Je verwart bewezen met beweren.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:33 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Ik heb het al tal van keren voor jou bewezen, maar daar lees je overheen en reageer je selectief. Dan is de pret op een gegeven moment op.
Oke was die ander, excuus, maar neemt niet weg dat je minachting hebt tegenover iedereen die minder vaardig is in taal, of een Marokaanse huidskleur heeft. Sterker nog, je leek dat te willen goedpraten dat Marokkanen afgewezen worden voor werk op basis van nare ervaringen.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waar beticht ik je van alcoholgebruik? Waar beweer ik dat er iets mis is met drugs? Waar doe ik hypocriet? Vragen, vragen, vragen...
dat klopt niet in dit topic, want we zijn steeds het wiel aan het heruitvinden.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou niet in dit topic
ik zie je een aantal beweringen doen die je nergens hard probeert te maken
ik ben ook eigenlijk wel benieuwd naar je cijfertjes
linkje naar een ander topic vind ik ook primaquote:Op donderdag 12 december 2013 20:37 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
dat klopt niet in dit topic, want we zijn steeds het wiel aan het heruitvinden.
ik zou niet weten hoe ik dat opzoek en zeker niet snel, en daar heb ik nu ook ff geen tijd voorquote:Op donderdag 12 december 2013 20:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
linkje naar een ander topic vind ik ook prima
Nou wordt-ie helemaal mooi.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:35 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Oke was die ander, excuus, maar neemt niet weg dat je minachting hebt tegenover iedereen die minder vaardig is in taal, of een Marokaanse huidskleur heeft. Sterker nog, je leek dat te willen goedpraten dat Marokkanen afgewezen worden voor werk op basis van nare ervaringen.
Je bent al een uur aan het miepen over hypocrisie, denk dat die 10 minuten googlen ook nog wel kunnen hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 20:39 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
ik zou niet weten hoe ik dat opzoek en zeker niet snel, en daar heb ik nu ook ff geen tijd voor
Ik wil het bewijs zien dat homoseksualiteit moreel correct is.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:40 schreef sp3c het volgende:
dan houd ik het idd ook op beweren ipv bewijzen
Googlen kan eenieder. doe es niet zo malquote:Op donderdag 12 december 2013 20:41 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Je bent al een uur aan het miepen over hypocrisie, denk dat die 10 minuten googlen ook nog wel kunnen hoor
moraliteit is een gevoelquote:Op donderdag 12 december 2013 20:47 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Ik wil het bewijs zien dat homoseksualiteit moreel correct is.
Van mensen die menen nergens in te geloven.
Ja blablabla. Je hebt geen cijfers om je gelul te onderbouwen. Mallerdquote:Op donderdag 12 december 2013 20:48 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Googlen kan eenieder. doe es niet zo mal
Dus waarom is wat er gaande is in India of Rusland incorrect?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
moraliteit is een gevoel
dat kun je als zodanig niet bewijzen, jij vind het niet moreel correct, ik vind van wel
Welke cijfers wil je zien eigenlijk? Ik wist niet eens dat je het over cijfers had aangezien je persoonsgericht betoog.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:49 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja blablabla. Je hebt geen cijfers om je gelul te onderbouwen. Mallerd
Omdat de vrijheid van homo's wordt geschonden.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:50 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Dus waarom is wat er gaande is in India of Rusland incorrect?
Hmm, de default is vrijheid dus op het moment dat je iets wil verbieden zal je dat zelf met argumenten moeten onderbouwen. En een beroep op religie en/of natuur is een drogreden, succes.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:47 schreef De_uitblinker het volgende:
Ik wil het bewijs zien dat homoseksualiteit moreel correct is.
Van mensen die menen nergens in te geloven.
in Rusland is het nogal een inbreuk op de vrijheid van meningsuiting (het is geen verbod op homosexualiteit, je mag niet meer zeggen dat je het normaal vind)quote:Op donderdag 12 december 2013 20:50 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Dus waarom is wat er gaande is in India of Rusland incorrect?
ik zie niet zo goed in wat die twee met elkaar te maken hebbenquote:Des te meer zo dan de discriminatie van allochtonen op de arbeidsmarkt in Nederland?
Eem goudvisgeheugen heb je wel zeg. Teruglezen kan eenieder.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:51 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Welke cijfers wil je zien eigenlijk? Ik wist niet eens dat je het over cijfers had aangezien je persoonsgericht betoog.
Bepaalde soorten moraliteit kun je wel onderbouwen natuurlijk. Bijvoorbeeld de rol van de staat volgens Locke of volgens het humanisme.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
moraliteit is een gevoel
dat kun je als zodanig niet bewijzen, jij vind het niet moreel correct, ik vind van wel
Ligt voor de hand, dat vrijheid niet absoluut is en ingeperkt moet worden daar waar het voor een inbreuk op rechtvaardigheid zorgt.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat de vrijheid van homo's wordt geschonden.
ja onderbouwen zou al een plus zijn in deze discussiequote:Op donderdag 12 december 2013 20:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Bepaalde soorten moraliteit kun je wel onderbouwen natuurlijk. Bijvoorbeeld de rol van de staat volgens Locke of volgens het humanisme.
Ik kan je niet serieus nemen in een discussie als je steeds met deze bijdehande oneliners komt.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:54 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Eem goudvisgeheugen heb je wel zeg. Teruglezen kan eenieder.
maar hij zegt toch niet dat hij voor (of tegen) het verbod op cocainegebruik en dierensex is???quote:Op donderdag 12 december 2013 20:55 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Ligt voor de hand, dat vrijheid niet absoluut is en ingeperkt moet worden daar waar het voor een inbreuk op rechtvaardigheid zorgt.
Waarom is cocaine verboden in Nederland? Waar heb jij last van als ik high wordt?
Waarom is dierenseks verboden in Nederland? Ieder moet toch zelf weten wat hij met zn piemel doet?
Waar heb jij last van nare ervaringen als een neger aangenomen wordt?
Met dit soort drogredeneringen red je de zaak niet.
Oke, laat ik de vraag maar anders stellen, wie zijn wij om onze wil aan Rusland op te leggen, en hen te vertellen dat wij de enige juiste mening hebben? Want dat is het best, een mening...quote:Op donderdag 12 december 2013 20:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
in Rusland is het nogal een inbreuk op de vrijheid van meningsuiting (het is geen verbod op homosexualiteit, je mag niet meer zeggen dat je het normaal vind)
in India kwam een oude wet bovendrijven van de vorige heerser die een nieuwe wet in de weg staat, neem aan dat die oude geschrapt gaat worden binnen niet afzienbare tijd
[..]
ik zie niet zo goed in wat die twee met elkaar te maken hebben
lijkt me net zo goed geen goed idee
Dat komt mooi uit, aangezien jij ook nou ook niet bepaald serieus te nemen bent met je gedraai en niet ter zake doende argumenten. Maar troll vrolijk verder hoor, ik wou sowieso al niet te veel woorden aan je vuil maken.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:57 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Ik kan je niet serieus nemen in een discussie als je steeds met deze bijdehande oneliners komt.
Als je het inperkt moeten daar goede argumenten voor zijn. Die heb ik alleen nog niet voorbij zien komen.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:55 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Ligt voor de hand, dat vrijheid niet absoluut is en ingeperkt moet worden daar waar het voor een inbreuk op rechtvaardigheid zorgt.
Nergens. Ik ben dan ook geen voorstander van een verbod op drugs, maar daar gaat het nu niet over. Je slaat wild om je heen en grijpt allerlei niet-relevante dingen aan om maar vooral niet in te gaan op de eigenlijke vraag.quote:Waarom is cocaine verboden in Nederland? Waar heb jij last van als ik high wordt?
Daar heb ik geen last van, daar hebben negers last van. Maar goed, dat moet ook bestreden worden omdat die discriminatie op oneigenlijke gronden plaatsvindt.quote:Waar heb jij last van nare ervaringen als een neger aangenomen wordt?
Oh sweet irony...quote:Met dit soort drogredeneringen red je de zaak niet.
Als je zijn principe van vrijheid globaal toepast, dan kom je in essentie hierop uit.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar hij zegt toch niet dat hij voor (of tegen) het verbod op cocainegebruik en dierensex is???
dit zijn compleet verschillende zaken die geen bal met elkaar te maken hebben
wij leggen onze wil helemaal niet op aan Rusland, hoe had je dat gezien?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:59 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Oke, laat ik de vraag maar anders stellen, wie zijn wij om onze wil aan Rusland op te leggen, en hen te vertellen dat wij de enige juiste mening hebben? Want dat is het best, een mening...
Dat is een goeie vraag, waar zelfs de slimste professoren geen definitief antwoord op kunnen geven.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:59 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Oke, laat ik de vraag maar anders stellen, wie zijn wij om onze wil aan Rusland op te leggen, en hen te vertellen dat wij de enige juiste mening hebben? Want dat is het best, een mening...
nee niet echtquote:Op donderdag 12 december 2013 21:00 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Als je zijn principe van vrijheid globaal toepast, dan kom je in essentie hierop uit.
Zo kwam het bij mij over, vooral in het begin van de reeks, van de ongegeneerde waarheid dat sommige users zichzelf aanmatigden bij het reageren.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
wij leggen onze wil helemaal niet op aan Rusland, hoe had je dat gezien?
die paar tanks die we nog in de musea hebben staan door Fulda laten rollen of wat?
Omdat je geen onderscheid kunt maken tussen een verbod op diefstal en een verbod op homo's. Of daar in ieder geval weigert over na te denken en dan maar wild om je heen gaat slaan.quote:
Denk eens hierover na:quote:Op donderdag 12 december 2013 21:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je het inperkt moeten daar goede argumenten voor zijn. Die heb ik alleen nog niet voorbij zien komen.
[..]
Nergens. Ik ben dan ook geen voorstander van een verbod op drugs, maar daar gaat het nu niet over. Je slaat wild om je heen en grijpt allerlei niet-relevante dingen aan om maar vooral niet in te gaan op de eigenlijke vraag.
[..]
Daar heb ik geen last van, daar hebben negers last van. Maar goed, dat moet ook bestreden worden omdat die discriminatie op oneigenlijke gronden plaatsvindt.
[..]
Oh sweet irony...
quote:Op donderdag 12 december 2013 19:40 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Ik heb nooit kunnen snappen waarom jullie neo-liberaal extreemlinksen de andere partij ervan beschuldigen dat ze andermans mening niet respecteren, en tegelijkertijd dringen jullie je eigen aan als de enige juiste.Hiermee maak je je eigenlijk belachelijk, en laat je zien dat je niet om kan gaan met meningsverschlilen die niet in jouw straatje passen.
omdat hij niet beweerd dat vrijheid absoluut isquote:
je kreeg het gevoel dat ze de tanks aan het warmdraaien waren ofzo?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:08 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Zo kwam het bij mij over, vooral in het begin van de reeks, van de ongegeneerde waarheid dat sommige users zichzelf aanmatigden bij het reageren.
Diefstal is ook maar een subjectief begrip van moraliteit, ieder moet min of meer stelen om rond te komen in een kapitalistische samenleving. Alleen is de mate waarin verschillend.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat je geen onderscheid kunt maken tussen een verbod op diefstal en een verbod op homo's. Of daar in ieder geval weigert over na te denken en dan maar wild om je heen gaat slaan.
Done, en nu ga je inhoudelijk reageren of blijf je met dom gelul op de proppen komen?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:10 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Denk eens hierover na:
In hoeverre druist vrijheid loodrecht in tegen moraliteit, wat zijn hun raakvlakken?
leg eerst je moraliteit eens uit want ik snap er niets meer vanquote:Op donderdag 12 december 2013 21:10 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Denk eens hierover na:
In hoeverre druist vrijheid loodrecht in tegen moraliteit, wat zijn hun raakvlakken?
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:11 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Diefstal is ook maar een subjectief begrip van moraliteit, ieder moet min of meer stelen om rond te komen in een kapitalistische samenleving. Alleen is de mate waarin verschillend.
Ik snap niet waar je het over tanks hebt?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat hij niet beweerd dat vrijheid absoluut is
Ik heb hem nergens het tegengestelde zien beweren, sterker nog, hij zegt dat alles wat vrijheid inperkt van de ander fout is. Pas dat toe in de grote lijnen, en kunnen we net zo goed vele soorten misdaad legaliseren want eenieders moraliteit is verschillend
hij heeft (terecht) goede argumenten nodig om die in te perken en persoonlijk zie ik ze niet
[..]
je kreeg het gevoel dat ze de tanks aan het warmdraaien waren ofzo?
mensen hebben nu eenmaal een mening en op een discussieforum uiten ze die graag
? Waarom moet je altidj zulke aggressieve taal uiten? Stel je nu een ultimatum of zo?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Done, en nu ga je inhoudelijk reageren of blijf je met dom gelul op de proppen komen?
die heb je nodig om je wil aan de Russen op te leggenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:13 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je het over tanks hebt?
dat doe ik ook nietquote:oke forum oke, maar wat er hier geponeerd wordt moet je niet voor waarheid aanzien.
Jij bent echt super triest, juist door rotte figuren zoals jij komen groeperingen lijnrecht tegen over elkaar te staan.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:22 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is gewoon moreel fout, maar aangezien Nederlanders niet in God geloven hoe dan ook, is hun gebrek aan moraliteit mijn geen nieuws onder de zon.
En het mag wel een populistische mening zijn juist het tegendeel te verkondigen, dat eenieder recht heeft op eigen seksleven, maar ook daar ben ik het niet mee eens.
Schiet mij maar neer om mijn mening.
Moraliteit is een subjectief begrip, en grenst van nature aan twee vlakken: vrijheid enerzijds van het individu, en rechtvaardheid aan de andere. Het is best een interpretatie van rechtvaardigheid.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
leg eerst je moraliteit eens uit want ik snap er niets meer van
ja dat zei ik al toen je naar bewijzen vroeg, ik vroeg naar jouw moraliteitquote:Op donderdag 12 december 2013 21:17 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Moraliteit is een subjectief begrip, en grenst van nature aan twee vlakken: vrijheid enerzijds van het individu, en rechtvaardheid aan de andere. Het is best een interpretatie van rechtvaardigheid.
Omdat je eenieders mening moet respecteren, door het globaal toe te staan, dwing je de mensen die daar geen gewetenslast van willen hebben, ertoe in een samenleving te wonen die hun moraliteit niet weergeeft.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:17 schreef sp3c het volgende:
maar goed
op welk punt druist homosexualiteit in tegen 'de moraliteit?
wat is er zo verschrikkelijk aan da we het zouden moeten verbieden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |