Zeker niet, normaal post ik nooit iets op FB over een andere club dan Feyenoord, maar nu kon ik het niet laten.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent wel erg bezig met een andere club dan je eigen cluppie he?
Europese troostprijs, Ajax is de laatste met de hoofdprijsquote:Op donderdag 12 december 2013 00:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
14![]()
Daarnaast zijn wij de laatste Nederlandse club met een Europese prijs
'Feyenoord? Het enige wat ik weet is dat ze uit het land van Ajax komen'.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Feit blijft dat wij het Nederlandse voetbal op de kaart gezet hebben door de eerste EC1, wereldbeker en UEFA Cup te winnen.
Wees er maar trots op waarneer jullie landskampioen worden bestaat dit forum niet meer!quote:Op donderdag 12 december 2013 00:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Feit blijft dat wij het Nederlandse voetbal op de kaart gezet hebben door de eerste EC1, wereldbeker en UEFA Cup te winnen.
Nee, echter werden er ook weinig topics geopend toen we wonnen van PSV.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:00 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie alleen maar een Feyenoorder die het over een andere club dan de zijne heeft. Of werden er ook zoveel topics geopend toen RKC van Feyenoord won? Nee he.
Capelloquote:Op donderdag 12 december 2013 00:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
'Feyenoord? Het enige wat ik weet is dat ze uit het land van Ajax komen'.
Ja, en?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
'Feyenoord? Het enige wat ik weet is dat ze uit het land van Ajax komen'.
Weet je zeker dat ik je PoHi er niet bij moet gaan halen om te laten zien hoe vaak je het over je rivalenclub hebt? Je post bijna meer over Ajax dan over Feyenoord.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zeker niet, normaal post ik nooit iets op FB over een andere club dan Feyenoord, maar nu kon ik het niet laten.
In KLB wellicht, in VBL post ik louter in het Feyenoord-topic.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ik je PoHi er niet bij moet gaan halen om te laten zien hoe vaak je het over je rivalenclub hebt? Je post bijna meer over Ajax dan over Feyenoord.
Omdat de Ajacieden het geen ene reet boeit wat Feyenoord, PSV, AZ of al die andere clubs doen tegen elkaar. We just don't give a fuck. Hell, ik zou de basis elf van Feyenoord niet eens kunnen opnoemen. Enige wat ik weet is dat ze alle ballen op 1 of andere Italiaan geven en als hij ze niet scoort Feyenoord eigenlijk drie keer niks is.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, echter werden er ook weinig topics geopend toen we wonnen van PSV.
nou nouquote:Op donderdag 12 december 2013 00:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
In KLB wellicht, in VBL post ik louter in het Feyenoord-topic.
Registreert zich net ook 5minquote:Op donderdag 12 december 2013 00:03 schreef acmilanoo. het volgende:
milano per sempre!!
proud 2 be italian
Dat geldt andersom ook voor mij. Het interesseert me geen klote wat andere clubs doen. Zo heb ik niet eens gekeken naar Ajax vanavond.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat de Ajacieden het geen ene reet boeit wat Feyenoord, PSV, AZ of al die andere clubs doen tegen elkaar. We just don't give a fuck. Hell, ik zou de basis elf van Feyenoord niet eens kunnen opnoemen. Enige wat ik weet is dat ze alle ballen op 1 of andere Italiaan geven en als hij ze niet scoort Feyenoord eigenlijk drie keer niks is.
Dat maakt ook verder niet uit, ik kom voor Feyenoord naar het stadion, niet voor prijzen. Niet dat het leuk is dat we al zolang wachten op een nieuwe titel, maar ik blijf toch wel gaan.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:06 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord doet er overigens langer over om 2 kampioenschappen bij elkaar te grabbelen dan Ajax nodig heeft om er 10 te krijgen. True story.
Van de mat getiktquote:Op donderdag 12 december 2013 00:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat geldt andersom ook voor mij. Het interesseert me geen klote wat andere clubs doen. Zo heb ik niet eens gekeken naar Ajax vanavond.
Alleen het gedrag van de fans van Ajax valt mij op en dan niet in positieve zin.
Tevens is het wel duidelijk dat je inderdaad niet naar Feyenoord kijkt. Afgelopen zondag nog Heerenveen van de mat getikt waarbij Pelle niet erg veel in het stuk voor kwam.
Ach ja, middelmatige stad met een middelmatig clubje, je bent gewoon niet anders gewend en dus neem je er maar genoegen mee. Geen probleem hoor, tussen die 50.000 andere schuimbekkende havenslaven voel je je vast thuis.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat maakt ook verder niet uit, ik kom voor Feyenoord naar het stadion, niet voor prijzen. Niet dat het leuk is dat we al zolang wachten op een nieuwe titel, maar ik blijf toch wel gaan.
Net zoals Ajax "even een leuke 1e helft en thats it" had tegen Barcelona zekerquote:Op donderdag 12 december 2013 00:09 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Van de mat getikt
Even een leuke 1e helft en thats it.
Mafkees
Joh laat gaan, in februari gaan ze weer huilen dat ze afgehaakt zijn om het kampioenschap.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:09 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Van de mat getikt
Even een leuke 1e helft en thats it.
Mafkees
Dat heet clubliefde, dat is inderdaad een apart fenomeen in Amsterdam.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach ja, middelmatige stad met een middelmatig clubje, je bent gewoon niet anders gewend en dus neem je er maar genoegen mee. Geen probleem hoor, tussen die 50.000 andere schuimbekkende havenslaven voel je je vast thuis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |