quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:37 schreef ProjSkippy het volgende:
Skips is very late calling in for duty! Er is niet gekortjakjet vandaag.![]()
Ik heb de hele dag op bed gelegen en ga nu weer verder slapen. Morgen een veel langere update, deal!
Wat een anti-climaxquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:37 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik heb de hele dag op bed gelegen en ga nu weer verder slapen. Morgen een veel langere update, deal!
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:37 schreef ProjSkippy het volgende:
Had je ons mooi tuk gisteren haha.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:37 schreef ProjSkippy het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2013 08:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hier lag man vannacht tegen mn buik/rijstkorrel te praten, vooral te vertellen dat ZIJmoet blijven zitten, en dat hij belooft de best mogelijke papa te zijn...
Nope, Heerenveen, dat is voor ons net even iets dichterbij en zeer waarschijnlijk minder drukte op de weg er naartoe als ik als de brandweer over de weg moet scheuren om mijn vrouw daar te krijgen!quote:Op woensdag 11 december 2013 09:22 schreef flowerbox het volgende:
Nobono, leuk een rondleiding door het zkhs. In MCL zuid? Veel plezier!
Ik heb m vorige week opgehaald. Zit een "I love mama" speentje in, sokjes, klein pakje pampers en een beker geloof ik (weet t niet meer zo goedquote:Op woensdag 11 december 2013 09:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
Skip 40 weken.![]()
Vandaag zelf 30 weken.
Kreeg een mailtje dat de blije doos van Prenatal klaarstaat, is het wat? Wat zit er in, iemand die het weet?
Korting ??? Oh, ik ga vanavond toch maar wat beter in die doos kijkenquote:Op woensdag 11 december 2013 09:15 schreef NoBoNo het volgende:
Ja hoor, zit iets van een speen in......drinkbeker volgens mij, paar samples zalfjes....sokjes en korting op pampers? als je die samen gebruikt met de wehkamp aanbieding voor pampers kom je de eerste maand een heeeeeel eind.
Vanavond een rondleiding door het ziekenhuis, ook leuk!
Ik zie net dat de wehkamp aanbieding over is, maar goed dan krijg je nog steeds wel de korting van de bon hoor, dat is geen punt. Alleen was het samen met de aanbieding van de Wehkamp bijna voor half geld!quote:Op woensdag 11 december 2013 09:29 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Korting ??? Oh, ik ga vanavond toch maar wat beter in die doos kijken
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:31 schreef Burdie het volgende:
Skippydag![]()
.
30 weken voor nummer_zoveel.
Sticker voor Dot.
Hier zat in de blije doos: 2 blikjes alcoholvrij witbier (), een klein pakje pampers, een speen, een proefmonstertje sudocreme, een avent fles en een hoop tijdschriften en reclame. Er zat ook een kortingsbon in voor geboortekaartjes, mits je ze voor 31 december bestelt
.
Oooh ik had net toch zoiets liefs... Ik legde mijn handen op mijn buik en voelde baby wat schoppen/bewegen. Dus ik begin wat tegen baby te babbelen, en ineens voel ik dat 'ie met zijn/haar billetjes en ruggetje helemaal in het kommetje van mijn hand kruipt en zich lekker tegen me aan knuffelt.
Nu wil ik mijn baby![]()
![]()
.
Nee, die krijg je gratis als je je aanmeldquote:Op woensdag 11 december 2013 10:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die blije doos daar moet je toch een tijdschrift abonnement voor nemen om die te krijgen?
Ik heb maat 40 en mijn mama licious jas maat L zit me nu precies goed.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:02 schreef Dot. het volgende:
[..]
Nee, die krijg je gratis als je je aanmeld
Weet iemand hoe Mama-licious valt in jassen? Ik heb er nu een gevonden via MP, maar dat is een L. De verkoopster zegt dat ze zelf 38 heeft en hij toch wat groot was. Ik heb meestal 38/40 voor bovenkleding, dus ik hoop dat hij mij dan wel goed zit, maar als hij heel groot valt zal dat natuurlijk ook niet zo zijn.
Dan heb ik goede hoopquote:Op woensdag 11 december 2013 11:11 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik heb maat 40 en mijn mama licious jas maat L zit me nu precies goed.
Ik heb voor bovenkleding altijd 34/ 36 en heb een 36 besteld en die zit prima. Ik zou hem nu zelfs al kunnen dragen als ik de knoopjes dicht doe en met knoopjes los geeft ie genoeg ruimte voor een buik om in te groeien. Ben zelf klein en vond de jas niet heel groot vallen.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:02 schreef Dot. het volgende:
[..]
Nee, die krijg je gratis als je je aanmeld
Weet iemand hoe Mama-licious valt in jassen? Ik heb er nu een gevonden via MP, maar dat is een L. De verkoopster zegt dat ze zelf 38 heeft en hij toch wat groot was. Ik heb meestal 38/40 voor bovenkleding, dus ik hoop dat hij mij dan wel goed zit, maar als hij heel groot valt zal dat natuurlijk ook niet zo zijn.
Ah ok, ik was in verwarring gebracht door de onderste alinea hier: http://wij.nl/wij-jonge-ouders/artikel/gratis-cadeaupakketquote:Op woensdag 11 december 2013 11:14 schreef Sethiwe het volgende:
Soempie waar ben je?
Musique doe je voorzichtig?
Chanty je hoeft geen abonnement te nemen, wel bellen ze je op of je een abonnement wil afsluiten en je krijgt veel reclame in de doos.
Burdie wat schattig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je krijgt met het inschrijven ook elke week een mail over je zwangerschap; hoe groot je kindje die week is, etc. En je moet een account aanmaken om je daarvoor af te kunnen melden (of heel veel onaardige mailtjes sturen, werkt ookquote:Op woensdag 11 december 2013 11:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ah ok, ik was in verwarring gebracht door de onderste alinea hier: http://wij.nl/wij-jonge-ouders/artikel/gratis-cadeaupakket
Bellen mogen ze. Heb wel de felicitas zwanger box aangevraagd. Even vijf minuten met zo'n man gekeuveld wat echt hilarisch wasHij was zich helemaal aan het inleven in hoe fantastisch en spannend zwanger zijn is terwijl het een MAN was van volgens mij net 20 jaar
Inderdaad ik heb ook twee spamadressen voor dat soort ongeinquote:Op woensdag 11 december 2013 11:56 schreef NoBoNo het volgende:
Voor dat soort zaken heb ik al jaren een alternatief emailadres, welke ik overigens ook gebruik om me bij fora aan te melden en dat soort dingen. Privé is gewoon prive, gebruik ik niet om me ergens bij aan te melden, hoef al die troep niet!
Bij mij welquote:Op woensdag 11 december 2013 12:02 schreef Cwen het volgende:
Bellen hebben ze hier trouwens nooit gedaan hoor!
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:37 schreef Dot. het volgende:
Echt he, ik kan alles kijken en aanhoren over bevallingen en gisteren zelfs zonder problemen De Gelukkige Huisvrouw gekeken en dan ga ik janken bij dit filmpje
Ja hij denkt een meisje! En mn pa denkt een jongen dus het is lekker verdeeldquote:Op woensdag 11 december 2013 12:25 schreef Enfermera het volgende:
Skips mijlpaal!!![]()
GM wat schattig... WhihiHij denkt een dochter dus?
Nummer zoveel 30 weken!
Flowerbox 36
Dot fijn, goedgekeurd!
Ohja, blije doos van prenatal. Ook maar eens aanvragen.
Musique fijn dat je een goeie dag hebt na zo'n mindere week! Vervelend dat jezelf in de weg zitten he.
Burdie wat schattig...![]()
Fazzo beterschap!
Wat schattig die foto whihiacrobaatje!
En ik ben vandaag 15 wekenJeutje wat gaat de tijd hard. Ik ga maar eens bellen voor mn 20w echo trouwens
Dan staat die afspraak maar vast. En zo even een buikfotootje maken!
Nou, niet helemaal:quote:
En dat was waar, mijn ritme was namelijk "pfffffpffffpffffpffffpfffffffffffffffff". Kortjakje zat er niet in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door ProjSkippy op 11-12-2013 15:26:51 ]
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:56 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal:
[..]
En dat was waar, mijn ritme was namelijk "pfffffpffffpffffpffffpfffffffffffffffff". Kortjakje zat er niet in.
Gisteren (10-12-'13) begonnen de weeën om 00.15 uur 's nachts. Om 17.20 uur is onze dochter M.aud op natuurlijke wijze geboren. Ze is 47 centimeter lang en weegt 2800 gram.
Ze doet het geweldig en is een heel tevreden klein mensje. Zo lief. Ze ligt nu naast me heerlijk rustig te slapen.
Ik kon het hier gisteren nog niet melden, omdat een groot deel van de vriendenclub ook veel actief op Fok! is en we nog niet iedereen hadden kunnen bereiken. Sorry naar jullie toe.![]()
Plaatje bij het praatje komt zo spoedig mogelijk!
Sneaky bevallert dus!quote:Op woensdag 11 december 2013 13:58 schreef Dot. het volgende:
Skips! Jij sneaky bevallert! Gefeliciteeeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |