Al sinds ik hier woon, wat nu ongeveer een jaar is, kom ik met regelmaat een man tegen in de supermarkt, die man staart me altijd heel erg indringend aan.
Zelfs als mijn vriend er bij is doet hij dat en hij heeft hem er al eens op aan willen spreken maar omdat het altijd bij staren bleef vond ik dat niet nodig.
Vandaag dus weer hetzelfde, maar vandaag liep hij als een puppy achter me aan in de winkel, mijn twee dochters die bij me waren hadden het ook al door.
Toen ik bij de kassa stond stond meneer ook achter me, voor me stond een vrouw die ik ken en die keek hem al vreemd aan aangezien hij blijkbaar weer continu naar me aan het kijken was.
Ik mijn spullen betaald en ingepakt en loop naar buiten, terwijl ik mijn kar weg zet zie ik hem ook naar buiten hard lopen met achter hem een andere oudere man.
Die andere man kwam dus bij mij staan om een praatje te maken aangezien hij dus ook al in de gaten had wat gaande was en vroeg me of hij even bij me moest blijven staan tot hij weg was.
Meneer heeft daar letterlijk 5 minuten staan wachten en me aan staan staren, uiteindelijk liep hij weg dus ik wilde naar mijn huis lopen met de kinderen en de boodschappen.
Terwijl we aan het lopen waren, dook hij weer op, ik durfde nu natuurlijk niet naar huis te lopen aangezien ik niet wil dat hij weet waar ik woon, dus we liepen een beetje verder en gelukkig kwam ik een kennisje tegen ( klein dorp, dan ken je veel mensen) dus ik begin tegen haar te kletsen en meneer stond weer van een afstand te gluren, uiteindelijk gaf hij het dan toch op en liep naar zijn auto om weg te rijden, kennisje liep met ons mee naar huis en ik ben dus veilig thuis gekomen.
Maar ik weet nu al dat ik hem zeker weer tegen ga komen, hoe kan ik dit dan het beste aan pakken? Zeker met twee kinderen bij me die ik niet bang wil maken is dat best lastig.
TL;DR: Enge man die me achtervolgde.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."