 12 december 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Restaurant Vandaag is misschien ook wel wat voor je vriend trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |