SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je krijgt met het inschrijven ook elke week een mail over je zwangerschap; hoe groot je kindje die week is, etc. En je moet een account aanmaken om je daarvoor af te kunnen melden (of heel veel onaardige mailtjes sturen, werkt ookquote:Op woensdag 11 december 2013 11:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ah ok, ik was in verwarring gebracht door de onderste alinea hier: http://wij.nl/wij-jonge-ouders/artikel/gratis-cadeaupakket
Bellen mogen ze. Heb wel de felicitas zwanger box aangevraagd. Even vijf minuten met zo'n man gekeuveld wat echt hilarisch wasHij was zich helemaal aan het inleven in hoe fantastisch en spannend zwanger zijn is terwijl het een MAN was van volgens mij net 20 jaar
Inderdaad ik heb ook twee spamadressen voor dat soort ongeinquote:Op woensdag 11 december 2013 11:56 schreef NoBoNo het volgende:
Voor dat soort zaken heb ik al jaren een alternatief emailadres, welke ik overigens ook gebruik om me bij fora aan te melden en dat soort dingen. Privé is gewoon prive, gebruik ik niet om me ergens bij aan te melden, hoef al die troep niet!
Bij mij welquote:Op woensdag 11 december 2013 12:02 schreef Cwen het volgende:
Bellen hebben ze hier trouwens nooit gedaan hoor!
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:37 schreef Dot. het volgende:
Echt he, ik kan alles kijken en aanhoren over bevallingen en gisteren zelfs zonder problemen De Gelukkige Huisvrouw gekeken en dan ga ik janken bij dit filmpje
Ja hij denkt een meisje! En mn pa denkt een jongen dus het is lekker verdeeldquote:Op woensdag 11 december 2013 12:25 schreef Enfermera het volgende:
Skips mijlpaal!!![]()
GM wat schattig... WhihiHij denkt een dochter dus?
Nummer zoveel 30 weken!
Flowerbox 36
Dot fijn, goedgekeurd!
Ohja, blije doos van prenatal. Ook maar eens aanvragen.
Musique fijn dat je een goeie dag hebt na zo'n mindere week! Vervelend dat jezelf in de weg zitten he.
Burdie wat schattig...![]()
Fazzo beterschap!
Wat schattig die foto whihiacrobaatje!
En ik ben vandaag 15 wekenJeutje wat gaat de tijd hard. Ik ga maar eens bellen voor mn 20w echo trouwens
Dan staat die afspraak maar vast. En zo even een buikfotootje maken!
Nou, niet helemaal:quote:
En dat was waar, mijn ritme was namelijk "pfffffpffffpffffpffffpfffffffffffffffff". Kortjakje zat er niet in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door ProjSkippy op 11-12-2013 15:26:51 ]
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:56 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal:
[..]
En dat was waar, mijn ritme was namelijk "pfffffpffffpffffpffffpfffffffffffffffff". Kortjakje zat er niet in.
Gisteren (10-12-'13) begonnen de weeën om 00.15 uur 's nachts. Om 17.20 uur is onze dochter M.aud op natuurlijke wijze geboren. Ze is 47 centimeter lang en weegt 2800 gram.
Ze doet het geweldig en is een heel tevreden klein mensje. Zo lief. Ze ligt nu naast me heerlijk rustig te slapen.
Ik kon het hier gisteren nog niet melden, omdat een groot deel van de vriendenclub ook veel actief op Fok! is en we nog niet iedereen hadden kunnen bereiken. Sorry naar jullie toe.![]()
Plaatje bij het praatje komt zo spoedig mogelijk!
Sneaky bevallert dus!quote:Op woensdag 11 december 2013 13:58 schreef Dot. het volgende:
Skips! Jij sneaky bevallert! Gefeliciteeeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |