Wat van wie?quote:We're building fires that will burn until morning
The smell of books and hot stone surround us
Tough is the leather that strapped to my skin
Strong are the bonds that we make
Er is nogal wat hommeles rondom de tour van Nina & de Wild Romance:quote:In januari ook in Poppodium Victorie in Alkmaar...
Spandau Ballet - Musclebound?quote:Op woensdag 11 december 2013 13:31 schreef MadMaster het volgende:
Openstaande vraag:
[..]
Wat van wie?
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:43 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Spandau Ballet - Musclebound?
Wat van wie?quote:She had something to confess to
But you don't have the time so
Look the other way
You will wait until it's over
To reveal what you'd never shown her
Too little much too late
Dit is topic 1290 en ik heb GBP dubbele punten gegeven, die hij niet hoort te krijgen want de vraag komt nog uit vorig topic...quote:Op woensdag 11 december 2013 16:06 schreef Blogman het volgende:
Het Romeinse nummertje van het topic klopt overigens niet, denk ik. Of dit is 1290 en dan dus een dubbele puntentopic?
Aha !quote:Op woensdag 11 december 2013 16:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is topic 1290 en ik heb GBP dubbele punten gegeven, die hij niet hoort te krijgen want de vraag komt nog uit vorig topic...
Vanaf nu dus wel dubbele punten in dit topic...
Staat nog steeds in de agenda..., 24 januari.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is nogal wat hommeles rondom de tour van Nina & de Wild Romance:
Toer Nina Hagen niet bekend bij boeker
Gaat dat concert in Alkmaar nog wel door?
Wil er eventueel wel een stukje voor rijden...
Vervolgvraag..quote:Too long trying to resist it
You've just gone and missed it
It's escaped your world
Can you see that I am needing
Begging for so much more
Than you could ever give
And I don't want you to adore me
Don't want you to ignore me
When it pleases you
And I'll do it on my own
I have played in every toilet
But you still want to spoil it
To prove I've made a big mistake
Too long trying to resist it
You've just gone and missed it
It's escaped your world
Can you see that I am needing
Begging for so much more
Than you could ever give
And I don't want you to adore me
Don't want you to ignore me
When it pleases you
And I'll do it on my own
I'll do it on my own
MethodMich raadt Muse's Muscle Museum +2quote:Op woensdag 11 december 2013 19:21 schreef methodmich het volgende:
Dat is van Muse. Ik denk dan Muscle Museum, gezien de vervolgvraag.
peaceman + 2quote:
Yep.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Damn..was toch een meervoudsvorm van iets?
Ik dacht al, dat antwoord zal wel jeuken !quote:
quote:Wat u niet wilt dat u geschied
Doet gij dat de kikvors ook niet
Loos geen giftig slijk of gas
In de sloot of in de plas
Je gooit toch ook geen vuilniszak
Over buurman's nette pak
Of een roestig gasfornuis
In 't aquarium bij je thuis
Leven laten, laten leven
Maar 't moet niet zo'n rotzooi geven
Straks groeit er alleen nog geld
Op een grote vuilnisbelt
Qua rijmelarij doet 't me aan Tol Hanse denken..quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 08:05 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Qua rijmelarij doet 't me aan Tol Hanse denken..
Moet ik 'm inkoppen of...?quote:Op donderdag 12 december 2013 08:05 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Qua rijmelarij doet 't me aan Tol Hanse denken..
gambolputty + 2quote:Op donderdag 12 december 2013 11:52 schreef Gambolputty het volgende:
Hoofdpijn, reumatiek, waterleiding gasfabriek ofzoiets
Lubje +2quote:Op donderdag 12 december 2013 12:15 schreef lubje25 het volgende:
Smoke on the water
Lopen op het water
Waterfalls
Bridge over troubled water
Fire, water burn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door lubje25 op 12-12-2013 19:56:21 ]Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
quote:Both critically and commercially, In The Studio was less successful than previous efforts, although the 1984 singlewas a number 9 UK hit.
quote:don't know who the hell I'm supposed to be,
yeah thats me,
Nee, maar deze titel is ook geen troetelnaam.quote:
Nee. Ook vervolgvraag.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:58 schreef Blogman het volgende:
Is het dan misschien Henry Rollins - Liar?
Opgezocht: Pipster +2quote:
Dank Uquote:
cafca + 2quote:
Ow.. Had ik toch moeten gokken..quote:
Deacon Bluequote:Op zondag 15 december 2013 21:06 schreef cafca het volgende:
Welke band coverde Willin' op de eerste Twee Meter Sessies CD?
Wel Schots natuurlijk, maar geen Glaswegiansquote:Op maandag 16 december 2013 10:52 schreef cafca het volgende:
Simple Minds
Proclaimers
Big Country
Travis
Belle and Sebastian
Maar 't rijtje is compleet:quote:Op maandag 16 december 2013 11:01 schreef pipster het volgende:
Texas
Bis
Jesus and Mary chain
Biffy Clyro
Ze hebben alle drie een zangerquote:Op maandag 16 december 2013 11:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Creed, Stone Temple Pilots en de Walker Brothers?
Dappere poging, maar pipster gaat er met de punten vandoorquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 11:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dappere poging, maar pipster gaat er met de punten vandoor
pipster + 2
Heel die vraag niet gezien.quote:Op maandag 16 december 2013 12:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's de 3e band die ik net noemde in mijn vorige vraag
quote:Night falls on the city, baby feels the beat
Slick and sexy angel of the street
The queen of all the night birds watch her when she walks
cafca + 2quote:Op maandag 16 december 2013 12:50 schreef cafca het volgende:
Baby makes her blue jeans talk van Doctor Hook
Tikkie trugquote:Op maandag 16 december 2013 12:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Paddy McAloon van Prefab Sprout
quote:Back once again for the,
D4 damager, power to the people.
back once again for the
D4 damager, with the ill behavior.(4X)
Back once again, with the ill behavior(5X)
Afromanquote:Op maandag 16 december 2013 15:54 schreef lubje25 het volgende:
Wat van wie?
It's like, I don't care about nothin man,
roll another blunt, Yea (ohh ohh ohh),
Als het zo isquote:
Laat ook maarquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 18:09 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
Just bold
Het moest toch in bold anders telt het niet
Je wilt de punten niet? Heb je het opgezocht of zo?quote:Op maandag 16 december 2013 18:09 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
Just bold
Het moest toch in bold anders telt het niet
quote:![]()
Will she know how much I loved her
Did I try in every way to show her every day
That she's my only one
And if my time on earth were through
And she must face this world without me
Is the love I gave her in the past
Gonna be enough to last
![]()
quote:It wastes time
And I'd rather be high
Think I'll walk me outside
And buy a rainbow smile
But be free
They're all free
iggyinthehous +2quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:58 schreef iggyinthehouse het volgende:
Maybe Tomorrow van Stereophonics
Een kenner! methodmitch +2quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:15 schreef methodmich het volgende:
Maar Vanavond Heb Ik Hoofdpijn
Liefde Is Lekker, Maar Lekker Is Niet Altijd Liefde
Mijn Kijkdoos
Sex, Mannen En Geld
Peter, Ik Vertrouw Je Voor Geen Meter
Why, tell me why?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:33 schreef methodmich het volgende:
Afgelopen zaterdag was ik aanwezig op de Christmas Glamour Party van mijn voetbalvereniging in Diergaarde Blijdorp. Daar waren ook diverse optredens te zien. De slotact was Anita Meyer. Uiteraard bracht de Rotterdamse haar grootste hit en tevens de best verkochte singel van 1981 ten gehore.
Weten jullie de titel van die hit?
quote:I ain`t got many friends left to talk to
No-one`s around when I`m in trouble
You know I`d do anything for you
Stay the night - we`ll keep it under cover
tennis_jongen +2quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:25 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
The outfield
Your love?
Ik weet het niet zeker
Capital Cities.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:48 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
Safe and sound klopt maar van wie?
quote:'Cause after all
This city never sleeps at night
tennis_jongen + 2quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:09 schreef tennis_jongen het volgende:
Op het puntje van mijn tong......
Its time!!
In NL, UK of USA?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:14 schreef tennis_jongen het volgende:
Wie heeft de meeste nummer een hits achterelkaar? En hoeveel?
Uhm laat maar stond op een website.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In NL, UK of USA?
Top 40, British Charts of Billboard?
En 'hoeveel' betekent vaak blind gokken/roepen en dat is niet aan te raden...
Weet niet of z'n kop zo bekend is, maar met TV en/of series heeft hij niets van doen.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:33 schreef cafca het volgende:
Bekende kop.....jaren 70, iets met een TV serie of film volgens mij, maar ik kom ff niet op wie of wat.
quote:worked for about ten years in the 1970’s with Andy Williams which is when his
persona emerged. During that era, he spent a lot of his spare time on the road writing more of his infamous underground songs that made his alter ego a household name.
has been writing music since the 1940s, both the serious beautiful songs and the dirty ditties.
http://www.discogs.com/Di(...)t-Me/release/2636623quote:
Typisch dat je vriendin die veel afspeelt...quote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
http://www.discogs.com/Di(...)t-Me/release/2636623
Deze plaat word best vaak afgespeeld door mijn vriendin
Ik betwijfel inderdaad dat die naam je ineens te binnen schoot, want hij gebruikt die naam namelijk helemaal niet bij die song...quote:Op woensdag 18 december 2013 19:55 schreef tennis_jongen het volgende:
If you dont believe me dont give me the points
Bij die song durwood douchiequote:Op woensdag 18 december 2013 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Typisch dat je vriendin die veel afspeelt...![]()
En zijn pseudoniem is?
[..]
Ik betwijfel inderdaad dat die naam ineens je ineens te binnen schoot, want hij gebruikt die naam namelijk helemaal niet bij die song...
Zullen we dat dan inderdaad maar niet doen?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:55 schreef tennis_jongen het volgende:
If you dont believe me dont give me the points
Sure maakt mij niet uit hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zullen we dat dan inderdaad maar niet doen?
Ja, en nu niet weer opzoeken...quote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
Sure maakt mij niet uit hoor
Verzin jij een vraag?
Ja, bewust dit keer.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:10 schreef tennis_jongen het volgende:
Jij stelt ook echt moeilijke vragen
Ik weet wel veel van muziek maar niet de genres waarover jij vragen steltquote:Op woensdag 18 december 2013 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, bewust dit keer.
Als je hier mee wilt doen, prima, maar lees dan eerst de OP even.
Niet opzoeken, het gaat hier om parate muziek kennis en niet om een opzoek wedstrijd.
Weet je het antwoord niet, jammer dan. Komt er later vast wel weer een vraag voorbij die je wel weet (of niet)...
Trouwens ik heb heel die regel lijst al gelezenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, bewust dit keer.
Als je hier mee wilt doen, prima, maar lees dan eerst de OP even.
Niet opzoeken, het gaat hier om parate muziek kennis en niet om een opzoek wedstrijd.
Weet je het antwoord niet, jammer dan. Komt er later vast wel weer een vraag voorbij die je wel weet (of niet)...
Dan is de remedie simpel, niet antwoorden!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
Ik weet wel veel van muziek maar niet de genres waarover jij vragen stelt
Prima, ook geen slowchat hier, gewoon antwoorden zonder opzoeken en anders niets.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:19 schreef tennis_jongen het volgende:
Ok laten we nu aardig doen en gezellig verder gaan
Nee, dan had tennis_jongen het beter opgezocht...quote:Op donderdag 19 december 2013 09:36 schreef Blogman het volgende:
Dit lijkt me een Oostenrijker gezien zijn achternaam.
Nee, die is ook in dit geval een foute Duitser...quote:
Hoeba Hoeba Hoeba Hop!quote:
Nee, maar hij moest zonder opzoeken niet makkelijk te beantwoorden zijn, dus zocht iets wat ik hier nog nooit voorbij had zien komen. Hoe ik dan bij Dennie Christian terecht kom, weet ik ook niet...quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, welkom, tennis_jongen en tennis_arm!
Oh, dat verklaard wel een heleboel.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij beantwoord(de) jij vooral/bijna alleen lyrics-vragen. Daar is door 1 geval apart al helemaal wantrouwen tegen.
Ik vroeg ook al eerder in dit topic of ie het antwoord had opgezochtquote:Op donderdag 19 december 2013 13:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar hij moest zonder opzoeken niet makkelijk te beantwoorden zijn, dus zocht iets wat ik hier nog nooit voorbij had zien komen. Hoe ik dan bij Dennie Christian terecht kom, weet ik ook niet...
Maar wel zonder "lyrics" in het antwoord, dus dat scheeltquote:Op donderdag 19 december 2013 14:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij beantwoord(de) jij vooral/bijna alleen lyrics-vragen. Daar is door 1 geval apart al helemaal wantrouwen tegen.
quote:
"Dennie Christian Lyrics" wíl je niet opzoeken..quote:Op donderdag 19 december 2013 15:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar wel zonder "lyrics" in het antwoord, dus dat scheelt
Een beetje gezond wantrouwen is niks mis mee inderdaad, maar we moeten ook niet doorslaan en alle nieuwelingen wegjagen door een teveel hieraan.
Wat, van wie?quote:I don't bother chasing mice around
I slink down the alley looking for a fight
Howling to the moonlight on a hot summer night
Nopequote:Op donderdag 19 december 2013 20:32 schreef lubje25 het volgende:
Dancing in the moonlight- Thin lizzy?
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:11 schreef Litpho het volgende:
Stray Cat Strut, mij alleen bekend in de versie van de Stray Cats, maar dacht dat dat een cover was (hoe toepasselijk ook).
Uiteraardquote:Op vrijdag 20 december 2013 07:25 schreef cafca het volgende:
Andy Taylor
John Taylor
Nick Rhodes
....
Duran Duran
Welke band?quote:Emerging in 1978 out of the Nottingham punk/rhythm & blues band The Press,[1]'s first single was "Them or Me", which was released in late 1978 and was still selling well enough in 1980 to appear in the UK Independent Chart.[2][3] The second single, "Hungry, So Angry", was released in February 1981 on Cherry Red Records. One of the first records to introduce slap-bass - a technique borrowed from black funk music - to a generally white audience, "Hungry, So Angry" reached #48 in the Billboard Disco chart - the single and the album were released in 1981 on the New York based indie label Cachalot Records - and has appeared on over a dozen compilations over the years.
Dat waren the Psychedelic Furs, maar die zijn het niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:17 schreef Blogman het volgende:
Het is vast die band die Talk Talk Talk maakte, maar ik weet even niet wie dat was.
Inderdaad. Waar ken je dat van?quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:16 schreef tennis_jongen het volgende:
Is dat niet die band die further than funk dream heeft gemaakt?
Hmm geen ieder hoe ze heten
En snel door:quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:17 schreef Blogman het volgende:
Het is vast die band die Talk Talk Talk maakte, maar ik weet even niet wie dat was.
ranja + 2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |