Precies wat ik zeg. Je besteld iets, de estimater laat een goedkope prijs zien met DHL. Het komt aan, en daar komt het punt. De shippingquote:Op woensdag 11 december 2013 15:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Op welk vlak? gewicht, shipping (prijzen daarvan zijn gestegen) of?
Zonder iets meer concrete info kan iedereen hier weinig mee
Hmm nooit bij nagedacht. Zou super zijn als ze dat eens gingen aanbieden.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:17 schreef shiznuts het volgende:
Had je bij MisterTao nagevraagd of expedited shipping mogelijk was? (Would be gd to know)
Was geen cent deal maar gratis bij X euro. Omdat ze het product dan wel in de shop moeten hebben staan geven ze het een leuke prijsquote:Op woensdag 11 december 2013 19:29 schreef rene90 het volgende:
Ze denken ook, op die 1 cent deal van laatst hebben we verlies gemaakt, laten we de prijs
verhogen:
http://www.buyincoins.com/item/34895.html
Klopt het trouwens dat je bij BIC niet zo'n lijstje van items van max 5 dollar kan zien?
Dat was de vraag dusquote:Op woensdag 11 december 2013 19:13 schreef davedavy het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg. Je besteld iets, de estimater laat een goedkope prijs zien met DHL. Het komt aan, en daar komt het punt. De shippingVolgens mij doen ze lood op hun weegschaaltjes ofzo. Waarom zou dit:
http://detail.tmall.com/i(...).35459475231_1&pos=1
Bijna 2 en een halve kilo wegen? Typfout? Ze hebben nog niet gereageerd igg maar heb de laatste tijd wel vaker het idee dat ze duurder worden. Doe mij toch maar weer MisterTao en dan maar geen DHL.
Ga jij eens gauw terug naar je bed, is allang bed tijd geweest voor jou.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:38 schreef henk3412 het volgende:
cssbuy fraudeert niet. davy fraudeert zelf.zijn moderator rechten zijn afgenomen bij import forum en dus gaat hij lopen kutten
hahahah nu reageer je wel hequote:Op woensdag 11 december 2013 22:15 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw terug naar je bed, is allang bed tijd geweest voor jou.
Trouwens, waar zit jij ergens, heb je af en toe wel door dat je op FOK! zit? Ik ga heel eerlijk met je zijn, af en toe (meestal eigenlijk) maak je hier de meest debiele posts. Als je vragen hebt stuur je maar een PM maar ga geen onzin uitkramen.
Vechten jullie dat lekker even per pm/dm uit maar niet hier in het topic alsjeblieftquote:Op woensdag 11 december 2013 22:23 schreef henk3412 het volgende:
[..]
hahahah nu reageer je wel he
waarheid is hard
Ik kan sowieso niet via mistertao bestellen omdat ik geen credit card heb. Maar morgen even kijken of het via zarmark kan.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://detail.tmall.com/item.htm?id=18669953777 Via MisterTao (nog geen totaalprijs bekend)
Zie voor meer foto's deze post.
Weet niet wat Tokko precies kwijt was (en wat het gewicht was), kunnen we even vergelijken wat goedkoper is
Nou ja zeg, het moet niet gekker worden!quote:Op woensdag 11 december 2013 11:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Komt zojuist binnen. Dang. Da's best rap. AliExpress zoomable XM-L2 U3*.
* volgens zeggen ~ http://www.aliexpress.com(...)-LED/1516388544.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje grijs gebied hoor Monkeybrain, aankopen bij de Action in deze China shopping reeks.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:16 schreef monkeybrain het volgende:
Bij de Action een led snoer gehaald in de aanbieding om eens te testen. Tot mijn verbazing heeft deze totaal geen gore siliconen terpentine lucht .
Al mijn Chinese snoeren hebben zo'n vreselijke lucht en moet je maanden uit laten waaien... en dan nogNederlandse snoeren zijn dus wel aan te raden als je het binnen gaat aanleggen. Wel minder beng voor de Euro maja...
Ben wel benieuwd hoeveel je in totaal betaaldquote:Op woensdag 11 december 2013 13:24 schreef RobertNL het volgende:
Kijk eens wat ik voor de 12-12 sale heb binnen gehaald:
[..]
Bedankt voor de tip Tokko. Nu wachten op de second pay
Had overigens de versie zonder muismat besteld, maar die zit er toch bij. Wellicht omdat domestic shipping gratis was (en je die standaard wel betaald)?
Second pay was 13 dollarquote:Op donderdag 12 december 2013 09:28 schreef roflmaker het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel je in totaal betaald
quote:We are spending our 2/3 Lift time in this Aliexpress account , We promise to God We are an Honest and Hard-working seller ,We do love our Job ,thought it is hard for most people to love what they do .
How Lucky We are !!!
Hope you enjoy your purchase from us .
If any questions and ideas , just feel free to tell us ,We will be here for you or will be back to you within 24 hours.
Aah oke en geen importkosten?quote:Op donderdag 12 december 2013 09:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Second pay was 13 dollarfirst pay 34
(had gelukkig nog weer een beetje op de balans staan van een recommender, thanks personen die mij zo af en toe invullen).
Bij een Aliexpress seller onder de advertentie:
[..]Waarschijnlijk niet veel bereikbaar dan; of ze moeten vaak in de lift zitten
Hij is nog maar net onderweg natuurlijkquote:Op donderdag 12 december 2013 10:18 schreef roflmaker het volgende:
[..]
Aah oke en geen importkosten?
Nja in de lift hebben ze geen wifi denk ik :|
Weinig reviewtje aan, doet gewoon wat het doetquote:Op donderdag 12 december 2013 09:04 schreef flankert het volgende:
[..]
Beetje grijs gebied hoor Monkeybrain, aankopen bij de Action in deze China shopping reeks.
Maar vertel: hoe bevalt hij verder? Zit te twijfelen om deze ook te halen.
Heb je een reviewtje?
20 euro vind ik ook niet heel goedkoop, wel goedkoper dan de goedkoopste winkels in Nederland.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:23 schreef RobertNL het volgende:
150 leds (5050?) voor 20 euro, vrij prijzig naar mijn mening (zelfs met controller).
De laatste set van Aliexpress stonk overigens ook niet heel erg, denk dat het met de lijm te maken heeft (plakte ook iets minder dan de ''oude'' ondanks dat het 3M was).
$8.50 voor 300 x 3528 LED met controller (zonder voeding) - 1 kleur per LED
$15.81 voor 150 x 5050 LED met controller (zonder voeding) - RGB LED (3 kleur per LED = mengen)
Zijn vast nog een paar cent goedkoper te vinden
Ik had 'm via de officile Tmall site van Fühlen besteld (Gesealde Fühlen doos oa). (LINK)quote:Op donderdag 12 december 2013 09:28 schreef roflmaker het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel je in totaal betaald
quote:Op donderdag 12 december 2013 08:59 schreef flankert het volgende:
[..]
Nou ja zeg, het moet niet gekker worden!
Die heb ik 27/11 al besteld in dezelfde shop en is hier nog niet binnen.Ik had 'em 1/12 besteld ook nog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyways, short version: je kunt toch beter de C8 halen.
In other incoming parcels news:
~ http://www.innovv.com
Oh en nog mensen die bij Everbuying wat moeten hebben? EBP8OFF (ends on Dec 19) -> 8% off
- Oh en op mymemory.co.uk nu -10% op alles met SANTA10. Misschien een leuk SanDisk (micro)SD'tje halen?
[ Bericht 3% gewijzigd door shiz op 12-12-2013 11:33:22 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
99 Yuan, yes yes yes.. was 1 of 2 dagen zo (+shipping).quote:Op donderdag 12 december 2013 11:13 schreef RobertNL het volgende:
Hoeveel was hij toen je bestelde
Koers staat op 27 dollar als ik zo kijk (170 yuan)
Kende de Innovv nog niet!quote:Op donderdag 12 december 2013 11:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik had 'em 1/12 besteld ook nog!Anyways, short version: je kunt toch beter de C8 halen.
In other incoming parcels news:
[ afbeelding ]
~ http://www.innovv.com
Oh en nog mensen die bij Everbuying wat moeten hebben? EBP8OFF (ends on Dec 19) -> 8% off
- Oh en op mymemory.co.uk nu -10% op alles met SANTA10. Misschien een leuk SanDisk (micro)SD'tje halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |