Ongeduldig welkom!

Soemp ahww

whaha wel leuk kerstinkopen!

Aisly kan zeker met die termijn hoor, harde buik

Skips ik denk dat je me vergeten bent
aka ik wil gewoon een rijm 
En jij moet idd heel erg op je uitgerekende datum bevallen

Ohjee wat stom van die ereader!

Whihi hebben je hormonen haast ofzo

joh ik had ook cursus gehad maar op dat moment denk je alleen maar; PFFFFF!!!!!! AAAHHHHHH!!!!
Tenminste, ik wel

En met buik-, rug en beenweeen ben je niet blij. Persen vond ik niet moeilijk, gewoon je gevoel volgen..
chanty rottig van de hoofdpijn

GM wat schattig

Nikki jeuz ik heb vandaag ruim 8 uur gewerkt en ik ben gesloopt! Was blij dat ik mn dreumes nog een uurtje kon zien

Kwisted same here haha ik ga ook niks doen deze keer gok ik

hoogstens zwemmen op 't eind ofzo!
Ik heb ook geen contact meer met de mensen van mn cursus idd. We hebben nog geboortekaartjes gestuurd en een terugkomavond en dat was het..
Ohja buikschilderen, ook leuk. Ik ga eens denken.
Flowerbox verlof!!

quote:
Op maandag 9 december 2013 22:47 schreef Spees_Eend het volgende:[..]

Visual!
"Mevrouw. Ik moet u hier toch even onderbreken. Ik kan in dit ritme géénszins Kortjakje of welk ander kinderliedje dan ook ontwaren. Je kan hoog of laag springen, we gaan NIET verder tot u op zijn minst Alle eendjes zwemmen in het water heeft gepuft

"

Kim proefdruk, leukkk

Burdie huiselijk geweld in je buik

Whihi voeten die uitsteken XD
Ja, hier ook een eigenwijze. Voel ik een plop, hand van manlief op mn buik, Bob is gelijk stil

Was met mn dochter ook al zo XD
TAP ach jeetje wat een nacht zeg...

Ging het nog een beetje vandaag?
Ikke fijn die sticker maar jammer van je bloeddruk! Hoop dat alles goed is

Fijn dat je urine iig schoon is.
Sethiwe ja, ga eens bevallen jij

Poppejans fijn dat je 20w echo goed was!! Hihi en echt een meid, leuk die bevestiging idd

Blueeyes haha ja.. ach ja je doet het gewoon! Zorg voor zo'n kleine gaat door. En zo'n zwangerschap is ook weer heel anders merk ik

Gelukkig houdt dochter ervan om de trap op te klimmen, dat scheelt weer voor mijn bekken!

Ochjee had je moeder er ook zo lang last van...
Dot wat leuk!! Shoppennn

RFR lekker weekendje weg!

Omg lenteui en asperges

Die van mij is gewoon een citroen deze week

Kursor fijn weer hartje horen!

Ik snap je gevoel wel, was maandag bij de vk, alweer 4 weken na de echo en vond het ook heeeelll geruststellend. Bij mn dochter ook niet zo gehad. Denk dat je nu meer besef hebt van wat er in je buik zit?
Angelatje veel plezier in het babytopic, geniet van jullie ventje! Succes met kolven! Wat een schattig fotootje

Nou wij maandag dus weer bij de vk geweest, bloeddruk 110/70, hoog voor mijn doen, en dan eet ik gewoon al iets zouter en wat dropjes af en toe

Whaha.
Hartje horen vond ik ook weer heeerlijk, echt geweldig. Dochter zat op de arm van papa en vond het maar gek wat die mevrouw deed bij mama haar buik

Enne, wat is dit, ik mag al een afspraak gaan maken voor mijn 20w echo...

Zo ver was ik toch nog helemaal niet zwanger?!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥