Ik moet vrijdagavond nog werkenquote:
Zo rol ik he.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:32 schreef BBQSausage het volgende:
Wat lief dat je het gesprek even voortzet voor mij, daar ben ik zelf nog niet wakker genoeg voor.
Bedankt man, bedankt.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zo rol ik he.
Never leave a brah behind.
Gaat mij prima af, alleen die starende mensen elke keer.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gaat ook niet heel soepel in de bus.
En als ik het niet wil weten?quote:Op donderdag 12 december 2013 08:54 schreef Lt.Surge het volgende:
Hallo LB!
Als je wil weten hoe het met mij gaat, het gesprek staat ergens in dit topic.
Dan lees je het niet!quote:Op donderdag 12 december 2013 08:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En als ik het niet wil weten?
Blame teh intahwebzquote:Op donderdag 12 december 2013 08:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Slome internet verpest mn grap
Jouw spellingquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 09:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dun b hatin cuz bbq let u waitin
Geen idee, maar ik weet dat ik dan wellicht een gevoelige snaar raak.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat heeft bbq er opeens mee te maken?
Maar dat heb je niet gedaanquote:Op donderdag 12 december 2013 09:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik weet dat ik dan wellicht een gevoelige snaar raak.
Als ik het over mezelf heb, dan is het gewoon ''Oh''.
Dus vandaar.
Ik deed iig mijn best.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar dat heb je niet gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |