quote:
quote:
jaloers wat? ik zeg toch dat ze het zelf moet weten daar maak ik me niet druk overquote:Op maandag 9 december 2013 22:16 schreef simmu het volgende:
je bent strontjaloersje stiefzus heeft een leven en jij niet
wat mek je dan?quote:Op maandag 9 december 2013 22:17 schreef eend112 het volgende:
[..]
jaloers wat? ik zeg toch dat ze het zelf moet weten daar maak ik me niet druk over
zij is echt zo iemand die haar bek niet kan houden en het dan aan m'n vader en de hele famillie verteldquote:Op maandag 9 december 2013 22:16 schreef SchoneZoon het volgende:
Neuk haar, ze is toch geen bloedverwant
Wil je haar wel neuken?quote:Op maandag 9 december 2013 22:18 schreef eend112 het volgende:
[..]
zij is echt zo iemand die haar bek niet kan houden en het dan aan m'n vader en de hele famillie verteld
ja anders lees je het topic gewoonquote:
nee omdat wat ik net zeiquote:
i shit you not ze loopt naakt rond door het huisquote:Op maandag 9 december 2013 22:19 schreef RTB het volgende:
Ze probeert je jaloers te maken, eigenlijk wil ze je.
Laat haar dus niet in de kou zitten, bel haar nu op en verklaar je liefde aan haar.
Je kan er vanavond nog naartoe reizen als je snel bent.
Oh, en pics van je stiefzus
Doe wat je moet doen dan.quote:Op maandag 9 december 2013 22:20 schreef eend112 het volgende:
[..]
i shit you not ze loopt naakt rond door het huis
och, ik baseer me op de op en die's niet erg duidelijk. klaag je nou omdat je stiefzus leuk fladdert, of klaag je omdat ze kwaad op je is omdat je je vergiste in vriendje?quote:Op maandag 9 december 2013 22:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
ja anders lees je het topic gewoon
jij snapt met dat antwoord toch ook best wat ik bedoelquote:Op maandag 9 december 2013 22:23 schreef wuuht het volgende:
[..]
de vraag ontwijkenje weet best wat hij bedoelt
eh neequote:Op maandag 9 december 2013 22:21 schreef Pharkus het volgende:
Volgens mij heb ik je wel eens ontmoet, brilletje, puistjes, bleek?
quote:Op maandag 9 december 2013 22:14 schreef eend112 het volgende:
Ik zie haar eens in de 4/5 weken. ELKE keer voor de afgelopen 3 jaar ben ik voorgesteld aan een nieuwe vriend. Elke keer was dat de ware maar nee toch niet bleek na een aantal weken.
Ik heb haar ook op facebook en het komt ook regelmatig voor dat ze in de tussentijd dat ik haar zie een vriend heeft gehad en dat alweer uit is gegaan en mij dan weer voorstelt aan een nieuwe vriend als ik haar zie.
Dit is zelfs een keer opgelopen tot 4 jongens die de ware zouden zijn en dat in 4 weken tijd. Opzich boeit het me helemaal niks en moet ze het maar lekker zelf weten, maar nu is het toch wat uit de hand gelopen.
Ik zweer het je, elke keer heeft ze dezelfde types. Deze keer dacht ik dus dat ze eindelijk nog dezelfde vriend had en ik stelde me niet voor, ik noemde die gast zelfs als haar oude vriend en er ontstond dus een ruzie die ik niet helemaal kon volgen, toen zei ik ''ja, je hebt ook elke keer weer een nieuwe vriend he'' en nu is ze ook boos op mij
Heb het even op facebook opgezoekt en die gasten lijken als 2 druppels water op elkaar, wat kan ik hier dan aan doen
Klacht: stiefzus is boos omdat ze slet is
Ik was 29 seconde eerderquote:
hoe vreemd het ook klinkt; dat is wat best veel mensen thuis doen. toegegeven; als er stiefgebeurens aan te pas komen, zou ik me daar dan wel belemmerd in voelen. then again, ik woonde in een studentenhuis met 7 mannen en ik vergat ook wel eens mijn handdoek. tsja.quote:Op maandag 9 december 2013 22:20 schreef eend112 het volgende:
[..]
i shit you not ze loopt naakt rond door het huis
Geen 50 reacties per pagina hebbenquote:
het is bijna schattig te noemen hoe naïef jij bentquote:Op maandag 9 december 2013 22:28 schreef simmu het volgende:
[..]
hoe vreemd het ook klinkt; dat is wat best veel mensen thuis doen. toegegeven; als er stiefgebeurens aan te pas komen, zou ik me daar dan wel belemmerd in voelen. then again, ik woonde in een studentenhuis met 7 mannen en ik vergat ook wel eens mijn handdoek. tsja.
maar goed; studentenhuis. we hadden 2 douchehokjes afgesloten met een gordijntje naast elkaar. als je samen in een huis woont moet je daarin kunnen vertrouwen. geen gegluur, geen gezeik als je eens wat ziet
wat geef jij je vriendin voor kerst?quote:Op maandag 9 december 2013 22:28 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Geen 50 reacties per pagina hebben______________________1000
Een nieuwe hoofddoek waar ze haar gezicht in kan verbergen. Hij blij, zij blijquote:Op maandag 9 december 2013 22:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
wat geef jij je vriendin voor kerst?
Dacht meer aan scheermessenquote:Op maandag 9 december 2013 22:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een nieuwe hoofddoek waar ze haar gezicht in kan verbergen. Hij blij, zij blij
Hij maakte laatst een topic waarin hij het jammer vond dat ze de snor laat staan. Dus denk niet dat ze scheermessen nodig heeftquote:
Waarom een hoofddoek?quote:Op maandag 9 december 2013 22:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een nieuwe hoofddoek waar ze haar gezicht in kan verbergen. Hij blij, zij blij
en toch prima daar gewoond, dus wat is er mis met een snifje naiviteit?quote:Op maandag 9 december 2013 22:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
het is bijna schattig te noemen hoe naïef jij bent
quote:
Dus tuurljk kijkt een heteroseksuele man danquote:Op maandag 9 december 2013 22:34 schreef simmu het volgende:
[..]
en toch prima daar gewoond, dus wat is er mis met een snifje naiviteit?
Ja hoor, je handdoek ''vergeten'' Als er nou echt dingen zijn die je niet vergeet, zijn het handdoeken, want je merkt meteen als je gaat douchen zonder handdoek. Volgens mij vergat je die gewoon expres, om dan weer nat en naakt langzaam naar je kamer te paraderen, geil lonkent naar voorbij komende huisgenoten. Voordat jullie het weten, liggen jullie in een van jullie kamer kletsnat te neukenquote:Op maandag 9 december 2013 22:28 schreef simmu het volgende:
[..]
hoe vreemd het ook klinkt; dat is wat best veel mensen thuis doen. toegegeven; als er stiefgebeurens aan te pas komen, zou ik me daar dan wel belemmerd in voelen. then again, ik woonde in een studentenhuis met 7 mannen en ik vergat ook wel eens mijn handdoek. tsja.
maar goed; studentenhuis. we hadden 2 douchehokjes afgesloten met een gordijntje naast elkaar. als je samen in een huis woont moet je daarin kunnen vertrouwen. geen gegluur, geen gezeik als je eens wat ziet
Goede theorie maar ik dacht meer aan dat zij gewoon niet zo geliefd was bij de mannelijk huisgenoten en daarom maar naakt door het huis ging lopen om naar aandacht te vissen en dat tevergeefs niet kreeg en daarvoor nu een verkeerd beeld heeft gekregen van de man in dit soort situaties.quote:Op maandag 9 december 2013 22:41 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ja hoor, je handdoek ''vergeten'' Als er nou echt dingen zijn die je niet vergeet, zijn het handdoeken, want je merkt meteen als je gaat douchen zonder handdoek. Volgens mij vergat je die gewoon expres, om dan weer nat en naakt langzaam naar je kamer te paraderen, geil lonkent naar voorbij komende huisgenoten. Voordat jullie het weten, liggen jullie in een van jullie kamer kletsnat te neuken
Vergeet ook weleens mn handdoek maar daar kom ik pas achter nadat ik klaar ben met douchen.quote:Op maandag 9 december 2013 22:41 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ja hoor, je handdoek ''vergeten'' Als er nou echt dingen zijn die je niet vergeet, zijn het handdoeken, want je merkt meteen als je gaat douchen zonder handdoek. Volgens mij vergat je die gewoon expres, om dan weer nat en naakt langzaam naar je kamer te paraderen, geil lonkent naar voorbij komende huisgenoten. Voordat jullie het weten, liggen jullie in een van jullie kamer kletsnat te neuken
quote:Op maandag 9 december 2013 22:16 schreef SchoneZoon het volgende:
Neuk haar, ze is toch geen bloedverwant
Ik heb iets gemist in mijn leven geloof ik. Ik word een beetje nat van je postquote:Op maandag 9 december 2013 22:41 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dat is niets om je voor te schamen, laat het gebeuren en geniet ervanquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:09 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist in mijn leven geloof ik. Ik word een beetje nat van je post
TS liegtquote:Op maandag 9 december 2013 23:36 schreef eend112 het volgende:
ik ga echt geen pics uploaden mevrouw is populair en straks komt ze er nog achter ook
[/quote]quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:30 schreef HalloDag het volgende:
[quote]Op dinsdag 10 december 2013 01:30 schreef HalloDag het volgende:
Pics van je stiefzus
Je kan niet zo'n topic openen en dan geen pics geven, dat is tegen de fok-etiquette!quote:
Onacceptabel!quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:20 schreef RTB het volgende:
[..]
Je kan niet zo'n topic openen en dan geen pics geven, dat is tegen de fok-etiquette!
quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waarom wordt TS niet haar nieuwe vriend?
quote:
Het is je stiefzus, volledig acceptabel dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het is je stiefzus, volledig acceptabel dusGa je doorsturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
?quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja precies, dus:quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:20 schreef RTB het volgende:
[..]
Je kan niet zo'n topic openen en dan geen pics geven, dat is tegen de fok-etiquette!
quote:
quote:
Cadeautje uit eigen zak.quote:Op maandag 9 december 2013 22:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
wat geef jij je vriendin voor kerst?
quote:
23/24quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 22:41 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Sorry ben zelf nog bezigquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:13 schreef najazeg het volgende:
waarom laat TS ons zolang met onze broeken op de enkels wachten?
Kom op met die pics!
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:35 schreef stephano1990 het volgende:
Herkenbaar! zo zijn al die pubermeisjes
Ik heb een nichtje dat precies het zelfde is!
om de paar weken heeft ze weer een nieuw vriendje en iedere keer staat haar hele Facebook pagina weer vol met berichtjes dat hij de ware is!En dan is het een paar dagen later weer uit, dan is ze niet aanspreekbaar want dan zit ze emotioneel zo diep in de put
Totdat ze twee dagen later weer een nieuw vriendje heeft die weer de liefde van haar leven is!
Ow en heeft iemand al naar naaktfoto's van je stiefzus gevraagd?
quote:
Ik heb haar gezicht vergeten aangezien zij de zoveelste was voor mij. Best erg he?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:43 schreef Wespensteek het volgende:
Waarom zeuren jullie om pics, het is toch wel duidelijk dat iedereen haar al gehad heeft.
logisch ben jij een baasquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:13 schreef Seconde het volgende:
Je moeder is ook een slet
gr gr
jebroer
quote:
(Mag in DM)quote:
23/24quote:
ze is niet lelijk hahaquote:Op woensdag 11 december 2013 18:55 schreef Koudspel het volgende:
TS, zonder beeldmateriaal is dit topic geen cent waard. Niet in te schatten of lelijk hoertje of oppervlakkig geil sletje. Pics dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |