zuipen is net zo zieligquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:54 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ieder zijn ding zou ik zeggen, ik geef die paar tientjes liever uit aan drank om te zuipen met vrienden, wat te eten of ik houd het in me zak.. andere mensen steken toch genoeg vuurwerk af dus tjah.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:49 schreef de_boswachter het volgende:
OEEEEEEEH HET KNALT
NEEM JE RITALIN GODVERDOMME
Zuipen vind IK gezelliger dan een pijl de lucht in knallen en dan "wauw" en daar ging je geldquote:
Altijd diezelfde suffe discussiequote:Op dinsdag 10 december 2013 18:26 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Zuipen vind IK gezelliger dan een pijl de lucht in knallen en dan "wauw" en daar ging je geld..
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:50 schreef CaptainCookie het volgende:
Als het met vuurwerk niet mag knal je toch gewoon d'r vriendinnen.
Ik heb een vuurwerkje afgestoken!!quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:52 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
OOH WAUW!!! Kijk dan!!! HIJ GAAT ZO ONTPLOFFEN!!! OEEEEEHHH!!!!!
Ach ja, ik wou even laten inzien dat als alles zo gerelativeerd wordt dat vrijwel alles geldverspilling is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja ik begrijp wat je wilt zeggen.. maar ik vind vuurwerk hoe dan ook geld verspilling en gevaarlijk vooral omdat andere mensen wel een leuk willen doen en op andere mensen willen knallen van mij zou het best verboden mogen worden![]()
Voetbal
Vuurwerk
Waar wij over praten
Nee nee, vrouwen altijd met respect behandelen..quote:Op woensdag 11 december 2013 02:45 schreef Dolle-Don het volgende:
Jaja ik ken dat soort mensen.. Maar 1 ding tegen te doen en hoe raar t ook klinkt, met een vochtige theedoek haar dijen roodslaan en vervolgens met een bahco tegen die knieschijffies antikken.
Man o man die jeugd van tegenwoordig weten godverredomme niet hoe je die wijffies aan mot pakken
Jezus wat ben jij een zwakzinnig ventje. Ram een lawinepijl in dr reet en koop gewoon vuurwerk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:49 schreef JenHermes het volgende:
De ellende begon vanmorgen nadat mijn vriendin een vuurwerkfolder gevonden had tussen nog wat andere reclamefolders op de wc nadat ik klaar was met poepen. Met een licht verheffende stem sprak ze mij toe dat ze het niet op prijs zou stellen als ik vuurwerk koop want weet je wel niet hoe gevaarlijk dat is. Nadat ik uitlegde dat ik hier thuis met wat vrienden voor de jaarwisseling ff wat biertjes en hapjes wilde doen en daarbij uitlegde dat jongens toch jongens blijven en we een klein pakketje willen, was het hek helemaal van de dam. Ze wil namelijk met vriendinnen een hapjesgarnituur gaan doen op oudjaarsavond en ze heeft ze allemaal bij ons thuis uitgenodigd. Ze wil dat het een volwassen avond word van hoogstaande kwaliteit en daar horen volgens haar geen mannen die veranderen in jochies op oudjaarsavond die de halve avond buiten op straat vuurwerk staan afsteken. Conclusie: Ik mag mijn vrienden uitnodigen maar dan komt er geen vuurwerk in omdat mevrouw een '' volwassen '' avond wil.
Klacht: Geen vuurwerk mogen om de vriendinnen van mijn vriendin
Dan zal ze hem vast pikstraf geven.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat als je het stiekem toch doet?
Krijg je dan straf van je vriendin?
Nee*quote:Op woensdag 11 december 2013 08:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, hij luistert terwíjl ze dat zegt, niet daarna.
Graag gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |