Nope..quote:Op woensdag 11 december 2013 22:59 schreef MissionPhailed het volgende:
Werkt dit ook als je de aangeschafte CENT op je account op Cryptsy laat staan ... ?
Nee, Cryptsy heeft PoS uitgeschakeld (zeggen ze). Al zouden ze het hebben ingeschakeld, dan nog krijg jij het sowieso niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:59 schreef MissionPhailed het volgende:
Werkt dit ook als je de aangeschafte CENT op je account op Cryptsy laat staan ... ?
Dat hoeft niet, hangt van de koers af over 9 dagen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik voor 100 euro cents koop is het over 9 dagen 1000 waard?
Als de koers hetzelfde blijft dan wel right.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, hangt van de koers af over 9 dagen.
Je hebt dan echter wel 10x zoveel CENT.
Piggybank 0.9.6.zipquote:Op woensdag 11 december 2013 23:02 schreef brombeer_ het volgende:
Welke wallet kan je gebruiken voor die CENT's dan?
Net gedaan bij CENT, ging snelquote:Op woensdag 11 december 2013 23:03 schreef Mender het volgende:
Ik heb de domme fout gemaakt een order te cancelen op cryptsy. Nu moet ik waarschijnlijk weer een dag wachten tot dat bedrag terug in m'n balance staat.
Hier stond er mogelijk wel ééntje maar de programmeur is op vakantie van z'n BTC denk ikquote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
is er wallet voor OSX, kan em niet vinden nl.
Zo zit ik al maaaanden te wachtenquote:
Hoop dat die bug blijft en de koers normaal blijftquote:Op woensdag 11 december 2013 23:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zo zit ik al maaaanden te wachten
Je kan er ook iedere dag een klein beetje kopen, dan krijg je er ook iedere dag wat meer straks
Oh. Nice!quote:Op woensdag 11 december 2013 23:08 schreef MaGNeT het volgende:
Zo te zien blijft dat "probleem" nog wel even in CENT
https://bitcointalk.org/index.php?topic=359000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |