Nee, maar ik post sowieso nauwelijks over voetbal. Heel af en toe iets over Feyenoord, maar dat kan zowel na een nederlaag als na een overwinning zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef Tchock het volgende:
Ik moet zeggen dat het niet heel raar is om als je op zo'n manier uit het toernooi vliegt er niet over op Facebook te gaan roeptoeteren maar dat kan ik verkeerd hebben. Jij zat na de WK-finale meteen op Facebook om het te vertellen?
Nee, moet zeggen dat het me inderdaad niet verbaastquote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef XABiiiALONSO het volgende:
Verbaast het je? Mij anders niet.
waar dan? ik zie alleen jankende Ajaciedenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef JochemSjakie het volgende:
Jankende feyenoorders
Bedankt dat je mijn dag weer gemaakt hebt!
Ik jank totaal niet. Het zal mij werkelijk waar aan mijn anus oxideren welke resultaten Ajax behaalt, zolang ze maar niet van ons winnen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef JochemSjakie het volgende:
Jankende feyenoorders
Bedankt dat je mijn dag weer gemaakt hebt!
Beter kijken.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
waar dan? ik zie alleen jankende Ajacieden
Die zitten in alle andere topics, maar hier niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
waar dan? ik zie alleen jankende Ajacieden
okequote:Op woensdag 11 december 2013 23:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik jank totaal niet. Het zal mij werkelijk waar aan mijn anus oxideren welke resultaten Ajax behaalt, zolang ze maar niet van ons winnen.
Ik constateer alleen dat Ajax-fans mijn Facebookfeed vervuilen met allerlei loze kreten na een overwinning op Barcelona, terwijl ze na een negatief resultaat totaal niks van zich laten horen. De Feyenoorders die wel eens iets over hun club posten op mijn Facebookfeed doen dat zowel na een overwinning als na een nederlaag, just saying.
hahahahahhahahahahahaquote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef RipMcPants het volgende:
'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!'
Voetbal
Hi feyenoorderquote:Op woensdag 11 december 2013 23:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik jank totaal niet. Het zal mij werkelijk waar aan mijn anus oxideren welke resultaten Ajax behaalt, zolang ze maar niet van ons winnen.
Ik constateer alleen dat Ajax-fans mijn Facebookfeed vervuilen met allerlei loze kreten na een overwinning op Barcelona, terwijl ze na een negatief resultaat totaal niks van zich laten horen. De Feyenoorders die wel eens iets over hun club posten op mijn Facebookfeed doen dat zowel na een overwinning als na een nederlaag, just saying.
Nee, ik heb namelijk geen enkel gevoel voor Ajax.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zit het diep? Dat gevoel voor Ajax?
Apart want je beoordelingsvermogen komt erg subjectief overquote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, ik heb namelijk geen enkel gevoel voor Ajax.
Mijn beoordelingsvermogen berust op feiten.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Apart want je beoordelingsvermogen komt erg subjectief over
Feli man en alvast welterusten
Ik juich zeker niet als Feyenoord verliest, maar ook na een nederlaag plaats ik af en toe een post over het spel of de wedstrijd.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:20 schreef WitWit het volgende:
Ja want alle ajacieden moeten blij hun facebook volspammen met het feit dat ze niet door zijn in de Champions League?
Of juich jij als (waarschijnlijk..) Feijenoord verliest..?
Als we mogen afgaan op jouw verstand, dat soort feiten op jouw Facebook, en jouw moeder is ook een vrouw dan moeten we concluderen dat je moeder dus ook een hoer is.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mijn beoordelingsvermogen berust op feiten.
En ik hoef nergens mee gefeliciteerd te worden, mijn club heeft niet gespeeld en ik ken niemand die vandaag jarig is.
Daar heb ik inderdaad niks tegen in te brengen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik juich zeker niet als Feyenoord verliest, maar ook na een nederlaag plaats ik af en toe een post over het spel of de wedstrijd.
Het is maar een voorbeeld waaruit blijkt dat Ajacieden zich blijkbaar alleen interesseren voor de club bij overwinningen. Mijn Facebook is daar 1 voorbeeld van, maar zo kan ik er nog wel een paar noemen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als we mogen afgaan op jouw verstand, dat soort feiten op jouw Facebook, en jouw moeder is ook een vrouw dan moeten we concluderen dat je moeder dus ook een hoer is.
Voetbal is emotie, emotie moet je verwerken.. dat lukt niet zo snel.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:26 schreef Aiciu het volgende:
Morgen zie je ook nergens een ajax shirt. Oh en over de wk finale, was in spanje overal oranje shirts na de weddstrijd niemand meer.na het ek trouwens ook niet ik lachte ze uit ronaldo ronaldo ze bleven stug voor zich uit kijken hahaha
Ajax fans
NeDerland fans
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |