abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134134534
He skips ons de hele dag in spanning houden, dat kan natuurlijk niet!

Angela wat een mooi mannetje en wat klink je ook heerlijk verliefd. Ik kom je spoedig achterna.

Kursor wat fijn dat je het hartje weer hebt gehoord. Ik hoop dat je snel meer schopjes gaat voelen.
pi_134134730
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:37 schreef ProjSkippy het volgende:
Skips is very late calling in for duty! Er is niet gekortjakjet vandaag. -O-

Ik heb de hele dag op bed gelegen en ga nu weer verder slapen. Morgen een veel langere update, deal!
-O- lekker slapen, proj. Morgen is ook een prachtige datum hoor.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  dinsdag 10 december 2013 @ 22:52:21 #163
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_134134978
Ja, lekker makkelijk hoor, mij +1 geven :+
:D O+

Skips jammer geen actie dus nog! Lekker uitrusten nu 't nog kan! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 10 december 2013 @ 22:54:51 #164
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_134135110
quote:

Ik heb de hele dag op bed gelegen en ga nu weer verder slapen. Morgen een veel langere update, deal!
Wat een anti-climax -O-

Slaap lekker meis, hopelijk morgen puffen :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 10 december 2013 @ 23:03:09 #165
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134135547
Slaap lekker Skippylief :*.
KuikenGuppy
pi_134135586
quote:

:* slaap lekker!
pi_134139997
Geen nachtploeg -O- ?

Nou ja, misschien maar beter ook. Ik hoop dat iedereen nu heerlijk ligt te slapen. Proj incl. :*
  woensdag 11 december 2013 @ 06:28:59 #168
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_134140116
quote:

Had je ons mooi tuk gisteren haha.

Vandaag is je dag! Go for it! ;)
pi_134140195
Vandaag op tijd met melden ;).
Nog geen spannende dingen, ga nog een poging doen om verder te slapen.

Skips mijlpaal der mijlpalen, 40 weken *O* *O* en volgens mij vergeet ik meerdere woensdag wisseldagen *O*
pi_134140217
Skips! You made it!! *O*
S. 2014
J. 2016
  woensdag 11 december 2013 @ 07:53:06 #172
52229 Chanty
pi_134140336
Zingt: van je ahja skippy skippy jeey! Hiep hoi! Van je ahja skippy skippy jeey! Hiep hoi! *O*

En ook een *O* voor de andere wisselaars!
pi_134140378
Ultieme jompel voor skip!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_134140527
Skippy 40 weken!! *O*

Ik heb vanmorgen een wedstrijdje sokken aantrekken verloren van mijn peuter. }:|
pi_134140532
Momo hoe gaat het met jou?
Vind t zo leuk nog ff samen met jou te posten :)

Hier lag man vannacht tegen mn buik/rijstkorrel te praten, vooral te vertellen dat ZIJ :') moet blijven zitten, en dat hij belooft de best mogelijke papa te zijn... O+
S. 2014
J. 2016
pi_134140647
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 08:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hier lag man vannacht tegen mn buik/rijstkorrel te praten, vooral te vertellen dat ZIJ :') moet blijven zitten, en dat hij belooft de best mogelijke papa te zijn... O+
O+ O+

Skip, 40 weken!! *O*

Kursor, wat fijn om te lezen :Y O+
pi_134140941
oh, is Skippy niet bevallen terwijl ze aan mij dacht? -O-

Maar 40 weken volmaken is ook top! *O*
pi_134141001
40 weken voor skips!! *O* *O*
Tralalalaaa
pi_134141002
Skip 40 weken. *O*
Vandaag zelf 30 weken.

Kreeg een mailtje dat de blije doos van Prenatal klaarstaat, is het wat? Wat zit er in, iemand die het weet?
  woensdag 11 december 2013 @ 09:15:55 #180
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_134141118
Ja hoor, zit iets van een speen in......drinkbeker volgens mij, paar samples zalfjes....sokjes en korting op pampers? als je die samen gebruikt met de wehkamp aanbieding voor pampers kom je de eerste maand een heeeeeel eind.

Vanavond een rondleiding door het ziekenhuis, ook leuk!
pi_134141264
*O* Proj 40 weken!

Nummerzoveel *O* alweer 30 weken, gaat ook snel met jou! Die doos van Prenatal is wel de moeite waard hoor. En hoe zit met die van Babydump? Die moet ik nog ophalen.

Wat lief van je man, gw87. O+

Nobono, leuk een rondleiding door het zkhs. In MCL zuid? Veel plezier!

En natuurlijk vandaag *O* *36 week*
en dan op een bakfiets heel hard naar school fietsen is niet zo goeie combi :X
pi_134141298
Opvallend dat er veel wisseldagen zijn op woensdag en zaterdag he. :)
  woensdag 11 december 2013 @ 09:28:58 #183
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_134141398
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 09:22 schreef flowerbox het volgende:

Nobono, leuk een rondleiding door het zkhs. In MCL zuid? Veel plezier!

Nope, Heerenveen, dat is voor ons net even iets dichterbij en zeer waarschijnlijk minder drukte op de weg er naartoe als ik als de brandweer over de weg moet scheuren om mijn vrouw daar te krijgen! :P

Waren er laatst weer even een keer heen voor een echo en toen moest ik gewoon even nadenken hoe ik daar ook alweer kwam, terwijl ik er normaal zo heen rij, dat wordt nog wat.

*O* *O* *O* voor de wisseldagen!
*O* Speciaal voor de wisseldag, der wisseldagen!
pi_134141406
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 09:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
Skip 40 weken. *O*
Vandaag zelf 30 weken.

Kreeg een mailtje dat de blije doos van Prenatal klaarstaat, is het wat? Wat zit er in, iemand die het weet?
Ik heb m vorige week opgehaald. Zit een "I love mama" speentje in, sokjes, klein pakje pampers en een beker geloof ik (weet t niet meer zo goed :@ ) Verder een hoop folders en tijdschriften die ik nog niet bekeken heb.
pi_134141420
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 09:15 schreef NoBoNo het volgende:
Ja hoor, zit iets van een speen in......drinkbeker volgens mij, paar samples zalfjes....sokjes en korting op pampers? als je die samen gebruikt met de wehkamp aanbieding voor pampers kom je de eerste maand een heeeeeel eind.

Vanavond een rondleiding door het ziekenhuis, ook leuk!
Korting ??? Oh, ik ga vanavond toch maar wat beter in die doos kijken :D
pi_134141432
Skip 40 weken *O* Mooie datum om te bevallen vandaag
  woensdag 11 december 2013 @ 09:36:40 #187
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_134141566
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 09:29 schreef Butterflower het volgende:

[..]

Korting ??? Oh, ik ga vanavond toch maar wat beter in die doos kijken :D
Ik zie net dat de wehkamp aanbieding over is, maar goed dan krijg je nog steeds wel de korting van de bon hoor, dat is geen punt. Alleen was het samen met de aanbieding van de Wehkamp bijna voor half geld!
pi_134142331
Oh, volgens mij is die bon hier dan bij het oud papier beland :')

Net helemaal goedgekeurd door de vk. Arie is wel druk, we hebben nog geen hartslag gezien van onder de 150 tot nu toe en de vk had hem even wakker gemaakt omdat ik vroeg of ze al kon voelen hoe hij lag, dus nu was hij zelfs 160 :D
pi_134142643
Skip mijlpaal der mijlpalen *O* *O*

Kursor ik vind het zo fijn voor je meis, dat deze zwangerschap goed gaat! Heerlijk is dat he, hartje luisteren O+ O+

Sethiwe het zal nu niet lang meer duren! Succes!

Angelatje wat een droppie is je zoon O+ ! Tot snel in het babytopic! Hopelijk vind je snel hulp voor de BV.

Dot is weer goedgekeurd bij de VK *O*

Momo ik zag een paar dagen geleden het nieuws voorbij komen van je kat :'( Veel sterkte :'(

36 weken voor Flowerbox! Doe je wel rustig aan? Niet op bakfietsen crossen o|O

GM87 van harte gefeliciteerd! Helemaal super dat je zwanger bent *O* ! En alsnog welkom in dit topic :+ En ongeduldig natuurlijk ook!! Whohoo, leuk nieuwe zwangeren erbij *O*

Hier vandaag een goede dag. Afgelopen week niet zo. Niet ziek, maar erg MOE en chagrijnig. Heb veel lopen bekvechten met lief en dat was niet leuk. Veel geslapen ook. Mijn hormonen zitten mezelf in de weg :'( Ik hoef maar op nu.nl te lezen dat Obama een speech heeft gehouden op de herdenking van Mandela en ik zit al hardop te janken :') Verder 2 keer gevallen afgelopen week. 1 keer toen ik op mijn hurken zat, ineens lag ik met mijn benen in de lucht }:| En eergisteren ben ik uitgegleden in huis toen ik van een klein trapje af liep. Ineens zat ik op mijn kont op de onderste tree. Keihard te janken :D Mijn extra gewicht zorgt geloof ik voor een evenwichtstoornis :) Hoe dan ook, ik moet beter uitkijken, da's duidelijk.

En vanochtend werd ik ineens wakker en hup, ineens is de zon weer gaan schijnen. Ben vrolijk en voel me top *O* Hopelijk houdt dat aan!
  woensdag 11 december 2013 @ 10:31:57 #190
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134142699
Skippydag *O* O+.

30 weken voor nummer_zoveel *O*.
Sticker voor Dot *O*.

Hier zat in de blije doos: 2 blikjes alcoholvrij witbier ( :r), een klein pakje pampers, een speen, een proefmonstertje sudocreme, een avent fles en een hoop tijdschriften en reclame. Er zat ook een kortingsbon in voor geboortekaartjes, mits je ze voor 31 december bestelt :').

Oooh ik had net toch zoiets liefs... Ik legde mijn handen op mijn buik en voelde baby wat schoppen/bewegen. Dus ik begin wat tegen baby te babbelen, en ineens voel ik dat 'ie met zijn/haar billetjes en ruggetje helemaal in het kommetje van mijn hand kruipt en zich lekker tegen me aan knuffelt O+.
Nu wil ik mijn baby :') :'( O+.
KuikenGuppy
  woensdag 11 december 2013 @ 10:53:31 #191
390026 Aisly
A flower a day..
pi_134143238
Skips 40 weken! *O*
Flowerbox 36 weken *O*
Nummer zoveel 30 weken *O*
Wissels!! *O* O+

Ahhh wat lief Burdie O+
Kan niet wachten tot ik ook wat meer voel dan de karatetrappen

Fijn dat je je beter voelt vandaag Musique! Wel oppassen dat je niet meer valt hoor!

Gisteren m'n eerste yogales gehad, flinke groep zeg! Lagen lekker knus naast elkaar haha. Maar ook hier deze les geen zweverige dingen maar echt alleen ademhalingsoefeningen.
Vanavond even het kraamhotel bekijken, eens kijken wat ze daar allemaal te vertellen hebben :) (ow en vriendlief wil vanavond bij de kamers kijken of de tv's daar ook een PS aansluiting hebben, ik denk dat hij nog steeds iets andere verwachtingen heeft van de bevalling.. Zal 'm eens wat bevallingen op youtube laten zien >:) )
  woensdag 11 december 2013 @ 10:54:41 #192
52229 Chanty
pi_134143266
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 10:31 schreef Burdie het volgende:
Skippydag *O* O+.

30 weken voor nummer_zoveel *O*.
Sticker voor Dot *O*.

Hier zat in de blije doos: 2 blikjes alcoholvrij witbier ( :r), een klein pakje pampers, een speen, een proefmonstertje sudocreme, een avent fles en een hoop tijdschriften en reclame. Er zat ook een kortingsbon in voor geboortekaartjes, mits je ze voor 31 december bestelt :').

Oooh ik had net toch zoiets liefs... Ik legde mijn handen op mijn buik en voelde baby wat schoppen/bewegen. Dus ik begin wat tegen baby te babbelen, en ineens voel ik dat 'ie met zijn/haar billetjes en ruggetje helemaal in het kommetje van mijn hand kruipt en zich lekker tegen me aan knuffelt O+.
Nu wil ik mijn baby :') :'( O+.
O+

Die blije doos daar moet je toch een tijdschrift abonnement voor nemen om die te krijgen?
pi_134143457
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 10:54 schreef Chanty het volgende:

[..]

O+

Die blije doos daar moet je toch een tijdschrift abonnement voor nemen om die te krijgen?
Nee, die krijg je gratis als je je aanmeld :)

Weet iemand hoe Mama-licious valt in jassen? Ik heb er nu een gevonden via MP, maar dat is een L. De verkoopster zegt dat ze zelf 38 heeft en hij toch wat groot was. Ik heb meestal 38/40 voor bovenkleding, dus ik hoop dat hij mij dan wel goed zit, maar als hij heel groot valt zal dat natuurlijk ook niet zo zijn.
pi_134143545
Zandje dat klinkt echt O+ O+
S. 2014
J. 2016
pi_134143719
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:02 schreef Dot. het volgende:

[..]

Weet iemand hoe Mama-licious valt in jassen? Ik heb er nu een gevonden via MP, maar dat is een L. De verkoopster zegt dat ze zelf 38 heeft en hij toch wat groot was. Ik heb meestal 38/40 voor bovenkleding, dus ik hoop dat hij mij dan wel goed zit, maar als hij heel groot valt zal dat natuurlijk ook niet zo zijn.
Ik heb maat 40 en mijn mama licious jas maat L zit me nu precies goed.
pi_134143786
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:11 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ik heb maat 40 en mijn mama licious jas maat L zit me nu precies goed.
Dan heb ik goede hoop *O* Loop nu rond in mn ski-jas namelijk :')

Die C&A jas die ik had zag er na twee maanden al echt niet meer uit, heel de stof was gaan pillen en stiekem was hij ook niet echt heel warm, dus die heb ik gelukkig terug kunnen brengen als klacht.
pi_134143818
Soempie waar ben je?

Musique doe je voorzichtig?

Chanty je hoeft geen abonnement te nemen, wel bellen ze je op of je een abonnement wil afsluiten en je krijgt veel reclame in de doos.

Burdie wat schattig O+
  woensdag 11 december 2013 @ 11:25:38 #198
52229 Chanty
pi_134144090
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:02 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik heb voor bovenkleding altijd 34/ 36 en heb een 36 besteld en die zit prima. Ik zou hem nu zelfs al kunnen dragen als ik de knoopjes dicht doe en met knoopjes los geeft ie genoeg ruimte voor een buik om in te groeien. Ben zelf klein en vond de jas niet heel groot vallen.
  woensdag 11 december 2013 @ 11:33:27 #199
52229 Chanty
pi_134144283
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:14 schreef Sethiwe het volgende:
Soempie waar ben je?

Musique doe je voorzichtig?

Chanty je hoeft geen abonnement te nemen, wel bellen ze je op of je een abonnement wil afsluiten en je krijgt veel reclame in de doos.

Burdie wat schattig O+
Ah ok, ik was in verwarring gebracht door de onderste alinea hier: http://wij.nl/wij-jonge-ouders/artikel/gratis-cadeaupakket

Bellen mogen ze. Heb wel de felicitas zwanger box aangevraagd. Even vijf minuten met zo'n man gekeuveld wat echt hilarisch was :') Hij was zich helemaal aan het inleven in hoe fantastisch en spannend zwanger zijn is terwijl het een MAN was van volgens mij net 20 jaar :')
pi_134144334
Nobono, wel goed rijden vandaag he? Tjongerschans here you come :P

Musique, ik moet zo weer :X . Ik trek maar extra tijd uit er voor.
pi_134144626
:W helaas nog steeds niet helemaal bijgelegen omdat ik met koorts op bed lig }:| Komt weer slecht uit zo na de vakantie want het is gigantisch druk op werk. Maar goed, ziek is ziek.

*O* voor alle wisseldagen en de nieuwe zwangeren!!

En nog even een sneakpreview van m'n beeb, dit was bij 15W4, ondertussen ben ik alweer op 18W1 :o
Blijkbaar ligt het lekker zo :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 11 december 2013 @ 11:47:56 #202
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_134144635
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:33 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ah ok, ik was in verwarring gebracht door de onderste alinea hier: http://wij.nl/wij-jonge-ouders/artikel/gratis-cadeaupakket

Bellen mogen ze. Heb wel de felicitas zwanger box aangevraagd. Even vijf minuten met zo'n man gekeuveld wat echt hilarisch was :') Hij was zich helemaal aan het inleven in hoe fantastisch en spannend zwanger zijn is terwijl het een MAN was van volgens mij net 20 jaar :')
Je krijgt met het inschrijven ook elke week een mail over je zwangerschap; hoe groot je kindje die week is, etc. En je moet een account aanmaken om je daarvoor af te kunnen melden (of heel veel onaardige mailtjes sturen, werkt ook O-) ) dus gebruik niet je alledaagse emailadres, tenzij je geen bezwaar hebt tegen de nieuwsbrief ;).
KuikenGuppy
pi_134144684
Ik laat dat soort dingen altijd naar Paxlie gaan :D
10 euro korting bij opgeven van je mailadres ok.. done en nu heeft Paxlie zijn hele inbox vol met babydump mail :D _O- ik weet niet of hij er zo om kan lachen als dat ik soms doe :+
  woensdag 11 december 2013 @ 11:56:54 #204
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_134144900
Voor dat soort zaken heb ik al jaren een alternatief emailadres, welke ik overigens ook gebruik om me bij fora aan te melden en dat soort dingen. Privé is gewoon prive, gebruik ik niet om me ergens bij aan te melden, hoef al die troep niet!
pi_134145055
Meld. :O

Skips 40 weken! *O*

Fazz, mooie houding zo. Lekker koppeltje duiken nu het nog kan.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_134145062
Skips, nog geen baby dus? Je hebt ons wel laten wachten hoor. Maar als je moet slapen, moet je slapen natuurlijk, succes met de laatste loodjes!
pi_134145068
Bellen hebben ze hier trouwens nooit gedaan hoor!
Home is where the O+ is...
  woensdag 11 december 2013 @ 12:02:31 #208
52229 Chanty
pi_134145070
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:56 schreef NoBoNo het volgende:
Voor dat soort zaken heb ik al jaren een alternatief emailadres, welke ik overigens ook gebruik om me bij fora aan te melden en dat soort dingen. Privé is gewoon prive, gebruik ik niet om me ergens bij aan te melden, hoef al die troep niet!
Inderdaad ik heb ook twee spamadressen voor dat soort ongein :D En daar ben ik HEUL blij mee, want er komt toch een bak mail binnen.
pi_134145104
40 weken voor skips wh00t *O* *O*
pi_134145315
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 12:02 schreef Cwen het volgende:
Bellen hebben ze hier trouwens nooit gedaan hoor!
Bij mij wel :{
Tralalalaaa
  woensdag 11 december 2013 @ 12:25:16 #211
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_134145784
Skips mijlpaal!! :D *O*

GM wat schattig... Whihi :D Hij denkt een dochter dus? O+

Nummer zoveel 30 weken! *O*

Flowerbox 36 *O*

Dot fijn, goedgekeurd!

Ohja, blije doos van prenatal. Ook maar eens aanvragen.

Musique fijn dat je een goeie dag hebt na zo'n mindere week! Vervelend dat jezelf in de weg zitten he.

Burdie wat schattig... O+ O+

Fazzo beterschap! :*
Wat schattig die foto whihi :D acrobaatje!

En ik ben vandaag 15 weken O+ Jeutje wat gaat de tijd hard. Ik ga maar eens bellen voor mn 20w echo trouwens :P Dan staat die afspraak maar vast. En zo even een buikfotootje maken!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_134146114
Echt he, ik kan alles kijken en aanhoren over bevallingen en gisteren zelfs zonder problemen De Gelukkige Huisvrouw gekeken en dan ga ik janken bij dit filmpje :')

pi_134146127
Woow 20 weken echo al in zicht :o. Wat ga je hard!

Kursor wat fijn dat je het hartje weer hebt mogen horen :)

Skip zet hem op! En inderdaad veel slapen als je daar behoefte aan hebt. De energie heb je nog hard zat nodig!

Ik heb vorige keer bij zwangerschapsyoga gezeten en heb daar een fijn vriendinnenclubje aan over gehouden. Om die reden ga ik me nu opgeven voor zwangerschapfit.
pi_134147552
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 12:37 schreef Dot. het volgende:
Echt he, ik kan alles kijken en aanhoren over bevallingen en gisteren zelfs zonder problemen De Gelukkige Huisvrouw gekeken en dan ga ik janken bij dit filmpje :')

^)

Gelukkig ben ik niet de enige..ik voelde me zo'n hormonale ):O
Lotte!
Noah!
pi_134148106
Angela wat een moppie! O+

Enf monsterpost!

Skips, de dag der dagen *O*

GM, wat lieeeef! En welkom, had ik dat al gezegd? Ik weet 't niet meer..

Nr_Zoveel alweer 30 weken *O*

Musique, doe maar voorzichtig!

Fazzo wat een mooi plaatje! Lekker koppeltje duikelen O+

Vanmorgen intake van de kraamzorg gehad. Vond het fijn dat die dame ook een hele tijd met lief heeft overlegd wat hij straks allemaal moet en kan doen.
Met twee oma's die het vast allemaal beter weten, twee schoonzusjes met kinderen en twee zonder kinderen maar met een duidelijke mening ben/was ik bang dat hij een beetje ondergesneeuwd zou raken in al dat vrouwengeweld, ook omdat nu natuurlijk de meeste aandacht al naar mij uitgaat en naar wat ik moet doen (bevallen en dat soort kleinigheidjes :') ).
Nu moet ik alles voor hem opschrijven zodat hij zich "goed kan voorbereiden op zijn taken" O+ .
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_134148130
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 12:25 schreef Enfermera het volgende:
Skips mijlpaal!! :D *O*

GM wat schattig... Whihi :D Hij denkt een dochter dus? O+

Nummer zoveel 30 weken! *O*

Flowerbox 36 *O*

Dot fijn, goedgekeurd!

Ohja, blije doos van prenatal. Ook maar eens aanvragen.

Musique fijn dat je een goeie dag hebt na zo'n mindere week! Vervelend dat jezelf in de weg zitten he.

Burdie wat schattig... O+ O+

Fazzo beterschap! :*
Wat schattig die foto whihi :D acrobaatje!

En ik ben vandaag 15 weken O+ Jeutje wat gaat de tijd hard. Ik ga maar eens bellen voor mn 20w echo trouwens :P Dan staat die afspraak maar vast. En zo even een buikfotootje maken!
Ja hij denkt een meisje! En mn pa denkt een jongen dus het is lekker verdeeld ;)
S. 2014
J. 2016
  woensdag 11 december 2013 @ 13:56:11 #217
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_134148487
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 07:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Skips! You made it!! *O*
Nou, niet helemaal:

quote:
Er is niet gekortjakjet vandaag.
En dat was waar, mijn ritme was namelijk "pfffffpffffpffffpffffpfffffffffffffffff". Kortjakje zat er niet in.

Gisteren (10-12-'13) begonnen de weeën om 00.15 uur 's nachts. Om 17.20 uur is onze dochter M.aud op natuurlijke wijze geboren. Ze is 47 centimeter lang en weegt 2800 gram.

Ze doet het geweldig en is een heel tevreden klein mensje. Zo lief. Ze ligt nu naast me heerlijk rustig te slapen.

Ik kon het hier gisteren nog niet melden, omdat een groot deel van de vriendenclub ook veel actief op Fok! is en we nog niet iedereen hadden kunnen bereiken. Sorry naar jullie toe. :@

Plaatje bij het praatje komt zo spoedig mogelijk!

Edit: plaatjes!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door ProjSkippy op 11-12-2013 15:26:51 ]
  woensdag 11 december 2013 @ 13:57:54 #218
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_134148543
quote:
17s.gif Op woensdag 11 december 2013 13:56 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Nou, niet helemaal:

[..]

En dat was waar, mijn ritme was namelijk "pfffffpffffpffffpffffpfffffffffffffffff". Kortjakje zat er niet in.

Gisteren (10-12-'13) begonnen de weeën om 00.15 uur 's nachts. Om 17.20 uur is onze dochter M.aud op natuurlijke wijze geboren. Ze is 47 centimeter lang en weegt 2800 gram.

Ze doet het geweldig en is een heel tevreden klein mensje. Zo lief. Ze ligt nu naast me heerlijk rustig te slapen.

Ik kon het hier gisteren nog niet melden, omdat een groot deel van de vriendenclub ook veel actief op Fok! is en we nog niet iedereen hadden kunnen bereiken. Sorry naar jullie toe. :@

Plaatje bij het praatje komt zo spoedig mogelijk!
*O* van harte!
pi_134148552
Skips! Jij sneaky bevallert! Gefeliciteeeerd *O*
  woensdag 11 december 2013 @ 13:58:20 #220
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_134148557
Oh boefjes! Maar dat ik hier dan de 2e 3e ben die je mag feliciteren met je dochter!! van harte! *O*
pi_134148575
Gefeliciteerd skips!! *O* *O*
ben benieuwd naar het plaatje ;)
pi_134148591
oooh Skips!! Jij, jij, jij oooh! Toch wel dus. *O* En wat een mini-meisje. O+ Gefeliciteerd Skippy en Kix!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_134148612
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 13:58 schreef Dot. het volgende:
Skips! Jij sneaky bevallert! Gefeliciteeeerd *O*
Sneaky bevallert dus! :D
pi_134148685
Van harte gefeliciteerd Skippy! De 40 weken dus toch niet volgemaakt ;)
Lekker genieten van je mooie meisje!
pi_134148693
Skip! Je bent mama O+ O+ Van harte gefeliciteerd en wat een toffe naam!!! *O*
  woensdag 11 december 2013 @ 14:06:49 #226
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_134148888
Skip gefeliciteerd!!!!
pi_134148903
Oh wat een kleintje O+
Gefeliciteerd Skips en Kix *O*
pi_134148984
Oh Skipje van harte, wat een leuke naam! O+ :*
pi_134148985
Skip!! *O* *O* Ook hier nogmaals gefeliciteerd O+ Heel veel geluk samen!
pi_134149022
Skip, ik ben er helemaal stil van O+

Van harte gefeliciteerd! Geniet je suf! :*

*O* *O* *O*
pi_134149226
Gefeliciteerd Skip!!! Geniet, geniet, geniet! *O* *O* *O*
Tralalalaaa
  woensdag 11 december 2013 @ 14:16:39 #232
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_134149284
Onze skips eindelijk mama! O+

Van harte gefeliciteerd voor jou en Kix met jullie mini meisje *O* *O*
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 11 december 2013 @ 14:16:49 #233
390026 Aisly
A flower a day..
pi_134149294
Skips gefeliciteerd!!! *O* *O*
  woensdag 11 december 2013 @ 14:17:22 #234
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134149322
Ohhh gefeliciteerd Skips en Kix! Jullie zijn mama en papa!! O+! Fantastische naam en ze is een mini O+
  woensdag 11 december 2013 @ 14:17:33 #235
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_134149335
Skips, jij boef! Van harte met jullie meiske O+ *O*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_134149506
Skippyyy, van harte gefeliciteerd !! *O*
pi_134149607
Gefeliciteerd Skip *O* *O* *O*
pi_134149712
Skips, jij stiekemerd :D
Van harte met jullie dochter *O*
  woensdag 11 december 2013 @ 14:29:12 #239
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_134149747
Hey 11-12-13 was mooi geweest, maar je weet het misschien nog niet, maar 10-12-13 is ook een hele bijzondere datum, dat is namelijk de datum waarop jullie dochter is geboren! *O*
pi_134149748
Gefeliciteerd Skip! Geniet ervan O+ *O*
E.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')