Soms welquote:Op maandag 9 december 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
Die laatste klopt niet. Ik heb geen kat en ik game ook niet in mijn blootje.
het gaat mij vooral om de tetten ... de hobbies kunnen me niet schelenquote:Op maandag 9 december 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
Is een afknapper Yoki, vrouwen die gamen, kun je net zo goed een vent daten
Ik vind het absoluut geen afknapper, al moet ze natuurlijk niet helemaal verslaafd zijn en niets anders doen dan gamen.. dan is het niet leuk meer.quote:Op maandag 9 december 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
Is een afknapper Yoki, vrouwen die gamen, kun je net zo goed een vent daten
quote:Op maandag 9 december 2013 23:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
het gaat mij vooral om de tetten ... de hobbies kunnen me niet schelen
Oh ik ben er absoluut niet aan verslaafd dat komt denk ik omdat ik te weinig geduld heb om heeel veel te spelen.quote:Op maandag 9 december 2013 23:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind het absoluut geen afknapper, al moet ze natuurlijk niet helemaal verslaafd zijn en niets anders doen dan gamen.. dan is het niet leuk meer.
Maar een leuke dame die goed mee kan spelen in een shooter of in een racespelletje vind ik echt wel top
Ik ben een keer zolang doorgegaan dat ik een epileptische aanval kreeg. Sindsdien game ik een stuk minder.quote:Op maandag 9 december 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik ben er absoluut niet aan verslaafd dat komt denk ik omdat ik te weinig geduld heb om heeel veel te spelen.
kleine tetten zijn ook tetten Cor en tetten zijn tettenquote:
Hoe lang had je dan gespeeld?quote:Op maandag 9 december 2013 23:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben een keer zolang doorgegaan dat ik een epileptische aanval kreeg. Sindsdien game ik een stuk minder.
Mannen.. zo makkelijk.quote:Op maandag 9 december 2013 23:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
kleine tetten zijn ook tetten Cor en tetten zijn tetten
je houd ervanquote:
lol ja das misschien wat overdrevenquote:
Ik ging helemaal uit mijn plaat, had er superveel plezier in en liters koffie erbij en Ritalin, etc.quote:
Battlefield3 toen hij net uit was.quote:Op maandag 9 december 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjezus man. Ja dan snap ik het. Welk spel was dat in hemelsnaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |