Mij had ie ook niet in de OP gezetquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Zet je JR nog even in de OP of blijf je mensen kleineren met je kinderachtige gedrag?
Hypocriet zijn is ook kinderachtig, in de zomer nog om Noord Korea roepen als de mods wat uit de OP halen en nu moet ineens alles weg omdat het kinderachtig is?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:04 schreef Caland het volgende:
Haal die OP gewoon weg joh. Over kinderachtig gesproken
Die OP is gewoon kut.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hypocriet zijn is ook kinderachtig, in de zomer nog om Noord Korea roepen als de mods wat uit de OP halen en nu moet ineens alles weg omdat het kinderachtig is?
Juve.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we het over nuttige dingen hebben.
Galatasaray - Juventus, zeg het maar.
welke OPquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:04 schreef Caland het volgende:
Haal die OP gewoon weg joh. Over kinderachtig gesproken
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga mijn tijd nuttig besteden.
Geschiedenis is calling.
Wat vindt jij nou nuttig?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we het over nuttige dingen hebben.
Galatasaray - Juventus, zeg het maar.
Je bent zelf kut. Velen vinden de OP leuk en herkenbaar. Je hebt er zelf verder toch geen last van?quote:
Jawel. Anders zeur ik er toch ook niet over.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent zelf kut. Velen vinden de OP leuk en herkenbaar. Je hebt er zelf verder toch geen last van?
Dit ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent zelf kut. Velen vinden de OP leuk en herkenbaar. Je hebt er zelf verder toch geen last van?
Dat laatste ben ik helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel. Anders zeur ik er toch ook niet over.
Sowieso is die OP niks meer waard zonder de gevallen helden en kankergezellig.
Het is erg vandaag. Ik weet niet wat er gebeurd is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:17 schreef Happel het volgende:
Och, Caland begint weer te huilen.
Lijkt wel een wijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |