Van TVGids.nlquote:Galatasaray en Juventus bepalen dinsdagavond in een onderling duel wie er doorgaat naar de knock-outfase van de Champions League. Bij een gelijkspel trekken de Italianen aan het langste eind. De NOS is er live bij.
Galatasaray rekent op Wesley Sneijder. De middenvelder van Oranje kampte met een blessure, maar lijkt op tijd fit voor het duel van de waarheid in een kolkend Aslantepestadion in Istanbul. Bij winst zijn de Turken verzekerd van een plaats in de achtste finale.
Kwartfinale
Die goede uitgangspositie hebben ze te danken aan een zege op FC Kopenhagen en een gelijkspel in Turijn tegen Juventus. Vorig jaar lukte het Galatasaray om de groepsfase te overleven. Na een zege op Schalke 04 werd zelfs de kwartfinale bereikt. Daarin was Real Madrid duidelijk te sterk.
Tweede plaats
Juventus is koploper in de Serie A, maar worstelde de afgelopen maanden in de Champions League. Een gelijkspel bij Kopenhagen was niet de start die de Italianen voor ogen hadden. Met een grootmacht als Real Madrid in de poule was alleen de tweede plaats toen nog haalbaar. Juventus, eindwinnaar in 1985 en 1996, rekent op de rust van spelmaker Andrea Pirlo in de vurige ambiance van de Turkse hoofdstad.
wie is dat?quote:
De middenvelder die zwakker is dan Strootgodquote:
oh hijquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De middenvelder die zwakker is dan Strootgod
thanks for the updatequote:
ditquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:13 schreef the_ring het volgende:
Waarom zenden ze deze zaadwedstrijd uit? Bayern City had ik wel willen zien.
Omdat een van de 2 mooiste clubs ter wereld nu speelt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:13 schreef the_ring het volgende:
Twee ploegen die al geplaatst zijn... Veel mooier als het ergens om gaat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:13 schreef the_ring het volgende:
Die poule is al beslistquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:13 schreef the_ring het volgende:
Robben speelt niet want geblesseerdquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:13 schreef the_ring het volgende:
wie?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:16 schreef the_ring het volgende:
[..]
Boeien, zullen heus wel willen winnen
Oh we zenden alleen maar clubs met NLse spelers uit?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Robben speelt niet want geblesseerd
Sneijder speelt wel
Dat doen ze al jaren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:16 schreef the_ring het volgende:
[..]
Oh we zenden alleen maar clubs met NLse spelers uit?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:18 schreef the_ring het volgende:
Maar goed we gaan genieten dus hup Turken
Niet uitsluitend, meestal gewoon grootste affiche maar als er geen echt grote ploegen tegen elkaar spelen gaan ze vaak voor Nederlanders.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:16 schreef the_ring het volgende:
[..]
Daar heeft de NOS wel een handje van ja, maar dit keer zal het ook wel een rol spelen dat Galatasaray en Juventus nog beide spelen voor de tweede ronde, terwijl Bayern München en Manchester City beide al door zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:16 schreef the_ring het volgende:
[..]
Vast wel jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:19 schreef tralalala het volgende:
Morgen zeker weer Waterkneus bij Ajax.
Fair enoughquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar heeft de NOS wel een handje van ja, maar dit keer zal het ook wel een rol spelen dat Galatasaray en Juventus nog beide spelen voor de tweede ronde, terwijl Bayern München en Manchester City beide al door zijn.
Hou je mondquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:19 schreef tralalala het volgende:
Morgen zeker weer Waterkneus bij Ajax.
je ziet zijn voetbalintelligentie toch ook terug in die club van hemquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:20 schreef Cavaliers het volgende:
Ronald Koeman is de analist bij deze wedstrijd. In het verleden was hij dat al eerder bij de wedstrijd tussen Ajax en Dinamo Kiev. Koeman wist te vertellen dat de tegenstander uit Oekraïne levensgevaarlijk was op de counter en ze een fysiek sterk en dynamisch elftal hadden. Vooral het scorend vermogen van de spitsen Shevchenko en Artem Milevsky viel op. ''Die twee zijn ontzettend gevaarlijk voor de kool.'' Nadat Tom Egbers hem om een prognose vroeg, antwoordde Koeman: ''Kiev scoort altijd. Ik denk 2-0 Ajax.''
2-2quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:22 schreef hafcfan het volgende:
Buffon niet bang voor Turken: ‘Ik heb fans nog nooit een goal zien maken’
Zo is het 0-3. Inpakken en wegwezen.
Ben jij Italiaans?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:22 schreef hafcfan het volgende:
Klasse van Buffon.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:22 schreef hafcfan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te lachwekkend voor woorden.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:30 schreef Cavaliers het volgende:
''Chili, daar weten we niet zoveel van''genoeg bekende spelers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te lachwekkend voor woorden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hoi Manchester.quote:
Dat Israël altijd mee doet met Europese aangelegenheden slaat ook nergens opquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:41 schreef Shreyas het volgende:
Turkije behoort niet tot Europa, dus ook niet tot de UEFA vind ik. Maar vanavond ben ik toch voor Galatasaray (Sneijder). Italiaanse ploegen mogen er van mij zo snel mogelijk uit
Juvequote:Op dinsdag 10 december 2013 20:41 schreef Shreyas het volgende:
Turkije behoort niet tot Europa, dus ook niet tot de UEFA vind ik. Maar vanavond ben ik toch voor Galatasaray (Sneijder). Italiaanse ploegen mogen er van mij zo snel mogelijk uit
Webb is inderdaad povere middelmaat tegenwoordig. Sinds 2010 alleen maar slechter geworden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:42 schreef remcoP het volgende:
Proenca is we een goede scheids. Webb morgen wordt vast weer dramatisch.
Kloptquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat Israël altijd mee doet met Europese aangelegenheden slaat ook nergens op
Teert een beetje op z'n succes ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Webb is inderdaad povere middelmaat tegenwoordig. Sinds 2010 alleen maar slechter geworden.
quote:
Want een wedstrijd Israel - Iran is zo slimquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat Israël altijd mee doet met Europese aangelegenheden slaat ook nergens op
pics?quote:
Dat als argument gebruikenquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:44 schreef remcoP het volgende:
[..]
Want een wedstrijd Israel - Iran is zo slim
Wel mooie nietszeggende namen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Juventus heeft wel veel nietszeggende namen
Hoiquote:
Ze poepen in hun broek voor Ebouequote:Op dinsdag 10 december 2013 20:48 schreef Shreyas het volgende:
Juventus, 10 man op eigen helft, zo kennen we de Italianen weer
Helaas, geen gifjes in de rustquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ze poepen in hun broek voor Eboue Conte
xdquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik verwacht een galavoorstelling.
Hey Koerd!quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat die club van jouw er uit gaat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:41 schreef Shreyas het volgende:
JR-Style-93quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Juventus heeft wel veel nietszeggende namen
Ik vraag me af wat dat met deze wedstrijd te maken heeft.quote:
Doe niet zo Melodramatischquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat dat met deze wedstrijd te maken heeft.
Verder: bedankt voor de herinnering dat we niet op een degradatiepositie staan.
'PSV houdt rekening met degradatievoetbal'quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boeiend.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:53 schreef hafcfan het volgende:
Llorente doet het zoveel beter dan ik dacht
Wat een schandalige uitspraken van Brands. Volgens mij is hij zijn ontslag aan het forceren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV vroeg om 'makkelijke tegenstander' voor jubileumduelquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'PSV houdt rekening met degradatievoetbal'
Vond ik wel grappig.
Nicequote:Op dinsdag 10 december 2013 20:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik had het te druk met mijn andere sletjes.
Treurig inderdaad. Mongool ist.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een schandalige uitspraken van Brands. Volgens mij is hij zijn ontslag aan het forceren.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik had het te druk met mijn andere sletjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Dit was de kampioenswedstrijd'quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
PSV vroeg om 'makkelijke tegenstander' voor jubileumduel
Deze vond ik ook grappig
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had ook niets anders verwacht van Die Beste
graag op anoniem
Je vergeet Real Madridquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Juventus is echt skeer. Ajax had in deze poule gewoon eerste gestaan
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ff m'n waterkoker van het vuur halen
xD
Rot toch op man. Ajax kan niet eens van een middenmoter uit Italië winnen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Juventus is echt skeer. Ajax had in deze poule gewoon eerste gestaan
Galatarasay kreeg in eigen huis met 1-6 pakkiequote:Op dinsdag 10 december 2013 20:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Real Madrid is niks meer nu Özil er niet meer is
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:56 schreef Cavaliers het volgende:
Juventus mist een type Oebele Schokker.
Morgen anale verkrachting AC Milanquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rot toch op man. Ajax kan niet eens van een middenmoter uit Italië winnen.
Galatasaray is dan ook slechtquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Galatarasay kreeg in eigen huis met 1-6 pakkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Droom jij maar verder,quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Morgen anale verkrachting AC Milan
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:58 schreef Rosario het volgende:
Spoiler...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie reactie van redactie sportquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:58 schreef Rosario het volgende:
Bayern na 12 minuten al met 2-0 voor.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
graag op anoniem
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
xdquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
DJ Drogba is beter dan Armin van Buuren
Ik vond de Pappot - Mampot grap beter.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
DJ Drogba is beter dan Armin van Buuren
uhh, okéquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:00 schreef Rosario het volgende:
Pardon, spoilerregels waren mij niet bekend.
En een FOK!ker maakt een slechte grap.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:00 schreef Mansjester het volgende:
Sneijder veroverde een bal.
Van Gaal is aan het JUICHEN
Bayern - City bijvoobeeld, enorm spannendquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
"Zoals het te verwachten viel"
Had ons dan een andere wedstrijd gegeven.
Immers mistquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En een FOK!ker maakt een slechte grap.
wat een kippetjequote:
Benfica - PSG liever. Bij Benfica bestaat de kans nog dat ze het spel kunnen maken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bayern - City bijvoobeeld, enorm spannend
xd
ohquote:
Milf.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geil toch?
De jaren beginnen bij haar nog lang niet te tellen.
omdat geen robbenquote:
faal.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[img][img=400,225]http://www.threadbombing.com/data/media/2/emma_watson_laughing.gif[/img][/img]
Klakken xD Je dacht eerst dat hij aan het tapdansen was.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Er zit iemand langs de lijn te kakken
[ afbeelding ]
xd
xdddddddddddddddddddquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klakken xD Je dacht eerst dat hij aan het tapdansen was.
xd iksdeequote:Op dinsdag 10 december 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop dat de xd rage snel voorbij is.
xd
xdquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop dat de xd rage snel voorbij is.
xd
Barbara Barend en vogelzaad?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:09 schreef Mansjester het volgende:
Wat een zaad pot.
Mexicano kan dit met plaatjes illustreren.
Old Trafford ofzo.quote:
Zoietsquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Barbara Barend en vogelzaad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |