Jammer. Straks Cim Bom kijken. Ik denk dat ze met 1-4 verliezen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Lans, ik kan het helaas niet meer wijzigen.
Morgen weer een dag.
Niemand zal je missen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:57 schreef Caland het volgende:
Ik ga denk ik stoppen met de SC.
Als een SC cabaret wordt haak ik af.
Slaap er een nachtje over.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:57 schreef Caland het volgende:
Dat is onmogelijk. René komt niet van zijn zolderkamer af, of het moet zo zijn dat Kapi en Callie bij René op de zolderkamer zijn geweest. Hmm. Dit verklaart een hele hoop.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met Caland, GGMM heeft de foto's.
Ik mag hopen van niet nee. Dat zou wel heel treurig zijn.quote:
Misschien kunnen we een aparte SC oprichten zonder de aids.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:57 schreef Caland het volgende:
Momenteel meer pijn in mijn blaas. Moet nog steeds plassen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit typ je met pijn in je hart, ik voel het.
Tilburg, Nijmegen, Amersfoortquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk. René komt niet van zijn zolderkamer af, of het moet zo zijn dat Kapi en Callie bij René op de zolderkamer zijn geweest. Hmm. Dit verklaart een hele hoop.
Dat is nogal een pittige opgave. Aids kan je niet verplichten weg te blijven, dan is het niet meer een openbaar forum.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een aparte SC oprichten zonder de aids.
Misschien een soort wzv-conceptquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is nogal een pittige opgave. Aids kan je niet verplichten weg te blijven, dan is het niet meer een openbaar forum.
Een soort van keldertje maken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is nogal een pittige opgave. Aids kan je niet verplichten weg te blijven, dan is het niet meer een openbaar forum.
Zet je JR nog even in de OP of blijf je mensen kleineren met je kinderachtige gedrag?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee overheidsinstellingen, niet zo een keldertje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een soort van keldertje maken.
Inderdaad enorm belangrijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Zet je JR nog even in de OP of blijf je mensen kleineren met je kinderachtige gedrag?
Mij had ie ook niet in de OP gezetquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Zet je JR nog even in de OP of blijf je mensen kleineren met je kinderachtige gedrag?
Hypocriet zijn is ook kinderachtig, in de zomer nog om Noord Korea roepen als de mods wat uit de OP halen en nu moet ineens alles weg omdat het kinderachtig is?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:04 schreef Caland het volgende:
Haal die OP gewoon weg joh. Over kinderachtig gesproken
Die OP is gewoon kut.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hypocriet zijn is ook kinderachtig, in de zomer nog om Noord Korea roepen als de mods wat uit de OP halen en nu moet ineens alles weg omdat het kinderachtig is?
Juve.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we het over nuttige dingen hebben.
Galatasaray - Juventus, zeg het maar.
welke OPquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:04 schreef Caland het volgende:
Haal die OP gewoon weg joh. Over kinderachtig gesproken
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga mijn tijd nuttig besteden.
Geschiedenis is calling.
Wat vindt jij nou nuttig?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we het over nuttige dingen hebben.
Galatasaray - Juventus, zeg het maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |