Klopt, de prijzen waren een tijd lang wel beter. Maar wie klaagt er nu over gratis geld?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toch zou je denken dat door een overvloed aan aanbod ze op den duur gewoon niet meer verkocht kunnen worden.
Meer, kijk maar naar de prijs-history op Cryptsy van 10 dagen terugquote:Op woensdag 11 december 2013 22:40 schreef Geralt het volgende:
Dus op tijd van 27 dagen heb jij 15 BTC?
Dat is een puik salaris. Al gestopt met werken?
Ehm, ja, vorige keer wat meer.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Magnet plaatst sell walls en maakt daar 5 btc per 9 dagen mee?
Hmm, dat is waar.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt, de prijzen waren een tijd lang wel beter. Maar wie klaagt er nu over gratis geld?
Think bigquote:Op woensdag 11 december 2013 22:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, dat is waar.
Denk je dat ze nog zullen leven de komende week? Anders ga ik gewoon een klein aantal proberen, dan hoef ik ook niet bang te zijn dat ze niet verkocht zullen worden.
Ja, en dan ben ik een deel BTC kwijt omdat hij van bter wordt gehaald of omdat ik ze niet verkocht krijgquote:
Ja, dat moeten ze. En je moet de wallet zelf compileren.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga ook cents proberen denk ik. Moeten ze in je wallet staan?
Ja, en je mag ze daarna 9 dagen niet verplaatsen naar een ander adres.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga ook cents proberen denk ik. Moeten ze in je wallet staan?
Kan iemand me even kort uitleggen wat dat voor een trucje is?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:25 schreef robin007bond het volgende:
Ik vrees dat ik nooit door zo'n sell wall kom, dus dat trucje ga ik maar niet proberen.
Hoezo?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dat moeten ze. En je moet de wallet zelf compileren.
Ja, als het zo makkelijk was....quote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan iemand een handleiding maken lol. Zo kunnen we allemaal rijk worden.
Dat zal vast al lang bekend zijn bij een grote groep..quote:Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef Autodrop het volgende:
Nee, over negen dagen worden ze toch niet meer gekocht nu dit bekend is.
Ja, daar ben ik dus ook bang voor...quote:Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef Autodrop het volgende:
Er staan ruim genoeg kooporders om m'n CENT te dumpen dus heb dat niet nodigquote:Op woensdag 11 december 2013 22:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dus ook bang voor...
Je wilt gewoon dat we je CENTs gaan kopen hé MaGNeT?
Oh man..quote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er staan ruim genoeg kooporders om m'n CENT te dumpen dus heb dat niet nodig
Het is al maanden bekend, toch zijn er nog "idioten" die ze kopen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef Autodrop het volgende:
je laat een deel dus op bter staan? en hoe bedoel je een schone wallet?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ze gaan keer 10 na 9 dagen, dus reken zelf maar uit.
En dan daarna een deel houden voor de volgende ronde.
Ik stuur ze direct naar een schone wallet in kleine transacties (50.000.000) omdat een transactie niet groter dan 1 Miljard per keer mag zijn. 50M x 10 = 500M dus dat blijft ruim daarbinnen.
Nee, ze zijn niet meer waard, het zijn er 10x zoveel.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar even serieus. Ik zit op mijn mobiel dus heb weinig overzicht. Je koopt CENTs, stuurt die naar je wallet en na negen dagen zijn ze meer waard?
Hoe?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, ze zijn niet meer waard, het zijn er 10x zoveel.
Mja, en kan je garanderen dat ik ze kan verkopen ?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, ze zijn niet meer waard, het zijn er 10x zoveel.
Cryptsy...quote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
je laat een deel dus op bter staan? en hoe bedoel je een schone wallet?
Nee. Voor mij is die garantie er ook niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mja, en kan je garanderen dat ik ze kan verkopen ?
Al 3 versies geledenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wanneer wordt die bug verholpen dan?
ga t eens proberen. thnxquote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Cryptsy...
BTER accepteert geen deposits meer. Ik denk dat BTER z'n eigen CENT stiekem op dezelfde manier verkoopt en verkopers weert.
Pennies zijn niet opdeelbaar (geen cijfers achter de komma). Daardoor werkt PoS niet goed (berekening komt van PPCoin) en geeft het belachelijk veel rente. Dat was niet voorzien, kwam pas aan het licht toen de eerste mensen die coins 9 dagen hadden. En die hielden hun kaken stijf op elkaar.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:53 schreef ulq het volgende:
[..]
Meen je dat? Wtf. Dat is dan een fout van de exchange of van 'CENT' zelf?
En zat er nou een limiet op ? 10'BTC erin stoppen kan gewoon zeg maar ?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Al 3 versies geleden
Maar die programmeur "verprutst" het iedere keer zodat het niet werkt. Ik denk dat hij er ook vet aan verdient door het te "verprutsen".
Geen limiet. Maar sowieso nooit meer dan je wil kwijtraken.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En zat er nou een limiet op ? 10'BTC erin stoppen kan gewoon zeg maar ?
dus minimaal 100 mln? dan krijg je die pos..quote:Op woensdag 11 december 2013 22:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En zat er nou een limiet op ? 10'BTC erin stoppen kan gewoon zeg maar ?
Neuh, kleinere hoeveelheden lukt ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:56 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
dus minimaal 100 mln? dan krijg je die pos..
Koop CENT (Pennies), stuur ze naar je wallet, laat je wallet 9 dagen ongemoeid, open wallet na 9 dagen, verbaas je...quote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef Geralt het volgende:
Ik volg het niet helemaal ben ik bang.
Ik ben een leek. Waar koop ik die en hoe duur is dat?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Koop CENT (Pennies), stuur ze naar je wallet, laat je wallet 9 dagen ongemoeid, open wallet na 9 dagen, verbaas je...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |