Zeer waarschijnlijk doordat de chinese dounae een periode strenger ging toezien op pakketjes met batterijen er in. Toen zijn hele batches van webshops terug gestuurd (oa ook de pakketjes zonder batterijen).quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:26 schreef Fosfolipide het volgende:
Op 19 november heb ik o.a. de volgende items bij Dx.com besteld:
Smile Face Relax Stress Relief Balls Squeezable Toys - Color Assorted (6-Piece Pack)
Cute Electric Light Music 360° Turning Egg-lay Duck Toy - Yellow + Brown (3 x AA)
Nou heb ik mijn pakje nog steeds niet binnen en heeft DX.com 'm 'gereshipped', weet iemand wat dit betekent en hoe dit komt? Komt dat door die speelgoedeend met 3 eieren? DX.com zegt dat hij niet door China Customs ofzo is gekomen en dat ze het nog een keer naar mij opsturen, kan ik hier nog evt problemen mee krijgen? Heeft iemand van jullie zoiets al een keer eerder gehad?
Alvast bedankt voor de moeite.
En vandaag ongeveer $5 retour voor de korting die op het item zatquote:Op donderdag 12 december 2013 09:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Second pay was 13 dollarfirst pay 34
De verpakking van de spulletjes netjes openmaken en weer sluiten met prullaria dat je niet gebruikt. Vervolgens door de brievenbus gooien als die huisgenoot alleen thuis is. Kijken of de pakjes wonderbaarlijk verdwijnen...quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:02 schreef kirsten. het volgende:
Waar ik wel een beetje kriegel van wordt is van die verkopers die me maar na blijven mailen. Ik had via ebay een klein dingetje gekocht (1-1.50 dollar ofzo). Er is een hele batch aan spullen bij mij thuis niet aangekomen (ook van andere verkopers, vermoeden is dat een van onze 'huisgenoten' spullen jat, OV van m'n vriend was ook al gejat en in gebruik genomen door iemand anders).
Anyhow, ik aangegeven, refund gehad. Blijft die gast me 4x namailen of ik hem inmiddels toch al niet heb gehad, en nu eindelijk, na 3 maanden, geeft hij in zijn mailtje aan van ja, als hij er dan echt nog niet is dan moeten we hem misschien maar als verloren beschouwen.... MAAR als je hem nog ontvangt zou ik graag wel hebben dat je weer betaald (oftwel, dezelfde inhoud als de vorige 3 mails). Schijtirritant dat soort mailtjes. Gelukkig doen de meesten er niet moeilijk over (had toen 4 artikelen niet gehad, waarvan er 3 dus zonder morren gewoon refund gaven en de kous daarmee af was).
Ja het probleem is dat we een gedeelde voordeur en dus brievenbus hebben voor 2 appartementen en 8 studentenkamers. We hebben geen idee wie de spullen jat. Het enige bewijs hiervoor is dat er soms een periode een aantal pakketjes niet aankomen, en dat de OV van mijn vriend (die opnieuw aangevraagd was ivm kapot gaan) niet aankwam. We belden naar de helpdesk en toen bleek dat hij al 2 maanden geactiveerd werd en vanaf onze stad richting een andere stad dagelijks werd gereisd. Dus helaas, ik kan niets hardmaken maar ik heb wel mijn vermoedens ><quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:46 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De verpakking van de spulletjes netjes openmaken en weer sluiten met prullaria dat je niet gebruikt. Vervolgens door de brievenbus gooien als die huisgenoot alleen thuis is. Kijken of de pakjes wonderbaarlijk verdwijnen...
Hopelijk jat hij ze en dan kun je hem even hard confronteren
edit: Of een zij, nog mooier gevecht![]()
Heb 'm gekocht dankzij jou aanbeveling! Thanks! Zal zo even een nummertje afspelen en uploaden op youtube!quote:Op donderdag 12 december 2013 13:09 schreef Iemand91 het volgende:
Oh, en daar is hij weer:
¤14.99 Bluetooth MP3 speaker bij Kruidvat. Voorraad zal wel weer beperkt zijn dus haast is geboden.
[ afbeelding ]
[..]![]()
![]()
koop een chinees tracking device, prop hem in prullaria en laat die jattenquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:05 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Ja het probleem is dat we een gedeelde voordeur en dus brievenbus hebben voor 2 appartementen en 8 studentenkamers. We hebben geen idee wie de spullen jat. Het enige bewijs hiervoor is dat er soms een periode een aantal pakketjes niet aankomen, en dat de OV van mijn vriend (die opnieuw aangevraagd was ivm kapot gaan) niet aankwam. We belden naar de helpdesk en toen bleek dat hij al 2 maanden geactiveerd werd en vanaf onze stad richting een andere stad dagelijks werd gereisd. Dus helaas, ik kan niets hardmaken maar ik heb wel mijn vermoedens ><
thanks...zal eens ff gaan kijken! zullen leuke kado's worden!quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Voor degene die vroeg waar ik mijn Totoro spullen vandaan haalde.
Bij AliExpress.com en dan zoeken op 'Totoro plush' (als je op zoek bent naar knuffel) of 'Totoro backpack' (voor die leuke tas). Maar ze hebben ook Totoro phone cases, laptop cases, mutsen/beanies en hoodies.
zo'n 'where's my keychain' alarmquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:31 schreef mschol het volgende:
[..]
koop een chinees tracking device, prop hem in prullaria en laat die jatten
Had toen zo'n ding in mijn DX ''lucky'' bag.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:08 schreef eleganza het volgende:
[..]
zo'n 'where's my keychain' alarm![]()
Als iedereen thuis is op 't knopje drukken en kijken waar 't lawaai vandaan komt
![]()
Enige minpunt aan die versie vond ik het scroll wiel, dat ziet er een beetje plastic achtig uitquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:58 schreef Deugniett het volgende:
Heb mijn E-blue muis binnen, prima kwaliteit overigens. Ik werk veel met tekenprogramma's en moet wel een redelijk muis hebben. Ook qua tekenwerk is hij prima en hij ligt lekker in mn hand![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kreeg trouwens ook een berichtje van de seller na 18 dagen om te kijken of ik de muis al had ontvangen en dat het eventueel langer kon duren vanwege de kerstdagen. Vind ik toch wel heel netjes van ze.
Huh, ik heb een ander scrollwieltje. Twee stukjes plastic aan de buitenzijde en int het midden een zacht robbertje met een soort profiel. Vond juist het scrollwieltje een verbetering met mijn vorige muizenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
Enige minpunt aan die versie vond ik het scroll wiel, dat ziet er een beetje plastic achtig uit
de versie die ik heb vond ik dan net wat netter, maargoed dat is een persoonlijke voorkeur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meer > GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Verder inderdaad een hele fijne muis, wie heeft hem toen eigenlijk aanbevolen?
shiz?
die eerste, of die ene die nu bij de kruidvat is voor 15 euro.quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:41 schreef SanAnt het volgende:
Dilema .. deze of deze bt speaker iemand tips
Hier hebben we geen kruidvatquote:Op zaterdag 14 december 2013 08:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
die eerste, of die ene die nu bij de kruidvat is voor 15 euro.
Ook maar gekocht + deze voor 10 euro = gratis verzenden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
die eerste, of die ene die nu bij de kruidvat is voor 15 euro.
Ik zie mezelf al vergeten dat ik die dingen aan heb om vervolgens met mijn voortanden in de salontafel terecht te komenquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:50 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ook maar gekocht + deze voor 10 euro = gratis verzenden.![]()
Lekkere warme voeten tijdens winter chinashoppen![]()
[ afbeelding ]
Deze link is al 4x eerder gepost in thet topic.. hij werd eerst voor 100 euro aangebodenquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:55 schreef Dasjonny het volgende:
Herkennen jullie deze?
https://bol.com/nl/p/herc(...)er/9200000010913788/
Prijs gaat gewoon 4x over de kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |