Ik overweeg het als bijbaan maar volgens mij hebben fitnesscentra liever iemand die HBO sport & bewegen heeft gedaan maar verder niks van liften weetquote:Op maandag 9 december 2013 21:43 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Was een bijbaantje maar heb een tas vol diploma's voor de fitness branche zelfs een paar waar ik verre van trots op ben
Meeste sportscholen hechten veel waarde aan het fitvak diploma. Ik trainde destijds daar en moest stage lopen voor dat fitvak A/B diploma. Dat daar gevragen en zo heb ik daar een baantje aan over gehouden. Was wel genieten want is bij mij in de buurt een van de betere gyms met redelijk veel wedstrijd jongens in zowel bb als plquote:Op maandag 9 december 2013 21:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik overweeg het als bijbaan maar volgens mij hebben fitnesscentra liever iemand die HBO sport & bewegen heeft gedaan maar verder niks van liften weet
quote:
Wil je nou vooruit of niet? Een goede gym kost maar een paar euro/maand meer.quote:
500 per dag is vrij normaalquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:10 schreef Ethanolic het volgende:
Ik hoorde vandaag dat Ronaldo 1000 situps per dag doet. Sick kunt.
http://www.detuinen.nl/sp(...)protein-natural.htmlquote:Op maandag 9 december 2013 22:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wil je nou vooruit of niet? Een goede gym kost maar een paar euro/maand meer.
Welke supplementen gebruik je eigenlijk?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:52 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
http://www.detuinen.nl/sp(...)protein-natural.html
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 21:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
de user klokov, ray en yuri zijn allemaal pools en die jaqenhagar ofzo ook
2 bakjes.quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:31 schreef Montelly het volgende:
Morgen boiis, hoeveel koffie hebben jullie al op?
Raymond Müllerquote:Op dinsdag 10 december 2013 07:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
LOL
Ik ben gewoon een Nederlandert. Heb alleen een duitse achternaam. De Jansen uit Duitsland zeg maar kwa achternaam. Maar euhm, In het ergste geval dus Oostduits paar generaties terug, dus zal misschien best wel wat ingemixt zijn enkele generaties verder terug. Als ik de volgens jullie oostblok look moet geloven![]()
![]()
![]()
Om e.o.a. reden denken alle turken en marokanen in m'n gym heilig dat ik een Rus ben gdvr![]()
![]()
I can live with that though
closequote:Op dinsdag 10 december 2013 07:42 schreef Champy het volgende:
[..]
Raymond Müller
Waar komt die K dan vandaan?
"tis zo'n kwaaie jongen nog niet"quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:39 schreef RaymondK het volgende:
Maar euhm, Fanta heeft dus een permaban?
Dat betekent voor altijd denk ik?
Kunnen we niet gewoon een goed woordje voor d'r doen dan met z'n alle?
Vind dit een beetje overkill volgens mij...
huhquote:Op dinsdag 10 december 2013 07:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
"tis zo'n kwaaie jongen nog niet"
zoiets?
Dat zal moeilijk worden in een suite.quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
kijk dan.![]()
![]()
Volgende keer front double bi for us please.![]()
Bevalt het allemaal?
lekker automaat. VRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 10 december 2013 07:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk worden in een suite.![]()
Alles goed. Vanaf gisteren met de campervan op weg. Lekkere grote 4 berth mercedes automaat. Effe wennen aan hoe groot zo'n ding ook alweer is, maar nu scheurt het prima. Morgen een reisdag en dan overmorgen zwemmen met dolfijnen en zeehonden.
Tot 25 decquote:Op dinsdag 10 december 2013 07:39 schreef RaymondK het volgende:
Maar euhm, Fanta heeft dus een permaban?
Dat betekent voor altijd denk ik?
Kunnen we niet gewoon een goed woordje voor d'r doen dan met z'n alle?
Vind dit een beetje overkill volgens mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |