Waarschijnlijk niet, hoewel ik het tegen dat Barcelona dat tegen Ajax speelde zeker niet uitsluit. Zeker niet met een volle Kuip er achter.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:48 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ik zie jullie eerlijk gezegd nog niet winnen van Barcalona.
ga lekker naar cambuur jijquote:Op woensdag 11 december 2013 23:49 schreef Socios het volgende:
AFC Ajax
Godenzonen, superjoden, hé hé.
uhuhquote:Op woensdag 11 december 2013 23:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, hoewel ik het tegen dat Barcelona dat tegen Ajax speelde zeker niet uitsluit. Zeker niet met een volle Kuip er achter.
Eens, maar aangezien Ajax stelselmatig een klasse beter is kan je als Feyenoordsupporter niet denigrerend gaan doen over Ajax.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, mijn afkeer jegens Ajax opzij zettend moet ik concluderen dat Feyenoord en Ajax de enige Nederlandse clubs zijn die ter zake doen en dat de rest hoogstens een uit de kluiten gewassen provincieclub is.
Alsnog elke week ruim 50 000. Ook toen we teruggezet werden naa c1..quote:Op woensdag 11 december 2013 23:49 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Napoli heeft net zoveel lege plaatsen als Vitesse
Wat betreft de prestaties van de laatste jaren is het helaas niet te vergelijken nee, maar wat betreft historie/achterban/stadion etc etc. zeker wél.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:52 schreef Splutje het volgende:
[..]
Eens, maar aangezien Ajax stelselmatig een klasse beter is kan je als Feyenoordsupporter niet denigrerend gaan doen over Ajax.
11 tegenover 32 kampioensschappen, dat is niet alleen iets van de afgelopen jarenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat betreft de prestaties van de laatste jaren is het helaas niet te vergelijken nee, maar wat betreft historie/achterban/stadion etc etc. zeker wél.
Ok, dan valt het mee ja. Vanuit het camerastandpunt zie je alleen de onderste rijen en die zijn doorgaans leeg.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:52 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Alsnog elke week ruim 50 000. Ook toen we teruggezet werden naa c1..
Puur om ons (Ajacieden) te treiteren maar waar is 010 in Europa? nergens te vinden.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:56 schreef Sala-adin het volgende:
Waarom post je dit niet op FB maar hier op fok?
Kankerkneus
14quote:Op woensdag 11 december 2013 23:57 schreef Adames het volgende:
[..]
11 tegenover 32 kampioensschappen, dat is niet alleen iets van de afgelopen jaren
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat betreft de prestaties van de laatste jaren is het helaas niet te vergelijken nee, maar wat betreft historie/achterban/stadion etc etc. zeker wél.
Ik had al een tijdje geleden op Facebook een posts geplaatst dat ik het heerlijk rustig vind.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:56 schreef Sala-adin het volgende:
Waarom post je dit niet op FB maar hier op fok?
Kankerkneus
Je bent wel erg bezig met een andere club dan je eigen cluppie he?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik had al een tijdje geleden op Facebook een posts geplaatst dat ik het heerlijk rustig vind.
Feit blijft dat wij het Nederlandse voetbal op de kaart gezet hebben door de eerste EC1, wereldbeker en UEFA Cup te winnen.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee. Op elk vlak is Feyenoord altijd de mindere geweest. Aantal bekers, schalen, bekendheid, fans, supervoetballers uit de eigen jeugd, etc.
Wat ik je wel kan geven is dat de kuip inderdaad t meest sfeervolle stadion is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |