Dat zou best een stunt zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 12:41 schreef betyar het volgende:
Ik zie hem al zitten bij P&W samen met Fredje en Ivo.![]()
![]()
Ik zie niet in waarom hij hierin niet ook zoals iedere andere burger met een reëel risico voor zijn veiligheid wordt beschouwd. Wederom niet een individueel probleem dus.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:59 schreef Re het volgende:
de vermeende veiligheid van Volkert zelf bijvoorbeeld als hij weer vrij man is
Nee, dat is een probleem van justitie. Niet van de politiek. En ultiem is het een probleem van Volkert, niet van de politiek.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:59 schreef Re het volgende:
de vermeende veiligheid van Volkert zelf bijvoorbeeld als hij weer vrij man is
Het is de taak van de staat om haar burgers veilig te houden. Dus ook ex-gedetineerden.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, dat is een probleem van justitie. Niet van de politiek. En ultiem is het een probleem van Volkert, niet van de politiek.
Daar zullen we nooit echt achter komen.quote:
Hoezo niet? In zijn tijd was ook al overrated.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar zullen we nooit echt achter komen.
Omdat hij zijn grote mond niet om heeft kunnen zetten in grote daden of een groot falen zullen we nooit weten of hij nou wel of niet overrated is geweest.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoezo niet? In zijn tijd was ook al overrated.
Wist je trouwens dat Pimmetje in 2004 is verkozen tot grootste Nederlander?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdat hij zijn grote mond niet om kon zetten in grote daden of een groot falen zullen we nooit weten of hij nou wel of niet overrated is geweest.
Echt? Dat wist ik niet..... Wat een faalland ben je dan.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat Pimmetje in 2004 is verkozen tot grootste Nederlander?
Jawel. Juist omdat hij zijn grote woorden (wat met name populistische praatjes zijn geweest, die de politiek weer interessant heeft gemaakt voor soap-kijkend Nederland, maar dat terzijde) nooit meer waar zal kunnen maken, maar hij desondanks toch die mythische status heeft gekregen, maakt hem bij uitstek overrated. Aangezien hij dus niets bereikt heeft. Nog los van het feit hoe je z'n halfjaar durende campagne-optreden kunt kwalificeren, want ook daar vind ik hem niet zo briljant als velen hem achtten.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdat hij zijn grote mond niet om kon zetten in grote daden of een groot falen zullen we nooit weten of hij nou wel of niet overrated is geweest.
Misschien is die grootste Nederlander verkiezing wel een beetje overrated, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat Pimmetje in 2004 is verkozen tot grootste Nederlander?
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_grootste_Nederlanderquote:Op woensdag 11 december 2013 14:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Echt? Dat wist ik niet..... Wat een faalland ben je dan.
Dat zal, maar blijkbaar wist onze Pim voldoende stemmen te vergaren om die titel te mogen claimen.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Misschien is die grootste Nederlander verkiezing wel een beetje overrated, dat dan weer wel.
Ik op niemand. Dom gedoe.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:16 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_grootste_Nederlander
ik had op de ruiter gestemd dacht ik
Ben ik het niet helemaal mee eens, als iets/iemand de capaciteiten heeft laten zien dan pas kan je zeker zijn van het wel of niet overrated zijn van dat- of diegene.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jawel. Juist omdat hij zijn grote woorden (wat met name populistische praatjes zijn geweest, die de politiek weer interessant heeft gemaakt voor soap-kijkend Nederland, maar dat terzijde) nooit meer waar zal kunnen maken, maar hij desondanks toch die mythische status heeft gekregen, maakt hem bij uitstek overrated. Aangezien hij dus niets bereikt heeft. Nog los van het feit hoe je z'n halfjaar durende campagne-optreden kunt kwalificeren, want ook daar vind ik hem niet zo briljant als velen hem achtten.
Hm, daar heb je wel een punt.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zal, maar blijkbaar wist onze Pim voldoende stemmen te vergaren om die titel te mogen claimen.
Het publiek had hem dus hoog zitten. Vandaar; overrated.
Ze doen dit blijkbaar in meer landen. Je kan dus goed meten hoe vatbaar een land is voor populisme door te tellen hoeveel % in die list recentelijk inde media is gekomen. Toch wel handig dus.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Misschien is die grootste Nederlander verkiezing wel een beetje overrated, dat dan weer wel.
En de staat heeft dat gedelegeerd aan het justitiele apparaat. Trias politica en zo.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:22 schreef PietPietPiraat het volgende:
[..]
Het is de taak van de staat om haar burgers veilig te houden. Dus ook ex-gedetineerden.
Natuurlijk wel. Overal waar hij was vertrok hij met ruzie. En dat lag altijd aan de anderen. Schertsfiguur.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar zullen we nooit echt achter komen.
Hij was wel een haantje inderdaad dus was een eigen partij die met ijzeren fistfuck geregeerd werd het beste voor hem.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Overal waar hij was vertrok hij met ruzie. En dat lag altijd aan de anderen. Schertsfiguur.
Omdat die moordenaars al een keer veroordeeld zijn, na een zorgvuldig proces. Of na een proces met oogkleppen op, zie de dwalingen die de laatste jaren aan het licht gekomen zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom is het willekeur als het alleen bij veroordeelde moordenaars van toepassing is?
Ja, je hebt nu volgens de letter van de wet 100% gelijk. Mooi voor je. Maar je vindt het dus wel een goed plan dat zo'n psychopaat weer op straat rondloopt? Puur omdat ze in het verleden een foutje hebben gemaakt of verkeerd inzicht hadden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |