Er zit totaal geen consistentie in wanneer ik naar de winkel ga, de ene keer is 's ochtends dan 's middags en dan weer 's avonds, en de dagen en tijden dat ik hem zie zijn ook wisselen.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je zou misschien kunnen overwegen dan op een ander tijdstip naar die winkel te gaan, als je hem daar 1 keer per week tegenkomt.
Ohquote:Op woensdag 11 december 2013 10:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Er zit totaal geen consistentie in wanneer ik naar de winkel ga, de ene keer is 's ochtends dan 's middags en dan weer 's avonds, en de dagen en tijden dat ik hem zie zijn ook wisselen.
Nu was het vroeg in de avond.
Maar wat als hij dat nu prettig vind?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:28 schreef very het volgende:
Ik weet niet, maar gewoon op hem afstappen en zeggen dat ie moet kappen voordat je het echt zat bent en hem een grote paarse dubbelpuntsdildo in zijn behaarde reet stouwt?
Dan aan jou de taak om dusdanig hardhandig te werk te gaan dat hem het lachen snel vergaatquote:Op woensdag 11 december 2013 10:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar wat als hij dat nu prettig vind?
Denken dat je lekker hip bent omdat je een buitenlandse vriend hebt maar als de cultuur een beetje te verschillend is op internet een verhaal gaan typen over "een buitenlandse man"quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ach flikker toch op, er wonen hier legio "buitenlanders" en er is niemand die daar problemen mee heeft, en ik ben zo bang voor enge buitenlanders dat ik er een als vriend heb.
Als dat zo was had ik het wel in de opneingspost gezet, voor mij is het niet van belang waar hij vandaan komt.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Denken dat je lekker hip bent omdat je een buitenlandse vriend hebt maar als de cultuur een beetje te verschillend is op internet een verhaal gaan typen over "een buitenlandse man"
Het zou kunnen dat het man uit Oost Europa is die hier is om te werken (dus zonder gezin hier) of hij heeft geen gezin in zijn thuisland.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik het wel in de opneingspost gezet, voor mij is het niet van belang waar hij vandaan komt.
De enige reden waarom het genoemd is om aan te geven dat hij dus niet uit het dorp komt en ik hem daarom ook niet ken. En omdat er later naar een beschrijving van de persoon is gevraagd.
Maar als het om een buitenlander gaat kunnen er blijkbaar maar twee meningen zijn, of je bent racistisch of je bent bang.
Over vooroordelen gesproken.
Verkapte doodsverwensing.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat het man uit Oost Europa is die hier is om te werken (dus zonder gezin hier) of hij heeft geen gezin in zijn thuisland.
Ik snap dat het intimiderend kan overkomen, maar waarschijnlijk durft hij je niet aan te spreken en is hij onder de indruk van je.
M.a.w. ga een praatje maken en dan kom je erachter dat hij helemaal niet zo eng is, eerder verlegen.
Want dit is er geen echte last van hebben?quote:Op woensdag 11 december 2013 07:39 schreef Interv het volgende:
[..]
Politie?En dus door dit soort types neemt de politie echte stalkerszaken niet meer heel erg serieus. Meteen de politie inschakelen om niks, verschrikkelijk vind ik dat. Omdat andere mensen die echt last hebben hier de dupe van worden (en ik kan het weten, heb het meegemaakt).
En we hebben hem al te pakkenquote:
Ik heb geen idee wie jij bent, blijkbaar heb ik meer indruk op jou gemaakt dan jij op mij.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:33 schreef kikoooooo het volgende:
wat leuk zeg, weer een snakelady aandachtstopic. Heb je het al over je ex of je vriend gehad in dit topic, of komt dat nog?
edit: oh ja, in regel 3 van de OP al
Het is een gave.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:27 schreef BlueMage het volgende:
snakeladytopics zijn wel altijd stormlooptopics volgens mij.
Zal ik de volgende keer zeker doen alleen nu stond hij achter me, nogal vreemd om te vragen "he, weet jij wie die vent is dieachter me staat?"quote:Op woensdag 11 december 2013 12:19 schreef simmu het volgende:
je woont toch op een dorp? vraag gewoon aan bv de kassiere of die die vent weleens gezien heeft omdat hij je zo raar aankijkt en je hem opeens overal tegenkomt.
Achtervolg hem en dan het liefst met heel veel mensen tegelijk....quote:Op woensdag 11 december 2013 13:51 schreef snakelady het volgende:
Zal ik de volgende keer zeker doen alleen nu stond hij achter me, nogal vreemd om te vragen "he, weet jij wie die vent is dieachter me staat?"
De politie doet sowieso geen fuck met een man die een beetje kijkt en toevallig eenmalig bij haar in de buurt is.quote:Op woensdag 11 december 2013 08:59 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Wat een kutreactie. Omdat jij toevallig ook eens wat hebt meegemaakt kwalificeer je alles wat niet ook zo is maar als niet relevant.
En dat de politie het om die reden niet serieus meer zou nemen is vette onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |