SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Inleg 7 LTC, na 9 dagen x10 = 70 LTC terug
Ja ik snap dat de koers fluctueertquote:Op woensdag 11 december 2013 20:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee.
Inleg 1.000 CENT, 10.000 CENT terug.
Wat je er aan LTC / XPM voor terugkrijgt hangt af van de koers (zie koershistory Cryptsy, fluctueert fors).
Dan wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik snap dat de koers fluctueertik bedoelde meer:
Stel ik leg 7 LTC in en koop 50.000.0000 (ik zeg maar wat), dat is dus x10. Als de koers dan hetzelfde is en ik verkoop zou het toch ~70 LTC zijn?
Je raakt die krengen aan de straatstenen niet kwijt.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel verleidelijken dat is op bter + cryptsy?
Op bter zie ik wel buy orders, en als je er toch 10x zo veel hebt...quote:Op woensdag 11 december 2013 20:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je raakt die krengen aan de straatstenen niet kwijt.
quote:CENT deposit is disabled due to the current design CENT wallet can not handle more than one billion transfer operations within the wallet, the impact of our users recharge CENT, we will solve as soon as possible, thank you for your understanding and support
Even quoten voor over 2 jaar.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:18 schreef Robuustheid het volgende:
Mijn voorspelling. De bitcoin hype is voorbij, en de Bitcoins zullen nooit een succes worden.
Overigens moet ik wel hard lachen om je JP Morgan onzin, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:18 schreef Robuustheid het volgende:
Mijn voorspelling. De bitcoin hype is voorbij, en de Bitcoins zullen nooit een succes worden.
De 90% van de instappers in Bitcoin, deden het voornamelijk uit winstbejag, niet zozeer vanwege de decentrale, open-source karakter.
Tevens zal het als betaalmiddel geen succes worden, daar het koers vrij instabiel is. Wel kan het een betaalsysteem worden, maar dat zal niet meer worden, nu JPMorgan het onderliggende Bitcoin-protocol gepatenteerd heeft voor hun eigen ontwikkeling van een digitale betaalsysteem.
Ik zou het maar niet doen als ik jou was. Straks zullen je kleinkinderen nog mee gepest worden dat je zoiets niet geloofde.quote:
www.fiatleak.comquote:Op woensdag 11 december 2013 20:21 schreef roislecxe het volgende:
Wat is die link waarop je in real time kunt zien waar en hoeveel BTCs worden gekocht?
Ik zei 2 jaar geleden precies hetzelfde en look at me now.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:21 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ik zou het maar niet doen als ik jou was. Straks zullen je kleinkinderen nog mee gepest worden dat je zoiets niet geloofde..
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:23 schreef Scorpie het volgende:
Overigens zijn alle coins nu hard aan het downtrenden.
Timber!quote:Op woensdag 11 december 2013 20:27 schreef Scorpie het volgende:
BTC is going down, I repeat, BTC is go-ing down!
Vanmiddag ook al een dipje geweestquote:Op woensdag 11 december 2013 20:30 schreef Leafeon672 het volgende:
Wordt dit nu een trend, op woensdag al beginnen met crashen?
Gewoon om de 6 dagen toch.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:30 schreef Leafeon672 het volgende:
Om anderen die donderdag uitcashen vanwege vrijdag-uitcashers voor te zijn, die op hun beurt weer uitcashen om de weekenddip voor te zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:30 schreef Leafeon672 het volgende:
FTCquote:Op woensdag 11 december 2013 20:36 schreef mike-amersfoort het volgende:
Op het moment dat BTC daalt, dalen de altcoins ook nog eens tov BTC.
Dus eigenlijk zou je in moeten kopen op altcoins, zodra de boel weer stijgt pak je dubbele stijging.
PPC to the moon!
*doe maar geen PPC, beter iets als NMC oid.
Kun je rekenen?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:37 schreef brombeer_ het volgende:
Quark is aardig stabiel gebleven. Hoop nog steeds op een flinke stijging.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:38 schreef Toto69 het volgende:
Ik wacht nog steeds op het moment dat ik miljonair word
Cryptocurrenciesquote:Op woensdag 11 december 2013 20:32 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Om anderen die donderdag uitcashen vanwege vrijdag-uitcashers voor te zijn, die op hun beurt weer uitcashen om de weekenddip voor te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Geen hartslag hebben is ook stabiel, maar niet goed.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:37 schreef brombeer_ het volgende:
Quark is aardig stabiel gebleven. Hoop nog steeds op een flinke stijging.
Goeie, ik moest heel flauw lachenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen hartslag hebben is ook stabiel, maar niet goed.
quote:Gox unable to keep an exchange working. Gox is killing BTC. And all other coins with BTC fail. Empty you account on gox. Gox will fuck us unless we fuck it before. Kill gox now!!!
Neuh, op BTER is CENT disabled omdat die exchange z'n eigen PoS coins probeert te verkopen.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:18 schreef TimKuik het volgende:
Niet in CENT investeren, CENT is zwaar bugged.
[..]
Olaquote:Op woensdag 11 december 2013 20:52 schreef lainke het volgende:
Hoi, nieuw hier en al een tijdje bezig met de bit en altcoin wereld. Volg het forum al een tijdje dus tijd om ook eens te brullen ... yeaha
hallonquote:Op woensdag 11 december 2013 20:52 schreef lainke het volgende:
Hoi, nieuw hier en al een tijdje bezig met de bit en altcoin wereld. Volg het forum al een tijdje dus tijd om ook eens te brullen ... yeaha
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:52 schreef lainke het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:52 schreef lainke het volgende:
MOON!quote:Op woensdag 11 december 2013 20:52 schreef lainke het volgende:
Altcoins stijgen even, maar dalen daarna net zo snel. Daarnaast vertrouw ik ze niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:52 schreef cb2013 het volgende:
Waarom niet altocoins kopen. LTC en BTC dalen, anderen gaan omhoog.
Ik zou afwachten.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:56 schreef Spatieloos het volgende:
Nu is het heeeee laag toch? Dus nu is perfecte tijd om te kopen? Zou ik het gewoon doen? Of is er kans dat het nooit meer omhoog gaat?
Het is hopeloos, het zal nooit meer omhoog gaan.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:56 schreef Spatieloos het volgende:
Nu is het heeeee laag toch? Dus nu is perfecte tijd om te kopen? Zou ik het gewoon doen? Of is er kans dat het nooit meer omhoog gaat?
Argumenten?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:57 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Het is hopeloos, het zal nooit meer omhoog gaan.
aaaaaaaaaargghhhquote:
Ja, dan zet je ze naar BTC om.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:58 schreef cb2013 het volgende:
Ik heb nu een x aantal verschillende coins op Crypsy. Maar wat als al mijn coins dalen, wat doe ik dan? Want je kan ze niet naar EUR omzetten.
Maar dan heb je weer die vervelende buy sell verschil en maak je kleine verliezenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dan zet je ze naar BTC om...
Die kun je vervolgens wel naar euro's wisselen.
you fucked.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:58 schreef cb2013 het volgende:
Ik heb nu een x aantal verschillende coins op Crypsy. Maar wat als al mijn coins dalen, wat doe ik dan? Want je kan ze niet naar EUR omzetten.
Lees maar wat ze in de Trollbox zeggen.quote:
quote:bankerscum, can you tell me how bankers' cum is different than other people's cum?
niet veel meerquote:
Ik snap cryptsy niet, tot nu toe alleen nog maar verkeerde munten gekozen, hoe kiezen jullie?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:06 schreef MissionPhailed het volgende:
Aaaaiiii, LTC gisteren ingekocht op $34,50 en vervolgens vóór het pitten een verkooporder heel optimistisch op $41,5 gezet. Maar nu gaat de koers gewoon door het slijk
Aan de andere kant gaan de zaken op Cryptsy buitengewoon goed; vanmiddag Spots tegen een schappelijke prijs ingekocht en vanavond weer automatisch verkocht met circa 25% winst. Ten opzichte van initiële inleg een dag of 10 geleden is er op Cryptsy nu circa 120-125% winst geboekt.
Ik zie nergens de optie in Cryptsy om BTC naar EUR te wisselen. Of overboeken naar een andere exchange en dan omzetten naar euro's?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dan zet je ze naar BTC om...
Die kun je vervolgens wel naar euro's wisselen.
Je zet om in BTC. Dan zet je die over naar BTC-e.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:08 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Ik zie nergens de optie in Cryptsy om BTC naar EUR te wisselen. Of overboeken naar een andere exchange en dan omzetten naar euro's?
Hoezo zou je het zo hoog inkopen?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:06 schreef MissionPhailed het volgende:
Aaaaiiii, LTC gisteren ingekocht op $34,50 en vervolgens vóór het pitten een verkooporder heel optimistisch op $41,5 gezet. Maar nu gaat de koers gewoon door het slijk
Aan de andere kant gaan de zaken op Cryptsy buitengewoon goed; vanmiddag Spots tegen een schappelijke prijs ingekocht en vanavond weer automatisch verkocht met circa 25% winst. Ten opzichte van initiële inleg een dag of 10 geleden is er op Cryptsy nu circa 120-125% winst geboekt.
optimistisch?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo zou je het zo hoog inkopen?
Ik ben wat dat betreft feitelijk een amateuristische gokker en kies simpelweg een munt die ogenschijnlijk qua koers in een dip zit. Voorbeeld; van een bepaalde coin schommelt de waarde in de laatste 12 uur tussen -ik noem maar wat- 0,0005 en 0,0009 BTC en het is nu te koop voor 0,0006 BTC. Dan ga ik daadwerkelijk over tot aankoop en zet de verkooporder op een ietwat conservatieve 0,00075 BTC. Tot dusver werkt deze knullige methode verrassend goed, alhoewel er soms enkele dagen overheen gaan voordat een verkooporder daadwerkelijk vervult wordt.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:07 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ik snap cryptsy niet, tot nu toe alleen nog maar verkeerde munten gekozen, hoe kiezen jullie?
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:13 schreef Spatieloos het volgende:
Kan ik ergens LTC kopen direct met iDeal?
was ik ookquote:
Denk niet dat het daar binnenkort heen gaat, en zowel dan zakt hij waars helemaal in.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:12 schreef lainke het volgende:
zou het haalbaar zijn om ltc op 21,51¤ in te kopen?
Google het, zijn een stuk of 3 aanbiedersquote:Op woensdag 11 december 2013 21:13 schreef Spatieloos het volgende:
Kan ik ergens LTC kopen direct met iDeal?
Toto adviseer mij?quote:
Je kan op zich redelijk veilig inkopen nu, blijft een risico kan ook verder crashen, hou het gewoon inde gaten op school / werk.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Toto adviseer mij?
Zal ik gewoon op bitonic nu BTC kopen? En zou ik dat dan omwisselen tot LTC of houden?
Ach ik heb geld genoeg ik moet gewoon eens een risico nemen anders leer ik dit handelen nooit. Ik doe het gewoon!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:16 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Je kan op zich redelijk veilig inkopen nu, blijft een risico kan ook verder crashen, hou het gewoon inde gaten op school / werk.
pcies, heb ik ook gedaan, nu wat verlies, vertrouw erop dat het morgen weer wat aan begint te trekken, weekend misschien weer crashed, en dan volgende week weer quitte speel.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ach ik heb geld genoeg ik moet gewoon eens een risico nemen anders leer ik dit handelen nooit. Ik doe het gewoon!
Zie het als 5 euro instap fee per LTCquote:Op woensdag 11 december 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
http://www.litecoins.nl/
Wat een oplichterij, 5 euro duurder dan op Btc-e
Ik had al spijt van mijn keuze om BTC te kopen, ben nu al weer in de LTCquote:Op woensdag 11 december 2013 21:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Toto adviseer mij?
Zal ik gewoon op bitonic nu BTC kopen? En zou ik dat dan omwisselen tot LTC of houden?
Koop gewoon bitcoins via bitonic.nl (met ideal) en stuur ze naar je btc-e account. Daarna kun je weer omwisselen in litecoins.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
http://www.litecoins.nl/
Wat een oplichterij, 5 euro duurder dan op Btc-e
btc-e by faaaaarquote:Op woensdag 11 december 2013 21:20 schreef lainke het volgende:
wat vinden jullie de beste exchange? btc-e of cryptsy?
Cryptsy natuurlijkquote:Op woensdag 11 december 2013 21:20 schreef lainke het volgende:
BTC-Equote:Op woensdag 11 december 2013 21:20 schreef lainke het volgende:
Ja was ik al van plan, geluktquote:Op woensdag 11 december 2013 21:19 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Koop gewoon bitcoins via bitonic.nl (met ideal) en stuur ze naar je btc-e account. Daarna kun je weer omwisselen in litecoins.
hoe veel gekochtquote:Op woensdag 11 december 2013 21:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja was ik al van plan, gelukt![]()
Maar ik was net te laat, net waren ze nog 635 en en tijdens het betalen veranderde het in eens in 642 ofzo.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:25 schreef Leafeon672 het volgende:
Ltc naar de maan, houd je vast!
[ afbeelding ]
is prima toch? om in te stappen en mee te spelenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
0,05 BTC
Is weinig ik weet maar maar ik ben ook geen miljonair!
koop toch gewoon een miner niet?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
0,05 BTC
Is weinig ik weet maar maar ik ben ook geen miljonair!
Lijkt me wel dat de kans groot is dat die om deze reden van Cryptsy wordt gehaald.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee.
Inleg 1.000 CENT, 10.000 CENT terug.
Wat je er aan LTC / XPM voor terugkrijgt hangt af van de koers (zie koershistory Cryptsy, fluctueert fors).
Alles prima, iedereen rijk - slapende - FOK! gegarandeerdquote:Op woensdag 11 december 2013 21:27 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
is prima toch? om in te stappen en mee te spelen
Ja, dat is vooral veel geduld hebben.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:29 schreef cb2013 het volgende:
Soms is cryptsy echt een pain in the ass. Ik zag dat ik geld miste, en dacht shit, zo snel in waarde gedaald. Maar ik krijg nog 3000 Sexcoins die ik had gecanceld als sell order,
ASIC neem ik aan? Of Scrypt?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:30 schreef lainke het volgende:
haha, over een maandje nog gekocht voor 16¤/ghtotaal 120 GH hierzo ... helaas moeilijk vast te krijgen blijkbaar. Wou er enkele bijkopen via ebay en zie dat ze gewoonweg +300 a 400% meer vragen dan ik ze betaald heb. Twijfel nog of ik ze misschien wegdoen want dat is pas winst pakken dan.
Waar heb je die ingekocht dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:32 schreef lainke het volgende:
heb 120gh asic en nog een 700mh scrypt via gpu
quote:
700Mhash op GPU?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:32 schreef lainke het volgende:
heb 120gh asic en nog een 700mh scrypt via gpu
Is men mee bezig. In de laatste release is al het een en ander aangepast.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind die transactions costs echt vervelend en het is lastig om er mee te rekenen
1 simpele 7970 kaart... nothing specialquote:Op woensdag 11 december 2013 21:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
700Mhash op GPU?
Pics van je rigs!
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Is men mee bezig. In de laatste release is al het een en ander aangepast.
Khash dusquote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef lainke het volgende:
[..]
1 simpele 7970 kaart... nothing special
Is het dan niet khash? Of ben ik in de war?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:40 schreef lainke het volgende:
[..]
1 simpele 7970 kaart... nothing special
yep foutjequote:Op woensdag 11 december 2013 21:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Khash dus![]()
Was al benieuwd hoe je dat ooit in een normaal huis aan de praat had gekregen.
welke pool?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:42 schreef Spatieloos het volgende:
Ben nu Netcoin aan het minen. LTC is toch laag en wie weet wordt dit nog wat waard en dan heb ik veel centjes
Net de echte wereld dus...quote:Op woensdag 11 december 2013 21:44 schreef Solidberg het volgende:
Volgensmij is de BTC daling te danken aan dit nieuws:
http://tweakers.net/nieuw(...)coins-in-handen.html
Ja maar die mensen willen ook gewoon dat BTC hoog blijft en verkopen denk ik gewoon heel langzaam. En wie weet is het niet waar. Maarja misschien zijn er wel mensen die denken oh no panic sell.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:44 schreef Solidberg het volgende:
Volgensmij is de BTC daling te danken aan dit nieuws:
http://tweakers.net/nieuw(...)coins-in-handen.html
Gelukkig maar, en hij gaat nu weer upquote:Op woensdag 11 december 2013 21:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel een beetje zielig voor je
bewaren voor laterquote:Op woensdag 11 december 2013 21:53 schreef lainke het volgende:
btc gekocht aan 664,99999¤ dus hopelijk stijgt hij verderdoor. Sell op 700?
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik voel me net roislecxe met mn ltc
Valt mee, dit zijn er maar 16,5 Miljard.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:26 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Geen buy orders meer zometeen voor cent
Meeste hier doen Bitonic.nl (Iets duurder, geen verificatie, geen minimum, iDEAL, dus vrijwel direct)quote:Op woensdag 11 december 2013 22:25 schreef Kale het volgende:
Wat is nu een goede exchange om met een paar honderd euro eens te gaan spelen?
En dan een waar je makkelijk euros heenkrijgt zonder eerst je hele doopceel te moeten mailen?
Ik neem aan dat de meesten van jullie coins verkopen voor USD of EUR en kopen met USD of EUR? Of handelen jullie van coinpaar naar coinpaar?
Holy fuck.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Valt mee, dit zijn er maar 16,5 Miljard.
hoeveel btc is dat?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Valt mee, dit zijn er maar 16,5 Miljard.
Ik twijfel om voor het slapen gaan even wat op Cryptsy te kopen en ook wat sell orders te plaatsen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:32 schreef MissionPhailed het volgende:
Zo, handjevol Nibble en GlobalcoinBitcoin gescoord op Cryptsy én daarbij verkooporders opgezet die waarschijnlijk binnen 12 uur weer ingevuld worden. Als het goed gaat kan ik vandaag nog van 0,02 naar 0,027 BTC gaan (nu nog 0,023)
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Holy fuck.
Ik wilde het trucje proberen, maar ik durf het niet aan. Straks verdwijnt die van de exchanges of is er niemand die ze wil kopen.
1155 XPM = 144 LTC = 5 BTCquote:
De crypto-baas wordt alleen maar rijker.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
1155 XPM = 144 LTC = 5 BTC
En dat "oogst" ik iedere 9 dagen
hoelang doe je dat al? dit hebben ze toch door op een gegeven momentquote:Op woensdag 11 december 2013 22:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
1155 XPM = 144 LTC = 5 BTC
En dat "oogst" ik iedere 9 dagen
Top dankjewel. En wat is een goede keuze qua bitc wallet?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Meeste hier doen Bitonic.nl (Iets duurder, geen verificatie, geen minimum, iDEAL, dus vrijwel direct)
Dan overboeken naar BTC-e (beperkt aanbod in altcoins) of een andere exchange zoals cryptsy (veel lag) of Bter (laag volume)
Al een maand of 3.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:37 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
hoelang doe je dat al? dit hebben ze toch door op een gegeven moment
Ze gaan keer 10 na 9 dagen, dus reken zelf maar uit.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:39 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
wtf vet hoor. hoeveel moet je er op hebben dus om dat te kunnen doen?
Toch zou je denken dat door een overvloed aan aanbod ze op den duur gewoon niet meer verkocht kunnen worden.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ze gaan keer 10 na 9 dagen, dus reken zelf maar uit.
En dan daarna een deel houden voor de volgende ronde.
Klopt, de prijzen waren een tijd lang wel beter. Maar wie klaagt er nu over gratis geld?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toch zou je denken dat door een overvloed aan aanbod ze op den duur gewoon niet meer verkocht kunnen worden.
Meer, kijk maar naar de prijs-history op Cryptsy van 10 dagen terugquote:Op woensdag 11 december 2013 22:40 schreef Geralt het volgende:
Dus op tijd van 27 dagen heb jij 15 BTC?
Dat is een puik salaris. Al gestopt met werken?
Ehm, ja, vorige keer wat meer.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Magnet plaatst sell walls en maakt daar 5 btc per 9 dagen mee?
Hmm, dat is waar.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt, de prijzen waren een tijd lang wel beter. Maar wie klaagt er nu over gratis geld?
Think bigquote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, dat is waar.
Denk je dat ze nog zullen leven de komende week? Anders ga ik gewoon een klein aantal proberen, dan hoef ik ook niet bang te zijn dat ze niet verkocht zullen worden.
Ja, en dan ben ik een deel BTC kwijt omdat hij van bter wordt gehaald of omdat ik ze niet verkocht krijgquote:
Ja, dat moeten ze. En je moet de wallet zelf compileren.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga ook cents proberen denk ik. Moeten ze in je wallet staan?
Ja, en je mag ze daarna 9 dagen niet verplaatsen naar een ander adres.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga ook cents proberen denk ik. Moeten ze in je wallet staan?
Kan iemand me even kort uitleggen wat dat voor een trucje is?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:25 schreef robin007bond het volgende:
Ik vrees dat ik nooit door zo'n sell wall kom, dus dat trucje ga ik maar niet proberen.
Hoezo?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dat moeten ze. En je moet de wallet zelf compileren.
Ja, als het zo makkelijk was....quote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan iemand een handleiding maken lol. Zo kunnen we allemaal rijk worden.
Dat zal vast al lang bekend zijn bij een grote groep..quote:Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef Autodrop het volgende:
Nee, over negen dagen worden ze toch niet meer gekocht nu dit bekend is.
Ja, daar ben ik dus ook bang voor...quote:Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef Autodrop het volgende:
Er staan ruim genoeg kooporders om m'n CENT te dumpen dus heb dat niet nodigquote:Op woensdag 11 december 2013 22:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dus ook bang voor...
Je wilt gewoon dat we je CENTs gaan kopen hé MaGNeT?
Oh man..quote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er staan ruim genoeg kooporders om m'n CENT te dumpen dus heb dat niet nodig
Het is al maanden bekend, toch zijn er nog "idioten" die ze kopen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef Autodrop het volgende:
je laat een deel dus op bter staan? en hoe bedoel je een schone wallet?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ze gaan keer 10 na 9 dagen, dus reken zelf maar uit.
En dan daarna een deel houden voor de volgende ronde.
Ik stuur ze direct naar een schone wallet in kleine transacties (50.000.000) omdat een transactie niet groter dan 1 Miljard per keer mag zijn. 50M x 10 = 500M dus dat blijft ruim daarbinnen.
Nee, ze zijn niet meer waard, het zijn er 10x zoveel.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar even serieus. Ik zit op mijn mobiel dus heb weinig overzicht. Je koopt CENTs, stuurt die naar je wallet en na negen dagen zijn ze meer waard?
Hoe?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, ze zijn niet meer waard, het zijn er 10x zoveel.
Mja, en kan je garanderen dat ik ze kan verkopen ?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, ze zijn niet meer waard, het zijn er 10x zoveel.
Cryptsy...quote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
je laat een deel dus op bter staan? en hoe bedoel je een schone wallet?
Nee. Voor mij is die garantie er ook niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mja, en kan je garanderen dat ik ze kan verkopen ?
Al 3 versies geledenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wanneer wordt die bug verholpen dan?
ga t eens proberen. thnxquote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Cryptsy...
BTER accepteert geen deposits meer. Ik denk dat BTER z'n eigen CENT stiekem op dezelfde manier verkoopt en verkopers weert.
Pennies zijn niet opdeelbaar (geen cijfers achter de komma). Daardoor werkt PoS niet goed (berekening komt van PPCoin) en geeft het belachelijk veel rente. Dat was niet voorzien, kwam pas aan het licht toen de eerste mensen die coins 9 dagen hadden. En die hielden hun kaken stijf op elkaar.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:53 schreef ulq het volgende:
[..]
Meen je dat? Wtf. Dat is dan een fout van de exchange of van 'CENT' zelf?
En zat er nou een limiet op ? 10'BTC erin stoppen kan gewoon zeg maar ?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Al 3 versies geleden
Maar die programmeur "verprutst" het iedere keer zodat het niet werkt. Ik denk dat hij er ook vet aan verdient door het te "verprutsen".
Geen limiet. Maar sowieso nooit meer dan je wil kwijtraken.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En zat er nou een limiet op ? 10'BTC erin stoppen kan gewoon zeg maar ?
dus minimaal 100 mln? dan krijg je die pos..quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En zat er nou een limiet op ? 10'BTC erin stoppen kan gewoon zeg maar ?
Neuh, kleinere hoeveelheden lukt ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
dus minimaal 100 mln? dan krijg je die pos..
Koop CENT (Pennies), stuur ze naar je wallet, laat je wallet 9 dagen ongemoeid, open wallet na 9 dagen, verbaas je...quote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef Geralt het volgende:
Ik volg het niet helemaal ben ik bang.
Ik ben een leek. Waar koop ik die en hoe duur is dat?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Koop CENT (Pennies), stuur ze naar je wallet, laat je wallet 9 dagen ongemoeid, open wallet na 9 dagen, verbaas je...
Nope..quote:Op woensdag 11 december 2013 22:59 schreef MissionPhailed het volgende:
Werkt dit ook als je de aangeschafte CENT op je account op Cryptsy laat staan ... ?
Nee, Cryptsy heeft PoS uitgeschakeld (zeggen ze). Al zouden ze het hebben ingeschakeld, dan nog krijg jij het sowieso niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:59 schreef MissionPhailed het volgende:
Werkt dit ook als je de aangeschafte CENT op je account op Cryptsy laat staan ... ?
Dat hoeft niet, hangt van de koers af over 9 dagen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik voor 100 euro cents koop is het over 9 dagen 1000 waard?
Als de koers hetzelfde blijft dan wel right.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, hangt van de koers af over 9 dagen.
Je hebt dan echter wel 10x zoveel CENT.
Piggybank 0.9.6.zipquote:Op woensdag 11 december 2013 23:02 schreef brombeer_ het volgende:
Welke wallet kan je gebruiken voor die CENT's dan?
Net gedaan bij CENT, ging snelquote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef Mender het volgende:
Ik heb de domme fout gemaakt een order te cancelen op cryptsy. Nu moet ik waarschijnlijk weer een dag wachten tot dat bedrag terug in m'n balance staat.
Hier stond er mogelijk wel ééntje maar de programmeur is op vakantie van z'n BTC denk ikquote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
is er wallet voor OSX, kan em niet vinden nl.
Zo zit ik al maaaanden te wachtenquote:
Hoop dat die bug blijft en de koers normaal blijftquote:Op woensdag 11 december 2013 23:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zo zit ik al maaaanden te wachten
Je kan er ook iedere dag een klein beetje kopen, dan krijg je er ook iedere dag wat meer straks
Oh. Nice!quote:Op woensdag 11 december 2013 23:08 schreef MaGNeT het volgende:
Zo te zien blijft dat "probleem" nog wel even in CENT
https://bitcointalk.org/index.php?topic=359000
Je bent het niet kwijt. Even geduld hebben.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef Scorpie het volgende:
Heb order geannuleerd bij cryptsy en nu ben ik dus 1 BTC kwijtde honden.
Nog even en het gaat gewoon een Tesla wordenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:15 schreef MaGNeT het volgende:
Zo, de G3 installatie voor m'n toekomstige auto heb ik inmiddels ook weer verdiend
7 uur and counting.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je bent het niet kwijt. Even geduld hebben.
Ja die fout maakte ik net ook. Zal wel weer een dag durenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef Scorpie het volgende:
Heb order geannuleerd bij cryptsy en nu ben ik dus 1 BTC kwijtde honden.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nog even en het gaat gewoon een Tesla worden(Wat een bak trouwens, laatst up close gezien
)
Paar dagen lijkt me sterk.. 10-30 minuten maxquote:Op woensdag 11 december 2013 23:18 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja die fout maakte ik net ook. Zal wel weer een dag duren
Hoe doe je dit precies? Je zit al redelijk snel aan de 90.000.000. Mag je nou niet meer dan 90 miljoen tegelijk in je wallet hebben of mag je niet meer dan 90 miljoen per x verzenden?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef MaGNeT het volgende:
Let op dat je geen grotere transacties dan 90.000.000 CENT in je wallet hebt staan!
Anders gaat het straks niet goed met de x10 actie.
Transacties groter dan 1.000.000.000 (1 Miljard) worden namelijk verworpen.
Dus stuur ze per 50.000.000 naar je wallet, dan zit je altijd safe
Heb het een keer eeder meegemaakt dat ik het pas na 6 uur terug hadquote:Op woensdag 11 december 2013 23:19 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Paar dagen lijkt me sterk.. 10-30 minuten max
Per transactie maximaal 90 miljoen zou ik aanhouden.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:20 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Hoe doe je dit precies? Je zit al redelijk snel aan de 90.000.000. Mag je nou niet meer dan 90 miljoen tegelijk in je wallet hebben of mag je niet meer dan 90 miljoen per x verzenden?
Ah oke thx, dus ook al zitten er 100 miljoen miljard in je wallet, je blijft die rente x10 behouden?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Per transactie maximaal 90 miljoen zou ik aanhouden.
Totaal aantal coins in je wallet maakt niet uit.
yepquote:Op woensdag 11 december 2013 23:27 schreef Toto69 het volgende:
Kan je LTC vanaf btc e naar cryptsy sturen?
Okay, ik ga ervoor! 41.5 miljoen pennies onderweg naar mijn wallet.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Per transactie maximaal 90 miljoen zou ik aanhouden.
Totaal aantal coins in je wallet maakt niet uit.
Gewoon naar je deposit adres bij cryptsy, is te volgen in blockchain ja zoals alle transactiesquote:
tquote:Op woensdag 11 december 2013 23:28 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Gewoon naar je deposit adres bij cryptsy, is te volgen in blockchain ja zoals alle transacties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |