Olaquote:Op woensdag 11 december 2013 20:52 schreef lainke het volgende:
Hoi, nieuw hier en al een tijdje bezig met de bit en altcoin wereld. Volg het forum al een tijdje dus tijd om ook eens te brullen ... yeaha
hallonquote:Op woensdag 11 december 2013 20:52 schreef lainke het volgende:
Hoi, nieuw hier en al een tijdje bezig met de bit en altcoin wereld. Volg het forum al een tijdje dus tijd om ook eens te brullen ... yeaha
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:52 schreef lainke het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:52 schreef lainke het volgende:
MOON!quote:Op woensdag 11 december 2013 20:52 schreef lainke het volgende:
Altcoins stijgen even, maar dalen daarna net zo snel. Daarnaast vertrouw ik ze niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:52 schreef cb2013 het volgende:
Waarom niet altocoins kopen. LTC en BTC dalen, anderen gaan omhoog.
Ik zou afwachten.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:56 schreef Spatieloos het volgende:
Nu is het heeeee laag toch? Dus nu is perfecte tijd om te kopen? Zou ik het gewoon doen? Of is er kans dat het nooit meer omhoog gaat?
Het is hopeloos, het zal nooit meer omhoog gaan.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:56 schreef Spatieloos het volgende:
Nu is het heeeee laag toch? Dus nu is perfecte tijd om te kopen? Zou ik het gewoon doen? Of is er kans dat het nooit meer omhoog gaat?
Argumenten?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:57 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Het is hopeloos, het zal nooit meer omhoog gaan.
aaaaaaaaaargghhhquote:
Ja, dan zet je ze naar BTC om.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:58 schreef cb2013 het volgende:
Ik heb nu een x aantal verschillende coins op Crypsy. Maar wat als al mijn coins dalen, wat doe ik dan? Want je kan ze niet naar EUR omzetten.
Maar dan heb je weer die vervelende buy sell verschil en maak je kleine verliezenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dan zet je ze naar BTC om...
Die kun je vervolgens wel naar euro's wisselen.
you fucked.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:58 schreef cb2013 het volgende:
Ik heb nu een x aantal verschillende coins op Crypsy. Maar wat als al mijn coins dalen, wat doe ik dan? Want je kan ze niet naar EUR omzetten.
Lees maar wat ze in de Trollbox zeggen.quote:
quote:bankerscum, can you tell me how bankers' cum is different than other people's cum?
niet veel meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |