Zolang die dikke zich maar inhoudt gaat er niemand dood.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:22 schreef DeLuna het volgende:
Het publiek zit er bovenop.
Daar gaat het mis dus
Ligeonquote:
Constant speelt anders ook een constante wedstrijdquote:Op woensdag 11 december 2013 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Muntari en Klaassen de beste spelers van het veld.
toch zijn het geen geel waardige overtredingen, niet eens een beetjequote:Op woensdag 11 december 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Was er wel effe bang voor, volgende keer krijgt ie hem.
Dat is precies wat Milan met PSV had gedaan.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:23 schreef AFCNiels het volgende:
Milan even moespelen en dan in de 80e minuut genadeloos toeslaan.
Ik zou niet duiken want dan raakt mijn haar in de war.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met Vermeer in de kool was dit een doelpunt geweest
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou niet duiken want dan raakt mijn haar in de war.
I have a dream, mag ik even.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is precies wat Milan met PSV had gedaan.
Neuh maar als je zoiets een paar keer doet ben je de sjaak.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:24 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Echt veel bijzonders deed Poulsen niet
Hier is natuurlijk ook nog een slechte grap over: als hij maar niet geschorst is voor de kampioenswedstrijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt vet bedankt voor dit berichtquote:Op woensdag 11 december 2013 21:24 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
0-0
ze staan met een man meer... balbezit heb je niks aan.. scoren moeten ze
Het is Genee niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou niet duiken want dan raakt mijn haar in de war.
Altijd naar 1 met rood jaquote:Op woensdag 11 december 2013 21:24 schreef TheArt het volgende:
Heeft Fischer al 1 bal naar de goede kleur gespeeld?
Oh echt? Jeetje. Wist ik niet!!!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:24 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
0-0
ze staan met een man meer... balbezit heb je niks aan.. scoren moeten ze
Zeer overschatte speler.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:24 schreef TheArt het volgende:
Heeft Fischer al 1 bal naar de goede kleur gespeeld?
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:25 schreef Tchock het volgende:
gemist erin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |