Van TVGids.nlquote:Galatasaray en Juventus bepalen dinsdagavond in een onderling duel wie er doorgaat naar de knock-outfase van de Champions League. Bij een gelijkspel trekken de Italianen aan het langste eind. De NOS is er live bij.
Galatasaray rekent op Wesley Sneijder. De middenvelder van Oranje kampte met een blessure, maar lijkt op tijd fit voor het duel van de waarheid in een kolkend Aslantepestadion in Istanbul. Bij winst zijn de Turken verzekerd van een plaats in de achtste finale.
Kwartfinale
Die goede uitgangspositie hebben ze te danken aan een zege op FC Kopenhagen en een gelijkspel in Turijn tegen Juventus. Vorig jaar lukte het Galatasaray om de groepsfase te overleven. Na een zege op Schalke 04 werd zelfs de kwartfinale bereikt. Daarin was Real Madrid duidelijk te sterk.
Tweede plaats
Juventus is koploper in de Serie A, maar worstelde de afgelopen maanden in de Champions League. Een gelijkspel bij Kopenhagen was niet de start die de Italianen voor ogen hadden. Met een grootmacht als Real Madrid in de poule was alleen de tweede plaats toen nog haalbaar. Juventus, eindwinnaar in 1985 en 1996, rekent op de rust van spelmaker Andrea Pirlo in de vurige ambiance van de Turkse hoofdstad.
ik ga stukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Dat ligt aan Sneijdertje niet aan mij want ik Banny Blind.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geleidehond bestellen dan maar?
Die bal zien ze niet meer.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij zit onder die ene hagelsteen verstopt.
Harald Brattbakkquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit soort beelden verwacht je bij thuiswedstrijden van Trondheim.
Moet ook wel met die balgehakten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk is de wedstrijd wel ene bal aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarischquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gelukje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJ
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:13 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brattbakk was wel mijn held van het grandioze RBKquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:17 schreef Syntix het volgende:
[..]Was het allang al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Jawel, gewoon het dak niet dicht doenquote:
De oplossing voor criminelen in rotterdomquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:18 schreef Keukendrol het volgende:
Je ziet die negers wel een stuk beter zo.
Zelfs met een dicht dak kwam de sneeuw naar beneden in dat pauperstadionquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jawel, gewoon het dak niet dicht doen
en wij zijn de bestequote:
Nee, dit is de Arena 2.0quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat dat dak naar beneden tyft van het gewicht van het sneeuw
Niet op het veldquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zelfs met een dicht dak kwam de sneeuw naar beneden in dat pauperstadion
Ja, maar dat doen ze nooit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jawel, gewoon het dak niet dicht doen
Juve en Real kregen er zelfs pakkiequote:Op dinsdag 10 december 2013 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brattbakk was wel mijn held van het grandioze RBK
Oh jawel hoor. Alsof ze bij hevige sneeuwval het dak dichtdoen.quote:
Ik zag een sneeuwtjequote:Op dinsdag 10 december 2013 21:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zelfs met een dicht dak kwam de sneeuw naar beneden in dat pauperstadion
Ja genieten was dat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Juve en Real kregen er zelfs pakkie
quote:
Niet elk stadion is zo goed als de ArenAquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:21 schreef kurk_droog het volgende:
Met het dak dicht hadden we gewoon een mooie match, lekker kut dit.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee, een beetje sneeuw en al die verwende voetballertjes beginnen te huilen
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee, een beetje sneeuw en al die verwende voetballertjes beginnen te huilen
en tegelijkertijd wordt hij er moe van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Leuke wedstrijd ook, City begint terug te komen. Aanval van bayern is zwak zeg maar we weten wel waarom.quote:
Toen hebben we volgens mij 4-5 topics helemaal volgeluld over random personen die in beeld kwamen. NOS had toen enkel beeld aanstaan, zonder commentaar. Kwamen al die markante personen in beeld, echt tranen van het lachenquote:
komt die wel boven het sneeuw uit?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:22 schreef Tranquilize het volgende:
Als je goed keek kon je Sneijder zonet in beeld zien
Omdat City met een hun B-ploeg speelt?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Leuke wedstrijd ook, City begint terug te komen. Aanval van bayern is zwak zeg maar we weten wel waarom.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
komt die wel boven het sneeuw uit?
Derde keer al dat deze grap gemaakt wordtquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
komt die wel boven het sneeuw uit?
Ik denk niet dat zij Nederlands kunnenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:23 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Ben benieuwd welke klusjesman nu iets grappigs op het veld gaat schrijven.
Mooi plaatje inderdaad.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:23 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[ afbeelding ]
effe een turkse chick om warm te worden
Hij verklapt soms nog wel eens het plot van films.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jazeker, voor meer leuke feitjes kan je altijd GGMM DM'en.
O ja die, één van de lelijkst wijven op het WK, maar op Fok! was ze enorm populairquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jazeker, voor meer leuke feitjes kan je altijd GGMM DM'en.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
O ja die, één van de lelijkst wijven op het WK, maar op Fok! was ze enorm populair
Was met dat onweer toch?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:25 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Oekraïne-Frankrijk EK2012, dat was echt geniaal toen
quote:
Ik vind vrouwenvoetbal sowieso niet heel boeiend.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
O ja die, één van de lelijkst wijven op het WK, maar op Fok! was ze enorm populair
Ga hatenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:25 schreef Tranquilize het volgende:
Ja NOS lekker gedaan weer zo'n kutwedstrijd uitzenden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:26 schreef Grifte het volgende:
Een beetje vegen met 40000 man die toekijken, prachtig toch.
Dit doet mij denken aan het vegen na schooltijd als straf op de middelbare school.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:26 schreef Shreyas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Je kreeg geen lijfstraffen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:26 schreef Grifte het volgende:
Een beetje vegen met 40000 man die toekijken, prachtig toch.
Dit doet mij denken aan het vegen na schooltijd als straf op de middelbare school.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:26 schreef Shreyas het volgende:
graag op anoniem
hey Gquote:
Nou ja wat moeten ze nu anders doenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Ik zorg er wel voor dat ze ontopic blijven en ze geen gifjes posten.
echt hequote:Op dinsdag 10 december 2013 21:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die muziek op de achtergrond
Turske Slagermuziekquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die muziek op de achtergrond
Hij heeft een nieuwe. Al zit het trademark ditmaal enigszins verborgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou nu de beste mrstyloproductions laten zien in het stadion om de stemming er goed in te krijgen.
Je hebt het niet van een vreemde.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:28 schreef Kun-Aguero het volgende:
Mn pa denkt slim te zijn door naar de BBC te wijken
nos had bayern - shitty moeten uitzendenquote:
Dit is gewoon idd een kut pot jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nos had bayern - shitty moeten uitzenden
Ik was sarcastisch.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja wat moeten ze nu anders doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |