SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. quote:El Mundo Deportivo: "De school van Ajax is springlevend. Het is een genot om in het korset van het huidige voetbal teams te zien die trouw blijven aan hun historie. Het is een vrolijke en aantrekkelijke ploeg."quote:El Periódico: "Ajax is een ploeg met jonge jongens die uit dezelfde bron hebben gedronken als de spelers van Barcelona. Ze waren niet alleen oppermachtig in passing en controle van de bal, maar ook in elk individueel duel."SPOILER: Klaassen _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veltman _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blind _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waarom gaan jullie toch altijd in op bianconeri of hoe die ook mag heten?Halve topic verneukt door die gast
![]()
Beetje lachen man, om zoveel domheid.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:57 schreef Mansjester het volgende:
Waarom gaan jullie toch altijd in op bianconeri of hoe die ook mag heten?Halve topic verneukt door die gast
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Pfff ik maar denken: wow veel nieuwe informatie in één dag.... staat er voor de helft alleen maar kansloze trolling tussen...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Niets anders dan normaal dusquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:34 schreef MrStock het volgende:
Pfff ik maar denken: wow veel nieuwe informatie in één dag.... staat er voor de helft alleen maar kansloze trolling tussen...![]()
Als Ajax een goede dag heeft en Milan speelt zoals in het weekend, wint Ajax.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Die ontlading als we morgen winnen, heerlijk om over te dromen
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Al dat optimisme, het is leuk maar ik voel mezelf nu overmoedig worden. Wat nou als we gewoon van de mat worden gespeeld, 4-0 of een 4-1, dan baal je ook.
Volgens Bojan ligt de druk bij Milan, ik denk dat dezelfde druk ook bij ons Ajacieden ligt...
Learn how to eat in the jungle full of hyenas![]()
Nee druk ligt wel degelijk bij Milan. CL is het enigste podium waar ze nog iets kunnen presteren. En volgens mij zijn ze een beetje zenuwachtig. Verliezen van Ajax, in San Siro, het zou je maar gebeuren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:00 schreef Spinosaurus het volgende:
Al dat optimisme, het is leuk maar ik voel mezelf nu overmoedig worden. Wat nou als we gewoon van de mat worden gespeeld, 4-0 of een 4-1, dan baal je ook.
Volgens Bojan ligt de druk bij Milan, ik denk dat dezelfde druk ook bij ons Ajacieden ligt...
Tel daarbij op dat ze het nadeel hebben dat ze ook bij gelijkspel door kunnen, dus op twee gedachtes hinkelen. Ajax gaat winnen morgen![]()
![]()
Ach, dat is gewoon een beetje om al die afgunstige zeikerds hier een beetje te jennen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:00 schreef Spinosaurus het volgende:
Volgens Bojan ligt de druk bij Milan, ik denk dat dezelfde druk ook bij ons Ajacieden ligt...Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zie spoiler.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen probleem.![]()
Het gaat 2-0 worden voor Milan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:00 schreef Spinosaurus het volgende:
Volgens Bojan ligt de druk bij Milan, ik denk dat dezelfde druk ook bij ons Ajacieden ligt...![]()
![]()
Jij verwacht 6-0 ja?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:16 schreef Ramboetan het volgende:
Ah oké, wedstrijd hoeft dus niet meer gespeeld te worden.
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Dat hoopt iedereen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:18 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik verwacht niets, ik hoop op een overwinning voor Ajax.![]()
![]()
Mooie pot morgen!
Persoonlijk hoop ik dat blind begint op het middenveld maar met de opties die we hebben
lijkt me dat niet echt verstandig![]()
Blind mag van mijn part spits zijn, als we daardoor overwinteren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:14 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Mooie pot morgen!
Persoonlijk hoop ik dat blind begint op het middenveld maar met de opties die we hebben
lijkt me dat niet echt verstandig![]()
Er was trouwens een tweet pas geleden met de info dat er binnenkort iets groots aan zat te komen, waardoor Ajax weer in de top 20 zou komen financieel gezien. Is hier al meer over bekend...?![]()
Er was laatst ook een tweet dat Messi naar Ajax zou komen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:20 schreef Syntix het volgende:
Er was trouwens een tweet pas geleden met de info dat er binnenkort iets groots aan zat te komen, waardoor Ajax weer in de top 20 zou komen financieel gezien. Is hier al meer over bekend...?![]()
Nee dit was volgens mij iets serieuzer. Jordiii poste hem en die is meestal wel op de hoogte dacht ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Er was laatst ook een tweet dat Messi naar Ajax zou komen.![]()
Dat denk jij echt?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Milan is banger voor ons dan wij voor hun![]()
Zoals Milan de laatste tijd speelt is een beetje overschatting geen slecht idee, om eerlijk te zeggenquote:![]()
![]()
Shirtsponsor?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:20 schreef Syntix het volgende:
Er was trouwens een tweet pas geleden met de info dat er binnenkort iets groots aan zat te komen, waardoor Ajax weer in de top 20 zou komen financieel gezien. Is hier al meer over bekend...?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:45 schreef bombmannl het volgende:
Net te horen krijgen dat je morgenavond moet werken![]()
![]()
![]()
![]()
Bron?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:20 schreef Syntix het volgende:
quote:twitter:Vetustioribus twitterde op zondag 17-11-2013 om 22:11:19@PieterZwartNL @RonaldWB @ajax staat aan de vooravond van iets heel bijzonders. Een zakelijke stap naar de top 20 van Europa. #renaissance reageer retweet
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Bedoeld hij niet gewoon overwinteren in CL en daardoor meer geld binnen krijgen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]twitter:Vetustioribus twitterde op zondag 17-11-2013 om 22:11:19@PieterZwartNL @RonaldWB @ajax staat aan de vooravond van iets heel bijzonders. Een zakelijke stap naar de top 20 van Europa. #renaissance reageer retweet
![]()
Wil die niks meer over zeggenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:20 schreef Syntix het volgende:
Er was trouwens een tweet pas geleden met de info dat er binnenkort iets groots aan zat te komen, waardoor Ajax weer in de top 20 zou komen financieel gezien. Is hier al meer over bekend...?quote:Ik zou graag meer willen zeggen maar meer dan dat ik weet dat er een aantal hele serieuze opties op de bureaus van RvC en directie liggen is er niet. Delen van de besluitvorming komen niet bij Ajax vandaan maar of bij de aandeelhouders of founders cq businesspartners vandaar dat er nu nog weinig te melden valt. Ik verwacht overigens wel dat Ajax van de beurs afgaat maar dan niet door aandelen terug te kopen maar door ze om te ruilen voor een waardevoller niet beursgenoteerd aandeel. Maar dat is mijn gedachte hoor en slechts één deel van de nieuwe koers verwacht ik.
-------
Beursnotering, aandeelhoudersvereniging en het feit dat ik in tegenstelling tot de meesten hier niet anoniem ben maken dat wat lastig op dit moment.![]()
neequote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Bedoeld hij niet gewoon overwinteren in CL en daardoor meer geld binnen krijgen?![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:45 schreef bombmannl het volgende:
Net te horen krijgen dat je morgenavond moet werken![]()
Bij mijn werk weten ze al dat ze me niet moeten vragen of bellen als Ajax speelt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Kyle Butler zal in het team under 17 beginnen, Leon Bailey bij Jong Ajax/A1.
Craig butler heeft al een akkoord met Ajax.
Daarnaast zal Kevaughn Atkinson op een proefperiode komen en Ashani Oliphant ook, maar die zal ook bij AS Trencin op een proefperiode gaan.![]()
Ashani Oliphant wat een bazennaamquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:37 schreef davyleiden het volgende:
Daarnaast zal Kevaughn Atkinson op een proefperiode komen en Ashani Oliphant ook, maar die zal ook bij AS Trencin op een proefperiode gaan.![]()
Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:37 schreef davyleiden het volgende:
Kijkt de belastingdienst ook mee?quote:Op woensdag 11 december 2013 00:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Ajax gaat dit verliezen.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:48 schreef davyleiden het volgende:
Als Ajax dit niet wint weet ik het ook niet meer hoor.![]()
Ajax wint dit niet, hooguit gelijkspelquote:Op woensdag 11 december 2013 00:48 schreef davyleiden het volgende:
Als Ajax dit niet wint weet ik het ook niet meer hoor.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Uiteraard. Want jullie zijn Ajax en jullie zijn de beste.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:48 schreef davyleiden het volgende:
Als Ajax dit niet wint weet ik het ook niet meer hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:FrankRonald1970 twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 22:47:53F: ook ik heb vanavond even aan 3 jaar geleden gedacht. #debuut Maar morgen is ècht heel ander potje. #milaja http://t.co/44G0A4b9Fq reageer retweet
Gaf me best wel kippenvel. Alsof die drie jaar hebben geleid naar deze kans om door te gaan in de CL, uitgerekend tegen Milan..![]()
quote:Media: 'Bojan in de spits, Ligeon linksback; Denswil of Poulsen in centrum'
11 december 2013 -
De media zijn vandaag vrij eensgezind met betrekking tot de opstelling van Frank de Boer voor de Champions League wedstrijd van vanavond tegen AC Milan. Volgens zowel De Telegraaf, het Algemeen Dagblad als de NOS begint De Boer met Bojan Krkic in de basis vanavond als centrumspits. Hij zou Danny Hoesen moeten gaan vervangen. Ligeon komt opnieuw linksback te staan, zodat het middenveld met Blind intact kan blijven.
Het enige verschil in de media is de invulling van het centrum. De Telegraaf komt opmerkelijk genoeg met een ervaren centrum van Poulsen en Moisander. De NOS en het Algemeen Dagblad houden het op Denswil met Moisander, zoals De Boer de afgelopen dagen al suggereerde.
Vermoedelijke opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Denswil of Poulsen, Moisander, Denswil; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, Krkic, Fischer![]()
Ehm.. Fantastisch, maar Poulsen..? Heb er mijn twijfels bij eerlijk gezegd. Moet natuurlijk nog wel kloppen.quote:
In het artikel staat Ligeon linksback, en in de vermoedelijke opstelling Denswil?![]()
Ik ben nu al spannendHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Nog 12 uur
en een beetje[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ik denk gelijk, laten we hopen dat we ongelijk hebben.quote:Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Waar is het op gebaseerd dat Ajax dit wel even gaat winnen? Alsof we tegen PEC spelen vanavond. De kans dat je dit verliest is groter dan winnen hoor, moet echt alles meezitten en boven jezelf uitstijgen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: