Nee, maar ik post sowieso nauwelijks over voetbal. Heel af en toe iets over Feyenoord, maar dat kan zowel na een nederlaag als na een overwinning zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef Tchock het volgende:
Ik moet zeggen dat het niet heel raar is om als je op zo'n manier uit het toernooi vliegt er niet over op Facebook te gaan roeptoeteren maar dat kan ik verkeerd hebben. Jij zat na de WK-finale meteen op Facebook om het te vertellen?
Nee, moet zeggen dat het me inderdaad niet verbaastquote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef XABiiiALONSO het volgende:
Verbaast het je? Mij anders niet.
waar dan? ik zie alleen jankende Ajaciedenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef JochemSjakie het volgende:
Jankende feyenoorders
Bedankt dat je mijn dag weer gemaakt hebt!
Ik jank totaal niet. Het zal mij werkelijk waar aan mijn anus oxideren welke resultaten Ajax behaalt, zolang ze maar niet van ons winnen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef JochemSjakie het volgende:
Jankende feyenoorders
Bedankt dat je mijn dag weer gemaakt hebt!
Beter kijken.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
waar dan? ik zie alleen jankende Ajacieden
Die zitten in alle andere topics, maar hier niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
waar dan? ik zie alleen jankende Ajacieden
okequote:Op woensdag 11 december 2013 23:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik jank totaal niet. Het zal mij werkelijk waar aan mijn anus oxideren welke resultaten Ajax behaalt, zolang ze maar niet van ons winnen.
Ik constateer alleen dat Ajax-fans mijn Facebookfeed vervuilen met allerlei loze kreten na een overwinning op Barcelona, terwijl ze na een negatief resultaat totaal niks van zich laten horen. De Feyenoorders die wel eens iets over hun club posten op mijn Facebookfeed doen dat zowel na een overwinning als na een nederlaag, just saying.
hahahahahhahahahahahaquote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef RipMcPants het volgende:
'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!'
Voetbal
Hi feyenoorderquote:Op woensdag 11 december 2013 23:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik jank totaal niet. Het zal mij werkelijk waar aan mijn anus oxideren welke resultaten Ajax behaalt, zolang ze maar niet van ons winnen.
Ik constateer alleen dat Ajax-fans mijn Facebookfeed vervuilen met allerlei loze kreten na een overwinning op Barcelona, terwijl ze na een negatief resultaat totaal niks van zich laten horen. De Feyenoorders die wel eens iets over hun club posten op mijn Facebookfeed doen dat zowel na een overwinning als na een nederlaag, just saying.
Nee, ik heb namelijk geen enkel gevoel voor Ajax.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zit het diep? Dat gevoel voor Ajax?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |