Ga je aan mij denken tijdens je bevallingquote:Op maandag 9 december 2013 22:56 schreef ProjSkippy het volgende:
Ja, nouhouuuuu! Ik heb gewoon echt geen idee. En als mensen het dan over technieken hebben klinkt dat als een soort van 'standaard' ofzo. En nav wat m'n VK zei dacht ik dat dat de 7 keer was op Kyara of Kortjakje. Maar ergens is het logisch dat er geen standaard is en dat je so-wie-so op dat moment kijkt wat prettig is.
Bij de bevalling van M. heb ik aan jou gedacht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ga je aan mij denken tijdens je bevalling
Ja, dat weet ik nog inderdaad. Dat je dat schreef.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij de bevalling van M. heb ik aan jou gedacht.![]()
Daarna vroeg ik om een ruggenprik.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mooi kerstcadeau Dot!
Mooie echo voor Poppejans!
Hier begint het besef nu wel langzaam te komen, dat ik misselijk ben en rugpijn heb zal ook best meehelpen.
Herkent iemand steken in de doos, zo vroeg in de zwangerschap?
Mijn baby is deze week een lenteuiquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:54 schreef RunForrestRun het volgende:
Terug van een lekker lang weekend weg, en jullie blijven maar als een speer gaan, ik houd jullie niet bij!
Chanty, ik doe yoga en vind het helemaal niet zweverig ofzo. Gewoon ademhalingsoefeningen op een matje![]()
Ik heb overigens geen liedjes opgedragen gekregen om te puffen vanuit de yoga of andere informatiebijeenkomsten. Wel veel 'doe wat voor jou goed voelt', en dat was ik ook precies van plan.
Flower lekker verlof!![]()
Poppejans, een goede echo![]()
Dot, lekker toch, verwenneritis![]()
Iemand anders trouwens ook de 'I am expecting'-app? Mijn baby is deze week een bosje asperges. Wat.
Ik snap dingen als 'een groene kool' of 'een grapefruit' wel, maar asperges? Of zoals Dot, een lenteui.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:08 schreef Poppejans het volgende:
RFR een bos asperges wtf?! Whahaha..
Ik vind sowieso die vergelijkingen met fruit/groente vage shit
Ja, ik zag het. Ik was in de veronderstelling dat ze daarna nog wel gereageerd had, maar niet dus.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:34 schreef flowerbox het volgende:
ik denk dat ze altijd is kort jakje aan het doen is. Of juist niet
![]()
Ik zei het al vanochtend hè?
Ik hoop niet een 'altijd is kort jakje'. Hyperventilerend de bevalling door.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:34 schreef flowerbox het volgende:
ik denk dat ze altijd is kort jakje aan het doen is. Of juist niet
![]()
Deze wee komt nooit meer teruuuuuuuuug.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoop niet een 'altijd is kort jakje'. Hyperventilerend de bevalling door.Skips doet denk ik puffen op rijm.
'Deze voel ik in m'n ruggggg.'quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:47 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Deze wee komt nooit meer teruuuuuuuuug.
Ze heeft niet aangeboden om nu al te strippen en het hoeft van mij ook niet. Vind na de 41 weken wel goed. Denk zelf niet dat die paar dagen verschil maken, (kan natuurlijk wel) maar meer of de kleine en mijn lichaam er klaar voor zijn. Ik geniet nog van het zwanger zijn, dus vind het niet erg om nog niet te bevallen. Moet niet te lang duren natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:26 schreef Soempie het volgende:
Sethiwe, hopelijk gebeurt het dan deze week vanzelf (na de strippoging, maar misschien nog daarvoor). Wilde ze vandaag niet een strippoging doen (of jij niet?)? Zou dat minder effectief zijn met 40 weken en 5 dagen, dan wat later?
Volgens mij gaat ze bij mij donderdag wel kijken of strippen lukt en daarna gaat alle info door naar het ziekenhuis.
Fijnquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:39 schreef Kursor het volgende:
Weet even niet waar en op wie te reageren na een voor mij spannende dag, daarom even ego-post: hartje vanmorgen bij de controle weer goed kunnen horen!het kindje doet het echt, nog steeds
. Zou ik het dan afgelopen week toch al wel gevoeld hebben? Stom hè, ik weet echt niet goed meer hoe dat bij m'n dochter was (nog wel wanneer
).
quote:Op maandag 9 december 2013 22:47 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]Visual!
"Mevrouw. Ik moet u hier toch even onderbreken. Ik kan in dit ritme géénszins Kortjakje of welk ander kinderliedje dan ook ontwaren. Je kan hoog of laag springen, we gaan NIET verder tot u op zijn minst Alle eendjes zwemmen in het water heeft gepuft"
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:37 schreef ProjSkippy het volgende:
Skips is very late calling in for duty! Er is niet gekortjakjet vandaag.![]()
Ik heb de hele dag op bed gelegen en ga nu weer verder slapen. Morgen een veel langere update, deal!
Wat een anti-climaxquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:37 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik heb de hele dag op bed gelegen en ga nu weer verder slapen. Morgen een veel langere update, deal!
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:37 schreef ProjSkippy het volgende:
Had je ons mooi tuk gisteren haha.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:37 schreef ProjSkippy het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2013 08:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hier lag man vannacht tegen mn buik/rijstkorrel te praten, vooral te vertellen dat ZIJmoet blijven zitten, en dat hij belooft de best mogelijke papa te zijn...
Nope, Heerenveen, dat is voor ons net even iets dichterbij en zeer waarschijnlijk minder drukte op de weg er naartoe als ik als de brandweer over de weg moet scheuren om mijn vrouw daar te krijgen!quote:Op woensdag 11 december 2013 09:22 schreef flowerbox het volgende:
Nobono, leuk een rondleiding door het zkhs. In MCL zuid? Veel plezier!
Ik heb m vorige week opgehaald. Zit een "I love mama" speentje in, sokjes, klein pakje pampers en een beker geloof ik (weet t niet meer zo goedquote:Op woensdag 11 december 2013 09:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
Skip 40 weken.![]()
Vandaag zelf 30 weken.
Kreeg een mailtje dat de blije doos van Prenatal klaarstaat, is het wat? Wat zit er in, iemand die het weet?
Korting ??? Oh, ik ga vanavond toch maar wat beter in die doos kijkenquote:Op woensdag 11 december 2013 09:15 schreef NoBoNo het volgende:
Ja hoor, zit iets van een speen in......drinkbeker volgens mij, paar samples zalfjes....sokjes en korting op pampers? als je die samen gebruikt met de wehkamp aanbieding voor pampers kom je de eerste maand een heeeeeel eind.
Vanavond een rondleiding door het ziekenhuis, ook leuk!
Ik zie net dat de wehkamp aanbieding over is, maar goed dan krijg je nog steeds wel de korting van de bon hoor, dat is geen punt. Alleen was het samen met de aanbieding van de Wehkamp bijna voor half geld!quote:Op woensdag 11 december 2013 09:29 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Korting ??? Oh, ik ga vanavond toch maar wat beter in die doos kijken
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:31 schreef Burdie het volgende:
Skippydag![]()
.
30 weken voor nummer_zoveel.
Sticker voor Dot.
Hier zat in de blije doos: 2 blikjes alcoholvrij witbier (), een klein pakje pampers, een speen, een proefmonstertje sudocreme, een avent fles en een hoop tijdschriften en reclame. Er zat ook een kortingsbon in voor geboortekaartjes, mits je ze voor 31 december bestelt
.
Oooh ik had net toch zoiets liefs... Ik legde mijn handen op mijn buik en voelde baby wat schoppen/bewegen. Dus ik begin wat tegen baby te babbelen, en ineens voel ik dat 'ie met zijn/haar billetjes en ruggetje helemaal in het kommetje van mijn hand kruipt en zich lekker tegen me aan knuffelt.
Nu wil ik mijn baby![]()
![]()
.
Nee, die krijg je gratis als je je aanmeldquote:Op woensdag 11 december 2013 10:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die blije doos daar moet je toch een tijdschrift abonnement voor nemen om die te krijgen?
Ik heb maat 40 en mijn mama licious jas maat L zit me nu precies goed.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:02 schreef Dot. het volgende:
[..]
Nee, die krijg je gratis als je je aanmeld
Weet iemand hoe Mama-licious valt in jassen? Ik heb er nu een gevonden via MP, maar dat is een L. De verkoopster zegt dat ze zelf 38 heeft en hij toch wat groot was. Ik heb meestal 38/40 voor bovenkleding, dus ik hoop dat hij mij dan wel goed zit, maar als hij heel groot valt zal dat natuurlijk ook niet zo zijn.
Dan heb ik goede hoopquote:Op woensdag 11 december 2013 11:11 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik heb maat 40 en mijn mama licious jas maat L zit me nu precies goed.
Ik heb voor bovenkleding altijd 34/ 36 en heb een 36 besteld en die zit prima. Ik zou hem nu zelfs al kunnen dragen als ik de knoopjes dicht doe en met knoopjes los geeft ie genoeg ruimte voor een buik om in te groeien. Ben zelf klein en vond de jas niet heel groot vallen.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:02 schreef Dot. het volgende:
[..]
Nee, die krijg je gratis als je je aanmeld
Weet iemand hoe Mama-licious valt in jassen? Ik heb er nu een gevonden via MP, maar dat is een L. De verkoopster zegt dat ze zelf 38 heeft en hij toch wat groot was. Ik heb meestal 38/40 voor bovenkleding, dus ik hoop dat hij mij dan wel goed zit, maar als hij heel groot valt zal dat natuurlijk ook niet zo zijn.
Ah ok, ik was in verwarring gebracht door de onderste alinea hier: http://wij.nl/wij-jonge-ouders/artikel/gratis-cadeaupakketquote:Op woensdag 11 december 2013 11:14 schreef Sethiwe het volgende:
Soempie waar ben je?
Musique doe je voorzichtig?
Chanty je hoeft geen abonnement te nemen, wel bellen ze je op of je een abonnement wil afsluiten en je krijgt veel reclame in de doos.
Burdie wat schattig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |