SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. quote:El Mundo Deportivo: "De school van Ajax is springlevend. Het is een genot om in het korset van het huidige voetbal teams te zien die trouw blijven aan hun historie. Het is een vrolijke en aantrekkelijke ploeg."quote:El Periódico: "Ajax is een ploeg met jonge jongens die uit dezelfde bron hebben gedronken als de spelers van Barcelona. Ze waren niet alleen oppermachtig in passing en controle van de bal, maar ook in elk individueel duel."SPOILER: Klaassen _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veltman _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blind _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waarom gaan jullie toch altijd in op bianconeri of hoe die ook mag heten?Halve topic verneukt door die gast
![]()
Beetje lachen man, om zoveel domheid.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:57 schreef Mansjester het volgende:
Waarom gaan jullie toch altijd in op bianconeri of hoe die ook mag heten?Halve topic verneukt door die gast
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Pfff ik maar denken: wow veel nieuwe informatie in één dag.... staat er voor de helft alleen maar kansloze trolling tussen...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Niets anders dan normaal dusquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:34 schreef MrStock het volgende:
Pfff ik maar denken: wow veel nieuwe informatie in één dag.... staat er voor de helft alleen maar kansloze trolling tussen...![]()
Als Ajax een goede dag heeft en Milan speelt zoals in het weekend, wint Ajax.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Die ontlading als we morgen winnen, heerlijk om over te dromen
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Al dat optimisme, het is leuk maar ik voel mezelf nu overmoedig worden. Wat nou als we gewoon van de mat worden gespeeld, 4-0 of een 4-1, dan baal je ook.
Volgens Bojan ligt de druk bij Milan, ik denk dat dezelfde druk ook bij ons Ajacieden ligt...
Learn how to eat in the jungle full of hyenas![]()
Nee druk ligt wel degelijk bij Milan. CL is het enigste podium waar ze nog iets kunnen presteren. En volgens mij zijn ze een beetje zenuwachtig. Verliezen van Ajax, in San Siro, het zou je maar gebeuren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:00 schreef Spinosaurus het volgende:
Al dat optimisme, het is leuk maar ik voel mezelf nu overmoedig worden. Wat nou als we gewoon van de mat worden gespeeld, 4-0 of een 4-1, dan baal je ook.
Volgens Bojan ligt de druk bij Milan, ik denk dat dezelfde druk ook bij ons Ajacieden ligt...
Tel daarbij op dat ze het nadeel hebben dat ze ook bij gelijkspel door kunnen, dus op twee gedachtes hinkelen. Ajax gaat winnen morgen![]()
![]()
Ach, dat is gewoon een beetje om al die afgunstige zeikerds hier een beetje te jennen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:00 schreef Spinosaurus het volgende:
Volgens Bojan ligt de druk bij Milan, ik denk dat dezelfde druk ook bij ons Ajacieden ligt...Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zie spoiler.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen probleem.![]()
Het gaat 2-0 worden voor Milan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:00 schreef Spinosaurus het volgende:
Volgens Bojan ligt de druk bij Milan, ik denk dat dezelfde druk ook bij ons Ajacieden ligt...![]()
![]()
Jij verwacht 6-0 ja?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:16 schreef Ramboetan het volgende:
Ah oké, wedstrijd hoeft dus niet meer gespeeld te worden.
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Dat hoopt iedereen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:18 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik verwacht niets, ik hoop op een overwinning voor Ajax.![]()
![]()
Mooie pot morgen!
Persoonlijk hoop ik dat blind begint op het middenveld maar met de opties die we hebben
lijkt me dat niet echt verstandig![]()
Blind mag van mijn part spits zijn, als we daardoor overwinteren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:14 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Mooie pot morgen!
Persoonlijk hoop ik dat blind begint op het middenveld maar met de opties die we hebben
lijkt me dat niet echt verstandig![]()
Er was trouwens een tweet pas geleden met de info dat er binnenkort iets groots aan zat te komen, waardoor Ajax weer in de top 20 zou komen financieel gezien. Is hier al meer over bekend...?![]()
Er was laatst ook een tweet dat Messi naar Ajax zou komen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:20 schreef Syntix het volgende:
Er was trouwens een tweet pas geleden met de info dat er binnenkort iets groots aan zat te komen, waardoor Ajax weer in de top 20 zou komen financieel gezien. Is hier al meer over bekend...?![]()
Nee dit was volgens mij iets serieuzer. Jordiii poste hem en die is meestal wel op de hoogte dacht ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Er was laatst ook een tweet dat Messi naar Ajax zou komen.![]()
Dat denk jij echt?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Milan is banger voor ons dan wij voor hun![]()
Zoals Milan de laatste tijd speelt is een beetje overschatting geen slecht idee, om eerlijk te zeggenquote:![]()
![]()
Shirtsponsor?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:20 schreef Syntix het volgende:
Er was trouwens een tweet pas geleden met de info dat er binnenkort iets groots aan zat te komen, waardoor Ajax weer in de top 20 zou komen financieel gezien. Is hier al meer over bekend...?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:45 schreef bombmannl het volgende:
Net te horen krijgen dat je morgenavond moet werken![]()
![]()
![]()
![]()
Bron?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:20 schreef Syntix het volgende:
quote:twitter:Vetustioribus twitterde op zondag 17-11-2013 om 22:11:19@PieterZwartNL @RonaldWB @ajax staat aan de vooravond van iets heel bijzonders. Een zakelijke stap naar de top 20 van Europa. #renaissance reageer retweet
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Bedoeld hij niet gewoon overwinteren in CL en daardoor meer geld binnen krijgen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]twitter:Vetustioribus twitterde op zondag 17-11-2013 om 22:11:19@PieterZwartNL @RonaldWB @ajax staat aan de vooravond van iets heel bijzonders. Een zakelijke stap naar de top 20 van Europa. #renaissance reageer retweet
![]()
Wil die niks meer over zeggenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:20 schreef Syntix het volgende:
Er was trouwens een tweet pas geleden met de info dat er binnenkort iets groots aan zat te komen, waardoor Ajax weer in de top 20 zou komen financieel gezien. Is hier al meer over bekend...?quote:Ik zou graag meer willen zeggen maar meer dan dat ik weet dat er een aantal hele serieuze opties op de bureaus van RvC en directie liggen is er niet. Delen van de besluitvorming komen niet bij Ajax vandaan maar of bij de aandeelhouders of founders cq businesspartners vandaar dat er nu nog weinig te melden valt. Ik verwacht overigens wel dat Ajax van de beurs afgaat maar dan niet door aandelen terug te kopen maar door ze om te ruilen voor een waardevoller niet beursgenoteerd aandeel. Maar dat is mijn gedachte hoor en slechts één deel van de nieuwe koers verwacht ik.
-------
Beursnotering, aandeelhoudersvereniging en het feit dat ik in tegenstelling tot de meesten hier niet anoniem ben maken dat wat lastig op dit moment.![]()
neequote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Bedoeld hij niet gewoon overwinteren in CL en daardoor meer geld binnen krijgen?![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:45 schreef bombmannl het volgende:
Net te horen krijgen dat je morgenavond moet werken![]()
Bij mijn werk weten ze al dat ze me niet moeten vragen of bellen als Ajax speelt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Kyle Butler zal in het team under 17 beginnen, Leon Bailey bij Jong Ajax/A1.
Craig butler heeft al een akkoord met Ajax.
Daarnaast zal Kevaughn Atkinson op een proefperiode komen en Ashani Oliphant ook, maar die zal ook bij AS Trencin op een proefperiode gaan.![]()
Ashani Oliphant wat een bazennaamquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:37 schreef davyleiden het volgende:
Daarnaast zal Kevaughn Atkinson op een proefperiode komen en Ashani Oliphant ook, maar die zal ook bij AS Trencin op een proefperiode gaan.![]()
Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:37 schreef davyleiden het volgende:
Kijkt de belastingdienst ook mee?quote:Op woensdag 11 december 2013 00:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Ajax gaat dit verliezen.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:48 schreef davyleiden het volgende:
Als Ajax dit niet wint weet ik het ook niet meer hoor.![]()
Ajax wint dit niet, hooguit gelijkspelquote:Op woensdag 11 december 2013 00:48 schreef davyleiden het volgende:
Als Ajax dit niet wint weet ik het ook niet meer hoor.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Uiteraard. Want jullie zijn Ajax en jullie zijn de beste.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:48 schreef davyleiden het volgende:
Als Ajax dit niet wint weet ik het ook niet meer hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:FrankRonald1970 twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 22:47:53F: ook ik heb vanavond even aan 3 jaar geleden gedacht. #debuut Maar morgen is ècht heel ander potje. #milaja http://t.co/44G0A4b9Fq reageer retweet
Gaf me best wel kippenvel. Alsof die drie jaar hebben geleid naar deze kans om door te gaan in de CL, uitgerekend tegen Milan..![]()
quote:Media: 'Bojan in de spits, Ligeon linksback; Denswil of Poulsen in centrum'
11 december 2013 -
De media zijn vandaag vrij eensgezind met betrekking tot de opstelling van Frank de Boer voor de Champions League wedstrijd van vanavond tegen AC Milan. Volgens zowel De Telegraaf, het Algemeen Dagblad als de NOS begint De Boer met Bojan Krkic in de basis vanavond als centrumspits. Hij zou Danny Hoesen moeten gaan vervangen. Ligeon komt opnieuw linksback te staan, zodat het middenveld met Blind intact kan blijven.
Het enige verschil in de media is de invulling van het centrum. De Telegraaf komt opmerkelijk genoeg met een ervaren centrum van Poulsen en Moisander. De NOS en het Algemeen Dagblad houden het op Denswil met Moisander, zoals De Boer de afgelopen dagen al suggereerde.
Vermoedelijke opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Denswil of Poulsen, Moisander, Denswil; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, Krkic, Fischer![]()
Ehm.. Fantastisch, maar Poulsen..? Heb er mijn twijfels bij eerlijk gezegd. Moet natuurlijk nog wel kloppen.quote:
In het artikel staat Ligeon linksback, en in de vermoedelijke opstelling Denswil?![]()
Ik ben nu al spannendHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Nog 12 uur
en een beetje[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ik denk gelijk, laten we hopen dat we ongelijk hebben.quote:Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Waar is het op gebaseerd dat Ajax dit wel even gaat winnen? Alsof we tegen PEC spelen vanavond. De kans dat je dit verliest is groter dan winnen hoor, moet echt alles meezitten en boven jezelf uitstijgen.![]()
Ik ben spannend ja. Ken je mij? Nee, nou dan weet je ook niet of ik spannend ben.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben je spannend?
Ik vind het vooral spannendHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Nu word ik wel nieuwsgierig hoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ben spannend ja. Ken je mij? Nee, nou dan weet je ook niet of ik spannend ben.![]()
Het is zo erg dat hij niet meer normaal uit zijn woorden komt.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben je spannend?
Ik vind het vooral spannend![]()
DMquote:Op woensdag 11 december 2013 09:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu word ik wel nieuwsgierig hoor.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Wáárom Poulsen achterin naast Moisander.
De Telegraaf heeft de opstelling al. Met Krkic dus op de plek van Hoesen & Poulsen op de plek van Veltman![]()
Snap ik helemaal.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is zo erg dat hij niet meer normaal uit zijn woorden komt.![]()
Irritant doen bij Balo? Ervaring? Of is het niet waar, maar maakt Frank het iedereen wijs zodat Milan in de war raakt? Misschien heeft Moisander er wel om gevraagd? Ik zou het in ieder geval een slechte beslissing vinden, maar we zijn wel vaker verbaasd.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Wáárom Poulsen achterin naast Moisander.
De Telegraaf heeft de opstelling al. Met Krkic dus op de plek van Hoesen & Poulsen op de plek van Veltman![]()
Wahahah zulke teksten moet je hebbenquote:Op woensdag 11 december 2013 00:48 schreef davyleiden het volgende:
Als Ajax dit niet wint weet ik het ook niet meer hoor.
Middenveld blijft in tak, aanval is een stuk beter met Bojan, hoe kan Ajax dit verliezen?![]()
Poulsen prima, de jonkies hebben maar liefst vier (!) pingels tegen gekregen in vijf wedstrijden.. Beetje ervaring erbij mag wel.![]()
Als ze maar niet gaan wandelen op dat middenveld dan.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:53 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Wahahah zulke teksten moet je hebben
Middenveld blijft in tak, aanval is een stuk beter met Bojan, hoe kan Ajax dit verliezen?"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"![]()
Hehequote:Op woensdag 11 december 2013 09:53 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Wahahah zulke teksten moet je hebben
Middenveld blijft in tak, aanval is een stuk beter met Bojan, hoe kan Ajax dit verliezen?![]()
Zege op Milan levert Ajax minimaal 4,5 miljoen euro op
Bronquote:In de wedstrijd tegen AC Milan zijn niet alleen de sportieve, maar ook de financiële belangen groot voor Ajax. Winst in San Siro levert de club 4,5 miljoen euro op, zegt financieel directeur Jeroen Slop in De Telegraaf.
Een deel van deze 4,5 miljoen euro bestaat uit de winstpremie, want een overwinning in de groepsfase van de Champions League levert dit seizoen één miljoen euro op. "En bij plaatsing voor de knock-outfase wordt een premie van 3,5 miljoen euro uitgekeerd", zegt Slop. "Dat bedrag is exclusief de marketpool en recette van de achtste finale." Mocht Ajax vanavond niet winnen in Milaan, dan speelt de club na de winter in de Europa League. Volgens Slop brengt deze Europa League voor de Amsterdammers slechts twee ton in het laatje.
De cruciale Champions League-wedstrijd tussen AC Milan en Ajax begint vanavond om 20.45 uur.
'Krkic tegen AC Milan in de spits bij Ajax'
Vermoedelijke opstelling Ajax tegen AC Milan:quote:Ajax-trainer Frank de Boer lijkt in de cruciale Champions League-wedstrijd tegen AC Milan te kiezen voor Bojan Krkic in de spits. Volgens het doorgaans goed geïnformeerde De Telegraaf krijgt de Spanjaard, in het verleden op huurbasis actief voor AC Milan, de voorkeur boven onder meer Danny Hoesen.
Krkic zou in San Siro een voorhoede vormen met Viktor Fischer en Lasse Schöne. Christian Poulsen vervangt volgens de krant achterin de geschorste Joël Veltman, die in de vorige CL-wedstrijd tegen FC Barcelona rood kreeg. Stefano Denswil zou dan linksback staan. Een andere krant, AD Sportwereld, meldt echter dat Denswil centraal staat en Ruben Ligeon net zoals tegen NAC Breda links achterin speelt.
Ajax moet winnen in Milaan om de volgende ronde van de Champions League te bereiken.
Cillessen;
Van Rhijn, Poulsen (Ligeon), Moisander, Denswil;
Klaassen, Blind, Serero;
Schöne, Krkic, Fischer
Bron
[ Bericht 16% gewijzigd door WhateverWhatever op 11-12-2013 11:21:24 ]![]()
Zeg dat, kaartje heb ik niet meer maar ook niet nodig om het nooit te vergetenquote:Op woensdag 11 december 2013 11:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Legendarische dag!![]()
Wat was dat toen een avond zeg, puntje van Kluivert tegen de bal en ja 1-0!!!! Ik heb nog nooit zo gejuigd als dat ik gejuigd had!!quote:Op woensdag 11 december 2013 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeg dat, kaartje heb ik niet meer maar ook niet nodig om het nooit te vergeten![]()
![]()
Hartelijk dank DonRajaquote:Op woensdag 11 december 2013 11:43 schreef DonRaja het volgende:
VBL / *** VBL Awards 2013 Stemtopic ***![]()
+7 punten voor coëfficiënt, wat neer komt op iets meer dan 1 punt voor Nederland. Aangezien Nederland er nu 4,4 heeft is winst zeer welkom.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:13 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Bron
[..]
Vermoedelijke opstelling Ajax tegen AC Milan:
Cillessen;
Klaassen, Blind, Serero;
Schöne, Krkic, Fischer
BronIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
die coëfficienten boeien me nietquote:Op woensdag 11 december 2013 13:20 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
+7 punten voor coëfficiënt, wat neer komt op iets meer dan 1 punt voor Nederland. Aangezien Nederland er nu 4,4 heeft is winst zeer welkom.![]()
Mij wel, als Nederlandse club het zo blijven verballen als vorig en dit jaar is Ajax over een jaartje of 2 niet meer direct geplaatst voor groepsronde CL wanneer ze kampioen worden.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:21 schreef davyleiden het volgende:
[..]
die coëfficienten boeien me nietIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Mwa, zo snel zal dat niet gaan hoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:22 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Mij wel, als Nederlandse club het zo blijven verballen als vorig en dit jaar is Ajax over een jaartje of 2 niet meer direct geplaatst voor groepsronde CL wanneer ze kampioen worden.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Krijg je lekker meer geld in de voorrondes.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:22 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Mij wel, als Nederlandse club het zo blijven verballen als vorig en dit jaar is Ajax over een jaartje of 2 niet meer direct geplaatst voor groepsronde CL wanneer ze kampioen worden.![]()
Ik zou Ligeon er niet in zetten vanavond. Denk dat die nog een beetje te licht is daarvoorHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
In ieder geval X2 is zeer interessant.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:23 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Ff op Ajax wedden op winst dan kan je een leuk bedragje winnen.![]()
Dodelijk voor een jonge steeds verversende ploeg als Ajax, een goeie voorbereiding is essentieelquote:Op woensdag 11 december 2013 13:23 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Krijg je lekker meer geld in de voorrondes.![]()
Straks vallen de 13.5 en 11.6 punten van 4 en 3 jaar geleden weg. Als Nederland blijft scoren zoals ze nu doen (gemiddeld tussen de 4,5 en 5,5 punten per jaar) kom je op plaatst 22 ongeveer. De kampioen speelt dan 2e voorronden CLquote:Op woensdag 11 december 2013 13:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mwa, zo snel zal dat niet gaan hoor.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Valt wel mee. Ajax verlengt komende weken de contracten van 5 spelers tot 2018.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dodelijk voor een jonge steeds verversende ploeg als Ajax, een goeie voorbereiding is essentieel![]()
Ploegen die voorrondes spelen breekt dat altijd altijd op later in het seizoen voorzover ze zich al kunnen plaatsen, valt dus niet mee, je onderschat dat.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:28 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ajax verlengt komende weken de contracten van 5 spelers tot 2018.![]()
Urby, Alessandro Matri, Ignazio Abate, Robinho, Valter Birsa, Matias Silvestre en Marco Amelia er niet bij.quote:
http://www.fcupdate.nl/vo(...)ni-fit-voor-rentree/
Maar hoezo is boateng er niet bij dan?![]()
Serieus?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:23 schreef handboek het volgende:
[..]
Urby, Alessandro Matri, Ignazio Abate, Robinho, Valter Birsa, Matias Silvestre en Marco Amelia er niet bij.
Omdat hij bij Schalke04 speeltquote:Op woensdag 11 december 2013 14:23 schreef handboek het volgende:
[..]
Urby, Alessandro Matri, Ignazio Abate, Robinho, Valter Birsa, Matias Silvestre en Marco Amelia er niet bij.
![]()
Davy heeft er zin inquote:Ook hattrick in San Siro? "Ja hoor, waarom niet"
Davy Klaassen reist na zijn hattrick tegen NAC Breda vol zelfvertrouwen af naar Milaan, waar Ajax woensdagavond kwalificatie voor de achtste finales van de Champions League wil afdwingen. Bang voor AC Milan is de blonde middenvelder zeker niet.
Voor Klaassen wordt het zijn eerste optreden in een Europese voetbaltempel als San Siro. Podiumvrees kent het twintigjarige talent echter niet. Hij droomt zelfs van een tweede hattrick. "Ja hoor, waarom niet", zegt hij met een gezonde portie Amsterdamse bluf. "En dan neem ik na afloop net als tegen NAC de wedstrijdbal weer mee, haha!"
Klaassen weet dat hij het gaat opnemen tegen de huidige nummer negen van Italië. "Dat ze het in de competitie wat minder doen, zegt me niet zo veel", reageert hij in Sp!ts. "Een wedstrijd in de Champions League is voor AC Milan heel wat anders. Dan kunnen ze altijd iets extra’s geven. Bovendien is het voor hen alles of niets. Ze moeten winnen, anders barst de bom."
"Maar als wij dezelfde gretigheid en hetzelfde positiespel kunnen laten zien als tegen NAC, dan moeten we kunnen winnen. Wij zijn in vorm en het maakt op dit moment niet uit tegen wie we spelen. Het is echt niet zo dat we in Milaan opeens niet meer kunnen voetballen", besluit Klaassen.![]()
Vermeende Ajax-fan aangevallen in MilaanBronquote:MILAAN -
Een 21-jarige Nederlander is in de nacht van dinsdag op woensdag in Milaan aangevallen door vijf Italiaanse jongens. De daders dachten te maken te hebben met een Ajax-fan en mishandelden de jongeman. Die vluchtte een pizzeria binnen waar de 29-jarige Marokkaanse eigenaar hem verdedigde tegen zijn belagers. De pizzeriahouder werd ook geslagen.
De daders namen de wijk voor de politie arriveerde. Hun slachtoffer moest in het ziekenhuis worden behandeld. Milanese media meldden niet of de aangevallen jongeman inderdaad een fan van Ajax is. De Amsterdamse club speelt woensdagavond in het Milanese stadion San Siro tegen AC Milan.![]()
Zit wel meer in het geldpotje voor hen.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:21 schreef ejfaar het volgende:
Eerste italianen zijn er al uit, nu de rest nog![]()
Je was wel meteen weg na de 1-0 en onze discussie over die b-ploegquote:Op woensdag 11 december 2013 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit wel meer in het geldpotje voor hen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:21 schreef ejfaar het volgende:
Eerste italianen zijn er al uit, nu de rest Ac Milan nog![]()
Napoli, Juventus en Milaan gewoon wegwezen na vanavond.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Triest volk is het. Schande voor Ajaxquote:![]()
Het zijn toch italianen?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Triest volk is het. Schande voor Ajax
Edit:nvm![]()
De aanhang van Ajax gaat de verkeerde kant op. Gaat nog eens een duur geintje worden binnen nu en een paar jaar.![]()
Precies, heeft niks met voetbal te maken dit...quote:Op woensdag 11 december 2013 15:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Triest volk is het. Schande voor Ajax![]()
Gaat de verkeerde kant op?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:29 schreef Godtje het volgende:
De aanhang van Ajax gaat de verkeerde kant op. Gaat nog eens een duur geintje worden binnen nu en een paar jaar.
Alsof het ooit anders geweest is.![]()
![]()
Nee mang, deze zijn de ekte ekte, de harde kern die leeft voor hun club. Ajax is gek op deze tifosi, ze doen zoveel goeds voor de club zoals opkomen voor Ajax met keihard geweld!A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Had geluid uitquote:Op woensdag 11 december 2013 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij denkt dat het Italianen zijn die "Amsterdam hooligans" roepen?![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Triest volk is het. Schande voor AjaxWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ach ja die demonstranten blokkeerden de bus en er is meerde malen gevraagd of ze aan de kant wilden gaan. Zat er toevallig een groep harde kern in. Het is natuurlijk niet heel erg lief allemaal maar goed.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Triest volk is het. Schande voor AjaxAFCA!![]()
Ja man, vette stoere jongens, lekker met je matties beuken, zag je dat hoe ik hem bijna heulemaal dood trapte? Ja ouwe, vet leip ouwe!quote:Op woensdag 11 december 2013 15:31 schreef HeatWave het volgende:
Nee mang, deze zijn de ekte ekte, de harde kern die leeft voor hun club. Ajax is gek op deze tifosi, ze doen zoveel goeds voor de club zoals opkomen voor Ajax met keihard geweld!
Sukkels..![]()
Ja. Het lijkt erger te worden.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
Gaat de verkeerde kant op?
Alsof het ooit anders geweest is.
Zeg niet dat het ooit perfect was.![]()
Je gaat je toch niet laten provoceren door een stelletje pizza vreters?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ach ja die demonstranten blokkeerden de bus en er is meerde malen gevraagd of ze aan de kant wilden gaan. Zat er toevallig een groep harde kern in. Het is natuurlijk niet heel erg lief allemaal maar goed.Zegt genoeg over het IQ van de gemiddelde hooligan
![]()
Behalve wat schermutselingen in de stad rondom Europese wedstrijden gebeurt er de laatste jaren bar weinig.![]()
Wat moet er dan nog meer gebeuren?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:35 schreef 16meter het volgende:
Behalve wat schermutselingen in de stad rondom Europese wedstrijden gebeurt er de laatste jaren bar weinig.Dit is al schandalig genoeg
![]()
Ze moeten natuurlijk ook gewoon optyfen bij die busquote:Op woensdag 11 december 2013 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moet er dan nog meer gebeuren?Dit is al schandalig genoeg
![]()
Een persoon met meer dan 10 hersencellen laat zich natuurlijk niet provocerenquote:Op woensdag 11 december 2013 15:36 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ze moeten natuurlijk ook gewoon optyfen bij die bus![]()
Ja maar waarom blokkeren die demonstranten een bus vol met harde kern? Is ook niet echt slim om zo uit te dagen.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een persoon met meer dan 10 hersencellen laat zich natuurlijk niet provoceren
Overigens zie ik helemaal geen zwaar geweld.AFCA!![]()
Je hoeft het niet goed te pratenquote:Op woensdag 11 december 2013 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar waarom blokkeren die demonstranten een bus vol met harde kern? Is ook niet echt slim om zo uit te dagen.
Overigens zie ik helemaal geen zwaar geweld.![]()
twitter:ajax1nl twitterde op woensdag 11-12-2013 om 15:41:42Het duel tussen Ajax A1 en AC Milan U19 gaat niet door. Het bevroren veld is niet geschikt voor het treffen. Afgelast, dus. #milaja reageer retweet
![]()
Ik kan me nog wel herinneren toen we van het centrum van Milan richting station lotto gingen met de Ajax fans in de metro. Dat was destijds de 1e wedstrijd van FdB. Die hele metro schommeldequote:Op woensdag 11 december 2013 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je gaat je toch niet laten provoceren door een stelletje pizza vreters?Zegt genoeg over het IQ van de gemiddelde hooligan
. Vage Ajax fans. Die italiaanse fans konden er echt niks van. Die gasten van Ajax brulden over iedereen heen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.![]()
Daar is het veld sowieso altijd slecht bedoel je.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:46 schreef NaturalScience het volgende:
San Siro is gelukkig nog prima!VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ok hooligan rensquote:Op woensdag 11 december 2013 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar waarom blokkeren die demonstranten een bus vol met harde kern? Is ook niet echt slim om zo uit te dagen.
Inderdaadquote:Op woensdag 11 december 2013 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar is het veld sowieso altijd slecht bedoel je.![]()
Ik heet ook Rens en ben ook Ajaciedquote:
Ik distantieer mij van zijn opmerking. Just to be sure
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Stelt niets voor.
Boontje komt op zijn loontje. Geen bloed, plunderingen, arrestaties niets.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Waarom? Het wordt 1-2.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zijn we al zenuwachtig mensen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gek genoeg niet. Een maand geleden was ik al blij geweest met Europa League. Geen druk. Gewoon genietenquote:Op woensdag 11 december 2013 16:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
So confused when you're lost in the groove![]()
Haha Fischer als uitblinker in dat elftal
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Minimaal 27 miljoen is al binnen.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:13 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Bron
[..]
Vermoedelijke opstelling Ajax tegen AC Milan:
Cillessen;
Klaassen, Blind, Serero;
Schöne, Krkic, Fischer
Bron
quote:Afgelopen seizoen ontving Ajax 27 miljoen euro uit de Champions League. 'Hoeveel we tot dusver hebben verdiend, is nog niet vast te stellen', vertelt de financieel directeur. 'Vorig seizoen leverde de poulefase ruim 27 miljoen euro op. Dat evenaren we zeker. We hebben in de groep namelijk nu al meer punten behaald dan vorig seizoen. Toen haalden we vier punten en nu staan we al op zeven. Dus de resultaatpremie is hoger. De thuiswedstrijden waren alle drie uitverkocht en dat was vorig jaar ook niet het geval. Wat er uit de tv-gelden komt, is nu nog niet vast te stellen.'![]()
Hier welquote:Op woensdag 11 december 2013 16:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zweethandjes als ik eraan denk
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Ik niet echt, niks te verliezen al zal dat bij een 0-1 voorsprong wel veranderenquote:Op woensdag 11 december 2013 16:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hier welzweethandjes als ik eraan denk
![]()
Fingers crossed, lang niet zeker van de zaak.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Al 2 dagenquote:Op woensdag 11 december 2013 16:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vrees dat Ajax beter is, kansen creëert en Milan via een vieze counter de 1-0 scoort. Zoals het wel vaker gaat![]()
![]()
Ach, wat is dat nou op die 27 milquote:Op woensdag 11 december 2013 16:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hup, weer 20.000-50.000 euro boete voor de club![]()
![]()
+ slechte naam enzo. Door zulke mensen moet Ajax veel 12:30 wedstrijdjes spelenquote:Op woensdag 11 december 2013 16:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ach, wat is dat nou op die 27 mil![]()
I know, gewoon dom gedrag, het zijn ook net schapen...quote:Op woensdag 11 december 2013 16:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
+ slechte naam enzo. Door zulke mensen moet Ajax veel 12:30 wedstrijdjes spelen![]()
Praat deze onzin niet goed. Ze zouden allemaal stuk voor stuk eens een jaartje in de gevangenis moeten zitten misschien leren ze er dan eens iets vanquote:Op woensdag 11 december 2013 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zouden Milan fans net zo zenuwachtig zijn?Nee, die verwachten sowieso een simpele overwinning.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zouden Milan fans net zo zenuwachtig zijn?![]()
jaquote:Op woensdag 11 december 2013 16:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Praat deze onzin niet goed. Ze zouden allemaal stuk voor stuk eens een jaartje in de gevangenis moeten zitten misschien leren ze er dan eens iets van![]()
Ik denk dat dat dit seizoen wel meevalt, ze zullen zichzelf wel als favoriet zijn, maar ze weten ook wel dat een ploeg die 22 punten achterstaat in de competitie niet onverslaanbaar is.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
[..]
Nee, die verwachten sowieso een simpele overwinning.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Gelijkspel gewoon. Milan laat Ajax lekker komen en gaat pas voetballen mocht Ajax scoren.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik verwacht goed voetbal van Ajax en een onterechte nederlaagA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Hopen dat het dan te laat is, maar verwacht dat eerlijk gezegd niet, boodschap van Juve is daar ook wel doorgekomenquote:Op woensdag 11 december 2013 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelijkspel gewoon. Milan laat Ajax lekker komen en gaat pas voetballen mocht Ajax scoren.![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gewoon snel scoren en achterover gaan leunen en loeren op de counterwat ben jij ook een mongool.
AJ![]()
ach. Ik had graag in Milaan gestaan, het weer is een stuk beter.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
+ slechte naam enzo. Door zulke mensen moet Ajax veel 12:30 wedstrijdjes spelen![]()
Idd, dat is waar de sterkte van Ajax ligtquote:Op woensdag 11 december 2013 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gewoon snel scoren en achterover gaan leunen en loeren op de counter.
nee, idd wel snel scoren en dan hopen dat je niet weer in de fout gaat zoals tegen Barca. Natuurlijk liep dat net goed af, maar dat lukt je denk ik geen 2de keer.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Daar ben ik ook zo bang voor, Ajax vol in de aanval goed spel dan rond de 70e minuut een counter geluk balletje op Balo en......quote:Op woensdag 11 december 2013 16:54 schreef Mavcovic het volgende:
AC Milan gaat uit van een opleving van Balotelli. Dat is geen tactiek maar hopen op goed geluk.![]()
![]()
Als Ajax hetzelfde beweeglijke spel kan opbrengen zoals tegen Barca gaat Milan nooit winnen.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dat is waar de sterkte van Ajax ligt.
nee, idd wel snel scoren en dan hopen dat je niet weer in de fout gaat zoals tegen Barca. Natuurlijk liep dat net goed af, maar dat lukt je denk ik geen 2de keer.![]()
Dit, hopen dat ze net zo starten als tegen Barcaquote:Op woensdag 11 december 2013 17:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
Als Ajax hetzelfde beweeglijke spel kan opbrengen zoals tegen Barca gaat Milan nooit winnen.![]()
okquote:Op woensdag 11 december 2013 16:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Praat deze onzin niet goed. Ze zouden allemaal stuk voor stuk eens een jaartje in de gevangenis moeten zitten misschien leren ze er dan eens iets vanAFCA!![]()
Davy Klaassen gaat vanavond AC Milan keihard neuken
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."![]()
Dan wel een jaar in een Italiaanse cel.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Praat deze onzin niet goed. Ze zouden allemaal stuk voor stuk eens een jaartje in de gevangenis moeten zitten misschien leren ze er dan eens iets van![]()
Een in vorm zijnde balotelli+Kaka+El sharawy kunnen dit Ajax makkelijk pijn doen hoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
Als Ajax hetzelfde beweeglijke spel kan opbrengen zoals tegen Barca gaat Milan nooit winnen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Je zegt het goed in vorm. Staan maar 22 punten achter in de competitie en voetballen als een stel downers. Als je vanavond niet wint heb je het gewoon slecht gedaan. Milan is niks op dit moment.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een in vorm zijnde balotelli+Kaka+El sharawy kunnen dit Ajax makkelijk pijn doen hoor.![]()
Zelfs als ze niet in vorm zijn kunnen ze dat makkelijkquote:Op woensdag 11 december 2013 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een in vorm zijnde balotelli+Kaka+El sharawy kunnen dit Ajax makkelijk pijn doen hoor.![]()
Wat een gelul manquote:Op woensdag 11 december 2013 17:09 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je zegt het goed in vorm. Staan maar 22 punten achter in de competitie en voetballen als een stel downers. Als je vanavond niet wint heb je het gewoon slecht gedaan. Milan is niks op dit moment.![]()
El Sharawy is pas net weer terug, Kaka scoort de laatste weken weer en Balotelli is gewoon altijd levensgevaarlijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:09 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je zegt het goed in vorm. Staan maar 22 punten achter in de competitie en voetballen als een stel downers. Als je vanavond niet wint heb je het gewoon slecht gedaan. Milan is niks op dit moment.
Nogmaals, Ajax is zeker niet kansloos, maar je hebt uiteraard niet alvast gewonnen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Milan is gewoon een héél lastige tegenstander. Als je denkt dat je die met gemak wint, spoor je niet.![]()
Ik volg Milan op de voet en geloof mij het is 3x niks. Jij vind ze wel goed op dit moment?quote:![]()
Namen maken nog geen goed team he. Kaka speelt paar wedstrijdjes leuk idd, maar van een ex bankzitter wordt ik niet echt warm. Laat hem eens een heel seizoen goed ballen praten we verder.![]()
Gemak niet, maar je moet gewoon kunnen winnen. Zeker als je betere teams reeds verslagen hebt; Barca, City, Unitedquote:Op woensdag 11 december 2013 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Milan is gewoon een héél lastige tegenstander. Als je denkt dat je die met gemak wint, spoor je niet.![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
Als Ajax hetzelfde beweeglijke spel kan opbrengen zoals tegen Barca gaat Milan nooit winnen.![]()
Hoogmoed komt voor de val is hier wel van toepassing.![]()
Zoals Mulder al zei vorige week; Als Ajax zo kan spelen (dus eigenlijk het spelletje van Barca kopieert), wie kan dat stoppen die constante druk op de bal? Dat is ontzettend moeilijk tegen te voetballen. Nu zal Ajax dat hoogstwaarschijnlijk niet continu kunnen zoals tegen Barca, maar als je het wel op kunt brengen dan wens ik de tegenstander succes. Je kan als tegenstander namelijk geen druk terugzetten, 1 hoge bal en boem goal. Zo speelt Barca al jaren.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:12 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]![]()
Je kan namelijk als tegenstander niet uitstappen met je verdedigers, want als je dat doet 1 steekbal goal. Dat is het hele idee achter die constante pressing.![]()
Jij bent het hier niet mee eens?quote:Dat soort mongolen want dat zijn het moet je verbannen uit het stadion en het liefst nog een gevangenis straf mee geven
![]()
Natuurlijk spelen ze niet goed maar er lopen wel spelers rond die weten wat er nodig is om een resultaat veilig te stellen, goedschiks dan wel kwaadschiks, die Mutari schopte er de laatste wedstrijd ook glimlachend 2 uitquote:Op woensdag 11 december 2013 17:11 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik volg Milan op de voet en geloof mij het is 3x niks. Jij vind ze wel goed op dit moment?![]()
Namen maken nog geen goed team he. Kaka speelt paar wedstrijdjes leuk idd, maar van een ex bankzitter wordt ik niet echt warm. Laat hem eens een heel seizoen goed ballen praten we verder.![]()
Dat kan Ajax alleen als de tegenstander er niks van bakt.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:13 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zoals Mulder al zei vorige week; Als Ajax zo kan spelen (dus eigenlijk het spelletje van Barca kopieert), wie kan dat stoppen die constante druk op de bal? Dat is ontzettend moeilijk tegen te voetballen. Nu zal Ajax dat hoogstwaarschijnlijk niet continu kunnen zoals tegen Barca, maar als je het wel op kunt brengen dan wens ik de tegenstander succes. Je kan als tegenstander namelijk geen druk terugzetten, 1 hoge bal en boem goal. Zo speelt Barca al jaren.
Een goede tegenstander die zich ingraaft. Daar had barca in vorm met messi iniesta xavi etc. zelfs moeite mee.
Laat staan dat Danny hoesen iets kan uithalen.
Al ben ik niet onder de indruk van Milan dus Ajax kan best winnen.![]()
Je vergeet dat we toch best een jonge, onzekere verdediging hebben, Veltman ga je ook enorm missen.
Nee, denken dat dit Milan helemaal niets is omdat ze achterstaan in de competitie is gewoon onzin. Als die er 100 vol voor gaan, dus niet met onderschatting zoals tegen Livorno, heb je gewoon een heel sterk team.
Ajax zal wederom een topdag moeten hebben willen ze winnen. Vergeet ook niet dat gelijk prima is voor Milan he? Dat voetbal heel anders. Italianen geven je 90 min het idee dat je geweldig meekan maar ze winnen vaak toch met 1-0.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dus Barca, United en City bakte er allemaal niks van?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:17 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat kan Ajax alleen als de tegenstander er niks van bakt.
Een goede tegenstander die zich ingraaft. Daar had barca in vorm met messi iniesta xavi etc. zelfs moeite mee.
Laat staan dat Danny hoesen iets kan uithalen.Ajax miste nog zijn belangrijke spelers ook he tegen Barca dus die vlieger gaat niet op. Zoals Vd Gijp al zei; De meest belangrijke speler sbij Barca zijn Alves en Alba die continu opkomen en druk zetten en Messi legt ze erin.
![]()
Komop, United won uiteindelijk toch gewoon over 2 potjes, City was idd gewoon totaal ongemotiveerd en Barca was al geplaatst als nummer 1.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:18 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dus Barca, United en City bakte er allemaal niks van?Ajax miste nog zijn belangrijke spelers ook he tegen Barca dus die vlieger gaat niet op. Zoals Vd Gijp al zei; De meest belangrijke speler sbij Barca zijn Alves en Alba die continu opkomen en druk zetten en Messi legt ze erin.
Opzich waren het allemaal prima prestaties, maar nu heb je Milan, dat resultaat moet halen om niet keihard af te gaan, dat is heel wat anders.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Punt is dat Ajax vaker wint van Milan dan andersom. In 95 had niemand verwacht dat Ajax uberhaupt een kans maakte tegen Milan, wat toen al een veel beter elftal had, vergelijkbaar met nu. Laatste keer wonnen we ook, enz enz. Schijnbaar is Ajax gewoon een lastige tegenstander voor Milan, dat kan sommige clubs liggen je beter en sommige niet. Dat is het voordeel van Ajax vanavond.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:18 schreef HeatWave het volgende:
Je vergeet dat we toch best een jonge, onzekere verdediging hebben, Veltman ga je ook enorm missen.
Nee, denken dat dit Milan helemaal niets is omdat ze achterstaan in de competitie is gewoon onzin. Als die er 100 vol voor gaan, dus niet met onderschatting zoals tegen Livorno, heb je gewoon een heel sterk team.
Ajax zal wederom een topdag moeten hebben willen ze winnen. Vergeet ook niet dat gelijk prima is voor Milan he? Dat voetbal heel anders. Italianen geven je 90 min het idee dat je geweldig meekan maar ze winnen vaak toch met 1-0.
Dat laatste over Italianen gaat ook allang niet meer op. De Italiaanse competitie is sinds 2 jaar een hele leuke om naar te kijken. Geen saaie 0-0 of 1-0 potten meer of zelden, maar gewoon 3 a 4-0 zie je meer en meer. Tevens heeft Milan achterin een aantal chokers staan die niet heel veel beter zijn dan die van ons hoor, ik noem een Mexes of dat jonge kereltje van Milan zelf? Bursa ofzoiets.![]()
Hoop doet leven en zo`n 27 mil ook, niks te verleizen vanavond want we bekeren gewoon door.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:12 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]![]()
![]()
United en city is alweer jaar geleden. Daar hebben we niks aan.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:18 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dus Barca, United en City bakte er allemaal niks van?Ajax miste nog zijn belangrijke spelers ook he tegen Barca dus die vlieger gaat niet op. Zoals Vd Gijp al zei; De meest belangrijke speler sbij Barca zijn Alves en Alba die continu opkomen en druk zetten en Messi legt ze erin.
Barca bakte er inderdaad niet veel van. Of ben je er serieus van overtuigd dat Ajax een beter elftal heeft dan Barcelona?![]()
Milan kan net zoals andere clubs NIET in een keer goed spelen als ze al het hele seizoen slecht voetballen, onmogelijk. Ze verliezen van de meest gare clubs in Italie en dan verwacht jij dat ze Ajax wel even oprollen?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komop, United won uiteindelijk toch gewoon over 2 potjes, City was idd gewoon totaal ongemotiveerd en Barca was al geplaatst als nummer 1.
Opzich waren het allemaal prima prestaties, maar nu heb je Milan, dat resultaat moet halen om niet keihard af te gaan, dat is heel wat anders.![]()
![]()
Dat laatste nee hoe kom je daarbij? Ik zeg alleen dat als je zo speelt zoals tegen Barca dat je het iedere tegenstander moeilijk maakt. Ik merk dat velen hier afgaan op namen; OHHHH ze hebben Balotelli of Kaka. Lekker boeiend? Dat hele team is totaal uit vorm en dat keert zich niet INEENS om ofzo, dat kost tijd.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
United en city is alweer jaar geleden. Daar hebben we niks aan.
Barca bakte er inderdaad niet veel van. Of ben je er serieus van overtuigd dat Ajax een beter elftal heeft dan Barcelona?![]()
Klopt, en kut dat Veltman er niet bij is, ik ben benieuwd vanavond of die goed vervangen wordt.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:18 schreef HeatWave het volgende:
Ajax zal wederom een topdag moeten hebben willen ze winnen. Vergeet ook niet dat gelijk prima is voor Milan he? Dat voetbal heel anders. Italianen geven je 90 min het idee dat je geweldig meekan maar ze winnen vaak toch met 1-0.![]()
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat andersom verwachten ook onzin is. Ze hoeven Ajax niet op te rollen, gelijkspel is prima. En laten die gasten dat nou tot kunst verheven hebben, een wedstrijd doodmaken.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
Milan kan net zoals andere clubs NIET in een keer goed spelen als ze al het hele seizoen slecht voetballen, onmogelijk. Ze verliezen van de meest gare clubs in Italie en dan verwacht jij dat ze Ajax wel even oprollen?
Ajax kan winnen, maar ik ga er echt niet blindelings vanuit, ik ben veels te vaak teleurgesteld in de CL de laatste jaren. Desnoods helpt de scheids Milan nog wel even.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ajax kan winnen van Milan omdat Milan niet goed speelt. Zo zeg je het inderdaad juist.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:23 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat laatste nee hoe kom je daarbij? Ik zeg alleen dat als je zo speelt zoals tegen Barca dat je het iedere tegenstander moeilijk maakt. Ik merk dat velen hier afgaan op namen; OHHHH ze hebben Balotelli of Kaka. Lekker boeiend? Dat hele team is totaal uit vorm en dat keert zich niet INEENS om ofzo, dat kost tijd.![]()
Die gasten (de verdedigers die er dus nu staan) kunnen helemaal niks bij Milan. Mexes zou bankie zijn bij De Graafschap met alle respect. Chokers op en top. Als Ajax gewoon druk zet en vol op de aanval gaat gaat het bij Milan achterin mis. Zoals we dit seizoen al 80x hebben gezienquote:Op woensdag 11 december 2013 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat andersom verwachten ook onzin is. Ze hoeven Ajax niet op te rollen, gelijkspel is prima. En laten die gasten dat nou tot kunst verheven hebben, een wedstrijd doodmaken.
Ajax kan winnen, maar ik ga er echt niet blindelings vanuit, ik ben veels te vaak teleurgesteld in de CL de laatste jaren. Desnoods helpt de scheids Milan nog wel even.
Dat is het gemis aan kwaliteit achterin bij Milan. Waarom denk je dat Adil Rami komt?
![]()
![]()
Daarmee doe je Ajax continu tekort. Je argumenten slaan als kut op Dirkquote:Op woensdag 11 december 2013 17:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ajax kan winnen van Milan omdat Milan niet goed speelt. Zo zeg je het inderdaad juist.Ajax kan gewoon BETER zijn dan een Milan.
![]()
je had het woord KAN groot moeten maken.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Daarmee doe je Ajax continu tekort. Je argumenten slaan als kut op DirkAjax kan gewoon BETER zijn dan een Milan.
Ja, dat kan, het kan ook gewoon misgaan.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ga eens een keer een wedstrijdje van Milan kijken joh, werkelijk waar een dramatisch elftal is dat zeg.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ajax kan winnen van Milan omdat Milan niet goed speelt. Zo zeg je het inderdaad juist.![]()
Balotelli KAN morgen ineens blank zijn maar wat wil je nu zeggen dan? Het zegt niks.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je had het woord KAN groot moeten maken.
Ja, dat kan, het kan ook gewoon misgaan.![]()
Als Milan kut is dan is Ajax inderdaad BETER.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Daarmee doe je Ajax continu tekort. Je argumenten slaan als kut op DirkAjax kan gewoon BETER zijn dan een Milan.
![]()
Inderdaad. Werden tijd terug door godverdomme Catania weggetikt, hou op zegquote:Op woensdag 11 december 2013 17:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ga eens een keer een wedstrijdje van Milan kijken joh, werkelijk waar een dramatisch elftal is dat zeg.![]()
![]()
Ja dat zeg ik tochquote:Op woensdag 11 december 2013 17:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ga eens een keer een wedstrijdje van Milan kijken joh, werkelijk waar een dramatisch elftal is dat zeg.
Zelfs PSV won bijna van milan. Al is PSV dit seizoen wel erg goed in bijna winnen.![]()
We hebben hier te maken met een troll, oke leukquote:Op woensdag 11 december 2013 17:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als Milan kut is dan is Ajax inderdaad BETER.![]()
![]()
Das meestal in het voetbal he dat diegene wint die beter isquote:Op woensdag 11 december 2013 17:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
![]()
Wat als? Milan is kut, dat is een feit.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
En het is meestal zo dat de tegenstander kut is als de andere partij wint, anders had de partij die kut is/was wel gewonnenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
Das meestal in het voetbal he dat diegene wint die beter is![]()
![]()
Penetreren die kut dan!!!quote:Op woensdag 11 december 2013 17:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat als? Milan is kut, dat is een feit.![]()
Vind ik wel meevallen, als jij zegt dat als je niet wint je het gewoon slecht gedaan hebt is dat toch gewoon overdrevenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
We hebben hier te maken met een troll, oke leuk![]()
ja en daarna anaal in ze klaarkomen ho ho hoquote:Op woensdag 11 december 2013 17:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Penetreren die kut dan!!!RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ja en daarna anaal in ze klaarkomen ho ho ho![]()
![]()
![]()
Nee als we kijken naar Milan is dat gewoon een feit. Je ziet ze duidelijk niet elke week spelen, maakt verder niet uit, maar ga dan niet zeggen dat het gelul is als je hun totaal niet volgt.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, als jij zegt dat als je niet wint je het gewoon slecht gedaan hebt is dat toch gewoon overdreven![]()
Ik kijk meer dan je denkt maar de ene wedstrijd is de andere niet, dat lijk jij niet zo goed te begrijpenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:30 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee als we kijken naar Milan is dat gewoon een feit. Je ziet ze duidelijk niet elke week spelen, maakt verder niet uit, maar ga dan niet zeggen dat het gelul is als je hun totaal niet volgt.![]()
Het zal 50-50 zijn. ALS Ajax drukt dan kunnen ze amper counteren, doen ze dat wel > steekbal goal.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:32 schreef Karzai het volgende:
Milan gaat op de counter spelen, ik geef Ajax 30% kans![]()
Ik baseer de feiten over het gehele seizoen en niet over hun laatste potje bijvoorbeeld. Als je 22 punten achterstaat in een competitie waar je elk jaar top 3 moet kunnen spelen, bak je er geen kut van.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kijk meer dan je denkt maar de ene wedstrijd is de andere niet, dat lijk jij niet zo goed te begrijpen![]()
Ik denk dat Ajax in de eerste helft met 10 man komt te staan door een rode kaart van een verdediger
Ik ben inmiddels overleden![]()
Wil jij dan ajb niet meer denken, dank ul.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:34 schreef Enchanter het volgende:
Ik denk dat Ajax in de eerste helft met 10 man komt te staan door een rode kaart van een verdediger![]()
Als Ajax verliest zal Van der Gijp morgen zeggen: "Toen Balotelli het veld op kwam en keek naar Ligeon (1.68m), Serero (1.64m) en Klaassen met zijn tienerkoppie, dacht hij dat ze tegen de C1 van Ajax gingen te spelen"Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ligeon ben ik ook niet echt blij meequote:Op woensdag 11 december 2013 17:37 schreef Shreyas het volgende:
Als Ajax verliest zal Van der Gijp morgen zeggen: "Toen Balotelli het veld op kwam en keek naar Ligeon (1.68m), Serero (1.64m) en Klaassen met zijn tienerkoppie, dacht hij dat ze tegen de C1 van Ajax gingen te spelen"Geef mij Tete maar
![]()
![]()
Gijp is altijd tegen de Nederlandse ploeg in Europaquote:Op woensdag 11 december 2013 17:37 schreef Shreyas het volgende:
Als Ajax verliest zal Van der Gijp morgen zeggen: "Toen Balotelli het veld op kwam en keek naar Ligeon (1.68m), Serero (1.64m) en Klaassen met zijn tienerkoppie, dacht hij dat ze tegen de C1 van Ajax gingen te spelen"RED ONS HENNIEGOD![]()
Mwa niet altijd. Gijp geniet gewoon van goed voetbal en of dat nu een Italiaanse club is of een Koreaanse, dat interesseert hem niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gijp is altijd tegen de Nederlandse ploeg in Europa![]()
Fixedquote:Op woensdag 11 december 2013 17:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gijp is gewoon een eindbaas die iedereen zou moeten adoreren![]()
En ook stelselmatig anti-Ajax...quote:Op woensdag 11 december 2013 17:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gijp is altijd tegen de Nederlandse ploeg in Europa
Als hij er iets over zegt is het negatief, maar meestal probeert'ie zo snel mogelijk over een andere club te praten. Zeker als het goed gaat bij Ajax
Oh, en 1-3!-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Poulsen ervaring etc Snap wel waarom Frons dat zo doet.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:41 schreef S0nic het volgende:
DommeRonald de Boer zei net op Radio 1 dat Blind LB staat en Poulsen op 6.
![]()
Kaka tegen Poulsen die het niet meer aankan .quote:Op woensdag 11 december 2013 17:41 schreef S0nic het volgende:
RED ONS HENNIEGOD![]()
Kakaquote:Op woensdag 11 december 2013 17:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kaka tegen Poulsen die het niet meer aankan .
Bankie bij Madrid
![]()
![]()
Als we aan een punt genoeg hadden gehad ok, maar we moeten winnen en het spel maken. Dan zie ik toch liever Blind op 6.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:41 schreef MolFan het volgende:
[..]
Poulsen ervaring etc Snap wel waarom Frons dat zo doet.Snelle Egel![]()
De Boer had het er ook al over dat de LB waarschijnlijk veel ruimte krijgt ivm opstelling Milan. Misschien Poulsen gewoon op Kaka de hele pot en dan Blind meer het overzicht/balbezit werk?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:41 schreef S0nic het volgende:
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Speelt gewoon prima en vies. Tuurlijk is het geen wereldspeler, maar je kan hem er prima bijhebben, zeker in dit soort belangrijke wedstrijden en Frank blijft hem telkens opstellen in dit soort potten, omdat die er geen kut van kan inderdaadquote:Op woensdag 11 december 2013 17:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Poulsentrekt de eredivisie al niet meer
![]()
![]()
We hebben geen LB dus het MOET zo want die Ligeon kan er geen kut van dat is al wel duidelijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:44 schreef S0nic het volgende:
[..]
Als we aan een punt genoeg hadden gehad ok, maar we moeten winnen en het spel maken. Dan zie ik toch liever Blind op 6.![]()
Prima is dus het niet meer aangelopen krijgen omdat zijn leeftijd hem parten speelt ?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Speelt gewoon prima en vies. Tuurlijk is het geen wereldspeler, maar je kan hem er prima bijhebben, zeker in dit soort belangrijke wedstrijden en Frank blijft hem telkens opstellen in dit soort potten, omdat die er geen kut van kan inderdaadRED ONS HENNIEGOD![]()
Mwa valt best mee. Hij is nooit een loper geweest, ook niet toen die nog in Italie speelde. Het is een smerige speler, kaartennaaier, vieze tackles en dat doet hij prima. Diegene die moeten voetballen staan voor hemquote:Op woensdag 11 december 2013 17:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Prima is dus het niet meer aangelopen krijgen omdat zijn leeftijd hem parten speelt ?Zo heeft ieder zijn taken. Je kan niet verwachten dat ze alle 10 goed kunnen voetballen, zo werkt het niet.
![]()
Hoe dichtbij komt de wedstrijd van vanavond dichtbij Ajax - FC Twente? Voor mij komt hij best dichtbij...Learn how to eat in the jungle full of hyenas![]()
Zonde. Maar begrijpelijk. Anders had 'ie de hele verdediging overhoop moeten halen.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:41 schreef S0nic het volgende:
Heb overigens wel vertrouwen in Poulsen.![]()
Vorig seizoen had je er nog wat aan . Nu komt hij elke keer een stapje te laat en in de opbouw is het toch wel een behoorlijke achteruitgang vergeleken met Blindquote:Op woensdag 11 december 2013 17:46 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mwa valt best mee. Hij is nooit een loper geweest, ook niet toen die nog in Italie speelde. Het is een smerige speler, kaartennaaier, vieze tackles en dat doet hij prima. Diegene die moeten voetballen staan voor hemZo heeft ieder zijn taken. Je kan niet verwachten dat ze alle 10 goed kunnen voetballen, zo werkt het niet.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Als Poulsen als nummer 6 speelt en er wordt verloren dan ga ik morgen langs de toekomst om even een woordje met de Boer te houden. Schande![]()
Hij is toch niet voor het opbouwen? Het is niet zo dat ELKE CVM moet opbouwen bij Ajax. Blind kan dat, maar hij niet, maar hij kan weer dingen die Blind niet kan etc etc. Dan sla je hem toch over en speel je Klaassen in?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vorig seizoen had je er nog wat aan . Nu komt hij elke keer een stapje te laat en in de opbouw is het toch wel een behoorlijke achteruitgang vergeleken met Blind![]()
1 post per dagquote:Op woensdag 11 december 2013 17:47 schreef dieselnoi het volgende:
Als Poulsen als nummer 6 speelt en er wordt verloren dan ga ik morgen langs de toekomst om even een woordje met de Boer te houden. SchandeBedankt voor je post man
![]()
![]()
Sinds Blind erin staat is het opeens veel beter gesteld ermee . En wat kan Poulsen nog ? achter de feiten aanlopen ?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:48 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hij is toch niet voor het opbouwen? Het is niet zo dat ELKE CVM moet opbouwen bij Ajax. Blind kan dat, maar hij niet, maar hij kan weer dingen die Blind niet kan etc etc. Dan sla je hem toch over en speel je Klaassen in?RED ONS HENNIEGOD![]()
Je snapt het niet hequote:Op woensdag 11 december 2013 17:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sinds Blind erin staat is het opeens veel beter gesteld ermee . En wat kan Poulsen nog ? achter de feiten aanlopen ?Poulsen staat daar om spelers uit de partij te schoppen en beetje te coachen meer niet. Het voetballen doen de overigen 9 wel.
![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:49 schreef MolFan het volgende:
[..]
1 post per dagBedankt voor je post man
![]()
![]()
Aan de ene kant is het ook goed dat Blind op LB begint. Zo kan hij net als tegen Barça, zoals Boilesen(eerste helft) de linkerflank overrompelen en voorzetten geven of meedoen met combinaties etc.
Blind het liefst op CVM maar als je dan met Ligeon op LB gaat spelen kan hij overrompeld worden, dit is geen NAC of ADO, dit is AC Milan.Learn how to eat in the jungle full of hyenas![]()
Ligeon lekker verkopen aan NAC ofzo, hebbie niks aan.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:52 schreef Spinosaurus het volgende:
Aan de ene kant is het ook goed dat Blind op LB begint. Zo kan hij net als tegen Barça, zoals Boilesen(eerste helft) de linkerflank overrompelen en voorzetten geven of meedoen met combinaties etc.
Blind het liefst op CVM maar als je dan met Ligeon op LB gaat spelen kan hij overrompeld worden, dit is geen NAC of ADO, dit is AC Milan.![]()
Welke spelers heeft die dan ooit eruit getrapt ? En hij is gewoon een schakel die alles vertraagtquote:Op woensdag 11 december 2013 17:50 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je snapt het niet hePoulsen staat daar om spelers uit de partij te schoppen en beetje te coachen meer niet. Het voetballen doen de overigen 9 wel.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik heb liever niet dat ie weer erg agressief gaat spelen, je moet slim spelen, vooral met dit Ajax waar agressiviteit niet bij past. (heeft het trouwens nooit gedaan denk ik)quote:Op woensdag 11 december 2013 17:50 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je snapt het niet hePoulsen staat daar om spelers uit de partij te schoppen en beetje te coachen meer niet. Het voetballen doen de overigen 9 wel.
Poulsen is natuurlijk wel belangrijk bij individuele duels etc maar als hij overtredingen gaat maken op eigen helft is dat veel te riskant.Learn how to eat in the jungle full of hyenas![]()
Hij speelt ala V Bommel. VEEL ervaring, scheidsrechter beetje schouderklopjes geven en kaarten aannaaien. Opzichtig schoppen doet hij niet, maar wel smerig op het enkeltje gaan staan in een duelquote:Op woensdag 11 december 2013 17:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welke spelers heeft die dan ooit eruit getrapt ? En hij is gewoon een schakel die alles vertraagt![]()
![]()
Goed bezig Molfan, helemaal met je eens! gaat een mooie avond worden.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Op basis waarvan trek je die conclusie?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:52 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ligeon lekker verkopen aan NAC ofzo, hebbie niks aan.![]()
![]()
Psv heeft wel gemerkt hoe waardevol van Bommel is ja . Had je ook die Tainio kunnen houden.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:54 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hij speelt ala V Bommel. VEEL ervaring, scheidsrechter beetje schouderklopjes geven en kaarten aannaaien. Opzichtig schoppen doet hij niet, maar wel smerig op het enkeltje gaan staan in een duelRED ONS HENNIEGOD![]()
Niet op hem ingaan, hij is een beetje (te) blij...quote:Op woensdag 11 december 2013 17:55 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Op basis waarvan trek je die conclusie?
Learn how to eat in the jungle full of hyenas![]()
Ben er gewoon geen fan van en Tete is veel en veel beter.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:55 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Op basis waarvan trek je die conclusie?![]()
Hoorde ik ook maar kan het me bijna niet voorstellen. Waarom zou je niet met ligoen willen spelen? Poulsen is veeels te traag en speelt alles terug. Dat zei Ronald zondag nog. Verder speelt Ajax juist zo goed sinds Blind op het middenveld speelt![]()
Durf er wel 100 euro op te zetten dat Ligeon en Sporkslede het beide niet gaan redden, iemand die het wil aannemen?![]()
![]()
Poulsen staat daar niet om te voetballen nogmaalsquote:Op woensdag 11 december 2013 17:56 schreef stoeltafel het volgende:
Hoorde ik ook maar kan het me bijna niet voorstellen. Waarom zou je niet met ligoen willen spelen? Poulsen is veeels te traag en speelt alles terug. Dat zei Ronald zondag nog. Verder speelt Ajax juist zo goed sinds Blind op het middenveld speelt![]()
![]()
We doen nu net alsof die drie beter zijn dan Iniesta/Xavi/Fabregas/Neymarquote:Op woensdag 11 december 2013 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
![]()
Pinto vergetenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:59 schreef Syntix het volgende:
[..]
We doen nu net alsof die drie beter zijn dan Iniesta/Xavi/Fabregas/Neymar![]()
![]()
CL is ook een competitie en daar staan ze gewoon waar ze moeten staan al is het niet zo stevig.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:33 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik baseer de feiten over het gehele seizoen en niet over hun laatste potje bijvoorbeeld. Als je 22 punten achterstaat in een competitie waar je elk jaar top 3 moet kunnen spelen, bak je er geen kut van.
Ik hoop echt dat jij gelijk krijgt hoor maar je argumenten vind ik niet zo overtuigend, wordt vanavond gewoon een hele moeilijke wedstrijd voor Ajax.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: