Nee, maar ik post sowieso nauwelijks over voetbal. Heel af en toe iets over Feyenoord, maar dat kan zowel na een nederlaag als na een overwinning zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef Tchock het volgende:
Ik moet zeggen dat het niet heel raar is om als je op zo'n manier uit het toernooi vliegt er niet over op Facebook te gaan roeptoeteren maar dat kan ik verkeerd hebben. Jij zat na de WK-finale meteen op Facebook om het te vertellen?
Nee, moet zeggen dat het me inderdaad niet verbaastquote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef XABiiiALONSO het volgende:
Verbaast het je? Mij anders niet.
waar dan? ik zie alleen jankende Ajaciedenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef JochemSjakie het volgende:
Jankende feyenoorders
Bedankt dat je mijn dag weer gemaakt hebt!
Ik jank totaal niet. Het zal mij werkelijk waar aan mijn anus oxideren welke resultaten Ajax behaalt, zolang ze maar niet van ons winnen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef JochemSjakie het volgende:
Jankende feyenoorders
Beter kijken.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
waar dan? ik zie alleen jankende Ajacieden
Die zitten in alle andere topics, maar hier niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
waar dan? ik zie alleen jankende Ajacieden
okequote:Op woensdag 11 december 2013 23:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik jank totaal niet. Het zal mij werkelijk waar aan mijn anus oxideren welke resultaten Ajax behaalt, zolang ze maar niet van ons winnen.
Ik constateer alleen dat Ajax-fans mijn Facebookfeed vervuilen met allerlei loze kreten na een overwinning op Barcelona, terwijl ze na een negatief resultaat totaal niks van zich laten horen. De Feyenoorders die wel eens iets over hun club posten op mijn Facebookfeed doen dat zowel na een overwinning als na een nederlaag, just saying.
hahahahahhahahahahahaquote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef RipMcPants het volgende:
'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!'
Voetbal
Hi feyenoorderquote:Op woensdag 11 december 2013 23:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik jank totaal niet. Het zal mij werkelijk waar aan mijn anus oxideren welke resultaten Ajax behaalt, zolang ze maar niet van ons winnen.
Ik constateer alleen dat Ajax-fans mijn Facebookfeed vervuilen met allerlei loze kreten na een overwinning op Barcelona, terwijl ze na een negatief resultaat totaal niks van zich laten horen. De Feyenoorders die wel eens iets over hun club posten op mijn Facebookfeed doen dat zowel na een overwinning als na een nederlaag, just saying.
Nee, ik heb namelijk geen enkel gevoel voor Ajax.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zit het diep? Dat gevoel voor Ajax?
Apart want je beoordelingsvermogen komt erg subjectief overquote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, ik heb namelijk geen enkel gevoel voor Ajax.
Mijn beoordelingsvermogen berust op feiten.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Apart want je beoordelingsvermogen komt erg subjectief over
Feli man en alvast welterusten
Ik juich zeker niet als Feyenoord verliest, maar ook na een nederlaag plaats ik af en toe een post over het spel of de wedstrijd.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:20 schreef WitWit het volgende:
Ja want alle ajacieden moeten blij hun facebook volspammen met het feit dat ze niet door zijn in de Champions League?
Of juich jij als (waarschijnlijk..) Feijenoord verliest..?
Als we mogen afgaan op jouw verstand, dat soort feiten op jouw Facebook, en jouw moeder is ook een vrouw dan moeten we concluderen dat je moeder dus ook een hoer is.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mijn beoordelingsvermogen berust op feiten.
En ik hoef nergens mee gefeliciteerd te worden, mijn club heeft niet gespeeld en ik ken niemand die vandaag jarig is.
Daar heb ik inderdaad niks tegen in te brengen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik juich zeker niet als Feyenoord verliest, maar ook na een nederlaag plaats ik af en toe een post over het spel of de wedstrijd.
Het is maar een voorbeeld waaruit blijkt dat Ajacieden zich blijkbaar alleen interesseren voor de club bij overwinningen. Mijn Facebook is daar 1 voorbeeld van, maar zo kan ik er nog wel een paar noemen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als we mogen afgaan op jouw verstand, dat soort feiten op jouw Facebook, en jouw moeder is ook een vrouw dan moeten we concluderen dat je moeder dus ook een hoer is.
Voetbal is emotie, emotie moet je verwerken.. dat lukt niet zo snel.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:26 schreef Aiciu het volgende:
Morgen zie je ook nergens een ajax shirt. Oh en over de wk finale, was in spanje overal oranje shirts na de weddstrijd niemand meer.na het ek trouwens ook niet ik lachte ze uit ronaldo ronaldo ze bleven stug voor zich uit kijken hahaha
Ajax fans
NeDerland fans
Ah denk dat de uitverkochte thuiswedstrijd na dat debacle tegen PSV een aantal jaren geleden wel heel veelzeggend isquote:Op woensdag 11 december 2013 23:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is maar een voorbeeld waaruit blijkt dat Ajacieden zich blijkbaar alleen interesseren voor de club bij overwinningen. Mijn Facebook is daar 1 voorbeeld van, maar zo kan ik er nog wel een paar noemen.
Ik durf bijna de weddenschap aan dat er na de finale net zoveel oranje als rood was te vinden in bijv Barcelonaquote:Op woensdag 11 december 2013 23:26 schreef Aiciu het volgende:
Morgen zie je ook nergens een ajax shirt. Oh en over de wk finale, was in spanje overal oranje shirts na de weddstrijd niemand meer.na het ek trouwens ook niet ik lachte ze uit ronaldo ronaldo ze bleven stug voor zich uit kijken hahaha
Ajax fans
NeDerland fans
uquote:Op woensdag 11 december 2013 23:28 schreef WitWit het volgende:
[..]
Voetbal is emotie, emotie moet je verwerken.. dat lukt niet zo snel.
Zondag ben ik ook gewoon aanwezig in Leeuwarden maar dat houd niet in dat ik nu en morgen niet gefrustreerd ben door het gelijkspel van Ajax..quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Aiciu het volgende:
[..]
u
Ik doe morgen gewoon weer me napoli shirt aan.. echte fans zijn er ook bij verlies.
Ik heb het toch zelf gezien.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik durf bijna de weddenschap aan dat er na de finale net zoveel oranje als rood was te vinden in bijv Barcelona
Nederland fans uitlachen, bijzonder knap en dom
En wat is er in Leeuwarden?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:34 schreef WitWit het volgende:
[..]
Zondag ben ik ook gewoon aanwezig in Leeuwarden maar dat houd niet in dat ik nu en morgen niet gefrustreerd ben door het gelijkspel van Ajax..
Waarvan?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:36 schreef bjanaan het volgende:
Pure jaloezie ik kan er wel van genieten!
Ga je voetballen in het park?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Aiciu het volgende:
[..]
u
Ik doe morgen gewoon weer me napoli shirt aan.. echte fans zijn er ook bij verlies.
Technisch gezien speelden wij vorig seizoen CL.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:37 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ajax speelt al 3 jaar CL en jullie ..
Ik ook en ik noemde niet voor de grap Barcelona (tevens beetje flauw). Begrijp sowieso je boodschap niet, kijk naar de zieke statistieken over de nl fans vorig wk. En zie het belangrijkste feit, de viering van de tweede plaats en het aantal mensen daar op af kwam. Zou me niet verbazen als jij 1 vd droeftoeters was sie zich daar om verkneukelde toen en nu om "tegendeel".quote:
Jullie liggen er na de voorronde's uit dus weer niet wat hier technisch aan is?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Technisch gezien speelden wij vorig seizoen CL.
Het viel onder de noemer CL, dus speelden we vorig seizoen CLquote:Op woensdag 11 december 2013 23:40 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Jullie liggen er na de voorronde's uit dus weer niet wat hier technisch aan is?
Nee trainen voor marathon eind deze maandquote:Op woensdag 11 december 2013 23:37 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Ga je voetballen in het park?
Lekker met aanstekers naar je mannen die op het veld staan gooienquote:Op woensdag 11 december 2013 23:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het viel onder de noemer CL, dus speelden we vorig seizoen CL
Maar Feyenoord-supporter zijn gaat helemaal niet om prijzen winnen of CL spelen, Feyenoord-supporter zijn gaat om Feyenoord. Omdat dat de mooiste club ter wereld is, of we nou prijzen winnen of onderaan in de Jupiler League staan.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:45 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Lekker met aanstekers naar je mannen die op het veld staan gooien
Nee, Nederland boeit me niks.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ook en ik noemde niet voor de grap Barcelona (tevens beetje flauw). Begrijp sowieso je boodschap niet, kijk naar de zieke statistieken over de nl fans vorig wk. En zie het belangrijkste feit, de viering van de tweede plaats en het aantal mensen daar op af kwam. Zou me niet verbazen als jij 1 vd droeftoeters was sie zich daar om verkneukelde toen en nu om "tegendeel".
Grote broerquote:Op woensdag 11 december 2013 23:46 schreef Splutje het volgende:
Typisch kakkerlak huilebalk topic. De grote broer wint een keer niet en meteen allemaal een grote bek, walgelijk. Ajax heeft beter gespeeld dan elke andere Nederlandse club van had durven dromen
De mooiste club ter wereld is Real Madrid. De beste fans ter wereld zijn Napolitanenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het viel onder de noemer CL, dus speelden we vorig seizoen CL
Maar Feyenoord-supporter zijn gaat helemaal niet om prijzen winnen of CL spelen, Feyenoord-supporter zijn gaat om Feyenoord. Omdat dat de mooiste club ter wereld is, of we nou prijzen winnen of onderaan in de Jupiler League staan.
Maar je maakt je wel druk om shirtjes?quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:46 schreef Splutje het volgende:
Typisch kakkerlak huilebalk topic. De grote broer wint een keer niet en meteen allemaal een grote bek, walgelijk. Ajax heeft beter gespeeld dan elke andere Nederlandse club van had durven dromen
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:46 schreef Splutje het volgende:
Napoli heeft net zoveel lege plaatsen als Vitessequote:Op woensdag 11 december 2013 23:47 schreef Aiciu het volgende:
[..]
De mooiste club ter wereld is Real Madrid. De beste fans ter wereld zijn Napolitanen
Ja, mijn afkeer jegens Ajax opzij zettend moet ik concluderen dat Feyenoord en Ajax de enige Nederlandse clubs zijn die ter zake doen en dat de rest hoogstens een uit de kluiten gewassen provincieclub is.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:48 schreef Splutje het volgende:
[..]
Want Ajax en Feyenoord zijn nog met elkaar te vergelijken
4 jaarquote:Op woensdag 11 december 2013 23:37 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ajax speelt al 3 jaar CL en jullie ..
Waarschijnlijk niet, hoewel ik het tegen dat Barcelona dat tegen Ajax speelde zeker niet uitsluit. Zeker niet met een volle Kuip er achter.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:48 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ik zie jullie eerlijk gezegd nog niet winnen van Barcalona.
ga lekker naar cambuur jijquote:Op woensdag 11 december 2013 23:49 schreef Socios het volgende:
AFC Ajax
Godenzonen, superjoden, hé hé.
uhuhquote:Op woensdag 11 december 2013 23:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, hoewel ik het tegen dat Barcelona dat tegen Ajax speelde zeker niet uitsluit. Zeker niet met een volle Kuip er achter.
Eens, maar aangezien Ajax stelselmatig een klasse beter is kan je als Feyenoordsupporter niet denigrerend gaan doen over Ajax.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, mijn afkeer jegens Ajax opzij zettend moet ik concluderen dat Feyenoord en Ajax de enige Nederlandse clubs zijn die ter zake doen en dat de rest hoogstens een uit de kluiten gewassen provincieclub is.
Alsnog elke week ruim 50 000. Ook toen we teruggezet werden naa c1..quote:Op woensdag 11 december 2013 23:49 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Napoli heeft net zoveel lege plaatsen als Vitesse
Wat betreft de prestaties van de laatste jaren is het helaas niet te vergelijken nee, maar wat betreft historie/achterban/stadion etc etc. zeker wél.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:52 schreef Splutje het volgende:
[..]
Eens, maar aangezien Ajax stelselmatig een klasse beter is kan je als Feyenoordsupporter niet denigrerend gaan doen over Ajax.
11 tegenover 32 kampioensschappen, dat is niet alleen iets van de afgelopen jarenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat betreft de prestaties van de laatste jaren is het helaas niet te vergelijken nee, maar wat betreft historie/achterban/stadion etc etc. zeker wél.
Ok, dan valt het mee ja. Vanuit het camerastandpunt zie je alleen de onderste rijen en die zijn doorgaans leeg.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:52 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Alsnog elke week ruim 50 000. Ook toen we teruggezet werden naa c1..
Puur om ons (Ajacieden) te treiteren maar waar is 010 in Europa? nergens te vinden.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:56 schreef Sala-adin het volgende:
Waarom post je dit niet op FB maar hier op fok?
Kankerkneus
14quote:Op woensdag 11 december 2013 23:57 schreef Adames het volgende:
[..]
11 tegenover 32 kampioensschappen, dat is niet alleen iets van de afgelopen jaren
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat betreft de prestaties van de laatste jaren is het helaas niet te vergelijken nee, maar wat betreft historie/achterban/stadion etc etc. zeker wél.
Ik had al een tijdje geleden op Facebook een posts geplaatst dat ik het heerlijk rustig vind.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:56 schreef Sala-adin het volgende:
Waarom post je dit niet op FB maar hier op fok?
Kankerkneus
Je bent wel erg bezig met een andere club dan je eigen cluppie he?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik had al een tijdje geleden op Facebook een posts geplaatst dat ik het heerlijk rustig vind.
Feit blijft dat wij het Nederlandse voetbal op de kaart gezet hebben door de eerste EC1, wereldbeker en UEFA Cup te winnen.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee. Op elk vlak is Feyenoord altijd de mindere geweest. Aantal bekers, schalen, bekendheid, fans, supervoetballers uit de eigen jeugd, etc.
Wat ik je wel kan geven is dat de kuip inderdaad t meest sfeervolle stadion is.
Zeker niet, normaal post ik nooit iets op FB over een andere club dan Feyenoord, maar nu kon ik het niet laten.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent wel erg bezig met een andere club dan je eigen cluppie he?
Europese troostprijs, Ajax is de laatste met de hoofdprijsquote:Op donderdag 12 december 2013 00:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
14![]()
Daarnaast zijn wij de laatste Nederlandse club met een Europese prijs
'Feyenoord? Het enige wat ik weet is dat ze uit het land van Ajax komen'.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Feit blijft dat wij het Nederlandse voetbal op de kaart gezet hebben door de eerste EC1, wereldbeker en UEFA Cup te winnen.
Wees er maar trots op waarneer jullie landskampioen worden bestaat dit forum niet meer!quote:Op donderdag 12 december 2013 00:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Feit blijft dat wij het Nederlandse voetbal op de kaart gezet hebben door de eerste EC1, wereldbeker en UEFA Cup te winnen.
Nee, echter werden er ook weinig topics geopend toen we wonnen van PSV.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:00 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie alleen maar een Feyenoorder die het over een andere club dan de zijne heeft. Of werden er ook zoveel topics geopend toen RKC van Feyenoord won? Nee he.
Capelloquote:Op donderdag 12 december 2013 00:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
'Feyenoord? Het enige wat ik weet is dat ze uit het land van Ajax komen'.
Ja, en?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
'Feyenoord? Het enige wat ik weet is dat ze uit het land van Ajax komen'.
Weet je zeker dat ik je PoHi er niet bij moet gaan halen om te laten zien hoe vaak je het over je rivalenclub hebt? Je post bijna meer over Ajax dan over Feyenoord.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zeker niet, normaal post ik nooit iets op FB over een andere club dan Feyenoord, maar nu kon ik het niet laten.
In KLB wellicht, in VBL post ik louter in het Feyenoord-topic.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ik je PoHi er niet bij moet gaan halen om te laten zien hoe vaak je het over je rivalenclub hebt? Je post bijna meer over Ajax dan over Feyenoord.
Omdat de Ajacieden het geen ene reet boeit wat Feyenoord, PSV, AZ of al die andere clubs doen tegen elkaar. We just don't give a fuck. Hell, ik zou de basis elf van Feyenoord niet eens kunnen opnoemen. Enige wat ik weet is dat ze alle ballen op 1 of andere Italiaan geven en als hij ze niet scoort Feyenoord eigenlijk drie keer niks is.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, echter werden er ook weinig topics geopend toen we wonnen van PSV.
nou nouquote:Op donderdag 12 december 2013 00:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
In KLB wellicht, in VBL post ik louter in het Feyenoord-topic.
Registreert zich net ook 5minquote:Op donderdag 12 december 2013 00:03 schreef acmilanoo. het volgende:
milano per sempre!!
proud 2 be italian
Dat geldt andersom ook voor mij. Het interesseert me geen klote wat andere clubs doen. Zo heb ik niet eens gekeken naar Ajax vanavond.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat de Ajacieden het geen ene reet boeit wat Feyenoord, PSV, AZ of al die andere clubs doen tegen elkaar. We just don't give a fuck. Hell, ik zou de basis elf van Feyenoord niet eens kunnen opnoemen. Enige wat ik weet is dat ze alle ballen op 1 of andere Italiaan geven en als hij ze niet scoort Feyenoord eigenlijk drie keer niks is.
Dat maakt ook verder niet uit, ik kom voor Feyenoord naar het stadion, niet voor prijzen. Niet dat het leuk is dat we al zolang wachten op een nieuwe titel, maar ik blijf toch wel gaan.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:06 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord doet er overigens langer over om 2 kampioenschappen bij elkaar te grabbelen dan Ajax nodig heeft om er 10 te krijgen. True story.
Van de mat getiktquote:Op donderdag 12 december 2013 00:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat geldt andersom ook voor mij. Het interesseert me geen klote wat andere clubs doen. Zo heb ik niet eens gekeken naar Ajax vanavond.
Alleen het gedrag van de fans van Ajax valt mij op en dan niet in positieve zin.
Tevens is het wel duidelijk dat je inderdaad niet naar Feyenoord kijkt. Afgelopen zondag nog Heerenveen van de mat getikt waarbij Pelle niet erg veel in het stuk voor kwam.
Ach ja, middelmatige stad met een middelmatig clubje, je bent gewoon niet anders gewend en dus neem je er maar genoegen mee. Geen probleem hoor, tussen die 50.000 andere schuimbekkende havenslaven voel je je vast thuis.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat maakt ook verder niet uit, ik kom voor Feyenoord naar het stadion, niet voor prijzen. Niet dat het leuk is dat we al zolang wachten op een nieuwe titel, maar ik blijf toch wel gaan.
Net zoals Ajax "even een leuke 1e helft en thats it" had tegen Barcelona zekerquote:Op donderdag 12 december 2013 00:09 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Van de mat getikt
Even een leuke 1e helft en thats it.
Mafkees
Joh laat gaan, in februari gaan ze weer huilen dat ze afgehaakt zijn om het kampioenschap.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:09 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Van de mat getikt
Even een leuke 1e helft en thats it.
Mafkees
Dat heet clubliefde, dat is inderdaad een apart fenomeen in Amsterdam.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach ja, middelmatige stad met een middelmatig clubje, je bent gewoon niet anders gewend en dus neem je er maar genoegen mee. Geen probleem hoor, tussen die 50.000 andere schuimbekkende havenslaven voel je je vast thuis.
Prijzen winnen stelt dan ook helemaal niets voor. Zouden ze eigenlijk af moeten schaffen, al die kut schalen en bekers.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat maakt ook verder niet uit, ik kom voor Feyenoord naar het stadion, niet voor prijzen. Niet dat het leuk is dat we al zolang wachten op een nieuwe titel, maar ik blijf toch wel gaan.
Eigenlijk verdienen Ajacieden het ook niet dat ik nog op ze in ga terwijl de argument alleen neerkomen op "Ja maar, wij hebben mee prijzen, dus je bent jaloers". Dus ik ga eens pittenquote:Op donderdag 12 december 2013 00:14 schreef bjanaan het volgende:
Alle Ajacieden hier stop alsjeblieft met aandacht geven aan deze ts hij verdiend het totaal niet
Het waren anders 20 spannende minuten toen. Van de mat getikt is wat overdrevenquote:Op donderdag 12 december 2013 00:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat geldt andersom ook voor mij. Het interesseert me geen klote wat andere clubs doen. Zo heb ik niet eens gekeken naar Ajax vanavond.
Alleen het gedrag van de fans van Ajax valt mij op en dan niet in positieve zin.
Tevens is het wel duidelijk dat je inderdaad niet naar Feyenoord kijkt. Afgelopen zondag nog Heerenveen van de mat getikt waarbij Pelle niet erg veel in het stuk voor kwam.
nooit meegedaan dit jaarquote:Op donderdag 12 december 2013 00:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh laat gaan, in februari gaan ze weer huilen dat ze afgehaakt zijn om het kampioenschap.
Als jij een week na carnaval naar Brabant gaat, verwacht je ook dat iedereen nog verkleed rondloopt?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:26 schreef Aiciu het volgende:
Ajax fans
NeDerland fans
Dat je met de EC1 en wereldbeker komt, kan ik begrijpen. Maar die UEFA Cup zou ik niet noemen als "Kijk eens hoe goed wij waren" tegenover Ajaxfans. Vooral omdat Ajax in dat jaar te druk was met het winnen van de EC1.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dit. Jaloers dat zijn cluppie al jaren niet uitkomt in het hoofdtoernooi van de CL.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef JochemSjakie het volgende:
Jankende feyenoorders
Wij wonnen in 1974 de UEFA-Cup (en 2002 natuurlijk, maar dat geheel terzijde). Ajax won in 1973 de EC1. Wordt dus verworpen.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:44 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat je met de EC1 en wereldbeker komt, kan ik begrijpen. Maar die UEFA Cup zou ik niet noemen als "Kijk eens hoe goed wij waren" tegenover Ajaxfans. Vooral omdat Ajax in dat jaar te druk was met het winnen van de EC1.
Ik snap niet wat mensen grappig vinden aan Wikipedia artikelen verneuken.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wij wonnen in 1974 de UEFA-Cup (en 2002 natuurlijk, maar dat geheel terzijde). Ajax won in 1973 de EC1. Wordt dus verworpen.
De meeste Nederlanders zien er het hele jaar door uit alsof ze carnaval vieren met hun faal kleding.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:35 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Als jij een week na carnaval naar Brabant gaat, verwacht je ook dat iedereen nog verkleed rondloopt?
Grappig dat Ajacieden een bericht over hun club altijd als jaloezie betitelen. Dat is dus pertinent niet waar.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit. Jaloers dat zijn cluppie al jaren niet uitkomt in het hoofdtoernooi van de CL.
Feit van het winnen inderdaad. Dat maakt het ook dat feyenoord die andere grote club uit NL is. Maar wie praat er nog over de EC1 winst van feyenoord behalve oude mannetjes met wandelstokken in de kuip, die weemoedig praten over het verleden terwijl ze naar de huidige selectie zitten te kijken?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Oh god, een kledingnicht.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:11 schreef Aiciu het volgende:
[..]
De meeste Nederlanders zien er het hele jaar door uit alsof ze carnaval vieren met hun faal kleding.
Laten we dat eens bekijken. Kom eens met voorbeelden, dan kunnen we een oordeel vellen.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:14 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Daar hoef je geen nicht voor te zijn.
Ik zou zeggen, brandt los.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:14 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Laten we dat eens bekijken. Kom eens met voorbeelden, dan kunnen we een oordeel vellen.
Ik zie geen voorbeelden..quote:
Ik vroeg het aan jou. Jij benoemt het.quote:
Ajax is kampioen, Ajax blijft kampioen.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:37 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Vitesse wel, dit seizoen.
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Ajax is kampioen, Ajax blijft kampioen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |