Ga je aan mij denken tijdens je bevallingquote:Op maandag 9 december 2013 22:56 schreef ProjSkippy het volgende:
Ja, nouhouuuuu! Ik heb gewoon echt geen idee. En als mensen het dan over technieken hebben klinkt dat als een soort van 'standaard' ofzo. En nav wat m'n VK zei dacht ik dat dat de 7 keer was op Kyara of Kortjakje. Maar ergens is het logisch dat er geen standaard is en dat je so-wie-so op dat moment kijkt wat prettig is.
Bij de bevalling van M. heb ik aan jou gedacht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ga je aan mij denken tijdens je bevalling
Ja, dat weet ik nog inderdaad. Dat je dat schreef.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij de bevalling van M. heb ik aan jou gedacht.![]()
Daarna vroeg ik om een ruggenprik.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mooi kerstcadeau Dot!
Mooie echo voor Poppejans!
Hier begint het besef nu wel langzaam te komen, dat ik misselijk ben en rugpijn heb zal ook best meehelpen.
Herkent iemand steken in de doos, zo vroeg in de zwangerschap?
Mijn baby is deze week een lenteuiquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:54 schreef RunForrestRun het volgende:
Terug van een lekker lang weekend weg, en jullie blijven maar als een speer gaan, ik houd jullie niet bij!
Chanty, ik doe yoga en vind het helemaal niet zweverig ofzo. Gewoon ademhalingsoefeningen op een matje![]()
Ik heb overigens geen liedjes opgedragen gekregen om te puffen vanuit de yoga of andere informatiebijeenkomsten. Wel veel 'doe wat voor jou goed voelt', en dat was ik ook precies van plan.
Flower lekker verlof!![]()
Poppejans, een goede echo![]()
Dot, lekker toch, verwenneritis![]()
Iemand anders trouwens ook de 'I am expecting'-app? Mijn baby is deze week een bosje asperges. Wat.
Ik snap dingen als 'een groene kool' of 'een grapefruit' wel, maar asperges? Of zoals Dot, een lenteui.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:08 schreef Poppejans het volgende:
RFR een bos asperges wtf?! Whahaha..
Ik vind sowieso die vergelijkingen met fruit/groente vage shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |