Ach een paar daagjes PC + knuistje.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan zal ze hem vast pikstraf geven.
Dan kan je het net zo goed niet doen dus.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:52 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Een klein bescheiden pakketje van max een paar tientjes is wel leuk. Het hoort er een beetje bij vind ik
Ik ben Wilfried en ik ben een Christelijke democraat die zondagochtend en zondagavond in de kerk zit en voor 24:00 thuis moet zijn van pappie en mammiequote:Op woensdag 11 december 2013 13:57 schreef Homijn het volgende:
Vuurwerk is voor kleuters en voor volwassenen met een IQ beneden de 90. Siervuurwerkshows bij uitzonderlijke gelegenheden daargelaten.
Bovendien worden dieren bang van al dat vuurwerk.
Nee, daar kom ik mijn hok niet voor uit, sorry.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:01 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik ben Wilfried en ik ben een Christelijke democraat die zondagochtend en zondagavond in de kerk zit en voor 24:00 thuis moet zijn van pappie en mammie
Waar baseer je dat op, dat van die IQ?quote:Op woensdag 11 december 2013 13:57 schreef Homijn het volgende:
Vuurwerk is voor kleuters en voor volwassenen met een IQ beneden de 90. Siervuurwerkshows bij uitzonderlijke gelegenheden daargelaten.
Observatie.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op, dat van die IQ?
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:57 schreef Homijn het volgende:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:54 schreef Dressers het volgende:
Even een fijne tik met de zegelring geven die bitch.
Precies. Dieren kunnen leren wennen aan vuurwerk.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:21 schreef eend112 het volgende:
[..]
je kan nog een granaat afsteken naast mijn hond die beer kijkt amper op
als je zelf bang bent wordt hij ook bang is maar net hoe jw er zelf mee om gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Auto'squote:Op woensdag 11 december 2013 15:38 schreef Homijn het volgende:
Vuurwerk
NWS / Jongen (11) mogelijk hand kwijt door vuurwerk
Dat is toch ook geldverspilling.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:54 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ieder zijn ding zou ik zeggen, ik geef die paar tientjes liever uit aan drank om te zuipen met vrienden, wat te eten of ik houd het in me zak.. andere mensen steken toch genoeg vuurwerk af dus tjah.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:50 schreef CaptainCookie het volgende:
Als het met vuurwerk niet mag knal je toch gewoon d'r vriendinnen.
Misschien scheelt het al als je siervuurwerk afsteekt, in plaats van rotjes (wat je waarschijnlijk van plan was) aangezien knal en weg is je geld... bij siervuurwerk zien haar gasten ook nog wat moois probleem opgelostquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:49 schreef JenHermes het volgende:
De ellende begon vanmorgen nadat mijn vriendin een vuurwerkfolder gevonden had tussen nog wat andere reclamefolders op de wc nadat ik klaar was met poepen. Met een licht verheffende stem sprak ze mij toe dat ze het niet op prijs zou stellen als ik vuurwerk koop want weet je wel niet hoe gevaarlijk dat is. Nadat ik uitlegde dat ik hier thuis met wat vrienden voor de jaarwisseling ff wat biertjes en hapjes wilde doen en daarbij uitlegde dat jongens toch jongens blijven en we een klein pakketje willen, was het hek helemaal van de dam. Ze wil namelijk met vriendinnen een hapjesgarnituur gaan doen op oudjaarsavond en ze heeft ze allemaal bij ons thuis uitgenodigd. Ze wil dat het een volwassen avond word van hoogstaande kwaliteit en daar horen volgens haar geen mannen die veranderen in jochies op oudjaarsavond die de halve avond buiten op straat vuurwerk staan afsteken. Conclusie: Ik mag mijn vrienden uitnodigen maar dan komt er geen vuurwerk in omdat mevrouw een '' volwassen '' avond wil.
Klacht: Geen vuurwerk mogen om de vriendinnen van mijn vriendin
Of aan dat van jou, natuurlijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat mankeert er duidelijk het één en ander aan jouw observatietechniek/gezichtsvermogen.
Hey ieder zijn ding hequote:Op woensdag 11 december 2013 18:28 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat is toch ook geldverspilling.Één keer per jaar variëren met wat vuurwerk in plaats van drank, poeh hey.
Als het ieder zijn ding is, dan moet je vooral termen gooien zoals 'geld verbranden' en zeggen dat iets geldverspilling is alleen omdat je het zelf niet zou doen.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:00 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Hey ieder zijn ding he, ga jij maar je geld verbranden ik drink wel een lekkere cocktail of zo
Ik geef mijn mening, mag dat?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:01 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als het ieder zijn ding is, dan moet je vooral termen gooien zoals 'geld verbranden' en zeggen dat iets geldverspilling is alleen omdat je het zelf niet zou doen.
Vernietig je lever maar.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:02 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening, mag dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |