abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134185368
Snel ff een vidreview maken en monitizen dan maar. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_134186324
quote:
14s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:26 schreef shiznuts het volgende:
In other incoming parcels news:

~ http://www.innovv.com

- Oh en op mymemory.co.uk nu -10% op alles met SANTA10. Misschien een leuk SanDisk (micro)SD'tje halen?
Vet ding wel. Enig verschil t.o.v. de Mobius is dus eigenlijk de behuizing?
Blijft jammer dat 1080P beperkt is tot 30fps. Was het 60fps dan was het (weer :') ) een zeer verleidelijk ding geweest.
quote:
Oh en op mymemory.co.uk nu -10% op alles met SANTA10. Misschien een leuk SanDisk (micro)SD'tje halen?
Kijken of er misschien nog een leuke USB-stick tussenzit. Heb nog wel een 32GB USB3.0 liggen maar daar staat vooralsnog een Windows ISO op. En mag wel wat kleiner.

(USB stick voor achterin de Ouya wanneer er straks GTA SA naar Android komt (iOS is vannacht uitgekomen, Android waarschijnlijk volgende week).
Moet ik alleen nog voor elkaar krijgen dat de controller goed werkt i.c.m. GTA ;(

Oh, en daar is hij weer:
¤14.99 Bluetooth MP3 speaker bij Kruidvat. Voorraad zal wel weer beperkt zijn dus haast is geboden.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:34 schreef shiznuts het volgende:
:Y :9 :9~

EDIT: net binnen (m'n broer krijgt meer spul uit China dan ik tegenwoordig :') :'( ):
Handig; is trouwens van rubber. Had hard plastic verwacht. Deze blijft wel een paar jaar zitten gok ik; lekker klein. Besteld op 29 oktober alweer...

[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 12-12-2013 13:57:46 ]
pi_134189028
quote:

[..]

Ik had 'em 1/12 besteld ook nog! :D Anyways, short version: je kunt toch beter de C8 halen.
Hèhèhèhè... da's wel een hele short version. :D
Ben toch wel benieuwd wanneer die van mij binnen komt en wat het nu precies is.
Wat bevalt er niet Shiznuts?

Ik heb nu dus hier 2x XM-L2 U3 binnen. Een Tangsfire van T-mart en een Ultrafire van Aliexpress.
Voor mijn gevoel is de Tangsfire wat beter afgewerkt (o-ringen).
Deze heeft ook 'witter' licht en een duidelijke hotspot met een mooie spill, de Ultrafire heeft een soort dubbele hotspot.
Een 'nadeel' is dat de Tangsfire íets groter is dan de Ultrafire.
Daarentegen wil de Tangsfire wel op zijn kont staan, en de Ultrafire niet door een iets uitstekende aan/uitknop.
Ben er nog niet helemaal uit welke mijn voorkeur heeft.
  donderdag 12 december 2013 @ 14:42:33 #104
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_134189382
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:34 schreef shiznuts het volgende:
Wat een materialistisch mannetje ben jij toch.
Geld, spullen kopen en vervolgens opscheppen met foto's op het internet :N
pi_134189456
Cors! Itz all 'bout them braggin' rights.

- lol, de Brainwavz HM3 deden het goed op iBood vandaag: uitverkocht: http://www.ibood.com/nl/nl .
Ja, ze zijn anders van print en heten Fisher Audio... same difference.

¤ 230,00 . Yeah... sure. :') _O-

[ Bericht 42% gewijzigd door shiz op 12-12-2013 14:54:03 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 12 december 2013 @ 15:46:09 #106
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_134191444
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:44 schreef shiznuts het volgende:
Cors! Itz all 'bout them braggin' rights.

Tenzij je een neger bent is dat taalgebruik ook best ernstig ;)

quote:
- lol, de Brainwavz HM3 deden het goed op iBood vandaag: uitverkocht: http://www.ibood.com/nl/nl .
Ja, ze zijn anders van print en heten Fisher Audio... same difference.

¤ 230,00 . Yeah... sure. :') _O-
By Denon? Wist ik niet.
Dus Russisch maar by Denon door Yoga :D
pi_134191733
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 15:46 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Tenzij je een neger bent is dat taalgebruik ook best ernstig ;)
Yo yo. Mister white. I'm da baddest. B-)
pi_134192467
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 20:23 schreef rene90 het volgende:

[..]

Kan zomaar zijn dat die batterij is terug gestuurd naar DX vanwege restricties van de post daar.
oh :(
pi_134198423
quote:

- Oh en op mymemory.co.uk nu -10% op alles met SANTA10. Misschien een leuk SanDisk (micro)SD'tje halen?
Had al wat besteld voordat je dit postte :+
Ervaring met de levertijd van mymemory? vanuit waar shippen ze? idd Engeland?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_134198750
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 19:23 schreef Miniem het volgende:

[..]

Had al wat besteld voordat je dit postte :+
Ervaring met de levertijd van mymemory? vanuit waar shippen ze? idd Engeland?
quote:
MyMemory Ltd.
Unit 5, 4 La Rue Martel
St Saviour
Jersey
Channel Islands
Ik geloof dat de rekening die bij je pakje zit refereert naar een Zwitsers adres/account.
En de retourbox bevindt zich in Schiedam. :P Meestal verzonden binnen een dag of drie en na 5 á 10 dagen binnen.
Prima shop. Heb al menig SanDisk microSD daarvandaan. :Y

Was overigens een 'today only'-deal. Verder heb je vaak wel -5% codes rondzwerven.
pi_134198914
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 19:31 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Ik geloof dat de rekening die bij je pakje zit refereert naar een Zwitsers adres/account.
En de retourbox bevindt zich in Schiedam. :P Meestal verzonden binnen een dag of drie en na 5 á 10 dagen binnen.
Prima shop. Heb al menig SanDisk microSD daarvandaan. :Y
Heb een SanDisk 16gb class 10 45mb kaartje gekocht :P
Goed spul, alleen was hij vorig jaar goedkoper via een aanbieding van Informatique :+
pi_134199388
De gewone SD's zijn idd niet zo interessant. Is voornamelijk dan ook microSD wat ik daar weghaal. :Y
Daarnet ff deze bij Di-Tech wezen halen:
pi_134199478
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 19:45 schreef shiznuts het volgende:
De gewone SD's zijn idd niet zo interessant. Is voornamelijk dan ook microSD wat ik daar weg haal. :Y
Daarnet ff deze bij Di-Tech wezen halen:
[ afbeelding ]
Die is wel snel :P
Hoeveel heb je daarvoor betaald?

Di-tech kende ik nog niet.
Edit: .at :'(
pi_134199563
119,90. :X (Amazon.de was goedkoper +/- tientje, maar wilde 'em nu hebben O-) ).
Di-Tech is Oostenrijks ja. :P Dúh. Beetje een Alternate-meets-kijkshop-vibe. Ze zitten in boekenwinkels (Thalia). Bestel je je item bij de gast bij de kassa, gaan ze het in het magazijn halen.
pi_134204504
HDMI switch en HDMI to VGA adapter ook binnen. Nog steeds altijd binnen de 3 weken gebleven van bestelling tot bezorging.
pi_134204805
ik heb ook even gekeken op dat mymemory alleen kan er niet een gunstige SSD vinden. Ik wil wel graag over naar SSD op mijn laptop, alleen heb ik geen zin om alles over te zetten en zo :').
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_134205370
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:15 schreef rene90 het volgende:
ik heb ook even gekeken op dat mymemory alleen kan er niet een gunstige SSD vinden. Ik wil wel graag over naar SSD op mijn laptop, alleen heb ik geen zin om alles over te zetten en zo :').
Beste upgrade die ik ooit gedaan heb. _O_ 512GB Samsung SSD.
Destijds was de 830-serie uit. De 840 EVO is natuurlijk helemaal saankie :9~ .
Maar goed, zoals gezegd, mymemory.co.uk eerder voor microSD'tjes. Andere zaken haal ik er eigenlijk niet.
Stop die microSD'tjes dan natuurlijk in m'n Chinese tablets, smartphones, mp3-spelers en spy-/actioncams.
  donderdag 12 december 2013 @ 22:03:25 #118
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_134207287
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:27 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Beste upgrade die ik ooit gedaan heb. _O_ 512GB Samsung SSD.

Echte players hebben natuurlijk 1 terror bite SSD :7

Maar voor koopjes ook het tweakers aanbiedingen topic in de gaten houden. Vorige week ssd gekte bij staples met dikke korting _O-
http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/126
pi_134208694
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 22:03 schreef monkeybrain het volgende:
Maar voor koopjes ook het tweakers aanbiedingen topic in de gaten houden. Vorige week ssd gekte bij staples met dikke korting _O-
http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/126
:@ :+

Ligt ongebruikt op het bureau; te wachten op de speciale SATA-kabel uit China :')
pi_134211693
Mijn covers zijn binnen, alleen brak van één de stand spontaan af. Gemaild naar de leverancier en ik kreeg meteen mijn geld terug nadat ik een foto had verstuurd van het afgebroken onderdeel. De cover is trouwens nog wel bruikbaar, alleen als cadeautje minder jofel.

Een fleece deken die ik had besteld ligt nu ergens in Nieuw Zeeland. Zeer benieuwd waarom hij daar ligt, de leverancier heeft al bevestigd dat de tracking info die ik heb overeenkomt met zijn informatie.
pi_134217412
Op 19 november heb ik o.a. de volgende items bij Dx.com besteld:

Smile Face Relax Stress Relief Balls Squeezable Toys - Color Assorted (6-Piece Pack)

Cute Electric Light Music 360° Turning Egg-lay Duck Toy - Yellow + Brown (3 x AA)

Nou heb ik mijn pakje nog steeds niet binnen en heeft DX.com 'm 'gereshipped', weet iemand wat dit betekent en hoe dit komt? Komt dat door die speelgoedeend met 3 eieren? DX.com zegt dat hij niet door China Customs ofzo is gekomen en dat ze het nog een keer naar mij opsturen, kan ik hier nog evt problemen mee krijgen? Heeft iemand van jullie zoiets al een keer eerder gehad?

Alvast bedankt voor de moeite.
  vrijdag 13 december 2013 @ 10:32:29 #122
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_134217572
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:26 schreef Fosfolipide het volgende:
Op 19 november heb ik o.a. de volgende items bij Dx.com besteld:

Smile Face Relax Stress Relief Balls Squeezable Toys - Color Assorted (6-Piece Pack)

Cute Electric Light Music 360° Turning Egg-lay Duck Toy - Yellow + Brown (3 x AA)

Nou heb ik mijn pakje nog steeds niet binnen en heeft DX.com 'm 'gereshipped', weet iemand wat dit betekent en hoe dit komt? Komt dat door die speelgoedeend met 3 eieren? DX.com zegt dat hij niet door China Customs ofzo is gekomen en dat ze het nog een keer naar mij opsturen, kan ik hier nog evt problemen mee krijgen? Heeft iemand van jullie zoiets al een keer eerder gehad?

Alvast bedankt voor de moeite.
Zeer waarschijnlijk doordat de chinese dounae een periode strenger ging toezien op pakketjes met batterijen er in. Toen zijn hele batches van webshops terug gestuurd (oa ook de pakketjes zonder batterijen).

Jou pakket is dus terug bij DX gekomen en ze hebben er een nieuwe stempel op gegeven en weer op de bus gedaan.. :) Gewoon nog 1,5 maand wachten dan heb je 'm vast wel ^O^
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_134217628
Ik had DX eens een bericht gestuurd over mijn mes van 3 maanden geleden of die bij hun terug is gekomen (had al refund via paypal claim). Kreeg ik een reactie, "we shippen hem opnieuw" :'). Ze hebben dus geen inzicht blijkbaar dat ik al geld terug heb gekregen van paypal :')

Edit: toch niet. Kreeg om 10.45 een mail 'je order is opnieuw verzonden', om 10.47 een mail 'geannuleerd' en 10.49 'ja je moet nog betalen' :')

[ Bericht 21% gewijzigd door rene90 op 13-12-2013 10:51:38 ]
Top 5 China producten
  vrijdag 13 december 2013 @ 10:38:11 #124
327191 RobertNL
For your gear.
pi_134217692
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:31 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Second pay was 13 dollar ;) first pay 34

En vandaag ongeveer $5 retour voor de korting die op het item zat ;).
Uiteindelijke prijs: $42
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_134218142
Heb mijn E-blue muis binnen, prima kwaliteit overigens. Ik werk veel met tekenprogramma's en moet wel een redelijk muis hebben. Ook qua tekenwerk is hij prima en hij ligt lekker in mn hand :D

Kreeg trouwens ook een berichtje van de seller na 18 dagen om te kijken of ik de muis al had ontvangen en dat het eventueel langer kon duren vanwege de kerstdagen. Vind ik toch wel heel netjes van ze.
pi_134219738
Waar ik wel een beetje kriegel van wordt is van die verkopers die me maar na blijven mailen. Ik had via ebay een klein dingetje gekocht (1-1.50 dollar ofzo). Er is een hele batch aan spullen bij mij thuis niet aangekomen (ook van andere verkopers, vermoeden is dat een van onze 'huisgenoten' spullen jat, OV van m'n vriend was ook al gejat en in gebruik genomen door iemand anders).
Anyhow, ik aangegeven, refund gehad. Blijft die gast me 4x namailen of ik hem inmiddels toch al niet heb gehad, en nu eindelijk, na 3 maanden, geeft hij in zijn mailtje aan van ja, als hij er dan echt nog niet is dan moeten we hem misschien maar als verloren beschouwen.... MAAR als je hem nog ontvangt zou ik graag wel hebben dat je weer betaald (oftwel, dezelfde inhoud als de vorige 3 mails). Schijtirritant dat soort mailtjes. Gelukkig doen de meesten er niet moeilijk over (had toen 4 artikelen niet gehad, waarvan er 3 dus zonder morren gewoon refund gaven en de kous daarmee af was).
  vrijdag 13 december 2013 @ 13:46:23 #127
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_134223198
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:02 schreef kirsten. het volgende:
Waar ik wel een beetje kriegel van wordt is van die verkopers die me maar na blijven mailen. Ik had via ebay een klein dingetje gekocht (1-1.50 dollar ofzo). Er is een hele batch aan spullen bij mij thuis niet aangekomen (ook van andere verkopers, vermoeden is dat een van onze 'huisgenoten' spullen jat, OV van m'n vriend was ook al gejat en in gebruik genomen door iemand anders).
Anyhow, ik aangegeven, refund gehad. Blijft die gast me 4x namailen of ik hem inmiddels toch al niet heb gehad, en nu eindelijk, na 3 maanden, geeft hij in zijn mailtje aan van ja, als hij er dan echt nog niet is dan moeten we hem misschien maar als verloren beschouwen.... MAAR als je hem nog ontvangt zou ik graag wel hebben dat je weer betaald (oftwel, dezelfde inhoud als de vorige 3 mails). Schijtirritant dat soort mailtjes. Gelukkig doen de meesten er niet moeilijk over (had toen 4 artikelen niet gehad, waarvan er 3 dus zonder morren gewoon refund gaven en de kous daarmee af was).
De verpakking van de spulletjes netjes openmaken en weer sluiten met prullaria dat je niet gebruikt. Vervolgens door de brievenbus gooien als die huisgenoot alleen thuis is. Kijken of de pakjes wonderbaarlijk verdwijnen...

Hopelijk jat hij ze en dan kun je hem even hard confronteren :7

edit: Of een zij, nog mooier gevecht ~O>
pi_134223862
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:46 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De verpakking van de spulletjes netjes openmaken en weer sluiten met prullaria dat je niet gebruikt. Vervolgens door de brievenbus gooien als die huisgenoot alleen thuis is. Kijken of de pakjes wonderbaarlijk verdwijnen...

Hopelijk jat hij ze en dan kun je hem even hard confronteren :7

edit: Of een zij, nog mooier gevecht ~O>
Ja het probleem is dat we een gedeelde voordeur en dus brievenbus hebben voor 2 appartementen en 8 studentenkamers. We hebben geen idee wie de spullen jat. Het enige bewijs hiervoor is dat er soms een periode een aantal pakketjes niet aankomen, en dat de OV van mijn vriend (die opnieuw aangevraagd was ivm kapot gaan) niet aankwam. We belden naar de helpdesk en toen bleek dat hij al 2 maanden geactiveerd werd en vanaf onze stad richting een andere stad dagelijks werd gereisd. Dus helaas, ik kan niets hardmaken maar ik heb wel mijn vermoedens ><
  vrijdag 13 december 2013 @ 14:12:42 #129
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_134224123
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:09 schreef Iemand91 het volgende:

Oh, en daar is hij weer:
¤14.99 Bluetooth MP3 speaker bij Kruidvat. Voorraad zal wel weer beperkt zijn dus haast is geboden.
[ afbeelding ]

[..]

:Y :9 :9~

Heb 'm gekocht dankzij jou aanbeveling! Thanks! Zal zo even een nummertje afspelen en uploaden op youtube!
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_134224762
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 december 2013 14:05 schreef kirsten. het volgende:

[..]

Ja het probleem is dat we een gedeelde voordeur en dus brievenbus hebben voor 2 appartementen en 8 studentenkamers. We hebben geen idee wie de spullen jat. Het enige bewijs hiervoor is dat er soms een periode een aantal pakketjes niet aankomen, en dat de OV van mijn vriend (die opnieuw aangevraagd was ivm kapot gaan) niet aankwam. We belden naar de helpdesk en toen bleek dat hij al 2 maanden geactiveerd werd en vanaf onze stad richting een andere stad dagelijks werd gereisd. Dus helaas, ik kan niets hardmaken maar ik heb wel mijn vermoedens ><
koop een chinees tracking device, prop hem in prullaria en laat die jatten :+
pi_134224852
Voor degene die vroeg waar ik mijn Totoro spullen vandaan haalde.

Bij AliExpress.com en dan zoeken op 'Totoro plush' (als je op zoek bent naar knuffel) of 'Totoro backpack' (voor die leuke tas). Maar ze hebben ook Totoro phone cases, laptop cases, mutsen/beanies en hoodies.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 13 december 2013 @ 14:57:23 #132
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_134225705
Banggood heeft dankzij mij de NES usb van retrolink in de shop liggen voor zo'n 6 euro met code. In Nederland betaal je 20 euro+ Allebei door mij goedgekeurd :7

http://www.banggood.com/R(...)B-Port-p-910358.html

ook snes
http://www.banggood.com/R(...)dows-PC-p-81255.html
  vrijdag 13 december 2013 @ 15:27:04 #133
389279 marcelp79
Voorwaarts...
pi_134226681
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 14:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Voor degene die vroeg waar ik mijn Totoro spullen vandaan haalde.

Bij AliExpress.com en dan zoeken op 'Totoro plush' (als je op zoek bent naar knuffel) of 'Totoro backpack' (voor die leuke tas). Maar ze hebben ook Totoro phone cases, laptop cases, mutsen/beanies en hoodies.
thanks...zal eens ff gaan kijken! zullen leuke kado's worden!
pi_134226804
Tijdje geleden werd er hier gesproken over powerbanks.
Ik geloof dat de cager b030 toen ook aan bod was gekomen.
Zelf had ik deze een tijdje terug al voor een vriendin aangeschaft en die was er zeer te spreken over.
Voor mezelf dus pas geleden ook besteld en deze kwam van de week binnen. Heb een test uitgevoerd op de batterijen zelf aangezien de geclaimed waarde altijd gaat over wat er aan batterijen in zit.
Conversieverliezen e.d dus niet meegenomen.

Er word 15000 geclaimed en uit de 1A load test is gekomen: 14453mAh
Nu heeft mijn hobbycharger een kleine afwijking naar beneden qua voltage en stopt dus al eerder met ontladen. (Moet stoppen bij 3,0V, batterijen zijn dan nog 3,1V) dus uiteindelijke capaciteit ligt nog iets hoger.
Hoe dan ook ligt dit ook al zeer dicht tegen de beloofde 15000.

Helaas is de prijs bij banggood van 32,99$ naar 39,99$ gegaan (mogelijk ivm duurdere shipping costs doordat er lithium batterijen inzitten), maar verder is het dus een zeer degelijke powerbank!
  vrijdag 13 december 2013 @ 18:08:44 #135
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_134232299
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 14:31 schreef mschol het volgende:

[..]

koop een chinees tracking device, prop hem in prullaria en laat die jatten :+
zo'n 'where's my keychain' alarm :D :D Als iedereen thuis is op 't knopje drukken en kijken waar 't lawaai vandaan komt :D :D

_O-
Koekje d'r bij?
  vrijdag 13 december 2013 @ 18:52:17 #136
327191 RobertNL
For your gear.
pi_134233519
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:08 schreef eleganza het volgende:

[..]

zo'n 'where's my keychain' alarm :D :D Als iedereen thuis is op 't knopje drukken en kijken waar 't lawaai vandaan komt :D :D

_O-
Had toen zo'n ding in mijn DX ''lucky'' bag.
Dat ding besloot op een nacht gewoon spontaan maar te gaan piepen / het ledje te laten branden :')!
pi_134243375
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:58 schreef Deugniett het volgende:
Heb mijn E-blue muis binnen, prima kwaliteit overigens. Ik werk veel met tekenprogramma's en moet wel een redelijk muis hebben. Ook qua tekenwerk is hij prima en hij ligt lekker in mn hand :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Kreeg trouwens ook een berichtje van de seller na 18 dagen om te kijken of ik de muis al had ontvangen en dat het eventueel langer kon duren vanwege de kerstdagen. Vind ik toch wel heel netjes van ze.
Enige minpunt aan die versie vond ik het scroll wiel, dat ziet er een beetje plastic achtig uit
de versie die ik heb vond ik dan net wat netter, maargoed dat is een persoonlijke voorkeur

meer > GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic

Verder inderdaad een hele fijne muis, wie heeft hem toen eigenlijk aanbevolen :P?
shiz?
  vrijdag 13 december 2013 @ 22:46:06 #138
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_134246451
Die nieuwe Pulsar lijkt veel op die Shark (of andersom)

Vandaag na 3 maand mijn stropdas ontvangen :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_134250326
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 21:54 schreef Downstar het volgende:

[..]

Enige minpunt aan die versie vond ik het scroll wiel, dat ziet er een beetje plastic achtig uit
de versie die ik heb vond ik dan net wat netter, maargoed dat is een persoonlijke voorkeur

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

meer > GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic

Verder inderdaad een hele fijne muis, wie heeft hem toen eigenlijk aanbevolen :P?
shiz?
Huh, ik heb een ander scrollwieltje. Twee stukjes plastic aan de buitenzijde en int het midden een zacht robbertje met een soort profiel. Vond juist het scrollwieltje een verbetering met mijn vorige muizen :P mijn draad zit ook aan de andere kant zie ik. Ik zal morgen wel even een foto'tje maken er zullen wel diverse versies zijn. Vandaag de hele dag getekend en vind em, voor het geld, echt een uitkomst :D

Edit; ik zie nu pas je post. Ik heb volgens mij de junior. Die plastic coating lijkt mij echt niks, vind dit wel heel fijn dat rubbergebeuren.

[ Bericht 4% gewijzigd door Deugniett op 14-12-2013 00:15:26 ]
  zaterdag 14 december 2013 @ 08:41:10 #140
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_134254542
Dilema .. deze of deze bt speaker iemand tips
pi_134254618
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 08:41 schreef SanAnt het volgende:
Dilema .. deze of deze bt speaker iemand tips
die eerste, of die ene die nu bij de kruidvat is voor 15 euro.
Top 5 China producten
  zaterdag 14 december 2013 @ 10:13:38 #142
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_134255256
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 08:54 schreef rene90 het volgende:

[..]

Hier hebben we geen kruidvat :'(
  zaterdag 14 december 2013 @ 10:50:12 #143
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_134255701
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 08:54 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ook maar gekocht + deze voor 10 euro = gratis verzenden. _O_
Lekkere warme voeten tijdens winter chinashoppen :7

zaterdag 14 december 2013 @ 11:28:51 #144
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_134256196
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 10:50 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ook maar gekocht + deze voor 10 euro = gratis verzenden. _O_
Lekkere warme voeten tijdens winter chinashoppen :7

[ afbeelding ]
Ik zie mezelf al vergeten dat ik die dingen aan heb om vervolgens met mijn voortanden in de salontafel terecht te komen :')
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_134256918
Phew, 17track heb je zo ook niet veel aan...
Ik zie nu voor zeven pakjes de status: ", Parcels sent to the Netherlands, Can't be online tracking!"
  zaterdag 14 december 2013 @ 13:13:04 #146
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_134257812
Bijzonder irritant. Mijn jiayu g4 advanced is nog steeds niet binnen. Shipped overseas op 6 november door singpost... ik word nu wel erg ongeduldig...
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
  zaterdag 14 december 2013 @ 13:23:20 #147
327191 RobertNL
For your gear.
pi_134258009
Gebruik dan gewoon de site van de vervoerder.
@ hierboven wat zegt de verkoper? Moet toch wel bijna hier zijn.
  zaterdag 14 december 2013 @ 13:43:48 #148
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_134258430
Pandawill is niet erg scheutig met info
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_134258636
Herkennen jullie deze?

https://bol.com/nl/p/herc(...)er/9200000010913788/

Prijs gaat gewoon 4x over de kop :{
  zaterdag 14 december 2013 @ 13:59:31 #150
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_134258703
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 13:55 schreef Dasjonny het volgende:
Herkennen jullie deze?

https://bol.com/nl/p/herc(...)er/9200000010913788/

Prijs gaat gewoon 4x over de kop :{
Deze link is al 4x eerder gepost in thet topic.. hij werd eerst voor 100 euro aangeboden :P
Blijft een leuk koopje uit china!
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')