Want jij kent mijn vriendin?quote:
Een klein bescheiden pakketje van max een paar tientjes is wel leuk. Het hoort er een beetje bij vind ikquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:51 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Vuurwerk is toch geld verspilling..
OOH WAUW!!! Kijk dan!!! HIJ GAAT ZO ONTPLOFFEN!!! OEEEEEHHH!!!!!quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
ib4 dat filmpje van dat joch met die grondbloem.
Ik ben zijn naam kwijtquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:52 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
OOH WAUW!!! Kijk dan!!! HIJ GAAT ZO ONTPLOFFEN!!! OEEEEEHHH!!!!!
Ieder zijn ding zou ik zeggen, ik geef die paar tientjes liever uit aan drank om te zuipen met vrienden, wat te eten of ik houd het in me zak.. andere mensen steken toch genoeg vuurwerk af dus tjahquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:52 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Een klein bescheiden pakketje van max een paar tientjes is wel leuk. Het hoort er een beetje bij vind ik
OOOEEEEH HET KNALTquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:52 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
En als iedereen zo denkt, steekt helemaal niemand meer wat af. Dus dat vind ik altijd zo'n achterlijke uitspraak.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:54 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ieder zijn ding zou ik zeggen, ik geef die paar tientjes liever uit aan drank om te zuipen met vrienden, wat te eten of ik houd het in me zak.. andere mensen steken toch genoeg vuurwerk af dus tjah.
quote:
quote:
Dan vind jij dat maar, ga jij maar lekker vuurwerk kopen dan kijk ik wel toe hoe jij je geld verbrand.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:56 schreef Dressers het volgende:
[..]
En als iedereen zo denkt, steekt helemaal niemand meer wat af. Dus dat vind ik altijd zo'n achterlijke uitspraak.
Klinkt al heel kinderachtig, oftewel dumpen die doos.quote:Ze wil dat het een volwassen avond word van hoogstaande kwaliteit
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:57 schreef boik het volgende:
volgens mij is *jouw vriendin de werkelijke klacht
Dan doe jij dat toch fijn. Andere vergokken het weer, en weer anderen zuipen alles op (doe ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:56 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dan vind jij dat maar, ga jij maar lekker vuurwerk kopen dan kijk ik wel toe hoe jij je geld verbrand.
Control your bitch, mietquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:49 schreef JenHermes het volgende:
De ellende begon vanmorgen nadat mijn vriendin een vuurwerkfolder gevonden had tussen nog wat andere reclamefolders op de wc nadat ik klaar was met poepen. Met een licht verheffende stem sprak ze mij toe dat ze het niet op prijs zou stellen als ik vuurwerk koop want weet je wel niet hoe gevaarlijk dat is. Nadat ik uitlegde dat ik hier thuis met wat vrienden voor de jaarwisseling ff wat biertjes en hapjes wilde doen en daarbij uitlegde dat jongens toch jongens blijven en we een klein pakketje willen, was het hek helemaal van de dam. Ze wil namelijk met vriendinnen een hapjesgarnituur gaan doen op oudjaarsavond en ze heeft ze allemaal bij ons thuis uitgenodigd. Ze wil dat het een volwassen avond word van hoogstaande kwaliteit en daar horen volgens haar geen mannen die veranderen in jochies op oudjaarsavond die de halve avond buiten op straat vuurwerk staan afsteken. Conclusie: Ik mag mijn vrienden uitnodigen maar dan komt er geen vuurwerk in omdat mevrouw een '' volwassen '' avond wil.
Klacht: Geen vuurwerk mogen om de vriendinnen van mijn vriendin
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:57 schreef boik het volgende:
volgens mij is jouw vriendin moeder de werkelijke klacht
Ja ik begrijp wat je wilt zeggen.. maar ik vind vuurwerk hoe dan ook geld verspilling en gevaarlijk vooral omdat andere mensen wel een leuk willen doen en op andere mensen willen knallen van mij zou het best verboden mogen wordenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:59 schreef Dressers het volgende:
[..]
Dan doe jij dat toch fijn. Andere vergokken het weer, en weer anderen zuipen alles op (doe ik ook wel hoor) Als jij de dingen zo gaat relativeren is alles geldverspilling. Hetzelfde geldt voor mensen die zeggen over voetbal: Dom achter een balletje aanrennen en als ze hem hebben trappen ze hem weer weg. Als je zo naar sport gaat kijken is alles dom.
Waarom de TS?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:04 schreef datismijnmening het volgende:
TS. Ik vind je maar een ontzettende droeftoeter
Hij reageert gewoon in normale topics?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Behalve dat hij onder de plak zit en zich als een homo gedraagt? Check zijn PoHi
ADHD bestaat niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:49 schreef de_boswachter het volgende:
OEEEEEEEH HET KNALT
NEEM JE RITALIN GODVERDOMME
zuipen is net zo zieligquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:54 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ieder zijn ding zou ik zeggen, ik geef die paar tientjes liever uit aan drank om te zuipen met vrienden, wat te eten of ik houd het in me zak.. andere mensen steken toch genoeg vuurwerk af dus tjah.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:49 schreef de_boswachter het volgende:
OEEEEEEEH HET KNALT
NEEM JE RITALIN GODVERDOMME
Zuipen vind IK gezelliger dan een pijl de lucht in knallen en dan "wauw" en daar ging je geldquote:
Altijd diezelfde suffe discussiequote:Op dinsdag 10 december 2013 18:26 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Zuipen vind IK gezelliger dan een pijl de lucht in knallen en dan "wauw" en daar ging je geld..
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:50 schreef CaptainCookie het volgende:
Als het met vuurwerk niet mag knal je toch gewoon d'r vriendinnen.
Ik heb een vuurwerkje afgestoken!!quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:52 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Ach ja, ik wou even laten inzien dat als alles zo gerelativeerd wordt dat vrijwel alles geldverspilling is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja ik begrijp wat je wilt zeggen.. maar ik vind vuurwerk hoe dan ook geld verspilling en gevaarlijk vooral omdat andere mensen wel een leuk willen doen en op andere mensen willen knallen van mij zou het best verboden mogen worden![]()
Voetbal
Vuurwerk
Waar wij over praten
Nee nee, vrouwen altijd met respect behandelen..quote:Op woensdag 11 december 2013 02:45 schreef Dolle-Don het volgende:
Jaja ik ken dat soort mensen.. Maar 1 ding tegen te doen en hoe raar t ook klinkt, met een vochtige theedoek haar dijen roodslaan en vervolgens met een bahco tegen die knieschijffies antikken.
Man o man die jeugd van tegenwoordig weten godverredomme niet hoe je die wijffies aan mot pakken
Jezus wat ben jij een zwakzinnig ventje. Ram een lawinepijl in dr reet en koop gewoon vuurwerk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:49 schreef JenHermes het volgende:
De ellende begon vanmorgen nadat mijn vriendin een vuurwerkfolder gevonden had tussen nog wat andere reclamefolders op de wc nadat ik klaar was met poepen. Met een licht verheffende stem sprak ze mij toe dat ze het niet op prijs zou stellen als ik vuurwerk koop want weet je wel niet hoe gevaarlijk dat is. Nadat ik uitlegde dat ik hier thuis met wat vrienden voor de jaarwisseling ff wat biertjes en hapjes wilde doen en daarbij uitlegde dat jongens toch jongens blijven en we een klein pakketje willen, was het hek helemaal van de dam. Ze wil namelijk met vriendinnen een hapjesgarnituur gaan doen op oudjaarsavond en ze heeft ze allemaal bij ons thuis uitgenodigd. Ze wil dat het een volwassen avond word van hoogstaande kwaliteit en daar horen volgens haar geen mannen die veranderen in jochies op oudjaarsavond die de halve avond buiten op straat vuurwerk staan afsteken. Conclusie: Ik mag mijn vrienden uitnodigen maar dan komt er geen vuurwerk in omdat mevrouw een '' volwassen '' avond wil.
Dan zal ze hem vast pikstraf geven.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat als je het stiekem toch doet?
Krijg je dan straf van je vriendin?
Nee*quote:Op woensdag 11 december 2013 08:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, hij luistert terwíjl ze dat zegt, niet daarna.
Graag gedaan.
Ach een paar daagjes PC + knuistje.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan zal ze hem vast pikstraf geven.
Dan kan je het net zo goed niet doen dus.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:52 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Een klein bescheiden pakketje van max een paar tientjes is wel leuk. Het hoort er een beetje bij vind ik
Ik ben Wilfried en ik ben een Christelijke democraat die zondagochtend en zondagavond in de kerk zit en voor 24:00 thuis moet zijn van pappie en mammiequote:Op woensdag 11 december 2013 13:57 schreef Homijn het volgende:
Vuurwerk is voor kleuters en voor volwassenen met een IQ beneden de 90. Siervuurwerkshows bij uitzonderlijke gelegenheden daargelaten.
Bovendien worden dieren bang van al dat vuurwerk.
Nee, daar kom ik mijn hok niet voor uit, sorry.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:01 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik ben Wilfried en ik ben een Christelijke democraat die zondagochtend en zondagavond in de kerk zit en voor 24:00 thuis moet zijn van pappie en mammie
Waar baseer je dat op, dat van die IQ?quote:Op woensdag 11 december 2013 13:57 schreef Homijn het volgende:
Vuurwerk is voor kleuters en voor volwassenen met een IQ beneden de 90. Siervuurwerkshows bij uitzonderlijke gelegenheden daargelaten.
Observatie.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op, dat van die IQ?
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:57 schreef Homijn het volgende:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:54 schreef Dressers het volgende:
Even een fijne tik met de zegelring geven die bitch.
Precies. Dieren kunnen leren wennen aan vuurwerk.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:21 schreef eend112 het volgende:
[..]
je kan nog een granaat afsteken naast mijn hond die beer kijkt amper op
als je zelf bang bent wordt hij ook bang is maar net hoe jw er zelf mee om gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Auto'squote:Op woensdag 11 december 2013 15:38 schreef Homijn het volgende:
Vuurwerk
NWS / Jongen (11) mogelijk hand kwijt door vuurwerk
Dat is toch ook geldverspilling.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:54 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:50 schreef CaptainCookie het volgende:
Als het met vuurwerk niet mag knal je toch gewoon d'r vriendinnen.
Misschien scheelt het al als je siervuurwerk afsteekt, in plaats van rotjes (wat je waarschijnlijk van plan was) aangezien knal en weg is je geld... bij siervuurwerk zien haar gasten ook nog wat moois probleem opgelostquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:49 schreef JenHermes het volgende:
Of aan dat van jou, natuurlijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat mankeert er duidelijk het één en ander aan jouw observatietechniek/gezichtsvermogen.
Hey ieder zijn ding hequote:Op woensdag 11 december 2013 18:28 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat is toch ook geldverspilling.Één keer per jaar variëren met wat vuurwerk in plaats van drank, poeh hey.
Als het ieder zijn ding is, dan moet je vooral termen gooien zoals 'geld verbranden' en zeggen dat iets geldverspilling is alleen omdat je het zelf niet zou doen.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:00 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Hey ieder zijn ding he, ga jij maar je geld verbranden ik drink wel een lekkere cocktail of zo
Ik geef mijn mening, mag dat?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:01 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als het ieder zijn ding is, dan moet je vooral termen gooien zoals 'geld verbranden' en zeggen dat iets geldverspilling is alleen omdat je het zelf niet zou doen.
Vernietig je lever maar.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:02 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening, mag dat?
Ik drink niet zo veel meer... alleen op oud en nieuw ga ik stevig zuipenquote:
Ik doe dit jaar geen van beide, ik wilde jou alleen even zien hoe het is als je andere mensen om iets neerhaalt (*kucht* 'mening') terwijl je zelf niets beters doet.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:07 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik drink niet zo veel meer... alleen op oud en nieuw ga ik stevig zuipen
Let je trouwens wel op je handjes?, je moet natuurlijk nog kunnen typen om kritiek te leveren op mijn commentaar op FOK!.. zou zonde zijn als dat niet meer kan omdat je wat vuurwerk wou afsteken![]()
Als je dat neerhalen vindtquote:Op woensdag 11 december 2013 20:09 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik doe dit jaar geen van beide, ik wilde jou alleen even zien hoe het is als je andere mensen om iets neerhaalt (*kucht* 'mening') terwijl je zelf niets beters doet.
Neerhalen hoeft niet perse vloeken/schelden te zijn, maar whatever. Ik was je een beetje aan het stangen.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:28 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Als je dat neerhalen vindt.. dan ben je best wel zwakjes
Het zou wat anders zijn als ik had gezegd van "Vuurwerk kopen is voor paupers" of "Als je vuurwerk koopt ben je een mongool"... DAT is neerhalen jongedame
Nee dat weet ik, en dat weet ik!quote:Op woensdag 11 december 2013 20:33 schreef Lithia het volgende:
[..]
Neerhalen hoeft niet perse vloeken/schelden te zijn, maar whatever. Ik was je een beetje aan het stangen.
Waarom reageer je dan zo overgevoelig?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:35 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, en dat weet ik!...
Godverdomme, je bent echt te serieus.. oh wow.. terwijl ik dit typ las ik nog echt "too serious" onder je username
Omdat ik nou eenmaal een gevoelige jongen benquote:Op woensdag 11 december 2013 20:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan zo overgevoelig?
Door te zeggen dat iemand zijn geld verbrand impliceer je dat hij het op een achterlijke manier over de balk gooit. Je bent dus wel degelijk aan het oordelen dan wel neerhalen. U heeft deze discussie helaas verloren.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:28 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Als je dat neerhalen vindt.. dan ben je best wel zwakjes
Het zou wat anders zijn als ik had gezegd van "Vuurwerk kopen is voor paupers" of "Als je vuurwerk koopt ben je een mongool"... DAT is neerhalen jongedame
quote:Op donderdag 12 december 2013 07:09 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Door te zeggen dat iemand zijn geld verbrand impliceer je dat hij het op een achterlijke manier over de balk gooit. Je bent dus wel degelijk aan het oordelen dan wel neerhalen. U heeft deze discussie helaas verloren.
Gr gr
Ik ken voldoende volwassenen met een IQ van ruim boven de 100, die met oud op nieuw wat vuurwerk afsteken. Aan de andere kant ken ik niemand met een IQ van beneden de 90 die vuurwerk afsteekt. Zelf steek ik ook vuurwerk af, en ja, mijn IQ is hoger dan 90.quote:
Je druk maken om geld dat verdwijnt, terwijl je het hele jaar vele Euro's meer laat verdwijnen door te zuipen, festivals te bezoeken, feestjes af te gaan, tv te kijken, internetten enz. Al het vermaak kost geld, tis maar net wat je er voor over hebt. En het zal altijd zo zijn dat wat de 1 vermaak vindt, de ander het er niet mee eens is.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:42 schreef Internepper het volgende:
Lekker geld laten verdwijnen door een knal
Ik blijf erbij dat vuurwerk iets is voor kinderen en niet al te snuggere volwassenen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 07:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ken voldoende volwassenen met een IQ van ruim boven de 100, die met oud op nieuw wat vuurwerk afsteken. Aan de andere kant ken ik niemand met een IQ van beneden de 90 die vuurwerk afsteekt. Zelf steek ik ook vuurwerk af, en ja, mijn IQ is hoger dan 90.
Dus dan denk ik toch dat je een scheef beeld hebt gekregen door je niet toereikende observatievermogen.
Alsof jij zo volwassen bent met je FOK-account. Man man, over tegenstrijdigheden gesproken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:28 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat vuurwerk iets is voor kinderen en niet al te snuggere volwassenen.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:30 schreef Krabs het volgende:
[..]
Alsof jij zo volwassen bent met je FOK-account. Man man, over tegenstrijdigheden gesproken.
Denk je niet dat het einde ver te zoeken is als men de kinderlijke speelsheid kwijtraakt? Zonder FOK!, vuurwerk, voetbal, stoeien met je maten etc. en weet ik wat nog meer was het leven een stuk minder waard.quote:
Kinderlijke speelsheid is iets voor kinderen. Of ga je als volwassene ook met Duplo spelen of bellenblazen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:37 schreef Krabs het volgende:
[..]
Denk je niet dat het einde ver te zoeken is als men de kinderlijke speelsheid kwijtraakt? Zonder FOK!, vuurwerk, voetbal, stoeien met je maten etc. en weet ik wat nog meer was het leven een stuk minder waard.
Zo te zien hebben jij en ik hebben een andere definitie van kinderlijke speelsheid. Jammer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
Kinderlijke speelsheid is iets voor kinderen. Of ga je als volwassene ook met Duplo spelen of bellenblazen?
Het lijkt erop ja. Zeg nou zelf: het is toch een beetje zielig als je een man van 35-40 ziet, die kinderlijk plezier beleeft aan een strijker die afgaat.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:56 schreef Krabs het volgende:
[..]
Zo te zien hebben jij en ik hebben een andere definitie van kinderlijke speelsheid. Jammer.
Jij bent de ideale partner voor de vriendin van TS!quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het lijkt erop ja. Zeg nou zelf: het is toch een beetje zielig als je een man van 35-40 ziet, die kinderlijk plezier beleeft aan een strijker die afgaat.
Wat is er zo onvolwassen aan het hebben van een FOK-account?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:30 schreef Krabs het volgende:
lsof jij zo volwassen bent met je FOK-account. Man man, over tegenstrijdigheden gesproken.
Iedere volwassen man is dat.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij bent de ideale partner voor de vriendin van TS!
Hij bedoelt dat ik Homijn heet. En hij denkt dat ik waarschijnlijk een kloontje van iemand ben.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:09 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat is er zo onvolwassen aan het hebben van een FOK-account?
Dat je überhaupt het woord kinderlijk in de mond durft te nemen. De manier waarop jij generaliseert is pas kinderlijk en kortzichtig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het lijkt erop ja. Zeg nou zelf: het is toch een beetje zielig als je een man van 35-40 ziet, die kinderlijk plezier beleeft aan een strijker die afgaat.
Inderdaad. Wellicht probeert de betreffende poster zijn kinderlijke mentale vermogens te compenseren door zich op andere vlakken overdreven volwassen te gedragen. Wellicht is hij ook geïndoctrineerd door ófwel brave Christendemocraten ófwel een Libelle-lezeres als vriendin/vrouw. Als je echt wat in het leven groeit dan leer je jezelf ook relativeringsvermogen aan en geniet je van dat soort kleine onzin zo nu en dan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat je überhaupt het woord kinderlijk in de mond durft te nemen. De manier waarop jij generaliseert is pas kinderlijk en kortzichtig.
Precies. Je hebt pas écht geleefd als je op je 35e nog vuurwerk afsteekt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:15 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Inderdaad. Wellicht probeert de betreffende poster zijn kinderlijke mentale vermogens te compenseren door zich op andere vlakken overdreven volwassen te gedragen. Wellicht is hij ook geïndoctrineerd door ófwel brave Christendemocraten ófwel een Libelle-lezeres als vriendin/vrouw. Als je echt wat in het leven groeit dan leer je jezelf ook relativeringsvermogen aan en geniet je van dat soort kleine onzin zo nu en dan.
Ook een teken van een volwassen geest. Een stropop opzetten en als fictieve tegenstander aanvallen. Je snapt hopelijk wel dat ik vooral bedoel dat je -- ongeacht je leeftijd -- moet kunnen genieten van de kleine dingen en niet overal een harde leeftijdsgrens voor hoeft te stellen. Na je 50e mag je zeker geen pils meer drinken maar moet je aan de jenever?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:51 schreef Homijn het volgende:
[..]
Precies. Je hebt pas écht geleefd als je op je 35e nog vuurwerk afsteekt.
Ik heb geen leeftijdsgrenzen gesteld. Ik heb alleen gezegd dat vuurwerk iets is voor kinderen en voor de wat minder intelligente volwassenen. Geeft verder niet...quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:03 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ook een teken van een volwassen geest. Een stropop opzetten en als fictieve tegenstander aanvallen. Je snapt hopelijk wel dat ik vooral bedoel dat je -- ongeacht je leeftijd -- moet kunnen genieten van de kleine dingen en niet overal een harde leeftijdsgrens voor hoeft te stellen. Na je 50e mag je zeker geen pils meer drinken maar moet je aan de jenever?
Idd, ze sloopt zowat zijn dj gear.quote:Op zondag 15 december 2013 09:14 schreef KreKkeR het volgende:
Waarom opent TS zoveel topics over 'zijn vriendin' ?
Nee, hij moet doorgaan met dit soort topics!quote:Op zondag 15 december 2013 09:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Idd, ze sloopt zowat zijn dj gear.
Ze heeft geen gevoel voor humor.
Hij mag geen vuurwerk afsteken, en geen tinder, terwijl ze op badoo zit.
Ze heeft een konijn dat wegloopt, en EIST dat ts die gaat zoeken.
Beter dump je haar, scheelt je veel geklaag.
Dit kan ook haast niet waar zijn. Ik vraag me altijd af hoe je dat als vent kan laten gebeuren. Dan ben je gewoon geen man meer.quote:Op zondag 15 december 2013 09:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Idd, ze sloopt zowat zijn dj gear.
Ze heeft geen gevoel voor humor.
Hij mag geen vuurwerk afsteken, en geen tinder, terwijl ze op badoo zit.
Ze heeft een konijn dat wegloopt, en EIST dat ts die gaat zoeken.
Beter dump je haar, scheelt je veel geklaag.
Ja antwoorden wief..quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:03 schreef tja77 het volgende:
Heeft TS al laten merken wie de baas is? En al vuurwerk besteld. Of blijft hij onderdanig?
Klinkt ook echt als een Gerda met een pittig kapselquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:01 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
topic doet me denken aan die gast op 3fm die niet met vrienden naar lowlands mocht van z'n walgelijke vriendin....wat een complete faler was dat zeg (net als ts)
a
Vanaf 6 min![]()
quote:
Echt zo'n wijf die op een verjaardag zo schuin over haar "hippe"bril zo'n boze blik naar die man geeft als hij z'n 3e pilsje "besteld".quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:25 schreef Syntos het volgende:
[..]
Klinkt ook echt als een Gerda met een pittig kapsel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |