abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134123687
Ik zit op de overgang dadel/ vijg...
pi_134124988
Be ik vind 4 paracetamol ook wel weinig. Hoop echt dat het niet zolang aanhoudt voor je, 9 maanden hoofdpijn is wel erg lang.

Haha die vergelijking met groente/ fruit is soms wel grappig om te lezen.
  dinsdag 10 december 2013 @ 19:26:35 #128
30252 Soempie
Procreating
pi_134125518
Sethiwe, hopelijk gebeurt het dan deze week vanzelf (na de strippoging, maar misschien nog daarvoor). Wilde ze vandaag niet een strippoging doen (of jij niet?)? Zou dat minder effectief zijn met 40 weken en 5 dagen, dan wat later?

Volgens mij gaat ze bij mij donderdag wel kijken of strippen lukt en daarna gaat alle info door naar het ziekenhuis.

Blue, wat naar die hoofdpijn. Hoop dat het bij jou toch anders loopt dan bij je moeder..

Dot, wat gaaf, zoveel cadeaus voor je lenteuitje. O+

Poppejans goede SEO *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_134125545
Hier een nactarine haha. Maar ik neem altijd aan dat dat zonder beentjes gerekend wordt :P
  dinsdag 10 december 2013 @ 19:30:42 #130
30252 Soempie
Procreating
pi_134125670
Nog steeds geen nieuws van Skips na half 5 vannacht? :o
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_134125810
:o ik denk dat ze altijd is kort jakje aan het doen is. Of juist niet :+

Ik zei het al vanochtend hè?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_134125875
Hier een kersje! O+
In life, every ending is a new beginning..
pi_134125880
Whut, is Skips vermist? :o
pi_134125914
Oeh, Skip, spannend?
Home is where the O+ is...
  dinsdag 10 december 2013 @ 19:39:54 #135
30252 Soempie
Procreating
pi_134126005
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:34 schreef flowerbox het volgende:

Ik zei het al vanochtend hè?
Ja, ik zag het. Ik was in de veronderstelling dat ze daarna nog wel gereageerd had, maar niet dus. :o Spannend!
pi_134126029
Ik ben ingeschreven bij een bureau die mensen zoekt voor tv programma's enzo. Helaas val ik in dit geval net buiten de doelgroep, iemand anders misschien interesse?? Zie onderstaand bericht :) :

Hoi,

Voor een nieuw programma zijn wij hard op zoek naar koppels die binnen nu en 4 maanden hun eerste kind verwachten. Deze koppels zoeken we ten behoeve van een nieuwe TV documentaire serie: “Pappa’s"!

Ben je zwanger en verwacht je tussen aankomende januari en april je eerste kindje? Wanneer je uiteindelijk wordt uitgekozen voor de serie ontvang je hiervoor een vergoeding van 750 euro.

Als je iemand anders kent die binnenkort een baby verwacht, geef dat vooral aan ons door! Je ontvangt 75 euro (aanbrengpremie) wanneer deze persoon wordt uitgekozen voor de serie.

Ben jij diegene die wij zoeken klik dan op ‘JA’. Ken jij echter iemand anders waar dit voor geldt? Meld je dan zo snel mogelijk door te mailen naar Friso@*******.nl.
Mochten wij geïnteresseerd zijn in je aanmelding zullen wij contact met je opnemen.

Als je het niet geworden bent, zal je een mail van ons krijgen. Let op: Bellen of mailen heeft geen zin

Met vriendelijke groet,

Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  dinsdag 10 december 2013 @ 19:42:11 #137
30252 Soempie
Procreating
pi_134126086
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:34 schreef flowerbox het volgende:

Ik hoop niet een 'altijd is kort jakje'. Hyperventilerend de bevalling door. :X Skips doet denk ik puffen op rijm. 8-)
pi_134126087
Kan je nog een leuk extraatje mee verdienen ook :D
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_134126381
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:42 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik hoop niet een 'altijd is kort jakje'. Hyperventilerend de bevalling door. :X Skips doet denk ik puffen op rijm. 8-)
Deze wee komt nooit meer teruuuuuuuuug. :D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_134126647
Aisly, bijzonder hè als je vriend de kleine voor het eerst voelt. O+

Ikke geen sticker van de VK. -O- Donderdag nieuwe ronde nieuwe kansen.

En Poppejans echt echt echt een meisje. O+

BlueEyes wat ruk van je hoofdpijn. :( Ik ben dus ook een enorme hoofdpijnklant en heb er beide zwangerschappen tot een week of 18 last van gehad. Echt hardcore hoofdpijn tot meermaals overgeven aan toe. Nu is het gelukkig weer weg maar ik werd er echt een beetje moedeloos van. Anyway, het kán dus zomaar zijn dat het nog weg gaat als de ergste hcg uit je lichaam is.

Dot wat een leuke kerstcadeaus!!!
  dinsdag 10 december 2013 @ 19:56:24 #141
30252 Soempie
Procreating
pi_134126701
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:47 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Deze wee komt nooit meer teruuuuuuuuug. :D
'Deze voel ik in m'n ruggggg.' :D
pi_134126711
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:56 schreef Soempie het volgende:

[..]

_O-

Puffen :N Ik ben blij dat ik daar niet aan begonnen ben :D
pi_134126803
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:56 schreef Soempie het volgende:

[..]

_O-
pi_134126943
Even een update; de kleine laat nog steeds op zich wachten...
Extremistisch gematigd.
pi_134127422
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:26 schreef Soempie het volgende:
Sethiwe, hopelijk gebeurt het dan deze week vanzelf (na de strippoging, maar misschien nog daarvoor). Wilde ze vandaag niet een strippoging doen (of jij niet?)? Zou dat minder effectief zijn met 40 weken en 5 dagen, dan wat later?

Volgens mij gaat ze bij mij donderdag wel kijken of strippen lukt en daarna gaat alle info door naar het ziekenhuis.
Ze heeft niet aangeboden om nu al te strippen en het hoeft van mij ook niet. Vind na de 41 weken wel goed. Denk zelf niet dat die paar dagen verschil maken, (kan natuurlijk wel) maar meer of de kleine en mijn lichaam er klaar voor zijn. Ik geniet nog van het zwanger zijn, dus vind het niet erg om nog niet te bevallen. Moet niet te lang duren natuurlijk.

Ik hoop voor je dat strippen donderdag niet meer nodig is en anders je het laatste zetje geeft.

Skips ik hoop dat je ondertussen bevallen bent en anders dan maar puffen in dichtvorm. :%
pi_134127475
P8 spannend he. Voelt je vrouw zich nog goed of is ze er wel klaar mee?
pi_134128454
Weet even niet waar en op wie te reageren na een voor mij spannende dag, daarom even ego-post: hartje vanmorgen bij de controle weer goed kunnen horen! O+ het kindje doet het echt, nog steeds :@. Zou ik het dan afgelopen week toch al wel gevoeld hebben? Stom hè, ik weet echt niet goed meer hoe dat bij m'n dochter was (nog wel wanneer ;)).
pi_134128712
Skips! Zou het? Ohh ben zo benieuwd :%

Sethiwe en Soemp, wat komt het ook voor jullie dichtbij nu! O+
pi_134128801
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 20:39 schreef Kursor het volgende:
Weet even niet waar en op wie te reageren na een voor mij spannende dag, daarom even ego-post: hartje vanmorgen bij de controle weer goed kunnen horen! O+ het kindje doet het echt, nog steeds :@. Zou ik het dan afgelopen week toch al wel gevoeld hebben? Stom hè, ik weet echt niet goed meer hoe dat bij m'n dochter was (nog wel wanneer ;)).
Fijn O+ :*
pi_134128960
Fijn Kursor!

En spanning en sensatie voor P8! *O*

Skips houdt het ook spannend :o . Zou er al een skippyballetje zijn?
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')