Soms welquote:Op maandag 9 december 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
Die laatste klopt niet. Ik heb geen kat en ik game ook niet in mijn blootje.
het gaat mij vooral om de tetten ... de hobbies kunnen me niet schelenquote:Op maandag 9 december 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
Is een afknapper Yoki, vrouwen die gamen, kun je net zo goed een vent daten
Ik vind het absoluut geen afknapper, al moet ze natuurlijk niet helemaal verslaafd zijn en niets anders doen dan gamen.. dan is het niet leuk meer.quote:Op maandag 9 december 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
Is een afknapper Yoki, vrouwen die gamen, kun je net zo goed een vent daten
quote:Op maandag 9 december 2013 23:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
het gaat mij vooral om de tetten ... de hobbies kunnen me niet schelen
Oh ik ben er absoluut niet aan verslaafd dat komt denk ik omdat ik te weinig geduld heb om heeel veel te spelen.quote:Op maandag 9 december 2013 23:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind het absoluut geen afknapper, al moet ze natuurlijk niet helemaal verslaafd zijn en niets anders doen dan gamen.. dan is het niet leuk meer.
Maar een leuke dame die goed mee kan spelen in een shooter of in een racespelletje vind ik echt wel top
Ik ben een keer zolang doorgegaan dat ik een epileptische aanval kreeg. Sindsdien game ik een stuk minder.quote:Op maandag 9 december 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik ben er absoluut niet aan verslaafd dat komt denk ik omdat ik te weinig geduld heb om heeel veel te spelen.
kleine tetten zijn ook tetten Cor en tetten zijn tettenquote:
Hoe lang had je dan gespeeld?quote:Op maandag 9 december 2013 23:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben een keer zolang doorgegaan dat ik een epileptische aanval kreeg. Sindsdien game ik een stuk minder.
Mannen.. zo makkelijk.quote:Op maandag 9 december 2013 23:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
kleine tetten zijn ook tetten Cor en tetten zijn tetten
je houd ervanquote:
lol ja das misschien wat overdrevenquote:
Ik ging helemaal uit mijn plaat, had er superveel plezier in en liters koffie erbij en Ritalin, etc.quote:
Battlefield3 toen hij net uit was.quote:Op maandag 9 december 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjezus man. Ja dan snap ik het. Welk spel was dat in hemelsnaam.
Is het ook, en de pest is die ranking wat er aan verbonden is. Je wilt zo snel mogelijk levellen en dingen unlocken en de beste zijn. En ik ging lekker, dus hoppa! Was er vanaf de beta al bijquote:Op maandag 9 december 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
Dat moet dan wel een heeele goede game zijn geweest.
Je kan ook heel rustig bewegen, of ergens als sniper gaan liggen.. ik ben gewoon een "rusher", speel vrij druk.quote:Op maandag 9 december 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
Ziet er wel tof uit ja. Maar dit is wel zo een game waar ik na een half uur misselijk van word.
Welterusten!quote:
Mjah dat rustig is wel een probleem bij mij, ben ik niet zo goed in.quote:Op maandag 9 december 2013 23:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je kan ook heel rustig bewegen, of ergens als sniper gaan liggen.. ik ben gewoon een "rusher", speel vrij druk.
[..]
Welterusten!
Ik dus ook niet, al vind ik het soms wel eens leuk om even bij te komen in een luchtafweergeschut ofzo, beetje rustig om me heen kijken en alles afknallen wat in bereik komt. Of een stukkie rijden met een tank. Maar daarna ga ik al snel weer over op de Rambo toerquote:Op maandag 9 december 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah dat rustig is wel een probleem bij mij, ben ik niet zo goed in.
Nah, ik ging knock out en lag te spartelen op de grond.... kan het niemand aanraden hoor. Gekkenwerk.quote:Op maandag 9 december 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
Ja Latert dat is pas hardcore gamen joh.
Nee tuurlijk niet. Lijkt me doodeng als dat gebeurt, maar je bent wel meteen genezen.quote:Op maandag 9 december 2013 23:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nah, ik ging knock out en lag te spartelen op de grond.... kan het niemand aanraden hoor. Gekkenwerk.
Er zijn van die Aziaten die zich gewoon dood hebben geWoW'd.quote:Op maandag 9 december 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Lijkt me doodeng als dat gebeurt, maar je bent wel meteen genezen.
Ik heb er een trauma aan overgehouden.. de eerste seconden van de aanval heb ik meegemaakt voordat ik knock out ging en ik dacht echt dat ik doodging. Net als dat je wel eens hoort van die mensen die dood neervallen na urenlang gamen, ik dacht dat mij dat overkwam.. Nooit meer.quote:Op maandag 9 december 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Lijkt me doodeng als dat gebeurt, maar je bent wel meteen genezen.
Dat dus... het is gewoon gevaarlijk.quote:Op maandag 9 december 2013 23:51 schreef Latert het volgende:
[..]
Er zijn van die Aziaten die zich gewoon dood hebben geWoW'd.
http://battlelog.battlefi(...)/stats/351052734/pc/quote:Op maandag 9 december 2013 23:53 schreef Peunage het volgende:
BF3
Daar heb ik ook heel veel uren in zitten. Maar nooit langer dan 1,5 uur aan 1 stuk door.
Is ie weer!quote:Op maandag 9 december 2013 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
morgen weer een Mandela-gerelateerd item
Weet niet hoeveel ik precies heb gespeeld, aaccount is van mijn broertje, maar dat zal wel rond de 100 uur zijn.quote:Op maandag 9 december 2013 23:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://battlelog.battlefi(...)/stats/351052734/pc/
Dat is meer dan genoeg om geen noob meer te zijnquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel ik precies heb gespeeld, aaccount is van mijn broertje, maar dat zal wel rond de 100 uur zijn.
Nou, doei danquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:09 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga ook maar eens afsluiten, anders lig ik te lang wakker.
Welterusten
Heb je een excuus om naar een kerstmarkt te gaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
Vandaag is zo'n dag dat alles mis gaat met als toppunt het laten vallen van de doos met kerstversiering.
Morgenochtend lach je eromquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ik kan er al bijna om lachen.
Trusten Yokiquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:09 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga ook maar eens afsluiten, anders lig ik te lang wakker.
Welterusten
Ik niet, verre van zelfs. Ik ga binnenkort wel naar de kringloop voor wat nieuwe. Of niet. Gelukkig waren mijn roze glitterballen nog heel maar die zijn dan ook van plastic. Ik heb er een foto van.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:10 schreef Latert het volgende:
[..]
Heb je een excuus om naar een kerstmarkt te gaan.
Tenminste, sommige mensen vinden dat leuk.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik niet, verre van zelfs. Ik ga binnenkort wel naar de kringloop voor wat nieuwe. Of niet. Gelukkig waren mijn roze glitterballen nog heel maar die zijn dan ook van plastic. Ik heb er een foto van.
[ afbeelding ]
Het ziet er maar triest uit zo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik niet, verre van zelfs. Ik ga binnenkort wel naar de kringloop voor wat nieuwe. Of niet. Gelukkig waren mijn roze glitterballen nog heel maar die zijn dan ook van plastic. Ik heb er een foto van.
[ afbeelding ]
Liesje,quote:
Uit den ouden dooschquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:17 schreef Latert het volgende:
[..]
Liesje,
k weet een leuke (matige) grap voor als je op een kerstmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een standje waar zo'n kansloos figuur kerstspullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een set kerstballen voor dat geld.
Dan leg je de ballen op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn ballen wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
De ballen vond ik nog niet eens zo erg. Alleen het vogeltje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van gebroken ballen wordt niemand vrolijk natuurlijk.
Nee... en ze heeft zich hier niet eens netjes aangemeld.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:57 schreef Mortaxx het volgende:
hebben jullie Whiskers nu alweer in KLB losgelaten
Neh, op deze manier wordt er tenminste niet achter haar rug om geroddeld.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:59 schreef liesje1979 het volgende:
Je kan het ook editten natuurllijk.
Ik zal haar even roepen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:00 schreef Mortaxx het volgende:
Zet hier een schoteltje melk neer, dan komt ze wel en kan de rust in KLB wederkeren
Zullen we eens lekker met zijn allen in FHF gaan zitten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klagen kan soms best leuk zijn hoor.
FHF FB heeft plek overquote:Op dinsdag 10 december 2013 01:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zullen we eens lekker met zijn allen in FHF gaan zitten?.
Ik sta om 6 uur opquote:Op dinsdag 10 december 2013 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik fladder nog een beetje rond ja. Morgen pas om 14:45 werken dus uitslapen!
Zo staat Matthijs ook altijd in de redactiekamer van DWDD als de kijkcijfers hoger zijn uitgevallen dan verwacht.quote:
wat doe jequote:Op dinsdag 10 december 2013 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik fladder nog een beetje rond ja. Morgen pas om 14:45 werken dus uitslapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |