Wederom, spreek die vuilak gewoon een keer aan (met voldoende publiek uiteraard) en vraag m recht op de man af wat ie nou moet van je. Desnoods verkoop je hem een tik (kan zijn dat ie gewelddadig wordt dus zorg voor medestanders en ben niet bang om zelf ook klappen te vangen). Confronteren is meestal het beste wat je kan doen bij stalkers, en zodra er een handgemeen is geweest kun je ook daadwerkelijk aangifte doen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat was je wel een beetje aan het doen maar het is je vergeven.
Ik denk omdat hij al lange tijd aan het staren is en dan nu dus overstapt naar volgen en opwachten dat dat me een beetje zenuwachtig maakt.
Mee eens.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een discutabel gegeven om Zaltbommel ondanks de stadsrechten een stadje te noemen.
Dat is dus het euvel, de kinderen waren er bij, waren die er niet bij geweest had ik wel anders gereageerd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wederom, spreek die vuilak gewoon een keer aan (met voldoende publiek uiteraard) en vraag m recht op de man af wat ie nou moet van je. Desnoods verkoop je hem een tik (kan zijn dat ie gewelddadig wordt dus zorg voor medestanders en ben niet bang om zelf ook klappen te vangen). Confronteren is meestal het beste wat je kan doen bij stalkers, en zodra er een handgemeen is geweest kun je ook daadwerkelijk aangifte doen.
Ik snap dat je dit niet wil doen waar je kinderen bij zijn, maar hou het in je achterhoofd.
D'r wonen net 30.000 mensen, het is een uit de kluiten gewassen dorpquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een discutabel gegeven om Zaltbommel ondanks de stadsrechten een stadje te noemen.
Dan is er toch geen probleem? Volgende keer (als ze er niet bij zijn) die mafkees aanspreken. Probleem opgelost. Topic kan dichtquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is dus het euvel, de kinderen waren er bij, waren die er niet bij geweest had ik wel anders gereageerd.
Ik ben niet bang, maar ik ben wel voorzichtig, zeker als het op mijn kinderen aankomt.
En dat is nog wel de gemeente zaltbommel, het stadje zelf telt 11.857 inwoners.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
D'r wonen net 30.000 mensen, het is een uit de kluiten gewassen dorp
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
En dat is nog wel de gemeente zaltbommel, het stadjedorp zelf telt 11.857 inwoners.
Mocht ik willen dat ik dat heb.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:47 schreef Dikkegijsmetijs het volgende:
Je hebt een lichtschorre stem.
Ik kijk niet alleen.
Klinkt inderdaad ook als een griezel, het boos terug staren heb ik nog niet geprobeerd, zal het de volgende keers eens doen en kijken hoe hij reageerd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:49 schreef quirina het volgende:
Over een paar dagen staat hij vast in je achtertuin... Kijk maar uit.
Wij hadden in de buurt ook zo'n imbeciel rondlopen die vrouwen (bij voorkeur blond) zo min of meer stalkte
Af en toe was hij weken weg ( denk dan dat ie ergens opgenomen zat)en dan ineens was hij er weer.
Keek ook heel eng uit z'n ogen, ik heb een keer de fout gemaakt om opzettelijk terug te kijken..op zo'n manier van "wat kijk je nou eikel" toen ging ie kwaad met winkelartikelen smijten. Gelukkig grepen omstanders in en werd hij opgepakt.
Maar ik was wel flink geschrokken en ik wist toen 100% zeker dat die vent niet spoorde.
Ik hoop voor je dat het niet diezelfde kerel is waar ik het over heb. Want ik zie hem gelukkig nooit meer hier in de buurt.
Zou kunnen inderdaad, hij lijkt echt te willen dat ik zie dat hij me aankijkt, hij doet het ook echt totaal ongegeneerd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:52 schreef Dikkegijsmetijs het volgende:
Ik zou ook die persoon ermee confronteren.
Vaak zullen zulke zielige types zich dood schrikken en zeer ongemakkelijk voelen.
Het zou ook kunnen dat het ergenis bij jou wekken satisfaction bij hem oplevert.
Neeee ben je gek gewoon vragen "...en kun je 't allemaal zien?!" is teveel gevraagd voor de gemiddelde FOK!ker.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef Copycat het volgende:
En je hebt al die tijd je mond niet opengetrokken?
Nogmaals, ik had mijn kinderen bij me en gezien de labiele en manische blik in zijjn ogen durfde ik het risico niet te nemen.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Neeee ben je gek gewoon vragen "...en kun je 't allemaal zien?!" is teveel gevraagd voor de gemiddelde FOK!ker.
Ik gok een jaar of 40, getinte huidskleur, pokdalig gezicht, lichte inhamen, niet echt lang, gespierd.quote:
"Ja, die man, die duikt echt vaak op, en dan kijkt ie naar me... "quote:Op woensdag 11 december 2013 00:18 schreef flipsen het volgende:
Geen mobiel met camera? Volgende keer gewoon een foto van hem maken. Kan je die aan de politie laten zien als je je echt onveilig voelt.
(of aan de Fokkers hier natuurlijk, kijken of iemand zichzelf herkent)
Dan gaat je vent toch gewoon een keer op een afstand staan kijken en dan als jij met je kinderen weg gaat hem even aansprekenquote:Op woensdag 11 december 2013 00:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nogmaals, ik had mijn kinderen bij me en gezien de labiele en manische blik in zijjn ogen durfde ik het risico niet te nemen.
"We zullen opletten "quote:Op woensdag 11 december 2013 00:24 schreef quirina het volgende:
Ik zou toch even contact opnemen met de wijkagent als hij zo hardnekkig blijft stalken. Misschien is hij al bij de politie bekend. Dan kunnen ze het extra in de gaten houden.
Die mafketel waar ik t over had was ook bekend bij ze, maar dat hoorde ik pas achteraf. Bovendien de politie doet niks als hij alleen maar staart en achter je aanloopt. Maar als hij bekend is bij de politie letten ze wel extra op.
Mijn vriend woont niet in Nederland.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dan gaat je vent toch gewoon een keer op een afstand staan kijken en dan als jij met je kinderen weg gaat hem even aanspreken
Nee moet je niet doen met je kindertjes erbij. Als die vent flipt zadel je de kinderen ook nog op met een trauma.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dan gaat je vent toch gewoon een keer op een afstand staan kijken en dan als jij met je kinderen weg gaat hem even aanspreken
Lees je überhaupt wel wat ik zegquote:Op woensdag 11 december 2013 00:27 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee moet je niet doen met je kindertjes erbij. Als die vent flipt zadel je de kinderen ook nog op met een trauma.
Broer oom vader vriend neef je kent vast wel iemand die dat wilt doenquote:Op woensdag 11 december 2013 00:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn vriend woont niet in Nederland.
* Life2.0 hooivorken en fakkels paktquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hè gets! Een enge buitenlander is in het dorpje neergestreken!
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef HostiMeister het volgende:
Vragen wat ie van je wil, of hem shanken, prison style.
[ afbeelding ]
Of je niet zo aanstellen.
Allemaal opties.
De auto die voor mijn huis stond bedoel je? We waren lopend....quote:Op woensdag 11 december 2013 02:37 schreef Bartcoah het volgende:
Jullie provincialen zijn ook niets gewend.
Stop je kinderen in de auto, loop naar die vent toe, spuug in zijn gezicht. Klaar is Snakelady
Grow a pair.
Ik had geen make-up op, een dikke winterjas met sjaal en gewoon een spijkerbroek met simpele laarzen er onder.quote:Op woensdag 11 december 2013 02:47 schreef LelijKnap het volgende:
vreet en drink een paar dagen rotzooi, was en poets je tanden niet, gebruik geen make-up en trek je meest duffe kleren aan en kijk 's wat 'r gebeurd. Grote kans namelijk dat je 'r als een geile moederslet bij loopt.
Of ziet ie r hongerig uit? Dan 's kijken of t helpt als je spruitjes in je mantje legt.
Mmmm nouja het zijn inderdaad niet altijd de mooiste die verkracht worden.quote:Op woensdag 11 december 2013 02:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik had geen make-up op, een dikke winterjas met sjaal en gewoon een spijkerbroek met simpele laarzen er onder.
Dus nee, niet sletterig.
Dan ga je een keer met de auto? > te dichtbij? > laat de kinderen dan thuis > te jong? > zorg dan dat oma of opa een keer oppast > oma of opa wonen te ver weg? > hang dan een briefje op in de supermarkt dat je een oppas zoekt > de ''stalker'' zal dit lezen > de stalker zal zich nu opgeven als oppas > gefeliciteerd nu is de stalker in jouw huis > steek hem neer en zorg dat je zoutzuur hebt in huis > probleem opgelost > iedereen blij.quote:Op woensdag 11 december 2013 02:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
De auto die voor ijn huis staat bedoel je? We waren lopend....
Gewoon aanspreken. Vragen waar die bokkenlul mee bezig is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:43 schreef snakelady het volgende:
Maar ik weet nu al dat ik hem zeker weer tegen ga komen, hoe kan ik dit dan het beste aan pakken?
Eigenlijk was jij het gewoon.quote:Op woensdag 11 december 2013 07:30 schreef Nikonlover het volgende:
Arme tspraat eens met de politie
wijkagent ofseuw
Sterkte
Want je weer van te voren hoe de ander reageert. Knap hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het over aanspreken. Dat staat voor mij niet gelijk aan een scène trappen.
Politie?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:10 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Sherlock.
Maar OT: Licht wat vrienden/familie in. Als je alleen bent hem vragen wat hij hier mee wilt bereiken, en de volgende keer z'n kenteken noteren. Politie kan allicht kijken of hij bekend is bij hen..
Het heeft 1 keer plaatsgevonden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik zou toch maar eens een andere hobby gaan zoeken als ik jou was.
Achtervolgen en opwachten word door het wetboek gezien als stalken en is zelfs strafbaar,
Zijn allebei labiel, volgens mij. Copycat moet overal een grote bek opzetten en gefrustreerd doen maar zit wel altijd op fok volgens mij en Snakelady is ook een apart geval met verhuizen naar het buitenland voor een studie (arme kinderen) en nu weer hier het slachtoffer uithangen. Spreek die gast gewoon aan, sowieso is topic nutteloos.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:02 schreef .PRISM het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand wat meer vertellen over voorgeschiedenis tussen Copycat en snakelady?
Het is de toon die de muziek maakt. In een volle supermarkt ook nog eens.quote:Op woensdag 11 december 2013 07:38 schreef fathank het volgende:
Want je weer van te voren hoe de ander reageert. Knap hoor.
Als je alleen bent ja. Met 2 kids bij je denk je wel 2x na. Maargoed hier gaan we niet uitkomen.quote:Op woensdag 11 december 2013 08:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is de toon die de muziek maakt. In een volle supermarkt ook nog eens.
Op een vriendelijke toon vragen wat er is, wat meneer wil is vaak al genoeg om de 'spell' te breken.
Maar nee, we vluchten weg. Kolfje naar de hand.
Waarom kun je dat niet doen als je kinderen erbij zijn? In vriendelijke bewoordingen? Lijkt mij juist een goed voorbeeld.quote:Op woensdag 11 december 2013 08:49 schreef fathank het volgende:
Als je alleen bent ja. Met 2 kids bij je denk je wel 2x na. Maargoed hier gaan we niet uitkomen.
Wat kan jij de druk maken om het leven van een ander zeg.quote:Op woensdag 11 december 2013 07:57 schreef Interv het volgende:
[..]
Zijn allebei labiel, volgens mij. Copycat moet overal een grote bek opzetten en gefrustreerd doen maar zit wel altijd op fok volgens mij en Snakelady is ook een apart geval met verhuizen naar het buitenland voor een studie (arme kinderen) en nu weer hier het slachtoffer uithangen. Spreek die gast gewoon aan, sowieso is topic nutteloos.
Omdat ook al is het vriendelijk niet ieder persoon hetzelfde reageert.quote:Op woensdag 11 december 2013 08:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom kun je dat niet doen als je kinderen erbij zijn? In vriendelijke bewoordingen? Lijkt mij juist een goed voorbeeld.
Wat een kutreactie. Omdat jij toevallig ook eens wat hebt meegemaakt kwalificeer je alles wat niet ook zo is maar als niet relevant.quote:Op woensdag 11 december 2013 07:39 schreef Interv het volgende:
En dus door dit soort types neemt de politie echte stalkerszaken niet meer heel erg serieus. Meteen de politie inschakelen om niks, verschrikkelijk vind ik dat. Omdat andere mensen die echt last hebben hier de dupe van worden (en ik kan het weten, heb het meegemaakt).
Nee, die blikken stoorde ik me niet zo aan zoals ik al schreef. Niet zodanig erg dat ik de behoefte had er iets van te zeggen of er boos om te worden.quote:Op woensdag 11 december 2013 08:59 schreef Copycat het volgende:
Juist. En daarom laat je je al een jaar intimideren door zijn blikken.
Jawel, maar niet met mijn kinderen er bij.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:00 schreef eend112 het volgende:
TS durft hem gewoon niet aan te spreken dus
Onzin, zonder kinderen durf je ook nietquote:Op woensdag 11 december 2013 09:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jawel, maar niet met mijn kinderen er bij.
Welke ideeën leg ik weg? Ik heb al aangegeven dat als ik de volgende keer alleen ben ik hem ga aanspreken en ook dat ik mijn omgeving ga inlichten voor de zekerheid ( heb ik al gedaan) en het idee van kenteken noteren vind ik ook een hele goede.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:05 schreef eend112 het volgende:
[..]
Onzin, zonder kinderen durf je ook niet
Het is heel simpel om te doen namelijk en alle ideeën leg je steeds weg of reageer je gewoon niet op
je reageerde niet op mijquote:Op woensdag 11 december 2013 09:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Welke ideeën leg ik weg? Ik heb al aangegeven dat als ik de volgende keer alleen ben ik hem ga aanspreken en ook dat ik mijn omgeving ga inlichten voor de zekerheid ( heb ik al gedaan) en het idee van kenteken noteren vind ik ook een hele goede.
Welke ideeën heb ik weggelegd? Hem in zijn gezicht spugen, ja...maar dat lijkt me nu eenmaal niet zo verstandig om te doen.
Heb ik gewoon gemist vanwege de vele reacties, maar als je doelt om hem opwachten, dat is nogal lastig aangezien ik niet weet wanneer hij in de winkel zal zijn, ik kom hem eens per week tegen daar.quote:
Je zou misschien kunnen overwegen dan op een ander tijdstip naar die winkel te gaan, als je hem daar 1 keer per week tegenkomt.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Heb ik gewoon gemist vanwege de vele reacties, maar als je doelt om hem opwachten, dat is nogal lastig aangezien ik niet weet wanneer hij in de winkel zal zijn, ik kom hem eens per week tegen daar.
Vandaar dat ik me er dus ook nooit druk om heb gemaakt, ik bedoel eens per week aangestaard worden kan ik echt wel hebben.
Maar aangezien ik niet weet wanneer hij daar wel en niet is en mijn familie/vrienden/broer enz ook een sociaal leven hebben kan ik ze niet vragen om iedere dag mee naar de winkel te gaan.
Er zit totaal geen consistentie in wanneer ik naar de winkel ga, de ene keer is 's ochtends dan 's middags en dan weer 's avonds, en de dagen en tijden dat ik hem zie zijn ook wisselen.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je zou misschien kunnen overwegen dan op een ander tijdstip naar die winkel te gaan, als je hem daar 1 keer per week tegenkomt.
Ohquote:Op woensdag 11 december 2013 10:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Er zit totaal geen consistentie in wanneer ik naar de winkel ga, de ene keer is 's ochtends dan 's middags en dan weer 's avonds, en de dagen en tijden dat ik hem zie zijn ook wisselen.
Nu was het vroeg in de avond.
Maar wat als hij dat nu prettig vind?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:28 schreef very het volgende:
Ik weet niet, maar gewoon op hem afstappen en zeggen dat ie moet kappen voordat je het echt zat bent en hem een grote paarse dubbelpuntsdildo in zijn behaarde reet stouwt?
Dan aan jou de taak om dusdanig hardhandig te werk te gaan dat hem het lachen snel vergaatquote:Op woensdag 11 december 2013 10:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar wat als hij dat nu prettig vind?
Denken dat je lekker hip bent omdat je een buitenlandse vriend hebt maar als de cultuur een beetje te verschillend is op internet een verhaal gaan typen over "een buitenlandse man"quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ach flikker toch op, er wonen hier legio "buitenlanders" en er is niemand die daar problemen mee heeft, en ik ben zo bang voor enge buitenlanders dat ik er een als vriend heb.
Als dat zo was had ik het wel in de opneingspost gezet, voor mij is het niet van belang waar hij vandaan komt.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Denken dat je lekker hip bent omdat je een buitenlandse vriend hebt maar als de cultuur een beetje te verschillend is op internet een verhaal gaan typen over "een buitenlandse man"
Het zou kunnen dat het man uit Oost Europa is die hier is om te werken (dus zonder gezin hier) of hij heeft geen gezin in zijn thuisland.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik het wel in de opneingspost gezet, voor mij is het niet van belang waar hij vandaan komt.
De enige reden waarom het genoemd is om aan te geven dat hij dus niet uit het dorp komt en ik hem daarom ook niet ken. En omdat er later naar een beschrijving van de persoon is gevraagd.
Maar als het om een buitenlander gaat kunnen er blijkbaar maar twee meningen zijn, of je bent racistisch of je bent bang.
Over vooroordelen gesproken.
Verkapte doodsverwensing.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat het man uit Oost Europa is die hier is om te werken (dus zonder gezin hier) of hij heeft geen gezin in zijn thuisland.
Ik snap dat het intimiderend kan overkomen, maar waarschijnlijk durft hij je niet aan te spreken en is hij onder de indruk van je.
M.a.w. ga een praatje maken en dan kom je erachter dat hij helemaal niet zo eng is, eerder verlegen.
Want dit is er geen echte last van hebben?quote:Op woensdag 11 december 2013 07:39 schreef Interv het volgende:
[..]
Politie?En dus door dit soort types neemt de politie echte stalkerszaken niet meer heel erg serieus. Meteen de politie inschakelen om niks, verschrikkelijk vind ik dat. Omdat andere mensen die echt last hebben hier de dupe van worden (en ik kan het weten, heb het meegemaakt).
En we hebben hem al te pakkenquote:
Ik heb geen idee wie jij bent, blijkbaar heb ik meer indruk op jou gemaakt dan jij op mij.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:33 schreef kikoooooo het volgende:
wat leuk zeg, weer een snakelady aandachtstopic. Heb je het al over je ex of je vriend gehad in dit topic, of komt dat nog?
edit: oh ja, in regel 3 van de OP al
Het is een gave.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:27 schreef BlueMage het volgende:
snakeladytopics zijn wel altijd stormlooptopics volgens mij.
Zal ik de volgende keer zeker doen alleen nu stond hij achter me, nogal vreemd om te vragen "he, weet jij wie die vent is dieachter me staat?"quote:Op woensdag 11 december 2013 12:19 schreef simmu het volgende:
je woont toch op een dorp? vraag gewoon aan bv de kassiere of die die vent weleens gezien heeft omdat hij je zo raar aankijkt en je hem opeens overal tegenkomt.
Achtervolg hem en dan het liefst met heel veel mensen tegelijk....quote:Op woensdag 11 december 2013 13:51 schreef snakelady het volgende:
Zal ik de volgende keer zeker doen alleen nu stond hij achter me, nogal vreemd om te vragen "he, weet jij wie die vent is dieachter me staat?"
De politie doet sowieso geen fuck met een man die een beetje kijkt en toevallig eenmalig bij haar in de buurt is.quote:Op woensdag 11 december 2013 08:59 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Wat een kutreactie. Omdat jij toevallig ook eens wat hebt meegemaakt kwalificeer je alles wat niet ook zo is maar als niet relevant.
En dat de politie het om die reden niet serieus meer zou nemen is vette onzin.
Als je iemand achtervolgt ben je voor degene die wegloopt dus blijkbaar wel eng. Vaak ben ik het eens met jou maar dit keer nietquote:Op woensdag 11 december 2013 11:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat het man uit Oost Europa is die hier is om te werken (dus zonder gezin hier) of hij heeft geen gezin in zijn thuisland.
Ik snap dat het intimiderend kan overkomen, maar waarschijnlijk durft hij je niet aan te spreken en is hij onder de indruk van je.
M.a.w. ga een praatje maken en dan kom je erachter dat hij helemaal niet zo eng is, eerder verlegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |