abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134134557
Al sinds ik hier woon, wat nu ongeveer een jaar is, kom ik met regelmaat een man tegen in de supermarkt, die man staart me altijd heel erg indringend aan.
Zelfs als mijn vriend er bij is doet hij dat en hij heeft hem er al eens op aan willen spreken maar omdat het altijd bij staren bleef vond ik dat niet nodig.

Vandaag dus weer hetzelfde, maar vandaag liep hij als een puppy achter me aan in de winkel, mijn twee dochters die bij me waren hadden het ook al door.
Toen ik bij de kassa stond stond meneer ook achter me, voor me stond een vrouw die ik ken en die keek hem al vreemd aan aangezien hij blijkbaar weer continu naar me aan het kijken was.

Ik mijn spullen betaald en ingepakt en loop naar buiten, terwijl ik mijn kar weg zet zie ik hem ook naar buiten hard lopen met achter hem een andere oudere man.

Die andere man kwam dus bij mij staan om een praatje te maken aangezien hij dus ook al in de gaten had wat gaande was en vroeg me of hij even bij me moest blijven staan tot hij weg was.
Meneer heeft daar letterlijk 5 minuten staan wachten en me aan staan staren, uiteindelijk liep hij weg dus ik wilde naar mijn huis lopen met de kinderen en de boodschappen.

Terwijl we aan het lopen waren, dook hij weer op, ik durfde nu natuurlijk niet naar huis te lopen aangezien ik niet wil dat hij weet waar ik woon, dus we liepen een beetje verder en gelukkig kwam ik een kennisje tegen ( klein dorp, dan ken je veel mensen) dus ik begin tegen haar te kletsen en meneer stond weer van een afstand te gluren, uiteindelijk gaf hij het dan toch op en liep naar zijn auto om weg te rijden, kennisje liep met ons mee naar huis en ik ben dus veilig thuis gekomen.

Maar ik weet nu al dat ik hem zeker weer tegen ga komen, hoe kan ik dit dan het beste aan pakken? Zeker met twee kinderen bij me die ik niet bang wil maken is dat best lastig.

TL;DR: Enge man die me achtervolgde.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_134134612
Oke
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  dinsdag 10 december 2013 @ 22:46:36 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134134702
En je hebt al die tijd je mond niet opengetrokken?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_134134712
Vragen wat ie van je wil, of hem shanken, prison style.

Of je niet zo aanstellen.

Allemaal opties.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_134134726
Ik zou dan toch iets beter integreren in dat kleine dorp van je waar iedereen elkaar zogenaamd kent.
Als er zo'n debiel rondloopt in dat dorp dan is hij als het goed is al na een paar dagen de lokale dorpsgek en kent iedereen hem.
Digo
pi_134134734
En dan niks zegen :')
Rasautist :D
-XOXO-
pi_134134740
Je zou eens op hem af kunnen stappen om je probleem duidelijk te maken.
Bay of Plenty
pi_134134758
Sorry, ik zal het niet meer doen
pi_134134768
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef Copycat het volgende:
En je hebt al die tijd je mond niet opengetrokken?
Als ik alleen was geweest had ik dat waarschijnlijk wel gedaan maar niet met de kinderen erbij.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_134134789
Vragen of hij ook op fok zit.
Stil.
  dinsdag 10 december 2013 @ 22:48:51 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134134814
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:48 schreef snakelady het volgende:

Als ik alleen was geweest had ik dat waarschijnlijk wel gedaan maar niet met de kinderen erbij.
Want je kinderen mogen niet weten dat je kan praten?
  dinsdag 10 december 2013 @ 22:49:48 #12
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134134858
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:47 schreef Tropanzia het volgende:
Ik zou dan toch iets beter integreren in dat kleine dorp van je waar iedereen elkaar zogenaamd kent.
Als er zo'n debiel rondloopt in dat dorp dan is hij als het goed is al na een paar dagen de lokale dorpsgek en kent iedereen hem.
Het is niet een man die hier vandaan komt, een keer maakte hij namelijk een opmerking en dat was in gebrekkig Engels.
Hij ziet er ook niet Nederlands uit.
pi_134134881
Ow aha, dus jij bent zo'n lekker sexy moedertje die er nog mag zijn voor haar leeftijd. :9~
5 Ferrari's op videoband!
  dinsdag 10 december 2013 @ 22:50:49 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134134908
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:49 schreef snakelady het volgende:

Het is niet een man die hier vandaan komt, een keer maakte hij namelijk een opmerking en dat was in gebrekkig Engels.
Hè gets! Een enge buitenlander is in het dorpje neergestreken!
pi_134134938
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:49 schreef snakelady het volgende:

[..]

Zijn er kerstboomvelden of buxusvelden rondom je dorp? Dan is het waarschijnlijk zo'n kerstbomenpool. Ziet hij er ook Pools uit?
Ik zou het tussen de buxussen zoeken.
Digo
  dinsdag 10 december 2013 @ 22:51:39 #16
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_134134944
Gewoon aangeven/rondvragen?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_134134969
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Verzamel de meute, de hooivorken en de fakkels!!!
  dinsdag 10 december 2013 @ 22:52:20 #18
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134134976
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Want je kinderen mogen niet weten dat je kan praten?
Ik heb mijn kinderen geleerd dat mocht er ooit iets voorvallen met iemand die ze niet vertrouwen dat ze of naar een bekende moeten lopen of een winkel in met veel mensen en het daar tegen iemand zeggen, voorbeeld doet volgen.
Ik weet niet wat die mafkees gaat doen als ik hem aanspreek, hij heeft al een manische blik in zijn ogen en ik wil het niet laten escaleren met twee kinderen erbij.
pi_134134988
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:51 schreef houdjemond het volgende:
Gewoon aangeven/rondvragen?
Aangeven, omdat hij naar je kijkt? :')
  dinsdag 10 december 2013 @ 22:53:20 #20
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134135027
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ach flikker toch op, er wonen hier legio "buitenlanders" en er is niemand die daar problemen mee heeft, en ik ben zo bang voor enge buitenlanders dat ik er een als vriend heb. :')
  dinsdag 10 december 2013 @ 22:54:07 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134135069
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:52 schreef snakelady het volgende:

Ik heb mijn kinderen geleerd dat mocht er ooit iets voorvallen met iemand die ze niet vertrouwen dat ze of naar een bekende moeten lopen of een winkel in met veel mensen en het daar tegen iemand zeggen, voorbeeld doet volgen.
Ik weet niet wat die mafkees gaat doen als ik hem aanspreek, hij heeft al een manische blik in zijn ogen en ik wil het niet laten escaleren met twee kinderen erbij.
En dus liet je je nu intimideren door je eigen vooringenomen angst. Mooi voorbeeld.
  dinsdag 10 december 2013 @ 22:54:08 #22
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_134135071
Wat zijn jullie zuur zeg, snap heel goed als vrouw zijnde dat dit een heel onprettig/naar gevoel kan geven hoor..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_134135095
Spreek de wijkagent eens aan.
pi_134135097
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:52 schreef snakelady het volgende:
n bekende moeten lopen of een winkel in met veel mensen en het daar tegen iemand zeggen, voorbeeld doet volgen.
Nee je moet je lekker zwak opstellen...... :')

Grote kans als je laat zien dat je niet bang bent en hem gewoon vraagt waar die mee bezig is, dat die hard wegloopt en je nooit weer een blik durft te geven. Maar nu lok je het als ware gewoon uit, aangezien jij je kwetsbaar opstelt en dat zoeken ze gewoon. >:)
  dinsdag 10 december 2013 @ 22:54:41 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134135099
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:53 schreef snakelady het volgende:

Ach flikker toch op, er wonen hier legio "buitenlanders" en er is niemand die daar problemen mee heeft, en ik ben zo bang voor enge buitenlanders dat ik er een als vriend heb. :')
Schrijf het in je dagboek als je geen commentaar wilt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')