Ik vind het nogal een discutabel gegeven om Zaltbommel ondanks de stadsrechten een stadje te noemen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, Zaltbommel is een klein stadje.
Maar wel in die omgeving.
Wederom, spreek die vuilak gewoon een keer aan (met voldoende publiek uiteraard) en vraag m recht op de man af wat ie nou moet van je. Desnoods verkoop je hem een tik (kan zijn dat ie gewelddadig wordt dus zorg voor medestanders en ben niet bang om zelf ook klappen te vangen). Confronteren is meestal het beste wat je kan doen bij stalkers, en zodra er een handgemeen is geweest kun je ook daadwerkelijk aangifte doen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat was je wel een beetje aan het doen maar het is je vergeven.
Ik denk omdat hij al lange tijd aan het staren is en dan nu dus overstapt naar volgen en opwachten dat dat me een beetje zenuwachtig maakt.
Mee eens.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een discutabel gegeven om Zaltbommel ondanks de stadsrechten een stadje te noemen.
Dat is dus het euvel, de kinderen waren er bij, waren die er niet bij geweest had ik wel anders gereageerd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wederom, spreek die vuilak gewoon een keer aan (met voldoende publiek uiteraard) en vraag m recht op de man af wat ie nou moet van je. Desnoods verkoop je hem een tik (kan zijn dat ie gewelddadig wordt dus zorg voor medestanders en ben niet bang om zelf ook klappen te vangen). Confronteren is meestal het beste wat je kan doen bij stalkers, en zodra er een handgemeen is geweest kun je ook daadwerkelijk aangifte doen.
Ik snap dat je dit niet wil doen waar je kinderen bij zijn, maar hou het in je achterhoofd.
D'r wonen net 30.000 mensen, het is een uit de kluiten gewassen dorpquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een discutabel gegeven om Zaltbommel ondanks de stadsrechten een stadje te noemen.
Dan is er toch geen probleem? Volgende keer (als ze er niet bij zijn) die mafkees aanspreken. Probleem opgelost. Topic kan dichtquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is dus het euvel, de kinderen waren er bij, waren die er niet bij geweest had ik wel anders gereageerd.
Ik ben niet bang, maar ik ben wel voorzichtig, zeker als het op mijn kinderen aankomt.
En dat is nog wel de gemeente zaltbommel, het stadje zelf telt 11.857 inwoners.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
D'r wonen net 30.000 mensen, het is een uit de kluiten gewassen dorp
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
En dat is nog wel de gemeente zaltbommel, het stadjedorp zelf telt 11.857 inwoners.
Mocht ik willen dat ik dat heb.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:47 schreef Dikkegijsmetijs het volgende:
Je hebt een lichtschorre stem.
Ik kijk niet alleen.
Klinkt inderdaad ook als een griezel, het boos terug staren heb ik nog niet geprobeerd, zal het de volgende keers eens doen en kijken hoe hij reageerd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:49 schreef quirina het volgende:
Over een paar dagen staat hij vast in je achtertuin... Kijk maar uit.
Wij hadden in de buurt ook zo'n imbeciel rondlopen die vrouwen (bij voorkeur blond) zo min of meer stalkte
Af en toe was hij weken weg ( denk dan dat ie ergens opgenomen zat)en dan ineens was hij er weer.
Keek ook heel eng uit z'n ogen, ik heb een keer de fout gemaakt om opzettelijk terug te kijken..op zo'n manier van "wat kijk je nou eikel" toen ging ie kwaad met winkelartikelen smijten. Gelukkig grepen omstanders in en werd hij opgepakt.
Maar ik was wel flink geschrokken en ik wist toen 100% zeker dat die vent niet spoorde.
Ik hoop voor je dat het niet diezelfde kerel is waar ik het over heb. Want ik zie hem gelukkig nooit meer hier in de buurt.
Zou kunnen inderdaad, hij lijkt echt te willen dat ik zie dat hij me aankijkt, hij doet het ook echt totaal ongegeneerd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:52 schreef Dikkegijsmetijs het volgende:
Ik zou ook die persoon ermee confronteren.
Vaak zullen zulke zielige types zich dood schrikken en zeer ongemakkelijk voelen.
Het zou ook kunnen dat het ergenis bij jou wekken satisfaction bij hem oplevert.
Neeee ben je gek gewoon vragen "...en kun je 't allemaal zien?!" is teveel gevraagd voor de gemiddelde FOK!ker.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef Copycat het volgende:
En je hebt al die tijd je mond niet opengetrokken?
Nogmaals, ik had mijn kinderen bij me en gezien de labiele en manische blik in zijjn ogen durfde ik het risico niet te nemen.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Neeee ben je gek gewoon vragen "...en kun je 't allemaal zien?!" is teveel gevraagd voor de gemiddelde FOK!ker.
Ik gok een jaar of 40, getinte huidskleur, pokdalig gezicht, lichte inhamen, niet echt lang, gespierd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |