Het is hopeloos, het zal nooit meer omhoog gaan.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:56 schreef Spatieloos het volgende:
Nu is het heeeee laag toch? Dus nu is perfecte tijd om te kopen? Zou ik het gewoon doen? Of is er kans dat het nooit meer omhoog gaat?
Argumenten?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:57 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Het is hopeloos, het zal nooit meer omhoog gaan.
aaaaaaaaaargghhhquote:
Ja, dan zet je ze naar BTC om.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:58 schreef cb2013 het volgende:
Ik heb nu een x aantal verschillende coins op Crypsy. Maar wat als al mijn coins dalen, wat doe ik dan? Want je kan ze niet naar EUR omzetten.
Maar dan heb je weer die vervelende buy sell verschil en maak je kleine verliezenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dan zet je ze naar BTC om...
Die kun je vervolgens wel naar euro's wisselen.
you fucked.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:58 schreef cb2013 het volgende:
Ik heb nu een x aantal verschillende coins op Crypsy. Maar wat als al mijn coins dalen, wat doe ik dan? Want je kan ze niet naar EUR omzetten.
Lees maar wat ze in de Trollbox zeggen.quote:
quote:bankerscum, can you tell me how bankers' cum is different than other people's cum?
niet veel meerquote:
Ik snap cryptsy niet, tot nu toe alleen nog maar verkeerde munten gekozen, hoe kiezen jullie?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:06 schreef MissionPhailed het volgende:
Aaaaiiii, LTC gisteren ingekocht op $34,50 en vervolgens vóór het pitten een verkooporder heel optimistisch op $41,5 gezet. Maar nu gaat de koers gewoon door het slijk
Aan de andere kant gaan de zaken op Cryptsy buitengewoon goed; vanmiddag Spots tegen een schappelijke prijs ingekocht en vanavond weer automatisch verkocht met circa 25% winst. Ten opzichte van initiële inleg een dag of 10 geleden is er op Cryptsy nu circa 120-125% winst geboekt.
Ik zie nergens de optie in Cryptsy om BTC naar EUR te wisselen. Of overboeken naar een andere exchange en dan omzetten naar euro's?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dan zet je ze naar BTC om...
Die kun je vervolgens wel naar euro's wisselen.
Je zet om in BTC. Dan zet je die over naar BTC-e.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:08 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Ik zie nergens de optie in Cryptsy om BTC naar EUR te wisselen. Of overboeken naar een andere exchange en dan omzetten naar euro's?
Hoezo zou je het zo hoog inkopen?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:06 schreef MissionPhailed het volgende:
Aaaaiiii, LTC gisteren ingekocht op $34,50 en vervolgens vóór het pitten een verkooporder heel optimistisch op $41,5 gezet. Maar nu gaat de koers gewoon door het slijk
Aan de andere kant gaan de zaken op Cryptsy buitengewoon goed; vanmiddag Spots tegen een schappelijke prijs ingekocht en vanavond weer automatisch verkocht met circa 25% winst. Ten opzichte van initiële inleg een dag of 10 geleden is er op Cryptsy nu circa 120-125% winst geboekt.
optimistisch?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo zou je het zo hoog inkopen?
Ik ben wat dat betreft feitelijk een amateuristische gokker en kies simpelweg een munt die ogenschijnlijk qua koers in een dip zit. Voorbeeld; van een bepaalde coin schommelt de waarde in de laatste 12 uur tussen -ik noem maar wat- 0,0005 en 0,0009 BTC en het is nu te koop voor 0,0006 BTC. Dan ga ik daadwerkelijk over tot aankoop en zet de verkooporder op een ietwat conservatieve 0,00075 BTC. Tot dusver werkt deze knullige methode verrassend goed, alhoewel er soms enkele dagen overheen gaan voordat een verkooporder daadwerkelijk vervult wordt.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:07 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ik snap cryptsy niet, tot nu toe alleen nog maar verkeerde munten gekozen, hoe kiezen jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |