Ik gok een jaar of 40, getinte huidskleur, pokdalig gezicht, lichte inhamen, niet echt lang, gespierd.quote:
"Ja, die man, die duikt echt vaak op, en dan kijkt ie naar me... "quote:Op woensdag 11 december 2013 00:18 schreef flipsen het volgende:
Geen mobiel met camera? Volgende keer gewoon een foto van hem maken. Kan je die aan de politie laten zien als je je echt onveilig voelt.
(of aan de Fokkers hier natuurlijk, kijken of iemand zichzelf herkent)
Dan gaat je vent toch gewoon een keer op een afstand staan kijken en dan als jij met je kinderen weg gaat hem even aansprekenquote:Op woensdag 11 december 2013 00:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nogmaals, ik had mijn kinderen bij me en gezien de labiele en manische blik in zijjn ogen durfde ik het risico niet te nemen.
"We zullen opletten "quote:Op woensdag 11 december 2013 00:24 schreef quirina het volgende:
Ik zou toch even contact opnemen met de wijkagent als hij zo hardnekkig blijft stalken. Misschien is hij al bij de politie bekend. Dan kunnen ze het extra in de gaten houden.
Die mafketel waar ik t over had was ook bekend bij ze, maar dat hoorde ik pas achteraf. Bovendien de politie doet niks als hij alleen maar staart en achter je aanloopt. Maar als hij bekend is bij de politie letten ze wel extra op.
Mijn vriend woont niet in Nederland.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dan gaat je vent toch gewoon een keer op een afstand staan kijken en dan als jij met je kinderen weg gaat hem even aanspreken
Nee moet je niet doen met je kindertjes erbij. Als die vent flipt zadel je de kinderen ook nog op met een trauma.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dan gaat je vent toch gewoon een keer op een afstand staan kijken en dan als jij met je kinderen weg gaat hem even aanspreken
Lees je überhaupt wel wat ik zegquote:Op woensdag 11 december 2013 00:27 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee moet je niet doen met je kindertjes erbij. Als die vent flipt zadel je de kinderen ook nog op met een trauma.
Broer oom vader vriend neef je kent vast wel iemand die dat wilt doenquote:Op woensdag 11 december 2013 00:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn vriend woont niet in Nederland.
* Life2.0 hooivorken en fakkels paktquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hè gets! Een enge buitenlander is in het dorpje neergestreken!
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef HostiMeister het volgende:
Vragen wat ie van je wil, of hem shanken, prison style.
[ afbeelding ]
Of je niet zo aanstellen.
Allemaal opties.
De auto die voor mijn huis stond bedoel je? We waren lopend....quote:Op woensdag 11 december 2013 02:37 schreef Bartcoah het volgende:
Jullie provincialen zijn ook niets gewend.
Stop je kinderen in de auto, loop naar die vent toe, spuug in zijn gezicht. Klaar is Snakelady
Grow a pair.
Ik had geen make-up op, een dikke winterjas met sjaal en gewoon een spijkerbroek met simpele laarzen er onder.quote:Op woensdag 11 december 2013 02:47 schreef LelijKnap het volgende:
vreet en drink een paar dagen rotzooi, was en poets je tanden niet, gebruik geen make-up en trek je meest duffe kleren aan en kijk 's wat 'r gebeurd. Grote kans namelijk dat je 'r als een geile moederslet bij loopt.
Of ziet ie r hongerig uit? Dan 's kijken of t helpt als je spruitjes in je mantje legt.
Mmmm nouja het zijn inderdaad niet altijd de mooiste die verkracht worden.quote:Op woensdag 11 december 2013 02:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik had geen make-up op, een dikke winterjas met sjaal en gewoon een spijkerbroek met simpele laarzen er onder.
Dus nee, niet sletterig.
Dan ga je een keer met de auto? > te dichtbij? > laat de kinderen dan thuis > te jong? > zorg dan dat oma of opa een keer oppast > oma of opa wonen te ver weg? > hang dan een briefje op in de supermarkt dat je een oppas zoekt > de ''stalker'' zal dit lezen > de stalker zal zich nu opgeven als oppas > gefeliciteerd nu is de stalker in jouw huis > steek hem neer en zorg dat je zoutzuur hebt in huis > probleem opgelost > iedereen blij.quote:Op woensdag 11 december 2013 02:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
De auto die voor ijn huis staat bedoel je? We waren lopend....
Gewoon aanspreken. Vragen waar die bokkenlul mee bezig is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:43 schreef snakelady het volgende:
Maar ik weet nu al dat ik hem zeker weer tegen ga komen, hoe kan ik dit dan het beste aan pakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |