quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:13 schreef slaveloos het volgende:
Bijzonder irritant. Mijn jiayu g4 advanced is nog steeds niet binnen. Shipped overseas op 6 november door singpost... ik word nu wel erg ongeduldig...
Hier hetzelfde: 1 november besteld, uiteindelijk 8 november verstuurd en volgens 17track nog niet eens Arrived at overseas.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:43 schreef slaveloos het volgende:
Pandawill is niet erg scheutig met info
quote:Dear customer
please kindly confirm your address
Straat
Plaats
NL
1234
Netherlands
kindly wait for another 2 weeks
over 2 weeks if you still don't get it
please contact us
regards
Jessica
Kut twee weken geleden nog op taobao via zarmark een earson besteldquote:Op zaterdag 14 december 2013 08:41 schreef SanAnt het volgende:
Dilema .. deze of deze bt speaker iemand tips
Damn zo goedkoop had ik die earson nog niet gezien, meteen besteld natuurlijk!quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:41 schreef SanAnt het volgende:
Dilema .. deze of deze bt speaker iemand tips
ben even shiznuts zijn review aan het zoeken, als shiz zegt dat iets goed isquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:05 schreef SanAnt het volgende:
De meeste hier zeggen de Earson bt speaker dus hij is in bestelling![]()
De deal bij Banggood duurt nog zo´n 15 uurtjes
hahah zag het ook al xD, lache voor het WK straks weer..quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:24 schreef bartvangils het volgende:
Hoe van uw hond een leeuw maken![]()
[ afbeelding ]
http://www.china-gadgets.de/gadget/roar-hunde-loewen-maehne/
Het is een goed speakertje, zeker weten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
ben even shiznuts zijn review aan het zoeken, als shiz zegt dat iets goed is
dan is dat zo.. Shiz is namelijk de louis van gaal in dit topic
hier zijn review van verschillende bluetooth speakers:
GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Nou ga ik er niet moeilijk omdoen, maar wtfquote:Totaalbedrag:
¤2,10 EUR
Kostenbedrag:
-¤0,42 EUR
Nettobedrag:
¤1,68 EUR
3.5% + 0,35 euro cent per transactie ofzo was het het..quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:33 schreef Miniem het volgende:
Belachelijk als je onderling geld overmaakt via Paypal.
Iemand kocht iets van mij via MP en maakte geld over via Paypal.
Ik zei nog dat hij dat als gift moest doen.
Voorbeeld:
[..]
Nou ga ik er niet moeilijk omdoen, maar wtf
Snap ik wel, maar voor iets van 2 euro ga je toch niet moeilijk doen met kopersbescherming.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:36 schreef Downstar het volgende:
[..]
3.5% + 0,35 euro cent per transactie ofzo was het het..
Mooie is ook dat als je het als gift zend, je dus niet gedekt word door paypal met kopersbescherming (kan ik enig zins begrijpen)..
Voortaan melden bij verkopen via paypal dat er 50 cent / 1 euro transactie kosten bij komen, heb ik ook wel gedaan in het verleden
hahah, ik zelf niet neequote:Op zaterdag 14 december 2013 17:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Snap ik wel, maar voor iets van 2 euro ga je toch niet moeilijk doen met kopersbescherming.
zie ninja editquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:39 schreef Miniem het volgende:
[..]
Maar dat geld is dus weg, beetje jammer wel.
Wel wat geleerd
Gezienquote:
daarom zeg ik, gewoon melden dat er extra kosten aan verbonden zittenquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Gezien
Via Paypal verkopen doe ik dus niet meer.
Dacht het ff makkelijk en snel te ontvangen, want internetbankieren duurt soms wel lang.
Misschien wel tof met wintersport. Zoek sowieso weer toffe dingen voor de wintersport. Wil dit jaar gewoon een keer een leuke video maken.quote:
Gewoon daar besteld. 69 USD.quote:[quote]Op donderdag 28 november 2013 23:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nog een feestdagen cadeau voor mezelf... http://www.innovv.com ben er best nieuwsgierig naar [..]
He lurker!quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:59 schreef Skiet het volgende:
[..]
Misschien wel tof met wintersport. Zoek sowieso weer toffe dingen voor de wintersport. Wil dit jaar gewoon een keer een leuke video maken.
Is dit die monopod?
http://www.miniinthebox.c(...)G_sLsCFYJP3godYh8AtA
Is dit de camera die jij hebt?
http://joovuu.com/home/75-innovv-c1-camera.html
Welke camera is op dit moment aan te raden voor een leuk bedrag voor skiën? En zijn er nog wat nieuwe HD Dashboard cam's boven komen drijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |