Ik moet vrijdagavond nog werkenquote:
Zo rol ik he.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:32 schreef BBQSausage het volgende:
Wat lief dat je het gesprek even voortzet voor mij, daar ben ik zelf nog niet wakker genoeg voor.
Bedankt man, bedankt.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zo rol ik he.
Never leave a brah behind.
Gaat mij prima af, alleen die starende mensen elke keer.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gaat ook niet heel soepel in de bus.
En als ik het niet wil weten?quote:Op donderdag 12 december 2013 08:54 schreef Lt.Surge het volgende:
Hallo LB!
Als je wil weten hoe het met mij gaat, het gesprek staat ergens in dit topic.
Dan lees je het niet!quote:Op donderdag 12 december 2013 08:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En als ik het niet wil weten?
Blame teh intahwebzquote:Op donderdag 12 december 2013 08:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Slome internet verpest mn grap
Jouw spellingquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 09:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dun b hatin cuz bbq let u waitin
Geen idee, maar ik weet dat ik dan wellicht een gevoelige snaar raak.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat heeft bbq er opeens mee te maken?
Maar dat heb je niet gedaanquote:Op donderdag 12 december 2013 09:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik weet dat ik dan wellicht een gevoelige snaar raak.
Als ik het over mezelf heb, dan is het gewoon ''Oh''.
Dus vandaar.
Ik deed iig mijn best.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar dat heb je niet gedaan
Dat is normaal.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:26 schreef Lt.Surge het volgende:
van 08:30 tot 11:30 zonder pauzes.
Neen. Op mijn school is dit niet normaal.quote:
Schoolquote:Op donderdag 12 december 2013 09:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen. Op mijn school is dit niet normaal.
Gezelligste SCquote:Op donderdag 12 december 2013 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
ONZ weer een SC![]()
Anyway: bij gebrek aan goedemorgentopic:
Goedemorgen schatjes en gespuis![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 10:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gezelligste SC
Goedemorgen
quote:
Sowieso maar een SC in ONZ is altijd al omstreden geweestquote:Op donderdag 12 december 2013 10:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gezelligste SC
Goedemorgen
Mutsquote:Op donderdag 12 december 2013 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
ONZ weer een SC![]()
Anyway: bij gebrek aan goedemorgentopic:
Goedemorgen schatjes en gespuis![]()
![]()
Hall0000nquote:
Hall00000nquote:
hoiquote:
Ik kreeg ook een mailquote:Op donderdag 12 december 2013 11:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
Rente op een lening bij DUO in 2014 is 0,81%.
[gedoe]Was het maar waarquote:Op donderdag 12 december 2013 11:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dacht dat jij tussenjaar had?
Oh klote man. Weet je al welke?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[gedoe]Was het maar waarGa een andere opleiding doen [/gedoe]
Nope.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh klote man. Weet je al welke?
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:28 schreef Dagoduck het volgende:
Maar ik heb wel een youtube filmpje dat 536.713 keer is bekeken
Er was nog iemand anders die hem had geüpload op YouTube maar ik had hem veel meer gepost op FOK! en hyves enzo, toen had een of andere bekende autosite hem op hun site geplaatst en BOOM there goes the dynamite BOEM daar kwamen de kijkcijfers.quote:
Dus niet zelfgemaakt?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er was nog iemand anders die hem had geüpload op YouTube maar ik had hem veel meer gepost op FOK! en hyves enzo, toen had een of andere bekende autosite hem op hun site geplaatst en BOOM there goes the dynamite BOEM daar kwamen de kijkcijfers.
KLB / Audi Q5 reclame
Dit KLB topic was het waarin KosterT zijn filmpje postte en toen dacht ik hé dat kan ik ook, dus ik naar de Audi site die commercial gedownload en upgeload op YouTube
Zijn filmpje is inmiddels verwijdert (waarschijnlijk om auteursrechten enzo) Maar die van mij is blijven staan
Nee natuurlijk nietquote:
Denk dat je er met een paar duizend wel komtquote:Op donderdag 12 december 2013 11:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietKost miljoenen! gigantisch veel euro's
Ik heb verder nog een filmpje van de marine erop gezet, kijken of ik daarme hetzelfde effect kon hebben als met die Audi reclame. Dit keer lukte het niet en was iemand anders degene met de meeste viewsquote:Op donderdag 12 december 2013 11:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Denk dat je er met een paar duizend wel komt
Met een beetje zoeken op FOK! had je die ook al gewetenquote:Op donderdag 12 december 2013 11:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
Nu weet ik ook meteen je naam.
Ik heb wel je foto's gezien.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met een beetje zoeken op FOK! had je die ook al gewetenIk was ook een keer in de kroeg, zegt zo iemand 'Hé, jij bent toch Dagoduck'
Ik stond een keer op de FOK!weblog:quote:Op donderdag 12 december 2013 11:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb wel je foto's gezien.
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik stond een keer op de FOK!weblog:
Ondertussen op het FOK!forum...
Neuh, heb ik nog nooit hoger dan een 3 voor gestaan gemiddeld.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Dago, ga je natuurkunde doen?
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neuh, heb ik nog nooit hoger dan een 3 voor gestaan gemiddeld.
Zeg dat nog maar eens als je fulltime werkt.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Veel te soft.Werken zal je, verdomme.
Na paar jaarquote:Op donderdag 12 december 2013 12:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Veel te soft.Werken zal je, verdomme.
postopkrikpostquote:
Wat leren?quote:
Uhm veel theoriequote:
Niet zo moeilijk toch?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uhm veel theorie
Windows Server & Hardware.
En dat laatste = aids.
Windows neen.quote:
Dat ligt eraan of ik interessant wil doen.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:00 schreef LittleBrownie het volgende:
zeggen jullie [waifai] of [wiefie]
Gebruik je machten!quote:Op donderdag 12 december 2013 13:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Dit topic moet snel dicht, het is geen ochtend meer.
Hoe????quote:
durf ik niet, dan wordt Fopje boosquote:
wiefie!quote:Op donderdag 12 december 2013 13:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Ga gamen.quote:
Zeg maar dat Donnie je dwong.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
durf ik niet, dan wordt Fopje boos
Het is vast best interessant enzo, maar zodra ik met formules bepaalde krachten moet gaan berekenen is het net of die leraren Chinees spreken.quote:
Bwueh, dan post ik gewoon verder onder een kloonquote:Op donderdag 12 december 2013 13:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zeg maar dat Donnie je dwong.
2 vliegen in 1 klap, nieuwe TT & stapje dichter bij de perm voor D!
Dat boeit me niet, ik heb nog +- 2,5 maand.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Bwueh, dan post ik gewoon verder onder een kloon
Er zijn maar een paar users met perm ban, de kans is té klein.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, ik heb nog +- 2,5 maand.
Ik blijf gokken leuk vinden.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar users met perm ban, de kans is té klein.
Dealquote:Op donderdag 12 december 2013 13:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
Sterker nog: Ik krijg helemaal geen ban de rest van de periode van de weddenschap.
Neequote:
Klopt, CC aan de andere hand.quote:
Wat is dezen?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:22 schreef CrimsonChin het volgende:
Zo, nu krijgt DD zeker geen ban.
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:22 schreef CrimsonChin het volgende:
[..]
Klopt, CC aan de andere hand.
quote:
Ik ben geen verliezerquote:
bwuehuehuequote:
wiffeyquote:Op donderdag 12 december 2013 13:00 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ohquote:
quote:
Ik moet er nog steeds om lachen, en ken alle liedjesquote:Op donderdag 12 december 2013 13:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Mwaah, heb ze nooit leuk gevonden. Ernst & Bobbie ook niet trouwens.
Blurkies!quote:Op donderdag 12 december 2013 13:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Ik moet er nog steeds om lachen, en ken alle liedjes
Ernst & Bobbiequote:
Je zegt net:quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Ik moet er nog steeds om lachen, en ken alle liedjes
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik luister nu een liedje kapot.
Oke.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Nee.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:39 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:
Geklikt.quote:
Ik probeerde deze kapot te draaien, maar hij is te goed:quote:
"I wanna be your vacuum cleaner"quote:Op donderdag 12 december 2013 13:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
I Wanna Be Yours, a song by Arctic Monkeys on Spotify.
Beter dan Maastrichtse?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:41 schreef Moira. het volgende:
Goedemorgen
Ik rook alweer wat Groningse wiet
HOI MOIRA.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:41 schreef Moira. het volgende:
Goedemorgen
Middag*quote:Op donderdag 12 december 2013 13:41 schreef Moira. het volgende:
Goedemorgen
Hoef je niet elke keer te melden hoor.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:41 schreef Moira. het volgende:
Goedemorgen
Goed albumquote:Op donderdag 12 december 2013 13:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik probeerde deze kapot te draaien, maar hij is te goed:
Mwah, mwah...quote:
quote:
quote:
Natuurlijk wel, ik wil alles over Moira. weten.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoef je niet elke keer te melden hoor.
Ohquote:
Heb nog nooit Maastrichtse gehadquote:
HOI DONNIE.quote:
Niet. Ik ben pas een uur wakker dus het is gewoon morgen.quote:
Ik rook bijna nooit Groningse wiet dus ik meld dat nooitquote:Op donderdag 12 december 2013 13:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoef je niet elke keer te melden hoor.
Okee.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik rook bijna nooit Groningse wiet dus ik meld dat nooit
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ik wil alles over Moira. weten.
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ik wil alles over Moira. weten.
Niet gebruikenquote:
Ja dan sta ik ook de hele tijd met zo'n wietblad voor alles wat ik zegquote:
Je kan niet alles hebben.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Eigenlijk wil ik ook een eigen UI maken, maar ik heb de skills van Hajee en HeaN niet
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
HeaN is echt een baas
Hopen dat dit werkt
Gewoon Photoshop en Animation Shop downloadenquote:Op donderdag 12 december 2013 13:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Eigenlijk wil ik ook een eigen UI maken, maar ik heb de skills van Hajee en HeaN niet
internet privacyquote:Op donderdag 12 december 2013 13:55 schreef Moira. het volgende:
Wat was Defember ook alweer? Ik had daar zo'n filmpje van gezien maar weet niet meer.
http://www.geenstijl.nl/m(...)privacy_matters.htmlquote:Op donderdag 12 december 2013 13:55 schreef Moira. het volgende:
Wat was Defember ook alweer? Ik had daar zo'n filmpje van gezien maar weet niet meer.
Ja die had ik toen gebruikt iigquote:
Volgende TT: Gezocht: HeaNquote:Op donderdag 12 december 2013 13:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Waar is HeaN wanneer je hem nodig hebt?
Goedequote:
CS 1.6/L4D2.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wat waren spellen die jullie 3-4 jaar geleden speelden?
Fable en Zelda denk ikquote:Op donderdag 12 december 2013 14:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
Simsquote:Op donderdag 12 december 2013 14:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ohjaquote:
Jijquote:Op donderdag 12 december 2013 14:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Bwueh, dat vond ik echt een kutspel
Hallo. Ik sta op 700 uur L4D2, wat dacht je.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
1.6 heb ik ook nog gespeeld ja. Was dat het enige dan
?
Nog nooit gespeeld.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Why the fuck kijken mensen filmpjes over LoL?
Ik wel.quote:
FTFYquote:Op donderdag 12 december 2013 14:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Why the fuck spelen mensen LoL?
LOL. Ik wissel regelmatig afquote:Op donderdag 12 december 2013 14:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hallo. Ik sta op 700 uur L4D2, wat dacht je.
En de rest; Pokémon. Pokémon Snap e.d, en de rest op 1 van onze consoles.
Of ik begin ergens aan, en speel het 24/7 of ik speel iets 1 keer, to never touch it again.
Voornamelijk Civilization en Bloody Roar. Daarnaast ook veel spellen maar eventjes. Met name omdat ik ze te leen kreeg of ergens anders speelde.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
Nog...een weekje ofzo?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
LOL. Ik wissel regelmatig af. Kan niet wachten tot Steam Summersale dit jaar.
Pokémon Stadium.
Godverdomme, ik heb beiden helemaal doodgespeeldquote:Op donderdag 12 december 2013 14:06 schreef Maringo het volgende:
[..]
Voornamelijk Civilization en Bloody Roar. Daarnaast ook veel spellen maar eventjes. Met name omdat ik ze te leen kreeg of ergens anders speelde.
Ik zie het nu pas.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Het is dat ik je heb gekleurd
LoL?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Why the fuck kijken mensen filmpjes over LoL?
Pff.. Hajee is mijn UIleverancier.quote:
neequote:
Runescape.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
Geen Arcade thuis hebben staanquote:Op donderdag 12 december 2013 14:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je bent pas een baas als je MK op de Sega Megadrive/Genesis speelt
Ik geloof 5 jaar voor mij inmiddelsquote:Op donderdag 12 december 2013 14:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Runescape.
edit, onee, das langer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |