Het is het recht van de sterkste wie er een stoel krijgt, het is net De Worp in het klein.quote:Op maandag 9 december 2013 20:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Gebeurt wel eens, toen ik er was moesten er ook mensen staan
iksdeequote:Op maandag 9 december 2013 20:34 schreef modderfokker. het volgende:
Johan's eerste reactie gelijk al niet serieus XD
Die eerste is echt matigquote:
Wat een baas is dat.quote:
Vaak zijn de kantinehelden beter verstaanbaar dan Bossie.quote:Op maandag 9 december 2013 20:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ondertiteling ligt nogal gevoelig
Ze schudt nee. Sorry.quote:Op maandag 9 december 2013 20:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wil die mevrouw achter René stoppen met haar hoofd schudden
quote:
Dat is bij haast iedere grap.quote:Op maandag 9 december 2013 20:42 schreef modderfokker. het volgende:
Zelfde grappen als de vorige keer
S. Blackcross. Ajax.quote:Op maandag 9 december 2013 20:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Die gozer achter Rene, welke club watcher is dat ook weer?
quote:Op maandag 9 december 2013 20:47 schreef RensAjacied het volgende:
Ribery of Robben zeg het maar jongens
Morgenavond kun je het inhalen met het mp4'tje.quote:Op maandag 9 december 2013 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Eerste 20 minuten gemist potverdrie.
Sjaggerijnquote:Op maandag 9 december 2013 20:52 schreef Shreyas het volgende:
Derksen zei: Pouwned
Allemaal even lachen mensen
Staat genoteerdquote:Op maandag 9 december 2013 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Woord van het jaar: Undercoversjeik.
HAHAHAHAHAHAHA POUWNEDquote:Op maandag 9 december 2013 20:52 schreef Shreyas het volgende:
Derksen zei: Pouwned
Allemaal even lachen mensen
Het gras is groenquote:
Echt héquote:Op maandag 9 december 2013 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Gijp maakt een piemel grapje.
Het gras is groen
Zoals de Vrij en BMI het vorig jaar warenquote:Op maandag 9 december 2013 20:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bruma En RekikDat werden toch de nieuwe verdedigers van Oranje?
Die werden dat ook. Klein verschil.quote:Op maandag 9 december 2013 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zoals de Vrij en BMI het vorig jaar waren
Dat die als linksback heeft gespeeld op het EK.quote:Op maandag 9 december 2013 20:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Die kleine tering aap op linksback ben ik niet zo fan van.
In een half jaar tijd hadden we eerst de verdediging van feyenoord, toen die van PSV en nu lijkt het weer die van Ajax te worden. Van Gaal is ietwat opportunistisch.quote:Op maandag 9 december 2013 20:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bruma En RekikDat werden toch de nieuwe verdedigers van Oranje?
quote:Op maandag 9 december 2013 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom deze foto van Edward Sturing?
Jullie mogen een wens doen.quote:
Hij lijkt er wel opquote:Op maandag 9 december 2013 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 december 2013 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Truus heeft meer invloed dan we allemaal denken.quote:Op maandag 9 december 2013 20:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
In een half jaar tijd hadden we eerst de verdediging van feyenoord, toen die van PSV en nu lijkt het weer die van Ajax te worden. Van Gaal is ietwat opportunistisch.
Eindelijk iemand die het zietquote:Op maandag 9 december 2013 21:01 schreef Monolith het volgende:
Vitesse had voordat die Chelsea-marionet er kwam ook best wat leuke talenten.
80 minuten lang belangrijk voor PSV.quote:Op maandag 9 december 2013 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Hiljemark was volgens HoppaHoppa een baas.
Hij is die geheimzinnige kapper van Johan.quote:
Die is er op uit gestuurd om een pokemon meester te worden.quote:Op maandag 9 december 2013 21:01 schreef Pascalus het volgende:
Geen Boetius
Geen Sinterclasie
Geen Immers
Geen Mulder
Wat is dit Krabby?
v Ginkel en Propper, dat riep ik al jaren ja.quote:Op maandag 9 december 2013 21:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ziet
En een paar maanden daarvoor was Martins Indi rijp voor een topclub.quote:Op maandag 9 december 2013 21:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Klaassen kan overal naartoe. En een half jaar geleden waren Bruma en Rekik nog bijna rijp voor een topclub.
Die is gelukkig ook verdwenen.quote:Op maandag 9 december 2013 21:01 schreef GGMM het volgende:
Hiljemark is beter dan Eriksen hoor.
Aldus Knalerwtje
Geen Michiel Hemmenquote:Op maandag 9 december 2013 21:01 schreef Pascalus het volgende:
Geen Boetius
Geen Sinterclasie
Geen Immers
Geen Mulder
Wat is dit Krabby?
Belangrijke indicator voor de misstanden van PSV. Verkapt rechtsbackje 't laatste kwartier.quote:Op maandag 9 december 2013 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
80 minuten lang belangrijk voor PSV.
Theo Janssenquote:Op maandag 9 december 2013 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
v Ginkel en Propper, dat riep ik al jaren ja.
Verder niet.
Lekkere meisjes.quote:Op maandag 9 december 2013 21:02 schreef modderfokker. het volgende:
Gijp is nog steeds positief na het avondje Vitesse
Ik vond pluim ook nog best aardig.quote:Op maandag 9 december 2013 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
v Ginkel en Propper, dat riep ik al jaren ja.
Verder niet.
Schipper naast godquote:Op maandag 9 december 2013 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is er op uit gestuurd om een pokemon meester te worden.
En schuldig aan een goal of 2-3. Maar dat zien we maar even door de vingers.quote:Op maandag 9 december 2013 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
80 minuten lang belangrijk voor PSV.
Raar, toen had de ontwikkeling van Pröpper nog flink te lijden onder Van Ginkel en was hij ook nog lang niet zo goedquote:Op maandag 9 december 2013 21:02 schreef S0nic het volgende:
Ajax wou Propper toch ooit eens hebben? Tijdens die Dost rel dacht ik.
Nee?quote:Op maandag 9 december 2013 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
En schuldig aan een goal of 2-3. Maar dat zien we maar even door de vingers.
Die Van gangelen kan er geen klote van.quote:
Weinig van terecht gekomen alleenquote:Op maandag 9 december 2013 21:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond pluim ook nog best aardig.
Dat dus.quote:Op maandag 9 december 2013 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
En schuldig aan een goal of 2-3. Maar dat zien we maar even door de vingers.
Is hij nou links of rechts?quote:Op maandag 9 december 2013 21:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond pluim ook nog best aardig.
Ik denk dat GGMM een beetje ouder wordtquote:Op maandag 9 december 2013 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Koning VoetbalVorige week had ik meer antwoorden goed dan GGMM.
Die moet nog veel leren voordat hij in voetsporen van De Kuil kan treden.quote:Op maandag 9 december 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die Van gangelen kan er geen klote van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |