Ik moet vrijdagavond nog werkenquote:
Zo rol ik he.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:32 schreef BBQSausage het volgende:
Wat lief dat je het gesprek even voortzet voor mij, daar ben ik zelf nog niet wakker genoeg voor.
Bedankt man, bedankt.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zo rol ik he.
Never leave a brah behind.
Gaat mij prima af, alleen die starende mensen elke keer.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gaat ook niet heel soepel in de bus.
En als ik het niet wil weten?quote:Op donderdag 12 december 2013 08:54 schreef Lt.Surge het volgende:
Hallo LB!
Als je wil weten hoe het met mij gaat, het gesprek staat ergens in dit topic.
Dan lees je het niet!quote:Op donderdag 12 december 2013 08:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En als ik het niet wil weten?
Blame teh intahwebzquote:Op donderdag 12 december 2013 08:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Slome internet verpest mn grap
Jouw spellingquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 09:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dun b hatin cuz bbq let u waitin
Geen idee, maar ik weet dat ik dan wellicht een gevoelige snaar raak.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat heeft bbq er opeens mee te maken?
Maar dat heb je niet gedaanquote:Op donderdag 12 december 2013 09:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik weet dat ik dan wellicht een gevoelige snaar raak.
Als ik het over mezelf heb, dan is het gewoon ''Oh''.
Dus vandaar.
Ik deed iig mijn best.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar dat heb je niet gedaan
Dat is normaal.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:26 schreef Lt.Surge het volgende:
van 08:30 tot 11:30 zonder pauzes.
Neen. Op mijn school is dit niet normaal.quote:
Schoolquote:Op donderdag 12 december 2013 09:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen. Op mijn school is dit niet normaal.
Gezelligste SCquote:Op donderdag 12 december 2013 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
ONZ weer een SC![]()
Anyway: bij gebrek aan goedemorgentopic:
Goedemorgen schatjes en gespuis![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 10:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gezelligste SC
Goedemorgen
quote:
Sowieso maar een SC in ONZ is altijd al omstreden geweestquote:Op donderdag 12 december 2013 10:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gezelligste SC
Goedemorgen
Mutsquote:Op donderdag 12 december 2013 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
ONZ weer een SC![]()
Anyway: bij gebrek aan goedemorgentopic:
Goedemorgen schatjes en gespuis![]()
![]()
Hall0000nquote:
Hall00000nquote:
hoiquote:
Ik kreeg ook een mailquote:Op donderdag 12 december 2013 11:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
Rente op een lening bij DUO in 2014 is 0,81%.
[gedoe]Was het maar waarquote:Op donderdag 12 december 2013 11:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dacht dat jij tussenjaar had?
Oh klote man. Weet je al welke?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[gedoe]Was het maar waarGa een andere opleiding doen [/gedoe]
Nope.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh klote man. Weet je al welke?
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:28 schreef Dagoduck het volgende:
Maar ik heb wel een youtube filmpje dat 536.713 keer is bekeken
Er was nog iemand anders die hem had geüpload op YouTube maar ik had hem veel meer gepost op FOK! en hyves enzo, toen had een of andere bekende autosite hem op hun site geplaatst en BOOM there goes the dynamite BOEM daar kwamen de kijkcijfers.quote:
Dus niet zelfgemaakt?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er was nog iemand anders die hem had geüpload op YouTube maar ik had hem veel meer gepost op FOK! en hyves enzo, toen had een of andere bekende autosite hem op hun site geplaatst en BOOM there goes the dynamite BOEM daar kwamen de kijkcijfers.
KLB / Audi Q5 reclame
Dit KLB topic was het waarin KosterT zijn filmpje postte en toen dacht ik hé dat kan ik ook, dus ik naar de Audi site die commercial gedownload en upgeload op YouTube
Zijn filmpje is inmiddels verwijdert (waarschijnlijk om auteursrechten enzo) Maar die van mij is blijven staan
Nee natuurlijk nietquote:
Denk dat je er met een paar duizend wel komtquote:Op donderdag 12 december 2013 11:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietKost miljoenen! gigantisch veel euro's
Ik heb verder nog een filmpje van de marine erop gezet, kijken of ik daarme hetzelfde effect kon hebben als met die Audi reclame. Dit keer lukte het niet en was iemand anders degene met de meeste viewsquote:Op donderdag 12 december 2013 11:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Denk dat je er met een paar duizend wel komt
Met een beetje zoeken op FOK! had je die ook al gewetenquote:Op donderdag 12 december 2013 11:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
Nu weet ik ook meteen je naam.
Ik heb wel je foto's gezien.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met een beetje zoeken op FOK! had je die ook al gewetenIk was ook een keer in de kroeg, zegt zo iemand 'Hé, jij bent toch Dagoduck'
Ik stond een keer op de FOK!weblog:quote:Op donderdag 12 december 2013 11:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb wel je foto's gezien.
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik stond een keer op de FOK!weblog:
Ondertussen op het FOK!forum...
Neuh, heb ik nog nooit hoger dan een 3 voor gestaan gemiddeld.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Dago, ga je natuurkunde doen?
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neuh, heb ik nog nooit hoger dan een 3 voor gestaan gemiddeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |