Dan nog..quote:Op donderdag 12 december 2013 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Zijn gewoon films met een heel goed verhaal hoor
Gaat niet om zomaar rondschieten ofzo
Is toch juist leuk, kan je je bezig houden met degene met wie je de film kijkt zonder dat je je druk maakt dat je wat mistquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
Is toch juist leuk, kan je je bezig houden met degene met wie je de film kijkt zonder dat je je druk maakt dat je wat mist
Ja nee dat zijn er maar heel weinigquote:Op donderdag 12 december 2013 14:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal best maar genoeg oprecht leuke
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ja wat, overal iets positiefs in zien
Wees blij dat je niet allang begonnen was.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:53 schreef Fera het volgende:
Net begonnen aan m'n werk, krijg ik een mailtje dat het niet meer nodig is omdat per ongeluk hetzelfde bestand naar twee mensen is verstuurd.
Dan had ik nog wel een vergoeding gekregen voor dat stuk.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet allang begonnen was.
It makes so much sense now.quote:
Ik wil ook zo'n paal.quote:
Helaas welquote:Op donderdag 12 december 2013 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nee dat zijn er maar heel weinig
Neem mij bijvoorbeeld
En nu moet ik weg
Daarom papier machee van kranten en dan schilderenquote:Op donderdag 12 december 2013 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Papier-maché'en met paars crêpepapier, geeft paarse vingers
I know. Die school die jij promoot, daar heb ik les gehad. Maar dan in Nijmegen.quote:
Bij loes?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:04 schreef Fera het volgende:
[..]
I know. Die school die jij promoot, daar heb ik les gehad. Maar dan in Nijmegen.
Kan wel. Naam klinkt wel bekend inderdaad.quote:
Klein blond meisje met een tattoo op haar zij.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan wel. Naam klinkt wel bekend inderdaad.
Zoveel weet ik ook weer niet. Maar ik had wel de verkeerde les. Ik wilde meer richting sport, maar het waren meer showlessen. Terwijl er ook een sportvariant was en ik me daar ook voor opgegeven had. Met uitschrijven was er een hoop gedoe, want ik zou alles moeten betalen etc. etc.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klein blond meisje met een tattoo op haar zij.
Verf was 4x zo duurquote:Op donderdag 12 december 2013 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom papier machee van kranten en dan schilderen
Mij kennende zou er dan ook overal paarse verf zitten
Dan maar paarse vingersquote:Op donderdag 12 december 2013 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verf was 4x zo duurEn voor een surprise die toch weer de ton in gaat, vond ik dat nogal zonde
Dan was het nog bij Diana, die voorheen nijmegen runde, die was nogal moeilijk in die dingen.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoveel weet ik ook weer niet. Maar ik had wel de verkeerde les. Ik wilde meer richting sport, maar het waren meer showlessen. Terwijl er ook een sportvariant was en ik me daar ook voor opgegeven was. Met uitschrijven was er een hoop gedoe, want ik zou alles moeten betalen etc. etc.
Ik weet alleen nog niet hoe blij ze dan met me zijn vanavond op werkquote:
ff handjes scrubbenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog niet hoe blij ze dan met me zijn vanavond op werk
Ah, oké! Want ik heb het in 2010 gedaan geloof ik, dus dan kan ik Loes niet gezien hebben. Ik wil het misschien nog wel eens proberen. En dansles nemen wil ik ook nog wel.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan was het nog bij Diana, die voorheen nijmegen runde, die was nogal moeilijk in die dingen.
Loes doet het sinds september ongeveer.
Leuke meid, en kan goed lesgeven.
waarom moet je dan alleen.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, oké! Want ik heb het in 2010 gedaan geloof ik, dus dan kan ik Loes niet gezien hebben. Ik wil het misschien nog wel eens proberen. En dansles nemen wil ik ook nog wel.Alleen moet ik dan wel alleen en dat vind ik eng.
Omdat m'n vriend niet wil, dus dan krijg ik een onbekende danspartner. Ik kan nogal socially awkward zijn als ik ergens nieuw ben, dus dat vind ik dan wel spannend.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waarom moet je dan alleen.
Stijldansen wil ik ook graag weer gaan doen.
stom van je vriend. Dansen is vrij intiem.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat m'n vriend niet wil, dus dan krijg ik een onbekende danspartner. Ik kan nogal socially awkward zijn als ik ergens nieuw ben, dus dat vind ik dan wel spannend.
In Januari begint er weer een nieuwe beginnerscursusquote:Op donderdag 12 december 2013 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, oké! Want ik heb het in 2010 gedaan geloof ik, dus dan kan ik Loes niet gezien hebben. Ik wil het misschien nog wel eens proberen. En dansles nemen wil ik ook nog wel.Alleen moet ik dan wel alleen en dat vind ik eng.
Ligt helemaal aan de persoon die ik voor me krijg. Straks mag ik hem niet eens. Of het is iemand die meer talent heeft (minder lijkt me sterkquote:Op donderdag 12 december 2013 16:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
stom van je vriend. Dansen is vrij intiem.
Dat ongemakkelijke gaat er na 1 of 2x wel vanaf toch?
Moet zelf ook op zoek naar een damspartner, maar weet niet of ik het in Hilversum of Utrecht wil.
Houden zoquote:
Liever eerst een baan.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In Januari begint er weer een nieuwe beginnerscursus
Wat is er nu weer gay aan sushi?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de persoon die ik voor me krijg. Straks mag ik hem niet eens. Of het is iemand die meer talent heeft (minder lijkt me sterk). Met een bekend iemand is dat allemaal niet zo erg. Dan is een beetje intiem zijn ook niet erg.
Maar alle mannelijke vrienden vinden dansen dan weer 'gay'. Maar dat is hetzelfde soort dat zich man wil voelen in een steakhouse en daarom ook geen sushi wilt eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |