quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:30 schreef Krabs het volgende:
[..]
Alsof jij zo volwassen bent met je FOK-account. Man man, over tegenstrijdigheden gesproken.
Denk je niet dat het einde ver te zoeken is als men de kinderlijke speelsheid kwijtraakt? Zonder FOK!, vuurwerk, voetbal, stoeien met je maten etc. en weet ik wat nog meer was het leven een stuk minder waard.quote:
Kinderlijke speelsheid is iets voor kinderen. Of ga je als volwassene ook met Duplo spelen of bellenblazen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:37 schreef Krabs het volgende:
[..]
Denk je niet dat het einde ver te zoeken is als men de kinderlijke speelsheid kwijtraakt? Zonder FOK!, vuurwerk, voetbal, stoeien met je maten etc. en weet ik wat nog meer was het leven een stuk minder waard.
Zo te zien hebben jij en ik hebben een andere definitie van kinderlijke speelsheid. Jammer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
Kinderlijke speelsheid is iets voor kinderen. Of ga je als volwassene ook met Duplo spelen of bellenblazen?
Het lijkt erop ja. Zeg nou zelf: het is toch een beetje zielig als je een man van 35-40 ziet, die kinderlijk plezier beleeft aan een strijker die afgaat.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:56 schreef Krabs het volgende:
[..]
Zo te zien hebben jij en ik hebben een andere definitie van kinderlijke speelsheid. Jammer.
Jij bent de ideale partner voor de vriendin van TS!quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het lijkt erop ja. Zeg nou zelf: het is toch een beetje zielig als je een man van 35-40 ziet, die kinderlijk plezier beleeft aan een strijker die afgaat.
Wat is er zo onvolwassen aan het hebben van een FOK-account?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:30 schreef Krabs het volgende:
lsof jij zo volwassen bent met je FOK-account. Man man, over tegenstrijdigheden gesproken.
Iedere volwassen man is dat.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij bent de ideale partner voor de vriendin van TS!
Hij bedoelt dat ik Homijn heet. En hij denkt dat ik waarschijnlijk een kloontje van iemand ben.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:09 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat is er zo onvolwassen aan het hebben van een FOK-account?
Dat je überhaupt het woord kinderlijk in de mond durft te nemen. De manier waarop jij generaliseert is pas kinderlijk en kortzichtig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het lijkt erop ja. Zeg nou zelf: het is toch een beetje zielig als je een man van 35-40 ziet, die kinderlijk plezier beleeft aan een strijker die afgaat.
Inderdaad. Wellicht probeert de betreffende poster zijn kinderlijke mentale vermogens te compenseren door zich op andere vlakken overdreven volwassen te gedragen. Wellicht is hij ook geïndoctrineerd door ófwel brave Christendemocraten ófwel een Libelle-lezeres als vriendin/vrouw. Als je echt wat in het leven groeit dan leer je jezelf ook relativeringsvermogen aan en geniet je van dat soort kleine onzin zo nu en dan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat je überhaupt het woord kinderlijk in de mond durft te nemen. De manier waarop jij generaliseert is pas kinderlijk en kortzichtig.
Precies. Je hebt pas écht geleefd als je op je 35e nog vuurwerk afsteekt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:15 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Inderdaad. Wellicht probeert de betreffende poster zijn kinderlijke mentale vermogens te compenseren door zich op andere vlakken overdreven volwassen te gedragen. Wellicht is hij ook geïndoctrineerd door ófwel brave Christendemocraten ófwel een Libelle-lezeres als vriendin/vrouw. Als je echt wat in het leven groeit dan leer je jezelf ook relativeringsvermogen aan en geniet je van dat soort kleine onzin zo nu en dan.
Ook een teken van een volwassen geest. Een stropop opzetten en als fictieve tegenstander aanvallen. Je snapt hopelijk wel dat ik vooral bedoel dat je -- ongeacht je leeftijd -- moet kunnen genieten van de kleine dingen en niet overal een harde leeftijdsgrens voor hoeft te stellen. Na je 50e mag je zeker geen pils meer drinken maar moet je aan de jenever?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:51 schreef Homijn het volgende:
[..]
Precies. Je hebt pas écht geleefd als je op je 35e nog vuurwerk afsteekt.
Ik heb geen leeftijdsgrenzen gesteld. Ik heb alleen gezegd dat vuurwerk iets is voor kinderen en voor de wat minder intelligente volwassenen. Geeft verder niet...quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:03 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ook een teken van een volwassen geest. Een stropop opzetten en als fictieve tegenstander aanvallen. Je snapt hopelijk wel dat ik vooral bedoel dat je -- ongeacht je leeftijd -- moet kunnen genieten van de kleine dingen en niet overal een harde leeftijdsgrens voor hoeft te stellen. Na je 50e mag je zeker geen pils meer drinken maar moet je aan de jenever?
Idd, ze sloopt zowat zijn dj gear.quote:Op zondag 15 december 2013 09:14 schreef KreKkeR het volgende:
Waarom opent TS zoveel topics over 'zijn vriendin' ?
Nee, hij moet doorgaan met dit soort topics!quote:Op zondag 15 december 2013 09:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Idd, ze sloopt zowat zijn dj gear.
Ze heeft geen gevoel voor humor.
Hij mag geen vuurwerk afsteken, en geen tinder, terwijl ze op badoo zit.
Ze heeft een konijn dat wegloopt, en EIST dat ts die gaat zoeken.
Beter dump je haar, scheelt je veel geklaag.
Dit kan ook haast niet waar zijn. Ik vraag me altijd af hoe je dat als vent kan laten gebeuren. Dan ben je gewoon geen man meer.quote:Op zondag 15 december 2013 09:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Idd, ze sloopt zowat zijn dj gear.
Ze heeft geen gevoel voor humor.
Hij mag geen vuurwerk afsteken, en geen tinder, terwijl ze op badoo zit.
Ze heeft een konijn dat wegloopt, en EIST dat ts die gaat zoeken.
Beter dump je haar, scheelt je veel geklaag.
Ja antwoorden wief..quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:03 schreef tja77 het volgende:
Heeft TS al laten merken wie de baas is? En al vuurwerk besteld. Of blijft hij onderdanig?
Klinkt ook echt als een Gerda met een pittig kapselquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:01 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
topic doet me denken aan die gast op 3fm die niet met vrienden naar lowlands mocht van z'n walgelijke vriendin....wat een complete faler was dat zeg (net als ts)
a
Vanaf 6 min![]()
quote:
Echt zo'n wijf die op een verjaardag zo schuin over haar "hippe"bril zo'n boze blik naar die man geeft als hij z'n 3e pilsje "besteld".quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:25 schreef Syntos het volgende:
[..]
Klinkt ook echt als een Gerda met een pittig kapsel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |