Want jij kent mijn vriendin?quote:
Een klein bescheiden pakketje van max een paar tientjes is wel leuk. Het hoort er een beetje bij vind ikquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:51 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Vuurwerk is toch geld verspilling..
OOH WAUW!!! Kijk dan!!! HIJ GAAT ZO ONTPLOFFEN!!! OEEEEEHHH!!!!!quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
ib4 dat filmpje van dat joch met die grondbloem.
Ik ben zijn naam kwijtquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:52 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
OOH WAUW!!! Kijk dan!!! HIJ GAAT ZO ONTPLOFFEN!!! OEEEEEHHH!!!!!
Ieder zijn ding zou ik zeggen, ik geef die paar tientjes liever uit aan drank om te zuipen met vrienden, wat te eten of ik houd het in me zak.. andere mensen steken toch genoeg vuurwerk af dus tjahquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:52 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Een klein bescheiden pakketje van max een paar tientjes is wel leuk. Het hoort er een beetje bij vind ik
OOOEEEEH HET KNALTquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:52 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
OOH WAUW!!! Kijk dan!!! HIJ GAAT ZO ONTPLOFFEN!!! OEEEEEHHH!!!!!
En als iedereen zo denkt, steekt helemaal niemand meer wat af. Dus dat vind ik altijd zo'n achterlijke uitspraak.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:54 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ieder zijn ding zou ik zeggen, ik geef die paar tientjes liever uit aan drank om te zuipen met vrienden, wat te eten of ik houd het in me zak.. andere mensen steken toch genoeg vuurwerk af dus tjah.
quote:
quote:
Dan vind jij dat maar, ga jij maar lekker vuurwerk kopen dan kijk ik wel toe hoe jij je geld verbrand.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:56 schreef Dressers het volgende:
[..]
En als iedereen zo denkt, steekt helemaal niemand meer wat af. Dus dat vind ik altijd zo'n achterlijke uitspraak.
Klinkt al heel kinderachtig, oftewel dumpen die doos.quote:Ze wil dat het een volwassen avond word van hoogstaande kwaliteit
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:57 schreef boik het volgende:
volgens mij is *jouw vriendin de werkelijke klacht
Dan doe jij dat toch fijn. Andere vergokken het weer, en weer anderen zuipen alles op (doe ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:56 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dan vind jij dat maar, ga jij maar lekker vuurwerk kopen dan kijk ik wel toe hoe jij je geld verbrand.
Control your bitch, mietquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:49 schreef JenHermes het volgende:
De ellende begon vanmorgen nadat mijn vriendin een vuurwerkfolder gevonden had tussen nog wat andere reclamefolders op de wc nadat ik klaar was met poepen. Met een licht verheffende stem sprak ze mij toe dat ze het niet op prijs zou stellen als ik vuurwerk koop want weet je wel niet hoe gevaarlijk dat is. Nadat ik uitlegde dat ik hier thuis met wat vrienden voor de jaarwisseling ff wat biertjes en hapjes wilde doen en daarbij uitlegde dat jongens toch jongens blijven en we een klein pakketje willen, was het hek helemaal van de dam. Ze wil namelijk met vriendinnen een hapjesgarnituur gaan doen op oudjaarsavond en ze heeft ze allemaal bij ons thuis uitgenodigd. Ze wil dat het een volwassen avond word van hoogstaande kwaliteit en daar horen volgens haar geen mannen die veranderen in jochies op oudjaarsavond die de halve avond buiten op straat vuurwerk staan afsteken. Conclusie: Ik mag mijn vrienden uitnodigen maar dan komt er geen vuurwerk in omdat mevrouw een '' volwassen '' avond wil.
Klacht: Geen vuurwerk mogen om de vriendinnen van mijn vriendin
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:57 schreef boik het volgende:
volgens mij is jouw vriendin moeder de werkelijke klacht
Ja ik begrijp wat je wilt zeggen.. maar ik vind vuurwerk hoe dan ook geld verspilling en gevaarlijk vooral omdat andere mensen wel een leuk willen doen en op andere mensen willen knallen van mij zou het best verboden mogen wordenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:59 schreef Dressers het volgende:
[..]
Dan doe jij dat toch fijn. Andere vergokken het weer, en weer anderen zuipen alles op (doe ik ook wel hoor) Als jij de dingen zo gaat relativeren is alles geldverspilling. Hetzelfde geldt voor mensen die zeggen over voetbal: Dom achter een balletje aanrennen en als ze hem hebben trappen ze hem weer weg. Als je zo naar sport gaat kijken is alles dom.
Waarom de TS?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:04 schreef datismijnmening het volgende:
TS. Ik vind je maar een ontzettende droeftoeter
Hij reageert gewoon in normale topics?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Behalve dat hij onder de plak zit en zich als een homo gedraagt? Check zijn PoHi
ADHD bestaat niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:49 schreef de_boswachter het volgende:
OEEEEEEEH HET KNALT
NEEM JE RITALIN GODVERDOMME
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |